Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset voivat käydä mies-gynekologilla?

Vierailija
12.03.2016 |

Se että mies on lääkäri, ei muuta sitä tosiasiaa, että hän on myös mies. Mies on biologisesti ohjelmoitu katsomaan naisia "sillä silmällä" ja ihan varmasti mies-gynet ajattelevat potilaitaan illalla runkatessaan.. Hyi helvetti, miten jotkut naiset eivät ajattele tätä yhtään ja menevät kyselemättä mies-gynelle?

Kommentit (426)

Vierailija
341/426 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kertoi, että rupesi huimaamaan kun miesgyne työnsi synnytyksessä koko käden vaimonsa pilluun. Uskon. Näytti Jarkon naama sen verran pahalta, kun tätä kertoi. Työtänsä lekuri tietysti teki.

Vierailija
342/426 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että miehillä on....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/426 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se gynekologi näkee niitä vehkeitä työurallaan ihan valtavan määrän. Se ei varmasti siinä kiihota. 

Ja se naiskynekologi voi muuten olla kiinnostunut naisista. Et sinä sitä tiedä.

Vierailija
344/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne tottuneet jos minkä näköisiä ja hajuisia vit tuja näkemään.

Vierailija
345/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut et miehet on paljon hellempikätisiä 🤔

Vierailija
346/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan pystyy toimimaan töissä ammattimaisesti. Kuulostaako ihan vieraalta?

Vierailija
347/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin miesgyne roplaamassa.

miten kukaan m gyne voi toimia vapaalla seksuaalisesti, eikö inhota, samoin hammaslääkäri suudella.

Vierailija
348/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei muuten häiritsisi, mutta lopetin miesgyneillä käymisen kun he olivat aina niin kovakouraisia. Työntävät instrumentit varoittamatta ja vauhdilla sisään ja ronkkivat sitten äkkipikaisin liikkein, kuin jotain autoa säätäisivät.

Vierailija
349/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on normaalimpaa että mun alakerrassa häärää mies kun nainen koska olen hetero. Yksikään nainen ei siellä ole käynyt kuin lapsen noukkimassa kun synnytin.

Vierailija
350/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei muuten häiritsisi, mutta lopetin miesgyneillä käymisen kun he olivat aina niin kovakouraisia. Työntävät instrumentit varoittamatta ja vauhdilla sisään ja ronkkivat sitten äkkipikaisin liikkein, kuin jotain autoa säätäisivät.

Mulla päinvastaiset kokemukset. Naisgynegologi oli kovakourainen ja nyt käyn vain miesgynegologilla. 

Vierailija
351/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se gynekologi näkee niitä vehkeitä työurallaan ihan valtavan määrän. Se ei varmasti siinä kiihota. 

Olen aina ajatellut että naisgynekologit on lesboja!

Vierailija
352/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella ei voi valita, joten siellä olen joutunut miesgynekologille. Järjellä ajatellen tiedän kyllä, ettei niitä taatusti kiinnosta potilaiden alapäät tippaakaan ainakaan muuten kuin ammatillisessa mielessä, mutta silti olen kyllä valinnut naisgynekologin aina silloin, kun olen voinut itse valita.

Vierailija
353/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset fantsioivat miesgynekologilla käymisestä ja kyllä silloin pillu kostuu tositilanteessa kun miesgyne räplää klitorista toimenpiteenä

Vierailija
354/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset fantsioivat miesgynekologilla käymisestä ja kyllä silloin pillu kostuu tositilanteessa kun miesgyne räplää klitorista toimenpiteenä

No ei se mitään klitorista räplää. 

Vierailija
355/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole gyne mutta olen tehnyt mammografiaa ja olen mies. Ei viisari värähdä, ja rouvat/neidit ovat olleet kyllä tyytyväisiä käynteihin ja kohteluun. Ei siinä töitä tehdessä oikeasti mitään seksijuttuja ajatella muuta kuin naistenlehtien erotiikkatarinoissa. Uskokaa tai älkää, mutta miehetkin ovat ihmisiä eikä pelkkiä seksihulluja eläimiä eli se tilanteen seksuaalisuus riippuu kontekstista.

Vierailija
356/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut että naisgynekologit on lesboja!

Ihan vaan sairaalassa työskentelevänä tiedän, että talon naisgyneillä on miehet ja lapsi tai 2 löytyy ainakin puolelta.

Vierailija
357/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle gynen , eik muidenkaan lääkärien, sukupuolella ole väliä. Kunhan osaa tehtävänsä hyvin.

Vierailija
358/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella ei voi valita, joten siellä olen joutunut miesgynekologille. Järjellä ajatellen tiedän kyllä, ettei niitä taatusti kiinnosta potilaiden alapäät tippaakaan ainakaan muuten kuin ammatillisessa mielessä, mutta silti olen kyllä valinnut naisgynekologin aina silloin, kun olen voinut itse valita.

Mitä jos valitsisit pätevän oloisen tai mukavan riippumatta sukupuolesta? Aika radikaali ajatus mutta terveyttähän siellä ollaan kuitenkin hoitamassa?

Vierailija
359/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologini on ainut mies, joka osaa suhtautua römpsykkään ammattimaisesti. Kaikki muut rupeavat touhottamaan kun näkevät ihanan paikkani.

Antakaa minun siis edes kerran joka toinen vuosi kohdata mies joka tietää kaiken römpsästä, mutta on silti asiallinen. Kiitos!

Vierailija
360/426 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole gyne mutta olen tehnyt mammografiaa ja olen mies. Ei viisari värähdä, ja rouvat/neidit ovat olleet kyllä tyytyväisiä käynteihin ja kohteluun. Ei siinä töitä tehdessä oikeasti mitään seksijuttuja ajatella muuta kuin naistenlehtien erotiikkatarinoissa. Uskokaa tai älkää, mutta miehetkin ovat ihmisiä eikä pelkkiä seksihulluja eläimiä eli se tilanteen seksuaalisuus riippuu kontekstista.

Mulle sattui mieshoitsu mammografiaan ja oli kyllä selkeän vaivautunut kun joutui käsittelemään kookkaita ja kiinteitä tissejäni :D. Lisäksi vahtasi pitkään kun saavuin paikalle ilman yläosaa ja kääntyi hämillään pois ja ikään kuin tajusi, ettei tuijottaminen ole sopivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi