Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko miljonääriksi-kysymykset

Vierailija
12.03.2016 |

Selkeästi tietyntyyppisiä kilpailijoita halutaan voittoon. Ihan älyttömän vaikea _kolmanneksi_ kysymykseksi tämä Charles Bukowski-kysymys - kun taas edeltävän kilpailijan kymppitonnien kysymys oli Kimmo Laihon henkilöllisyys. Mitä hittoa??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siellä on ollut 10 000 € asti aika populaari kysymyksiä, saattaa olla joku finlandia palkinnon voittaja vuonna 2015 tai jokin selvästi mediassa esillä viime aikoina ollut tapaus / merkkiteos tms.. Skeittauksesta kysyttiin alan legendaa, Tony Hawkia jne...

Kun puhutaan kirjallisuudesta,

millä tavalla Bukowskin kirjat ovat osa pop kulttuuria? ovatko joskus olleet ?

Ja vielä ihan alkupään kysymyksenä..

Loppuiko tuotantoyhtiöltä tämän viikon budjetti, kun BMX-tyttö voitti 10 000 € :D

Vierailija
22/22 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuvitellut olevani jokseen yleissivistynyt kansalainen, kun tiedän Nightingalen, Flemingin ja USA:n pohjoisimman osavaltion. Luen paljon, mutta Charles Bukowski on jäänyt täysin tuntemattomaksi. Juoppohullun päiväkirjaa olen selannut, mutta CB:n olisin veikannut taiteilijaksi. Kuka lienee Kimmo Laiho, josta en ole koskaan kuullutkaan?

Että sellaista yleissivistystä siellä on. Sen yhden miehen helpoimmatkin kysymykset olisivat olleet mulle liikaa, muuten jäi taas se ohjelma näkemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä