Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läksytti mut toissapäivänä oikein perusteellisesti ja osittain aiheesta

Vierailija
11.03.2016 |

Joka on se, että minua ei ole oikeasti kiinnostanut kodin ja lasten asiat ja mies on ajautunut kantamaan niistä liikaa vastuuta. Sanoi jopa että ero on ihan hilkulla.

No, päätin parantaa tapani ja jo ajatuksen tasolla psyykata ja pakottaa itseni kinnostumaan kotitöistä ja lapsista aiempaa enemmän. Pystyn kyllä siihen jos päätän.

Mutta nyt jo toisena päivänä tällä asenteella huomaan, etten halua enää seksiä ollenkaan. En pysty kotona ajattelemaankaan seksiin keskittymistä, kun täällä ovat koko ajan läsnä kotityöt ja lapset, joihin minun on nyt pakko keskittyä.

En halua miestä lähelleni millään tavalla, haluan vain nyt sitten rauhassa yrittää selviytyä äitiyden velvoitteista. Ja lopulla energialla keskittyä ikiomaan hyvinvointiini.

Mies ei myöskään ole tehnyt mitään sen eteen,
että saattaisin tuntea itseni haluttavaksi naiseksi, vaan ihan yksin olen saanut psyykata itseni siihen mielentilaan aikaisemmin, enkä juurikaan saanut siitä arvostusta mieheltä. En oikeastaan lainkaan. Mies saattaa silti luulla, että seksiä tulee olemaan jatkossakin, kun on ollut tähänkin asti aina kun hän on halunnut.

Vaan eipä tulekaan, voimavarani eivät enää riitä seksin haluamiseen nyt kun keskityn oikeasti kotiin ja lapsiin.

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoo. Selvä provo.

Vierailija
82/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mua nytkin vituttaa mielestäni ihan aiheesta, että lapsi valvotti yöllä yli tunnin ja herätti ennen seitsemää, tänään olisi salipäivä - ainoa oma juttuni - ja olen ihan väsynyt ja jos mies varmasti keksii taas jotain valittamista vaikka olen sitä ruokaakin laittanut. Vituttaa sekin kun moni aina sanoo perjantaina että ihanaa kun on viikonloppu. On joo, tosi super. Yhtä väsynyt saa olla kuin arkenakin. Ja myy kun olen luovuttanut seksinkin suhteen, josta ennen hain vastapainoa mutta kun se vain ei ole alkanut toimia niin olkoon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoo. Selvä provo.

Olisikin. Ap

Vierailija
84/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vaan laiska paska ja kun erolla uhaten mies sai tekemään sinut kotitöitä ja lastenhoitoa niin kostat miehelle sillä ainoalla keinolla joka on päätäntävallassasi - pihtaamalla.

Ero tuosta väistämättä tulee.

Vierailija
85/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse,ellei haluta.

Vierailija
86/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot vaan laiska paska ja kun erolla uhaten mies sai tekemään sinut kotitöitä ja lastenhoitoa niin kostat miehelle sillä ainoalla keinolla joka on päätäntävallassasi - pihtaamalla.

Ero tuosta väistämättä tulee.

No ei ainakaan siitä syystä, että en yrittäisi nyt tehdä niitä kotitöitä. Eikä se ole mielestäni pahaa pihtaamista jos ei enää lämpene sekunnissa siten että mies vetää housut kinttuun. Siis minun housut. Olen sanonut että jos mies haluaisi tehdä edes jotain halujeni palauttamiseksi, se voisi EHKÄ onnistua. Ap

Vierailija
87/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäisit puoletkin tosta energiasta, minkä käytät asioiden märehtemiseen, johonkin hyödylliseen tai vaikka itsellesi mukavaan asiaan niin vois se elämä tuntua mukavalta. Kai se paskaa onkin jos asenne on noin paska. Ilmankos se mies sua sättii jos oot koko ajan naama norsunvitulla. Tää on niin provo koko akka, ei tommosia voi olla!

Vierailija
88/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä tuollaisella ajatusmaailmalla on edes perhe saatu kasaan? En kyllä oikein ymmärrä miten muutenkaan olet välttynyt perhearjelta tähän asti? Nyt sitten kun pitäisi hoitaa oma osuutensa, niin aletaan pikkumaisesti pihdata seksiä. Ei tässä mistään jaksamisesta ole kyse, olet vain katkeruudessasi päättänyt että kostat seksin kautta. Nyt olisi kasvun paikka.

Vierailija
89/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsfsdfsdaf kirjoitti:

Mitenkä tuollaisella ajatusmaailmalla on edes perhe saatu kasaan? En kyllä oikein ymmärrä miten muutenkaan olet välttynyt perhearjelta tähän asti? Nyt sitten kun pitäisi hoitaa oma osuutensa, niin aletaan pikkumaisesti pihdata seksiä. Ei tässä mistään jaksamisesta ole kyse, olet vain katkeruudessasi päättänyt että kostat seksin kautta. Nyt olisi kasvun paikka.

No siinäpä sulle pähkinä purtavaksi! En tietenkään ole välttynyt, missä niin on sanottu?!

Kai mun sitten on paras esittää edes kohtalaisen halukasta ja antaa miehen pikapanna silloin (harvoin) kun häntä sattuu haluttamaan ja aloitteen tekee. Itse en todellakaan tee, koska en enää halua! Ap

Vierailija
90/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dsfsdfsdaf kirjoitti:

No siinäpä sulle pähkinä purtavaksi! En tietenkään ole välttynyt, missä niin on sanottu?!

Kai mun sitten on paras esittää edes kohtalaisen halukasta ja antaa miehen pikapanna silloin (harvoin) kun häntä sattuu haluttamaan ja aloitteen tekee. Itse en todellakaan tee, koska en enää halua! Ap

Ymmärrätkö että kyse ei nyt oo siitä että sun nyt pitäis väkisin harrastaa seksiä jos ei huvita. Vaan kyse on siitä ettet voi asettaa seksiä ja kotitöitä, joihin kuuluu esim. lapsen perustarpeista huolehteminen, samalle viivalle. Katsos kun ilman seksiä voi elää, mutta ilman ruokaa ja hygieniasta huolehtimista sairastuu ja lopulta kuolee. Mitä sä nyt et käsitä? Ja täytyy olla aika vinksahtanut jos asettaa seksin kaiken muun edelle. Ihan oikeasti kukaan täällä palstalla ei voi auttaa sua sun seksiongelmissa miehes kanssa vaan ne täytys pystyä selvittää keskenään. Kuinka joku voi olla noin saamaton. Ja ei ne kotityöt katoa vaikka löytäisitkin mielekkäämmän seksikumppanin.

Vierailija
91/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ehkä käsitin jotain. Tosin tässä on kyse siitäkin, että jos en ylläpidä miehen siisteyskäsitykseen sopivaa siivoa, valitusta tulee. Itse olen paljon epäsiistimpi. No sen nyt ainakin päätin että niin kauan kuin valitusta tulee, en ainakaan osoita mitään aktiivisuutta seksissä - koska sekin on ollut yksi valituksen aihe. Ap

Vierailija
92/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ne lapaet huostaan, ei ole hyvä kasvaa rakkaudettomassa ympäristössä.

Vierailija
93/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ehkä käsitin jotain. Tosin tässä on kyse siitäkin, että jos en ylläpidä miehen siisteyskäsitykseen sopivaa siivoa, valitusta tulee. Itse olen paljon epäsiistimpi. No sen nyt ainakin päätin että niin kauan kuin valitusta tulee, en ainakaan osoita mitään aktiivisuutta seksissä - koska sekin on ollut yksi valituksen aihe. Ap

Jos olet epäsiistimpi niin opettele aluksi siivoamaan omat jälkesi ja jos sen jälkeen on vielä järjettömästi sotkua niin pyydä mieheltä apua, tai käske ainakin hänet myös siivoomaan omat sotkunsa ja kun molemmat ensisijaisesti siivoaa omat jälkensä niin ei muuta sotkua voi ihan järjettömästi olla. Edelleekään toi negatiivinen asenne ei muuta asioita paremmaks. Selvitä missä sotkua syntyy eniten esim. meillä oli ongelma kun likaisia vaatteita on koko ajan joka puolella, noh helpotti kun hommas ylimääräisen pyykkikorin nii joha rupes vaatteet löytää korin kautta myös koneesee, eikä jää sängyn alle pölyttyy. Tiskit on kans ikuisia mutta se on semmonen homma mihin on vaan ryhdyttävä ja voitte harkita vuorottelua. Ja jos miestä tosiaan nipottaa siivousjäljestä niin kysy ihan vilpittömästi että miten hänen mielestään pitäisi siivota ja pyydä vaikka näyttämään ehkä miehelläs onkin jokin hyvä tapa jota et itse tiedä ja joka helpottaa tekemistä. Muista arvostaa, huomioida ja kiittää, niin mieskin alkaa arvostamaan ja huomioimaan sinua eri tavalla, myös seksin saralla.

Vierailija
94/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako ketjua sinä äitivihajankkaaja eli ap aiot tänään vielä itsestäsi tehdä? Vedit jo aiemmin tänään pultit siitä ettei sinua ymmärretty seksi-keskustelussa.

