Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läksytti mut toissapäivänä oikein perusteellisesti ja osittain aiheesta

Vierailija
11.03.2016 |

Joka on se, että minua ei ole oikeasti kiinnostanut kodin ja lasten asiat ja mies on ajautunut kantamaan niistä liikaa vastuuta. Sanoi jopa että ero on ihan hilkulla.

No, päätin parantaa tapani ja jo ajatuksen tasolla psyykata ja pakottaa itseni kinnostumaan kotitöistä ja lapsista aiempaa enemmän. Pystyn kyllä siihen jos päätän.

Mutta nyt jo toisena päivänä tällä asenteella huomaan, etten halua enää seksiä ollenkaan. En pysty kotona ajattelemaankaan seksiin keskittymistä, kun täällä ovat koko ajan läsnä kotityöt ja lapset, joihin minun on nyt pakko keskittyä.

En halua miestä lähelleni millään tavalla, haluan vain nyt sitten rauhassa yrittää selviytyä äitiyden velvoitteista. Ja lopulla energialla keskittyä ikiomaan hyvinvointiini.

Mies ei myöskään ole tehnyt mitään sen eteen,
että saattaisin tuntea itseni haluttavaksi naiseksi, vaan ihan yksin olen saanut psyykata itseni siihen mielentilaan aikaisemmin, enkä juurikaan saanut siitä arvostusta mieheltä. En oikeastaan lainkaan. Mies saattaa silti luulla, että seksiä tulee olemaan jatkossakin, kun on ollut tähänkin asti aina kun hän on halunnut.

Vaan eipä tulekaan, voimavarani eivät enää riitä seksin haluamiseen nyt kun keskityn oikeasti kotiin ja lapsiin.

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no joku (moni?) luulee sinua minuksi, jolla on ollut hyvin samoja ongelmia.

Jos äitisi ei pakottanut sinua siivoamaan, niin suuttuiko jos oli sotkuista etkä tajunnut siivota?

t. äitivihaaja

Vierailija
102/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äitisi ei pakottanut sinua siivoamaan, niin suuttuiko jos oli sotkuista etkä tajunnut siivota?

t. äitivihaaja

Ei. Mulla oli täysi vapautus kotitöistä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä täällä tapahtuu!? On kyllä niin omituista ja epäselvää tekstiä ap:llä. Seksi sitä ja seksi tätä... Siis what? Onko miehesi jotenkin sovinisti vai oletko sinä vain jotenkin hyvin yksinkertainen?

No seksin takiahan sitä parisuhteessa (?) viitsii elää, jos se ei suju ollenkaan niin mitä järkeä !?

Ap

Vierailija
104/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. äitivihaaja

Oho. Siivosiko siis äitisi? Mä en siivoa enkä jaksa vaatia lapsiakaan siivoamaan. Ainakaan vielä. Olen ajatellut, että heitä alkaa nyppiä sotku sen verran, että oppivat miksi on hyvä siivota ja myös jos kukaan ei huuda saatanaa vieressä niin ei kehity sellaista defenssiä, että en saatanan vittu varmasti siivoa. Mutta saa nyt sit nähdä.

Vierailija
105/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. äitivihaaja

Oho. Siivosiko siis äitisi? Mä en siivoa enkä jaksa vaatia lapsiakaan siivoamaan. Ainakaan vielä. Olen ajatellut, että heitä alkaa nyppiä sotku sen verran, että oppivat miksi on hyvä siivota ja myös jos kukaan ei huuda saatanaa vieressä niin ei kehity sellaista defenssiä, että en saatanan vittu varmasti siivoa. Mutta saa nyt sit nähdä.

Kyllä siivosi. Mä en voi olla siivoamatta (tai mies huutaa, pihtaa, valittaa ja ottaa eron) enkä kyllä haluaisikaan olla, haluaisin oppia siivoamaan ja pitämään järjestystä yllä ilman tätä ahdistusta siitä, etten pysty ja selviä, tai jos pinnistäen pystyn, en oikeaksi pysty haluamaan enää seksiä ja kuvittelemaan että olen halukas ja haluttava nainen. Kun mies ei siinä kuvitelmassa tosiaan juuri koskaan yhtään auta, vaan ennemmin vitsailee ja kiusoittelee siitä millainen olen. Ap

Vierailija
106/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi että mies kiusoittele, on todella ärsyttävää. Olkoonkin jonkun mielestä(?) ymmärrettävää. Mullakin on sellainen olo, että mua on pidetty monessa asiassa vaan ihan pilkkanaan. Ehken ole osannut jotain heti. No, en enää halua sitten edes yrittää. Ihmismieli on kummallinen juttu.

Vierailija
107/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri sen että mun on turha toivoa, että kiusoittelu loppuu kokonaan ikinä, mies vain on armoton suunsoittaja aina ollutkin. Hyvän keskustelutaidon (halutessaan) kääntöpuoli. Ei se mitenkään jatkuvaa ole ja tosiaan selvästi joskus mies pyrkii sillä vain kontaktiin ja tajuan että jos mulla olisi parempi itsetunto, tilanteet voisivat olla enimmäkseen hauskoja minunkin mielestäni.

Mutta mitä siihen seksiin tulee, olen oikeasti yli kaksi vuotta jaksanut haluta jatkuvasti ja pitää asiaa esillä ja tehnyt vaikka mitä temppuja saadakseni enemmän ja parempaa seksiä, nyt vain mielenkiinto lopahti. Koska en ole saanut toivomaani vastakaikua. Ap

Vierailija
108/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi huono itsetunto on melkoinen riesa... :(

Jos ei ois sitä ikään kuin laahusankkurina, niin mikä kaikki mahtaisikaan olla mahdollista?!

Vierailija
109/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sun äiti jotenkin välinpitämätön, vai miksi ei opettanut tai edellyttänyt sinulta siivoamista, ap?

Vierailija
110/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sun äiti jotenkin välinpitämätön, vai miksi ei opettanut tai edellyttänyt sinulta siivoamista, ap?

Saatoin olla hieman lellikki ja kyse oli ehkä myös kompensaatiosta, kun oli vaikea perhetilanne ennen teini-ikääni. Ap

Vierailija
111/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ois sitä ikään kuin laahusankkurina, niin mikä kaikki mahtaisikaan olla mahdollista?!

Mä olen kyllä välillä epäillyt, onkohan mulla sittenkään huono itsetunto, kun (kuten täällä ja mieskin on kritisoinut) mussa on kuin oletusasetuksena oletus, että muiden pitäisi hoitaa ongelmani pois päiväjärjestyksestä ilman että itse ryhdyn mihinkään vaivalloiseen, pitkäjänteiseen muutostyöhön.

Ap

Vierailija
112/118 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä välillä epäillyt, onkohan mulla sittenkään huono itsetunto, kun (kuten täällä ja mieskin on kritisoinut) mussa on kuin oletusasetuksena oletus, että muiden pitäisi hoitaa ongelmani pois päiväjärjestyksestä ilman että itse ryhdyn mihinkään vaivalloiseen, pitkäjänteiseen muutostyöhön.

Ap

Niin mutta on siinä sekin, että muutosvaiheessa ihminen helposti pelkää mokaavansa tms. ihan vaikka vain omissa silmissäänkin. Turhaantuu siihen, että enkö mä nyt vaan osaa. Silloin tarttis paljon kannustusta muilta, vähän kuin pieni lapsi. Äidin olisi pitänyt aikoinaan tehdä se. Toki voi ryhtyä omaksi äidikseen ja kannustaa itsekin itseään, jos jotain oikein haluaa, mutta siinä tarvitaan sisäistä motivaatiota. Jos sitä ei ole, niin mitäänhän ei oikein tapahdu... Ja varsinkin jos on mahdollisuus vielä sluibailla (toinen vaan tekee, eikä myöskään kannusta sua tekemään) niin niinhän se on, että sitä sluibailee.

Huonoon itsetuntoon vielä mennäkseni niin se voi oman havaintoni mukaan esiintyä henkilöllä joissain kohdissa ja toisissa hänellä voi olla tosi vahva itsetunto. Ehkä jos ei ole tottunut tekemään ja pärjäämään niin siinä voi olla huono itsetunto. "Pärjäänkö tässä yhtä hyvin kuin pätevä kumppanini? Entä jos se vielä nauraa kun mä koitan" jne.

Vierailija
113/118 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tosi kyllästyttävä eukko, monta aloitusta ja jankkaa vaan eri aiheista, kaikki pyörii oman navan ympärillä. Ei jaksais, ei kaverina tai puolisona, tosi tympeä nainen.

Vierailija
114/118 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan mielenkiintoinen. Jaetaan samoja ongelmia, niin siksi.

Vierailija
115/118 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän ketjun Aloittaja sama, joka tekee ihan samantyyppisiä aloituksia kuten "ellei mieheni pysty ilmaisemaan sitä ja tätä niin seksi loppuu?

Vierailija
116/118 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tosi kyllästyttävä eukko, monta aloitusta ja jankkaa vaan eri aiheista, kaikki pyörii oman navan ympärillä. Ei jaksais, ei kaverina tai puolisona, tosi tympeä nainen.

Ihan totta. Vastasin saman juuri ihan samanlaiseen jankkaukseen ja varmasti sama ap. En käsitä. Pitääkö tehdä niin monta aloitusta, että saa haluamansa vastauksen?

Vierailija
117/118 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän ketjun Aloittaja sama, joka tekee ihan samantyyppisiä aloituksia kuten "ellei mieheni pysty ilmaisemaan sitä ja tätä niin seksi loppuu?

On. En tajua ongelmaisen ihmisen tuomitsemista. Tietenkin hakee apua niin kauan, että saa itseään auttavan vastauksen. Voihan täällä olla joku, jolla on ollut niin samaa että osaa auttaa.

Vierailija
118/118 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. En tajua ongelmaisen ihmisen tuomitsemista. Tietenkin hakee apua niin kauan, että saa itseään auttavan vastauksen. Voihan täällä olla joku, jolla on ollut niin samaa että osaa auttaa.

Kyse on selvästi siitä ettei saa mieleistään oikeaa vastausta. Itsekin yritin sivu tolkulla keskustella asiasta kokemuksella, kuten moni muu. Mutta koska kenenkään vastaus ei selvästi ollut "joo sun mies on roskaa" vaan kaikki koetti etsiä ratkaisua, oli vastaus alapeukku, tympeä vastaus ja uusi aloitus eri otsikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän