Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läksytti mut toissapäivänä oikein perusteellisesti ja osittain aiheesta

Vierailija
11.03.2016 |

Joka on se, että minua ei ole oikeasti kiinnostanut kodin ja lasten asiat ja mies on ajautunut kantamaan niistä liikaa vastuuta. Sanoi jopa että ero on ihan hilkulla.

No, päätin parantaa tapani ja jo ajatuksen tasolla psyykata ja pakottaa itseni kinnostumaan kotitöistä ja lapsista aiempaa enemmän. Pystyn kyllä siihen jos päätän.

Mutta nyt jo toisena päivänä tällä asenteella huomaan, etten halua enää seksiä ollenkaan. En pysty kotona ajattelemaankaan seksiin keskittymistä, kun täällä ovat koko ajan läsnä kotityöt ja lapset, joihin minun on nyt pakko keskittyä.

En halua miestä lähelleni millään tavalla, haluan vain nyt sitten rauhassa yrittää selviytyä äitiyden velvoitteista. Ja lopulla energialla keskittyä ikiomaan hyvinvointiini.

Mies ei myöskään ole tehnyt mitään sen eteen,
että saattaisin tuntea itseni haluttavaksi naiseksi, vaan ihan yksin olen saanut psyykata itseni siihen mielentilaan aikaisemmin, enkä juurikaan saanut siitä arvostusta mieheltä. En oikeastaan lainkaan. Mies saattaa silti luulla, että seksiä tulee olemaan jatkossakin, kun on ollut tähänkin asti aina kun hän on halunnut.

Vaan eipä tulekaan, voimavarani eivät enää riitä seksin haluamiseen nyt kun keskityn oikeasti kotiin ja lapsiin.

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkin varmaan on pohjimmiltaan äitisi vika?

No ehkä jos äitini olisi pakottanut mut osallistumaan lapsena ja nuorena kotitöihin, niiden tekeminen ei olisi nyt näin vaikeaa ja ahdistavaa. Ap

Vierailija
22/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap mies?

Vierailija
24/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap mies?

En. Miksi kysyy? Ap

Vierailija
25/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herranjumala! Miten kauan sulla sitten menee niihin kotitöihin aikaa? Ei mulla mene päivässä, kuin max 15-30min. Minkä ikäiset lapset? Voisitko ap olla tekemättä niille omille lapsillesi samaa karhunpalvelusta, kuin sinulle tehtiin? Ota lapset mukaan niihin kotitöihin heti!

Vierailija
26/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ketjua sinä äitivihajankkaaja eli ap aiot tänään vielä itsestäsi tehdä? Vedit jo aiemmin tänään pultit siitä ettei sinua ymmärretty seksi-keskustelussa.

En halua edes kuvitella kuinka raskasta seuraa olet. Onneksi mies ainakin tiedostaa eron mahdollisuuden.

Vierailija
27/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti vaikutat todella vaikealta tapaukselta.

Vierailija
28/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, muista pistää ne lapsesi kotitöihin että tytöstä polvi paranee. Katoin just telkusta Rich kids of beverly hillsiä kun pistin 1&3v nukkumaan, tää on samaa kategoriaa. Oikea first world problem. Haittaisko jos miehesi ei tekis kotitöitä?

Vierailija
29/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis herranjumala! Miten kauan sulla sitten menee niihin kotitöihin aikaa? Ei mulla mene päivässä, kuin max 15-30min. Minkä ikäiset lapset? Voisitko ap olla tekemättä niille omille lapsillesi samaa karhunpalvelusta, kuin sinulle tehtiin? Ota lapset mukaan niihin kotitöihin heti!

Laitatko ruokaa ikinä? Miten menee muka

noin

Vähän aikaa, vai ovatko lapset niin isoja että

Tekevät osan? No meillä

Nuorin on alle 2 ja vaatii jatkuvaa vahtimista, ettei satuta itseään tms.

Eikä se ole se isoin pointti kauanko aikaa

Menee, vaan se että jos ja kun nyt oikeasti panostan kotitöihin ja lapsiin, en jaksa enkä halua stressata vielä seksiä ja parisuhdetta siihen päälle. Ollaan sitten niitä ilman. Ap

Vierailija
30/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sun miehes edes halunnut seksiä. Tai niin väitit aiemmin.

Vierailija
31/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sun miehes edes halunnut seksiä. Tai niin väitit aiemmin.

On se vähintään pari kertaa kuussa halunnut, keskimäärin kerran viikossa. Ap

Vierailija
32/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, muista pistää ne lapsesi kotitöihin että tytöstä polvi paranee. Katoin just telkusta Rich kids of beverly hillsiä kun pistin 1&3v nukkumaan, tää on samaa kategoriaa. Oikea first world problem. Haittaisko jos miehesi ei tekis kotitöitä?

Mies pistää. No haittaisi todellakin, asuisimme paskassa. Ap

Vierailija
33/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi ok että mies tekisi kotitöitä, mutta sinä et?

Vierailija
34/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi ok että mies tekisi kotitöitä, mutta sinä et?

En väitä että se olisi ok, tietysti munkin on tehtävä. Ap

Vierailija
35/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen nainen!

Vierailija
36/118 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ap ollut niitä itsetunto-ongelmia ja koulusta asti et ole tuntenut itseäsi yhtä viehättäväksi kuin tyttömäiset naiset ja päätit marttyyrina olla miehellesi ystävällinen mutta etäinen ja blaa blaa blaa. Mun täytyy nyt sanoa, että olet vaikea tapaus. Ehkä henkisesti kypsymätön kun odotat, että joku muu ratkaisee ongelmasi. Ja sun ongelma on ettei perustamasi perhe oikein kiinnosta sinua. Mieluummin keskittyisit itseesi, kävisit salilla, netissä jne. kun lastenhoito ja kotihommelit on nii-in rasittavia ja vievät kovin paljon energiaa. Ettei oikein jaksa panna. Tikkua ristiin. Huh huh.

Vierailija
37/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ap ollut niitä itsetunto-ongelmia ja koulusta asti et ole tuntenut itseäsi yhtä viehättäväksi kuin tyttömäiset naiset ja päätit marttyyrina olla miehellesi ystävällinen mutta etäinen ja blaa blaa blaa. Mun täytyy nyt sanoa, että olet vaikea tapaus. Ehkä henkisesti kypsymätön kun odotat, että joku muu ratkaisee ongelmasi. Ja sun ongelma on ettei perustamasi perhe oikein kiinnosta sinua. Mieluummin keskittyisit itseesi, kävisit salilla, netissä jne. kun lastenhoito ja kotihommelit on nii-in rasittavia ja vievät kovin paljon energiaa. Ettei oikein jaksa panna. Tikkua ristiin. Huh huh.

Kyllä se usein onkin tosi raskasta, etenkin kun koituu heräilemään yllä ja nousemaan joka helvetin aamu aikaisemmin kuin haluaisin. Tai ainakin lähes. Tästä syystä odotankin että elämäni helpottuu varmasti kunhan lapset eivät enää häiritse nukkumistani.

Ja haluan että mies alkaisi arvostaa kaksi vuotta ja ylikin kestänyttä seksiin panostamista edes omassa päässään kun tajuaa, että se juna meni jo. Pidetään nyt sitten vain koti kunnossa. Minä en jaksa stressata sekä haluttavuuttani ja seksiä sen kanssa, että kodin- ja lastenhoitoa. Ap

Vierailija
38/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joutuu heräilemään yllä! Ap

Vierailija
39/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että nyt on pyydettävä neuvoa lestadiolaisilta!

Vierailija
40/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että nyt on pyydettävä neuvoa lestadiolaisilta!

???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan