Syntymäpäivälahjaidea 33v naiselle? Kärsin kroonisesta mielikuvituksen puutteesta lahjojen suhteen.
Lahjojen keksiminen on aina ollut heikkouteni ja stressaan kun ei tule mitään mieleen vaikka Google laulaa. Puolisoni on eläinrakas ja odottaa esikoistaan, mikäli tästä infosta on jotain apua. Arvostaisin kovasti jos joku osaisi vinkata oikeaan suuntaan. Millaisista lahjoista olette itse pitäneet?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Lastenvaunut
Aloituksessa haettiin lahjaa äidille, ei lapselle. Lahjan tulisi olla jotain henkilökohtaista. Vaunut hommataan kun lapsi on tulossa, oli omat synttärit lähellä tai ei.
Meidän kaveripiirissä mieluinen lahja tuonikäiselle naiselle on ollut jonkin kauneudenhoitoon ja hyvinvointiin keskittyvän myymälän, kuten Jolien, lahjakortti.
Mä oon outo, mut oon oottanu 10 vuotta puolisoltani matontamppaustelinettä. Ei se taida uskoa, et oikeasti haluan sen.
Lahjakortti hemmotteluhoitoihin kylpylässä. Miniloma kivassa hotellissa.
Lahjakortti konserttilipun hankintaan jos vielä yhtenä kappaleena ehtii.
lupaat tehdä kotityöt vuoden verran lapsen synnyttyä
Valokuvaus joko odotusaikana tai myöhemmin lapsen synnyttyä. Noita kuvia on kiva katsella kiikkustuolissa, kun oli kuvissa nuori, kaunis ja onnellinen.
Virveli. Pääsee sitten kalaan, kun sinä hoidat lasta.
Kaikki naiset eivät välitä koruista tai jostain kauneushoitoloista, joten pitää tuntea henkilö paremmin. Mitä hän harrastaa, onko kiinnostunut koruista, vaatteista, kylpylöistä vai haluaisiko mieluummin jotain elektroniikkaa kuten uusi puhelin, tabletti tai hyvätasoiset kuulokkeet? Teatteri tai konsertti?
Pieni hotelliloma lähikaupungissa tai hieman parempi risteily. Lahjakortti lippupisteelle tai jotkut konserttiliput. Budjetista riippuen hyviä vaihtoehtoja voisi olla leffaliput ja ravintolaillallinen, kylpylä tms. Ei niinkään tavaraa..
Eiköhän tämä riipu ihan ihmisestä; itse olen tuon ikäinen nainen ja toivoisin lahjaksi uusia käsipainoja tai jumppamattoa, uusia urheiluvaatteita tms. mutta tuskin kaikki tällaisista lahjoista ilahtuisivat...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät välitä koruista tai jostain kauneushoitoloista, joten pitää tuntea henkilö paremmin. Mitä hän harrastaa, onko kiinnostunut koruista, vaatteista, kylpylöistä vai haluaisiko mieluummin jotain elektroniikkaa kuten uusi puhelin, tabletti tai hyvätasoiset kuulokkeet? Teatteri tai konsertti?
Tai viherkasveista, käsitöistä, urheilusta, retkeilystä, ruuanlaitosta, veneilystä, puutarhanhoidosta, moottoripyöristä jne?
Minä loukkaantuisin, jos joku antaisi lahjaksi jonkin hemmottelulahjakortin tai kultakilluttimen. Mitä minä niillä tekisin?
Kuka teillä imuroi - jos vaimo, niin robotti-imuri.
Itseäni eniten ilahduttanut lahja oli lahjakortti, jolla hankin kahvikoneen. Ei mikään kapselikeitin, vaan sellainen, joka aloittaa kahvinvalmistuksen jauhamalla kokonaiset pavut.
Vierailija kirjoitti:
Anaalitappi.
Tämä tuli ensimmäisenä mieleen. Pimperon kanssa taitaa tuossa iässä olla kokeiltu jo kaikki mahdollinen.
Arvokas koru. Hyvä kirja. Lahjakortti suoratoistopalveluun. Viet syömään. Viet pienelle päivämatkalle kun vielä voitte mennä kaksin.