Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutut joissa unelmien mies, talo, työpaikka jne vain putoaa syliin

Vierailija
31.12.2022 |

Itse jumittaa eron jälkeen kerrostalon kivijalassa haaveilemassa rakkaudesta ja vanhasta talosta. Ja kyse ei ole siitä että pitäisi tulla kotiin toimitettuna - harrastan, reissaan, treffailen... Mutta kun ei niin ei. Ei edes sellaisia potentiaalisia tilanteita, sattumia elämässä, joista voisi syntyä jotain. Tai no kerran muistan kun ihmeteltiin jumittavaa bensapumppua komean tyypin kanssa, ja oltiin jotenkin samalla sivulla. Mutta eiköhän sieltäkin etupenkiltä tuijottanut emäntä murhaavasti. Pareja vaan joka paikassa, jokainen harrastustyyppi on aina varattu, missä ne ihanat atjen kohtaamiset oikeasti on. Ja missä niitä "sattuma vain johdatti meidät tänne ja kaikista sadoista tarjouksista meidän sadan euron tarjous hyväksyttiin" -taloja jaetaan? Mur.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atjen=arjen.

Vierailija
2/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa, se näkyy kilometrin päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta Tinderin sijaan oikeanlaisiin sivuihin. Sivustoilla toivotaan panostavan ilmoituksiin. Ilmaise suoraan toiveesi. Et vastaa kehnosti luotuihin profiileihin ja viesteihin. Ilmoituksessa saa näkyä koulutustausta, nykyinen tilanne, suhde uskontoon sekä alkoholiin. Maininta ootko sub vai dom (googleta). Käyttäjien taustoja on mahdollista selvittää googlauksella esim. kuvien alkuperä, deitin nimi.

Nähkää aluksi Skypessä.

https://www.farmersdatingapp.com/

https://www.singlefarmersdating.com/

https://www.farmersonly.com/

Vierailija
4/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Ai yritän liikaa eläessäni normaalia elämääni? Nimenomaan tarkoitan sellaisia arkisia sattumanvaraisia kohtaamisia, mutta kun niitä ei tule, että edes pääsisi yrittämään joko liikaa tai sopivasti. En kohtaa missään ikinä ketään eikä elämäni mene eteenpäin. Sama koti sama työ, sama sinkkuus vuodesta toiseen. Ap

Vierailija
5/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta tuskin kenenkään elämä pelkkää unelmaa on, vaikka päällepäin näyttäisi.

Vierailija
6/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta Tinderin sijaan oikeanlaisiin sivuihin. Sivustoilla toivotaan panostavan ilmoituksiin. Ilmaise suoraan toiveesi. Et vastaa kehnosti luotuihin profiileihin ja viesteihin. Ilmoituksessa saa näkyä koulutustausta, nykyinen tilanne, suhde uskontoon sekä alkoholiin. Maininta ootko sub vai dom (googleta). Käyttäjien taustoja on mahdollista selvittää googlauksella esim. kuvien alkuperä, deitin nimi.

Nähkää aluksi Skypessä.

Kiitos mutta kyse oli sattumanvaraisista tapahtumista ja kohtaamisista, joista voi lukea eri medioista. Että ihmiset päätyvät kuin kohtalon johdattamana ihmissuhteisiin ja taloihin asumaan. Miksi minä en päädy? Ap

Vierailija
7/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mä niiiiiin tiedän tunteen.

Muut onnistuu läytämään kumppanin ehkä komeankin, saavat lapset, mökin järvenrannalla, yhteiset lomamatkat tms elämän josta haaveilevat.

Minulla ei onnistu.

Tyhjänpäiväisiä seurustelukumppaneita ja alkuunsa näivettyneitä suhteita tusinan verran. Ei vaan kolahda se oikea eteen, se joka jäis rinnalleni ja jonka kanssa saisi olla oma itsensä.

Ikinä ei ole kukaan tarjonnut töitä, en ole päässyt suhteilla koskaan mihinkään. Itse olen ansioillani ja ahkeruudellani edennyt uralla. Siitä tosin olen ylpeä.

Vierailija
8/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Ai yritän liikaa eläessäni normaalia elämääni? Nimenomaan tarkoitan sellaisia arkisia sattumanvaraisia kohtaamisia, mutta kun niitä ei tule, että edes pääsisi yrittämään joko liikaa tai sopivasti. En kohtaa missään ikinä ketään eikä elämäni mene eteenpäin. Sama koti sama työ, sama sinkkuus vuodesta toiseen. Ap

elämässä ei ole sattumanvaraisia kohtaamisia, naiset vaan luulee niin koska miehet joutuu tekemään kaikki aloitteet. Eli peppua tiukemmaksi niin alkaa tapahtumaan sattumia.

Vierailija
9/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähkää aluksi Skypessä.

Kiitos mutta kyse oli sattumanvaraisista tapahtumista ja kohtaamisista, joista voi lukea eri medioista. Että ihmiset päätyvät kuin kohtalon johdattamana ihmissuhteisiin ja taloihin asumaan. Miksi minä en päädy? Ap

Olen ihan samanlainen "kovan onnen lapsi". Tuntuu että monille elämä tuo ihan sattumalta kaikkea kivaa eteen vaikkeivat he tee itse asialle mitään.

Aikoinaan erästä puolituttuaseuranneena aina ihmettelin hänen satumaista onneaan. Hän ei ollut mielestäni edes mitenkään mätti, hän vaan päätyi vahingossa samaan taksiin erään erittäin varakkaan suvun jo naimaiässä olevan miehen kanssa ja jo vuoden päästä syntyi 1. lapsi, sitten toinen ja kolmas. Hän sai ison matilan, sittemmin hulppean uuden omakotitalon. Lapset josta oli aina haaveillu. Ei olisi yhtään ylimääräistä rahaa tarvinnu, voitti jossain paikallisessa arvonnassa muutamaanki otteeseen arvokkaita kodinkoneita ym ym. Sai perinnön ja isänsä kautta hyvän työpaikanki (ei todellakaan omilla ansioillaan).

Näin jotkut.

Vierailija
10/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Lisäksi sinusta huokuu negatiivista energiaa, etkä ole avoin muiden mielipiteille paitsi omallesi. Olet hyökkäävän aggressiivinen.

Vierailija
11/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ikävä asenne, kun tuntemattoman miehen puolisokin on murhaavasti tuijottava emäntä, joka lähestulkoon on ap:n onnen tiellä.

Voihan se olla että rakkaus leimahtaa bensapumpulla, mutta outoa olla katkera kun tuntematon onkin varattu.

Kaikissa tarinoissa näkyy kanssa se tietty osuus, ei kaikkea. Paljon on kiinni tuurista, vähän myös omasta asenteesta ja motivaatiosta. Ne vanhat talotkin näyttää ihanilta siinä vaiheessa, kun joku on vaihtanut ne homeiset hirret, ratkaissut lämmityksen, rempannut kylppärin jne. Jostain omasta tapettivalinnasta on sitten helpompi haaveilla helppona hommana, tietämättä edes paljon toisilla on vaikka lainaa.

Toivottavasti ap saisit omaan arkeen jotain iloa riippumatta muista. Omaan elämääsi voit kai vaikuttaa? Lisäkouluttaudu kohti uutta työtä, etsi asuinalue johon haluaisit muuttaa ja ala katsella vuokrakämppiä jne.

Vierailija
12/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun elämältä. Empä ole koskaan saanu mitään ns sattumalta enkä tarjottimella eteen tuotuna.

Pikemminki tuntuu siltä että koko elämä on ollu enemmän tai vähemmän rämpimistä haasteista, pettymyksistä ja takapakeistä toiseen.

Joskus kun on mennyt vuosia ns ok, on selvää että kohta kolahtaa. Ja näin on tapahtunutkin. Hetken kun uskallat olla onnellinen niin johan joku tiputtaa maanpinnalle ....tai sinne ojan pohjalle.

Ei ole niitä onnenkantamoisia kuin joillakin eikä ole sellaista tukiverkkoa että joku tuttu olisi tullut tarjoamaan esim työpaikan tai "pappa betala auton"

Sama tilanne miesten kanssa. Jotkut vaan vahingossa ihan sattumalta löytä mieleisensä hyvän kumppanin. Minä olen törmännyt pääsääntöisesti sellaisiin joiden kans....millon mistäkin syystä ei sitten kuitenkaan tärppää vaikka itse miten haluaisin.

Vierailija
13/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tiedä tälläisiä arjen kohtaamisia, kyllä ne on 100% jostain instasta tai muualta netistä löytyneet. Ja mitään unelma tarinoita ole alussa, epävarmuuksia, jättöjä, pettämisiä...roikkumista "sattumalta" samoilla hoodeilla jne. Asunnot saa rahalla ja rahaa saa vaihtamalla työpaikkaa tai nuolemalla pikkupomojen prsettä ja puhumalla pskaa (tai perimällä). 

Vierailija
14/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se emäntä synkeällä ilmeellä tuijotti, kun naureskeltiin hänen miehensä kanssa. Minkäs minä sille voin. Ja hyvä vinkki tuo että ei saa olla katkera ja negatiivinen - en sitä omasta mielestäni ole, kun kuitenkin oikeasti elän ihan kivaa elämää tai ainakin teen elämässäni paljon asioita joista nautin. Mutta ne isot koko elämän mullistavat jutut puuttuu. Ap

Vierailija
15/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt sinua tinderistä jo vuosia. Vaihtasin vaimoni heti sinunlaiseen. Minulla on uusi koti, on työ, harrastukset, en polta enkä juo, kohtelen niinkuin naista pitääkin. Sinulta vaadin vain että meillä olisi jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita,kohtelet minua hyvin, otat vastuuksesi kantaa puolet asuntolainasta.

Vierailija
16/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalo, sattumus, oma kova työ, kaikki yhdessä... En tiedä. 3 vuotta sitten, jos olisit kysynyt, niin olisin ollut murheen murtama, epätoivoinen... Nyt... Kaikki on järjestynyt ihanasti ja ylikin kaiken, minkä toivoin.

Vierailija
17/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että todella harvassa on tällaiset ns. Tuhkimotarinat missä kaikki on jotain IG glamour highlifee.. Toki niitäkin löytyy, mutta useimpien ihmisten tarinat, ja arki ovat kyllä melko tasaisen harmaata, eikä siinäkään mitään väärää ole. En itse ole koskaan mistään pilvilinnoista haaveillut.  

Eihän siinä mitään väärää ole toivoa vastaavaa itselleen, mutta samalla ehkä pitää jokin realismi asioissa ja muistaa että kaikilla on loppupeleissä eri lähtökohdat elämään ja moni asia on ajasta ja sattumasta kiinni.

..Ja myöskin se, että useimmat ihmiset päivittävät someen vain ne kohokohdat omasta elämästään joten nopeasti saa sen kuvan että heidän elämä on yhtä juhlasta juhlaan, matkasta matkaan menemistä.

Vierailija
18/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni olen löytänyt tinderistä ja vanhan talon sain itse ostamalla. Nämä ei tapahtuneet samaan aikaan vaan välissä oli vuosia. Oli just sen hintainen talo että sain yksin siihen lainaa, mutta kuntokin on sen mukainen. Remppoihin on mennyt rahaa mutta vieläkin repsottaa sieltä täältä ja sähköä kuluu lämmitykseen. Vanhat talot on monin tavoin stressaavia rahareikiä vaikka myös ihania.

Jos olisin jäänyt odottelemaan arjen kohtaamisia ja ilmaisia taloja aika hiljaista olis ollut varmaan täälläkin. Uskon siihen että yritteliäisyys kannattaa vaikkei sekään takaa hyvää lopputulosta. Elämä on silti jännempää niin kuin se että peukaloita pyöritellen odottelisi että jotain alkaisi tapahtua.

Vierailija
19/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähkää aluksi Skypessä.

Olen ihan samanlainen "kovan onnen lapsi". Tuntuu että monille elämä tuo ihan sattumalta kaikkea kivaa eteen vaikkeivat he tee itse asialle mitään.

Aikoinaan erästä puolituttuaseuranneena aina ihmettelin hänen satumaista onneaan. Hän ei ollut mielestäni edes mitenkään mätti, hän vaan päätyi vahingossa samaan taksiin erään erittäin varakkaan suvun jo naimaiässä olevan miehen kanssa ja jo vuoden päästä syntyi 1. lapsi, sitten toinen ja kolmas. Hän sai ison matilan, sittemmin hulppean uuden omakotitalon. Lapset josta oli aina haaveillu. Ei olisi yhtään ylimääräistä rahaa tarvinnu, voitti jossain paikallisessa arvonnassa muutamaanki otteeseen arvokkaita kodinkoneita ym ym. Sai perinnön ja isänsä kautta hyvän työpaikanki (ei todellakaan omilla ansioillaan).

Näin jotkut.

Sinusta TUNTUU etteivät tee asioille mitään, mutta totuutta et tiedä etkä nää.

Vierailija
20/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähkää aluksi Skypessä.

Näin jotkut.

Kun jotkut ihan oikeasti elää tällaista elämää :D kyllä se pistää vähän miettimään

Miettimään mitä?