Pidätkö itseäsi seksikkäänä ja haluttavana naisena?
Kommentit (91)
Kyllä. Itsetunto kohdillaan ja hyvää palautetta aina kuullut.
Jos olen sillä tuulella niin kyllä. Joku jo kirjoittikin, että hyvä itsetunto auttaa asiaan ja kun mielentila on oikea, niin se näkyy.
En. Koska olen ruma lyllerö. Ei paljoo miehet perään kattele.
Pidän. Tykkään ulkonäöstäni ja olen saanut hyvää palautetta muiltakin. Pystyn kyllä olemaan epäseksikäskin ainakin omasta mielestä.
Jos olen levännyt, hyvällä tuulella ja muutenkin hyvä fiilis, niin saatan tuntea. Ovulaation aikaan varsinkin.
Kai mää oisin, mutta ihmiset saaneet litatua nuoruudessa mun itsetunnon niin en tunne itseäni yhtään miksikään.
No pidän kai joo..
En nyt varsinaisesti päätä kääntele, varsinkaan arkisesti epälaittautuneena. Mutta sillon kun oon laittautunut niin kyllä mua ainakin oman tyyppiset kundit "kuolaa".
Sen verran saanut osakseni huomiota miehiltä, että itsetunto on ihan kunnossa. Tai eihän se itsetunto sitä vaadi, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan.
Nykyään sitten tolta omalta mieheltä saan sellaista huomiota. Sen lisäks, että itse katsoessa alastonta vartaloani peilistä totean, että "ihan jees", niin kyllä se kummasti itsetuntoa nostattaa kun mies huokailee siinä vieressä hyvännäköisyyttäni. :)
En, syystä että olen lihava (160 cm ja 85 kg). Ei juuri yhtään lihaksia, iso perse. Mitat: 105, 85, 119.
Miehiltä tulee kehuja mutta en usko.
No en. 15 kg nykyään ylipainoa ja aina olen miehiltä saanut negapalautetta tai en kommenttia ollenkaan. Yleensä kaverit on vieneet miehet ja minä olen jäänyt rannalle ruikuttaa.
Olen ihan tyytyväinen itseeni. Haluttava olen ainakin miehelleni, se riittää. Kolmen lapsen jälkeen ei ole ylipainoa eikä mikään (vielä) roiku, ulkonäkökin on ihan ok mielestäni. Seksikkääksi tunnen itseni makuuhuoneessa :D
Kyllä. Olen viisissäkymmenissä, mutta saan edelleen paljon huomiota itseäni nuoremmilta miehiltä. En siis ole muuttunut näkymättömäksi, kuten ikäisistäni usein sanotaan. Kuntoilu ja itsestä huolehtiminen eivät ole menneet hukkaan.
Se, että on herttainen ja armahtavainen kaikkia ihmisiä kohtaan lisää kauneutta.
Viimeksi tänään mies kertoi pitävänsä minua haluttavana ja se riittää, muiden sillä olenko muiden mielestä haluttava ei ole merkitystä.
En pidä. Olen aina ollut kiltin tytön näköinen ja en mielestäni ole seksikäs. Onneksi mieheni pitää minua seksikkäänä neljän lapsenkin jälkeen.
En pidä. Olen aina ollut kiltin tytön näköinen ja en mielestäni ole seksikäs. Onneksi mieheni pitää minua seksikkäänä neljän lapsenkin jälkeen.
Jaahas, tulikin kaksi kertaa kommenttini. ; )
Kyllä.
Käännän päitä ja olen siitä ylpeä. Terve itsetunto kummasti tuo seksikkyyttä. Kun on tyytyväinen itseenä niin se huomataan.