Mies läksytti mut toissapäivänä oikein perusteellisesti ja osittain aiheesta
Joka on se, että minua ei ole oikeasti kiinnostanut kodin ja lasten asiat ja mies on ajautunut kantamaan niistä liikaa vastuuta. Sanoi jopa että ero on ihan hilkulla.
No, päätin parantaa tapani ja jo ajatuksen tasolla psyykata ja pakottaa itseni kinnostumaan kotitöistä ja lapsista aiempaa enemmän. Pystyn kyllä siihen jos päätän.
Mutta nyt jo toisena päivänä tällä asenteella huomaan, etten halua enää seksiä ollenkaan. En pysty kotona ajattelemaankaan seksiin keskittymistä, kun täällä ovat koko ajan läsnä kotityöt ja lapset, joihin minun on nyt pakko keskittyä.
En halua miestä lähelleni millään tavalla, haluan vain nyt sitten rauhassa yrittää selviytyä äitiyden velvoitteista. Ja lopulla energialla keskittyä ikiomaan hyvinvointiini.
Mies ei myöskään ole tehnyt mitään sen eteen,
että saattaisin tuntea itseni haluttavaksi naiseksi, vaan ihan yksin olen saanut psyykata itseni siihen mielentilaan aikaisemmin, enkä juurikaan saanut siitä arvostusta mieheltä. En oikeastaan lainkaan. Mies saattaa silti luulla, että seksiä tulee olemaan jatkossakin, kun on ollut tähänkin asti aina kun hän on halunnut.
Vaan eipä tulekaan, voimavarani eivät enää riitä seksin haluamiseen nyt kun keskityn oikeasti kotiin ja lapsiin.
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (118)
Vaikuttaa aika musta-valkoiselta tyypiltä tämä ap. Mieleensä tuleviin ajatuksiin ja niiden herättämiin tunteisiin kannattaa suhtautua pienellä varauksella ja käyttää hetki sen arvioimiseen onko tämä aina näin, vain tällä hetkellä näin, vai ei oikeastaan kumpaakaan. Olet saanut päähäsi, että kotityöt aiheuttavat liian suuren stressin ja niin tulee olemaan hamaan tappiin asti. Entä jos ei olekaan? Jos et anna asioille tilaisuutta muuttua, niin ne eivät muutu. Mitäköhän tarvetta tuollainen ajatuksiin juuttuminen palvelee?!
Ap vaikuttaa mukavuudenhaluiselta ja laiskalta. Otahan itseäsi niskasta kiinni. Perhe-elämä ei aina ole niin helppoa. T.neljän lapsen äiti
Nytkin mua ahdistaa ihan hirveästi, kun olen aloittanut ruuan teon ja samaan aikaan pitää vahtia ja viihdyttää nuorempaa ja olla vielä suht hiljaa kun mies nukkuu. Kärsin jo monenlaisista fyysisistä stressioireista ja tämän päälle vielä alituinen pelko siitä, mitä ikävää mies saattaa sanoa tai kuittailla.
Olen mukavuudenhaluinen ja laiska, se on totta. Mutta oikeuttaako se miestä puhumaan mulle miten tahansa (ja olettamaan, että edelleen haluan seksiä vaikka oleellisesti parannan kotitöissä)?! Etenkin ilman että mies tekee yhtään mitään sen eteen, että voisin tuntea itseni seksikkääksi? Tai hänet? Tuo kontaktinotto kiusaamalla ei kyllä yhtään toimi. Ap
Siis veteleekö sun mies sun hiuksia? Miksi!? Auts!
Itsekin olen sekainen.. Mutta niin on mieskin! Eletään paskassa ja jynssätään ja puunataan yhdessä ennen vieraita. Tiskit ja pyykit hoidan, mutta imuroin kerran viikossa ja leluja en jaksa kerätä ikinä. Imuroin vaan niin, että siirrän leluja imurilla. Mies pesee lattiat ennen vieraita ja kerää lelut. Ei vaan jaksa. 3v ja 1v ja molemmat käydään töissä.
Seksiä kerran viikossa. Haluaisin useammin. Mutta mennään eriaikaan nukkumaan. Olen jo unessa kun mies tulee.
Miehen valitus kyllä vie halut. (Ainakin hetkeksi)
Ei oikeuta, tietenkään. Miehesi tulisi puhua sinulle kunnioittavasti, ei kiusaamalla. Siinä olet oikeassa.
Monet vetele hiuksia, mutta ilmeisesti haluaisi! Kerran aikaisemmin 13 vuoden aikana on vetänyt yhden hiuksen (eihän se satu) ja eilen meinasi toisen kerran. Niin ja meillä mies edellyttää korkeaa siisteystasoa (ja siivoaa enemmän), en minä. Ap
Monet - piti tulla ei mies vetele. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeuta, tietenkään. Miehesi tulisi puhua sinulle kunnioittavasti, ei kiusaamalla. Siinä olet oikeassa.
Kyllä sen itsekin huomasin, että se halusi vain ottaa kontaktia ja teki sen ainoalla tavalla jonka uskaltaa ja osaa, kuten sanoikin. Siis kun selvästi aistii, että olen vetäytynyt parisuhteesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet siis laiska lehmä.
