Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi seksikkäänä ja haluttavana naisena?

Vierailija
13.03.2016 |

Millä perustella pidät tai et?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Käännän päitä ja olen siitä ylpeä. Terve itsetunto kummasti tuo seksikkyyttä. Kun on tyytyväinen itseenä niin se huomataan.

Vierailija
2/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. En kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itsetunto kohdillaan ja hyvää palautetta aina kuullut.

Vierailija
4/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sillä tuulella niin kyllä. Joku jo kirjoittikin, että hyvä itsetunto auttaa asiaan ja kun mielentila on oikea, niin se näkyy.

Vierailija
5/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. perustelut että olen mies

Vierailija
6/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska olen ruma lyllerö. Ei paljoo miehet perään kattele.

Vierailija
7/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Tykkään ulkonäöstäni ja olen saanut hyvää palautetta muiltakin. Pystyn kyllä olemaan epäseksikäskin ainakin omasta mielestä.

Vierailija
8/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen levännyt, hyvällä tuulella ja muutenkin hyvä fiilis, niin saatan tuntea. Ovulaation aikaan varsinkin.

Vierailija
9/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mää oisin, mutta ihmiset saaneet litatua nuoruudessa mun itsetunnon niin en tunne itseäni yhtään miksikään.

Vierailija
10/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän kai joo..

En nyt varsinaisesti päätä kääntele, varsinkaan arkisesti epälaittautuneena. Mutta sillon kun oon laittautunut niin kyllä mua ainakin oman tyyppiset kundit "kuolaa".

Sen verran saanut osakseni huomiota miehiltä, että itsetunto on ihan kunnossa. Tai eihän se itsetunto sitä vaadi, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan.

Nykyään sitten tolta omalta mieheltä saan sellaista huomiota. Sen lisäks, että itse katsoessa alastonta vartaloani peilistä totean, että "ihan jees", niin kyllä se kummasti itsetuntoa nostattaa kun mies huokailee siinä vieressä hyvännäköisyyttäni. :)

Vierailija
11/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, syystä että olen lihava (160 cm ja 85 kg). Ei juuri yhtään lihaksia, iso perse. Mitat: 105, 85, 119.

Miehiltä tulee kehuja mutta en usko.

Vierailija
12/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. 15 kg nykyään ylipainoa ja aina olen miehiltä saanut negapalautetta tai en kommenttia ollenkaan. Yleensä kaverit on vieneet miehet ja minä olen jäänyt rannalle ruikuttaa.

Vierailija
13/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen itseeni. Haluttava olen ainakin miehelleni, se riittää. Kolmen lapsen jälkeen ei ole ylipainoa eikä mikään (vielä) roiku, ulkonäkökin on ihan ok mielestäni. Seksikkääksi tunnen itseni makuuhuoneessa :D

Vierailija
14/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen viisissäkymmenissä, mutta saan edelleen paljon huomiota itseäni nuoremmilta miehiltä. En siis ole muuttunut näkymättömäksi, kuten ikäisistäni usein sanotaan. Kuntoilu ja itsestä huolehtiminen eivät ole menneet hukkaan.

Vierailija
15/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on herttainen ja armahtavainen kaikkia ihmisiä kohtaan lisää kauneutta.

Vierailija
16/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään mies kertoi pitävänsä minua haluttavana ja se riittää, muiden sillä olenko muiden mielestä haluttava ei ole merkitystä.

Vierailija
17/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Olen aina ollut kiltin tytön näköinen ja en mielestäni ole seksikäs. Onneksi mieheni pitää minua seksikkäänä neljän lapsenkin jälkeen.

Vierailija
18/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen tarpeeksi seksikäs.

Vierailija
19/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Olen aina ollut kiltin tytön näköinen ja en mielestäni ole seksikäs. Onneksi mieheni pitää minua seksikkäänä neljän lapsenkin jälkeen.

Vierailija
20/91 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tulikin kaksi kertaa kommenttini. ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä