Miten jotkut naiset voivat käydä mies-gynekologilla?
Se että mies on lääkäri, ei muuta sitä tosiasiaa, että hän on myös mies. Mies on biologisesti ohjelmoitu katsomaan naisia "sillä silmällä" ja ihan varmasti mies-gynet ajattelevat potilaitaan illalla runkatessaan.. Hyi helvetti, miten jotkut naiset eivät ajattele tätä yhtään ja menevät kyselemättä mies-gynelle?
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei paljoa varmaan ees pillua tee mieli kun joutuvat näkemään haisevia ja rumia vittuja päivät pitkät
No kerropa sinä kaikkitietävä, miksi ovat hakeutuneet tuolle erikoisalalle ja opiskelleet todella kovasti, että ovat päässeet juuri tuolle alalle kun muitakin erikoisaloja olisi ollut?
Vai juuriko siksi, että saisivat nähdä tarpeeksi "haisevia ja vittuja", niin että tarve ja uteliaisuus tyydyttyy?
Herranen aika kuinka ihminen voi olla tyhmä! No kuka haluaa hammaslääkäriks? Tutkimaan mädäntyneitä hampaita vaikka tarjolla olisi ollut vaikka mitä muita mieluisempia aloja.
Asia nyt vaan on niin että kaikkia tarvitaan.
Kyllä gynet ovat nähneet sitä sun tätä ja se on ammatti. Vuosien varrella pidän mies-gyneistä enempi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, joku nainen alkaa urologiksi. Siellä se saa joka päivä pitää käsissään kauniita suonikkaita meloja ja testata paisuvaiskudoksen toimivuutta. Iltaisin sitten ihanasti päivätöitään ajatellen sormettelee itsensä uneen huomista työpäivää ajatellen.
Tämä tulee varmasti suurena yllätyksenä, mutta naistenkin täytyy joskus mennä urologille. Se ei ole mikään miesten gynekologi.
En veisi autoani korjaajalle, joka ei omista omaa autoa.
Gynegologin työ on kyllä maailman vittumaisin työ ja jos tuota tekee mies niin homoksi siinä kyllä tuleekin kun haistelee silakkaa joka päivä.
En muuten ole gynegologi mutta voinhan aina vilkaista... tässä viestissä oli muuten paljon aforismia mukana.
Miten jotkut miehet voivat käydä nais-andrologilla?
Vierailija kirjoitti:
En veisi autoani korjaajalle, joka ei omista omaa autoa.
Pitääkö merkki ja mallikin olla sama?
Jos olet hetero nainen, ja näet jonkun tuntemattoman miehen alasti vehkeineen, niin oletko heti automaattisesti kiinnostunut kyseisestä miehestä, ja haluat seksiä hänen kanssaan, vain siksi kun näit hänen vehkeensä? Noh...ET TIETENKÄÄN!!! Ihan sama asia se on miespuolisilla gynekologeillakin. He ovat tottuneet näkemään vuodesta toiseen naisten alapäitä työkseen, eivätkä he suinkaan ole seksuaalisessa mielessä kiinnostuneita potilaistaan, vaikka heidän alapäänsä näkevätkin. Se olisi varmasti silloin ihan eri asia, jos jonkun miespuolisen gynekologin salainen suuri ihastus tulisi potilaaksi. Silloin saattaisi gynekologi jopa salaa nauttia näkemästään. Mutta kun menet summassa jollekin tuntemattomalle miespuoliselle gynekologille, niin ei heitä kiinnosta sinun alapääsi seksuaalisessa mielessä pätkääkään. Usko pois. He todella tekevät vain työtään. Gynekologin ei muuten pahemmin tarvitse runkkailla. Heillä kun on hyvä palkka, niin naisia riittää, mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Oma gyne on mies enkä ole asiaa koskaan niin kummemmin tullut ajatelleeksi.
Kyseinen mies tunnetaan kylläkin alueella siitä että on hyvin suorapuheinen ja joskus hieman kovakourainen, joskin ehdottomasti alueen paras alan lääkäri. Aikanaan kun omaa ongelmaani selvittelin kävin tätä miekkosta ennen kahdella naisgynellä joissa ongelma ei selvinnyt muutamassa kuukaudessa, kun taas tämän herran vastaanotolla käynnin jälkeen oli diagnoosi ja resepti kourassa 20 minuutissa.
Luin nopsaan viestin, niin aivoihin meni ensin virheellisesti lause: Oma mies on gyne.
Oispa kiva, jos joku gynekologin vaimo tulisi kertomaan. Onko mies helläkätinen vai ronski kotona, jutteleeko koskaan työstään ja mihin tyyliin.
Miesgyne on huomaavaisempi siinä ettei hän käytä tähystyksessä vahingossakaan huoneenviileitä välineitä, naisgynet on usein ajattelemattomia tässä suhteessa.
Kylmä saksitähystin, saan vilunväreitä ajatuksestakin...
Eräs mieslääkäri, yleislääkäri sanoi ystävättärelleni aikoinaan että 'siisti tavara' kun hän kävi alapään tarkastuksessa. Itselläni pahin gynekokemus oli valitettavasti eräs nainen joka käyttäytyi todella loukkaavasti herkässä asiassa. Se oli suorastaan nöyryyttävää ja tuntui että nainen olisi halunnut läimäistä minua. Ja suorastaan jotenkin maanisesti pelotteli useaan kertaan että 'jos sinulla on tulehdus niin SE TULEE SINULLE TODELLA KALLIIKSI!!' Kyse oli alunperin hoitovirheestä. Väitti veriryhmäänikin toiseksi väen vängällä eli että olen +-verinen vaikka minulla on - veriryhmä. Olin vielä toimenpiteessä, joten mitä jos olisin tarvinnut verta?? Jäi vähän elinikäinen kammo gynestä tuon jälkeen. Mutta naisgynellä olen käynyt aina tuonkin jälkeen. Olen ajatellut että naisgyne jo oman alapäänsä takia ymmärtää naisasiakasta paremmin.
No, haluaisin vaan sanoa, että ilman kahta miesgyneä, en varmaankaan tätä kirjoittaisi. Kiitän heitä elämästäni. Eka jo vanha mies löysi vaikeasti havaittavan aggressiivisen syöpäni pitkän kokemuksensa avulla, kun kaksi naisgyneä oli sen juuri missannut, vaikka valitin jatkuvaa verenvuotoa. Ja toinen miesgyne leikkasi sen pois ja kiskoi minut melkeinpä vaan tahdonvoimallaan läpi osin kokeellisen hankalan hoidon, joka sitten minut pelasti. Hän alan huippuja kai tänään, silloin vasta aika nuori.
20 vuotta sitten.
Ei sitä oikeasti sairaana välitä pätkääkään muusta kuin ammattitaidosta.
Kävin nuorena miesgynekologilla kerran vuodessa tarkastuksessa. Hän tutki myös rinnat. Kun nousin ylös läpsäytti hän minua peffaan ja sanoi: terve tyttö. En tykännyt huonoa. Kertoi myös käyneensä Jenkeissä mustan prostituoidun luona, koska halusi senkin kokemuksen. Neuvoi myös miten toimia itsensöpaljastajan tai raiskaajan kanssa. Hauskat muistot jäivät.
Minä käyn yleensä mieluummin mies gynekologilla. Naiset alkaa aina selittämään jotain parisuhde hyvinvointi diipa daapa juttuja . Miehet hoitaa hommansa eivätkä ole koskaan olleet kiinnostuneita juttelemaan elämästäni.
Ja en usko että niitä iltaisin kiinnostaa muistella yhtäkään päivän kahdestakymmenestä potilaasta . Tai edellisen päivän .
Vierailija kirjoitti:
Joo ei paljoa varmaan ees pillua tee mieli kun joutuvat näkemään haisevia ja rumia vittuja päivät pitkät
Jos ne hoitaakin edellä mainitulla tavalla seksiriippuvuuttaan.
Tai vaihtoehtoisesti.
Mikä vittu siinä on kun ei kiinnosta.
Tulin 16-vuotiaana raskaaksi, ja elämäni ensimmäinen alatutkimus oli miesgynekologin suorittama. Hän oli hyvin hellävarainen ja asiallinen, ei tullut missään kohtaa kiusaantunut tai epämukava olo. Myös pidemmällä raskautta minulla oli mieslääkäri. Neuvola suositteli ensisijaisesti juuri häntä, sillä hänellä oli takana monen vuosikymmenen ura ja kokemus. Hyvin asiantunteva ja huolellinen lääkäri, kertoi asioista kattavasti eikä jäänyt mikään arveluttamaan. Näinä molempina kertoina ultrattiin alakautta.
En vapaaehtoisesti hakeutuisi miesgynegologille, olen niin ujo. Viime kerralla oma gyneni oli sairastunut ja minulle ilmoitettiin paikan päällä, että tilalla on tällä kertaa henkilö X. En siinä vaiheessa kiinnittänyt huomiota nimeen ja kävelin huoneeseen, jossa oli max kolmikymppinen, pitkä ja komea mieslääkäri. Minusta tilanteessa oli jotenkin kiusallista se, että olimme molemmat niin saman ikäisiä. Kyllä se tilanne oli musta kiusallinen kun piti siinä olla reva levällään, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mies gynekologit runkkailevat potilaitaan ajatellen.
Heh, kyllä huomaa että olet nainen ;)
Ihan varmasti runkkailevat, kun nätti 2-kymppinen kaunotar tulee levittelemään sievää sheivattua pilluaan siihen nenän eteen ;)
M41
Jos kaksikymppinen käy gynellä sillä on jotain vialla. Siinä iässä kun ei tarvi vielä tarkastuksia. Tuskin hirveästi houkuttaa.
Mä olen käynyt gynegologisessa tarkistuksessa naispuolisella urologilla, haha. :D