Joo ja hullukin vielä 😂
Ap
Voi taivas. Nyt haluan kiittää järkeviä vanhempia kasvatuksestani, olen paras itseni, hellää, kannustavaa ja rakastavaa vanhemmuutta sekä erityisesti geeneistäni, olen saanut järkeä ja ymmärrystä. Haluan myös kiittää puolisoani, hauska ja järkevä mies. Haluan kiittää itseäni, elämäni on oikein kohtuullista enkä valita pienestä. Ihan kamalaa olisi olla tuolla ajatusmallilla toimiva nainen :-O
54, voi vittu sä oot fiksu ja kypsä, oikee varajeesus! Ap
Voi jumalauta on teillä ongelmat. Miksi perustaa perhettä ja tehdä lapsia jos kodinhoito on noin vaikeeta? Pitäiskö nyt olla vähemmän itsekäs ja karsia omista menoista, välillä täytyy tehdä uhrauksia ja töitä muidenkin kuin oman itsensä vuoksi. Kotityötkin on aika yksinkertaisia asioita jotka tekee nopeasti kun vain ryhtyy hommiin. Ja jos ahdistaa että lapset puuhaa tekee tiellä kun yrität jotain tehdä niin sano miehelle että on lasten kanssa kun sinä siivoot, laitat ruokaa tms. tai sitten otat lapset avuksi ja annat heille omat tehtävät ja opetat kotitöiden tekoa samalla. Ja kyllä lapsenkin saa käskeä siivoomaan omat lelunsa, esim meillä 3 vee siivoo oman huoneensa. Niin ja kyllä minäkin sättisin aika kovasanaisesti jos perheen toinen osapuoli ei osoita kiinnostusta lapsiin ja hoida omaa tonttiaan sovituista kotihommista sen takia että on mukavuudenhaluinen.
Ruoka uunissa jumalauta! Kyllä mä nyt tosiaan panostan enemmän kotiin ja lapsiin, omista menoistani en kyllä silti tingi, ei niitä ole säännöllisesti kuin 2 viikossa ja jos kaikesta omasta joutuisin luopumaan... En todellakaan siihen suostu! Seksikin voisi tulla kysymykseen jos kerrankin mies tekisi jotakin sen eteen että haluaisin. Koska 3v ehtymättömät haluni ovat nyt kadonneet, siis miestä kohtaan. Illalla masturboin ajatellen erästä itseäni 17 vuotta nuorempaa... Ap
Miksette hanki kodinhoitajaa vai oletteko liian köyhiä? Siivoja ja lastenhoitaja? Menette itse hotelliin tai mökille sekstaamaan. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Miksette hanki kodinhoitajaa vai oletteko liian köyhiä? Siivoja ja lastenhoitaja? Menette itse hotelliin tai mökille sekstaamaan. Problem solved.
No kyllä olemme liian köyhiä kodinhoitajan palkaamiseen. Itse asiassa joskus ennen lapsia kävikin siivooja joskus, mutta mies ei ollut tyytyväinen jälkeen, siivoaa itse paremmin. Eikä meillä tällä hetkellä ole varaa palkata lastenhoitajaakaan tai mennä hotellin. Eikä kumpikaan meistä edes halua mennä mihinkään hotellin nyt kun minäkään en halua. Eli ei ole problem solved. Eikä minnekään meneminen satunnaisesti saa hommia sujumaan täällä. Ap
Pitäiskö haluttomuudesta puhua sen miehen kanssa. Kato ei noi miehet oo ajatustenlukijoita jos vaikka sanoisit suoraan mitä haluat seksin saralla etkä vain odottaisi että kaikki tuodaan kultatarjottimella eteesi. Turhaan sää täällä asiaa itket ja jos kerran oma mies ei oikeesti enää millään tasolla kiinnosta niin eroa. Nytkin voisit olla miehen kanssa puuhailemassa aamu seksiä kun ruoka on uunissa mutta ei täällä sää vaan palstaat.
Kotityöt kuuluu molemmille. Neuvotelkaa mitä kumpikin tekee jotta arki sujuu ja molemmille jää aikaa harrastuksiin ja yhteiseen laatuaikaan. Anteeksi mutta vaikutat hieman yksinkertaiselta.
Ehkä se ero ei olis niin paha juttu...
Eilen mies kommentoi vaatteitani että ovat omituisia ja yritti vetää päätäni yhden hiuksen ja kun en antanut, sanoi että eikö yhtään liikene ja niin kun päälaki melkein paistaa. Oikeasti mulla ei ole mitenkään harvat hiukset, vain ohuemmat kuin miehellä. Sanoin että taas sen piti sitten alkaa kuittailla ulkonäöstäni niin miehen vastaus oli että ei ollut kuittailua, vaan koitti noin vain ottaa kontaktia eikä osaa muuten. Ja juuri tuollainen saa mut vetäytymään entistä enemmän. Sanoin että jos mitään positiivista sanottavaa ei ulkonäöstäni keksi, paras olla sanomatta mitään. Ap