En halua edes kuvitella kuinka raskasta seuraa olet. Onneksi mies ainakin tiedostaa eron mahdollisuuden.

Mikä seksikeskustelu? En muista kirjoitelleeni sellaisessa, saatika, että vetäisin pultit.

t. äitivihaaja joka avasi tämän ketjun tänään ekaa kertaa

Vierailija
95/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä kun luulin, että sun pitää käydä siellä salilla terveytesi vuoksi, kun muuten on niskat niin jumissa ettei voi olla ja ahdistaakin vielä. Ei kai mies vieläkin jatka sitä kivien köyräämistä vessaan lasten kanssa? Olet kyllä niin väärinymmärretty, tekisi mies ne kotityöt niin sinulla olisi aikaa olla hyvä vaimo ja parempi äiti kuin oma äitisi oli sinulle!

Tää on kyllä eri ap, kuin minä, jolla on 2 vähän isompaa lasta ja oli se kiviongelma.

t. Äitivihaaja

Sinänsä hauskaa, että jollain on näinkin samanlainen kokemus perhe-elämästä kuin mulla...

Vierailija
96/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin mua ahdistaa ihan hirveästi, kun olen aloittanut ruuan teon ja samaan aikaan pitää vahtia ja viihdyttää nuorempaa ja olla vielä suht hiljaa kun mies nukkuu. Kärsin jo monenlaisista fyysisistä stressioireista ja tämän päälle vielä alituinen pelko siitä, mitä ikävää mies saattaa sanoa tai kuittailla.

Olen mukavuudenhaluinen ja laiska, se on totta. Mutta oikeuttaako se miestä puhumaan mulle miten tahansa (ja olettamaan, että edelleen haluan seksiä vaikka oleellisesti parannan kotitöissä)?! Etenkin ilman että mies tekee yhtään mitään sen eteen, että voisin tuntea itseni seksikkääksi? Tai hänet? Tuo kontaktinotto kiusaamalla ei kyllä yhtään toimi. Ap

Minäkin oon mukavuudenhaluinen ja laiska, mutta hoidan silti puolet kotitöistä ( ja käyn töissä). Ei nekään, jotka ovat luonteeltaan riidanhaluisia, voi tuolla ympäriinsä tylyttämässä ihmisiä.

Vierailija
97/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaako tämä ap esittää minua, vai mistä vitusta tässä ketjussa on kysymys? Ei edes vastannut kivikissoista kommentoineelle mitään. Haistan palaneen käryä. Vai onko meitä tosiaan kaksi?! Mielenkiintoista.

Tämän ap:n vastauksethan on paljon sävyisämpiä kuin minun ja osin myöntää olevan vikaa itsessään. Tai syytä. Mä myönnän, että mussa on vikaa mutta en ole siihn itse syypää.

t. Äitivihaaja

Vierailija
98/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dsfsdfsdaf kirjoitti:

Eikö tätä kotitöissä tsemppaamista ole jatkunut vasta 3 päivää? Anna itsellesi vähän aikaa. Hyvin todennäköisesti halukkuutesi palaa kun olet tottunut uuteen tilanteeseen (isompaan kuormitukseen).

Vierailija
99/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittaako tämä ap esittää minua, vai mistä vitusta tässä ketjussa on kysymys? Ei edes vastannut kivikissoista kommentoineelle mitään. Haistan palaneen käryä. Vai onko meitä tosiaan kaksi?! Mielenkiintoista.

Tämän ap:n vastauksethan on paljon sävyisämpiä kuin minun ja osin myöntää olevan vikaa itsessään. Tai syytä. Mä myönnän, että mussa on vikaa mutta en ole siihn itse syypää.

t. Äitivihaaja

En koita esittää ketään enkä ole edes lukenut kiviketjua, otsikon muistan! Mies on selvästi koittanut olla sovitteleva tänään. Tekeeköhän mieli jo seksiä kun edellisestä kerrasta on yli 2 viikkoa?! Vaikkei se ikinä edes voi myöntää, että haluaa! Täytyy kyllä sanoa että ihan hyvä mieli tulo kun sain kämpän siistiksi ja ruuan tehtyä ennen kuin lapsi meni päiväunille ja salillekin jaksoin mennä kun nukuin ensin itsekin 30min päikkärit. Ehkä tämä vähitellen tästä alkaa suttaantua...?! Ap

Vierailija
100/118 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä täällä tapahtuu!? On kyllä niin omituista ja epäselvää tekstiä ap:llä. Seksi sitä ja seksi tätä... Siis what? Onko miehesi jotenkin sovinisti vai oletko sinä vain jotenkin hyvin yksinkertainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän