Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut toiseen miehen ja ihan helvetin ahdistunut

Vierailija
11.03.2016 |

Tilanne on se, että olen pikkuhiljaa rakastunut toiseen mieheen. Tätä on ollut ilmassa yli vuoden. Pikkuhiljaa tunteeni on syventyneet ja ahdistus ottanut minussa enemmän valtaa- Päivä päivältä minulla on tunne, etten kuulu tähän nykyiseen liittoon. En, vaikka kaikki meillä on päällisin päin ihan hyvin.
Yhteistä taivalta takana pian 20 vuotta, lapsia, oma koti ja oikeastaan kaikki ulkopuolisen silmään ihan hyvin.
Minä vain en tunne miestäni kohtaan enää muuta kuin korkeintaan kaveruutta. Yhteiset hommat sujuu, onhan niitä viilaistu ja harjoiteltu pieni ihmiselämä. Käydään kaupassa lauantaina, suunnitellaan lasten harrastuksia, korjaillaan taloa, käydään töissä...

Mutta en tunne sellaisia tunteita enää...sellaisia tunteita joita oli ennen. Kaipaan joka hetki tätä toista miestä. Varattua miestä jota en koskaan tule saamaan.
Olen yrittänyt katsoa asiaa niin monelta kannalta, miettinyt pääni puhki, itkenyt yöt, valvonut ja kärsinyt.
Oma mieheni ei tiedä tästä pääni sisäisestä kakofoniasta mitään. Itken silmät päästäni suihkussa.

En näe mitään järkeä hajottaa lapsilta kotia mutta elän koko ajan puolikasta elämää. Rakastamani mies on muualla ja sydämeen koskee koko ajan päivä päivältä enemmän...Onko loppuelämäni tälläistä?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla elämäsi aika tylsää kun tuollaista haihattelet. Löydä itsellesi kiva harrastus tai ala vaikka vapaaehtoistyöhön. Lähtekää puolison kanssa matkalle, niin näet hänetkin uusin silmin.

Vierailija
42/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut tuollaisia tunteita. Ne menivät ohi, mutta kyllä siinä aikaa kesti. Toinen mies oli kaverini, joka asuu Ranskassa (hän on ranskalainen) ja näin häntä kerran /8kk kun kyläilin hänen luonaan kahdesti. Toisen kerran järkeen tuska oli viiltävää kipua, en ajatellut varmaan kuukauteen muuta kuin tätä miestä. Vähitellen tunteet menivät ohi ja muistin taas , miksi tunnen kiitollisuutta ja rakkautta omasta miehestäni. Kaikki ne ärsyttävät piirteet siinä kaverissa kuten ruuan valmistus tuntitolkulla, vaikka olisi kiljuva nälkä ja tunteiden paatoksella vaahtoaminen asioista. Reissuilla ei koskaan tapahtunut mitään, ja jälkeenpäin olen ollut tosi onnellinen, että pysyin uskollisena enkä hypännyt toisen matkaan ja tuhonnut hetken huumassa onnea, sitä kaunista yhdessä saavutettua. Tsemppiä sinulle!

Ai ihan kuukauden, wow. Mä oon ajatellut reilut 2 vuotta. Nyt ollut jo päiviä, että ajattelen ehkä vain parin kerran. Että meinaan on ihastumisen voimakkuusasteita ja asteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies pelimies pelimies pelimies pelimies pelimies pelimies pelimies pelimies!!!

Toistan niin kauan että järkiinnyt!

Vaikka provohan tämä on, sanokaa että on! Ei KUKAAN nainen voi olla noin idiootti ettei näe mikä mies on miehiään!

Vierailija
44/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap sinua. Eihän pelimies olisi nimensä veroinen jos ei osaisi naisia pyörittää. Älä välitä on ihan ok ihastua ja rakastua kyllä se ohi menee ajan kanssa.

Vierailija
45/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sua pellenään ja sä uskot, koska hän osaa sanoa sulle oikeat sanat. Noin me tehdään. Me, jotka se osataan. Ei luvata mitään, keskitytään hetkeen. Kerrotaan rehellisesti, ettei aiota erota ja suhde on kunnossa. On kuitenkin niin mukavaa leikkiä tulella, ettei osaa lopettaa.

Anna pillua sille, niin kyllä se suhun pian kyllästyy. Ei ota enää kädestä kiinni eikä halaa. Nyt oot vielä kyntämätön oja ja siksi aina välillä jännä.

Vierailija
46/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ressukka. et ainakaan ansaitse miestäsi, jätä se nyt että pääsee paremman naisen kanssa elämään ja tee ite mitä lystäät. Muuta vaikka lappiin ja ala erakoksi ja mieti siellä tota miestä loppuelämäsi.

Vierailija
47/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi kuulostaa tosiaankin ahdistavalta ja tasapainosi järkkyneeltä. Minusta tarvitset ammattimaista keskusteluapua. Täydennät jotain muuta tyhjiötä elämässäsi tuollaisella tosiaankin hyvin limerenssi-tyyppisellä, pakkomielteisellä ja tuskaa aiheuttavalla hullaantumisella (kiitos linkistä sen laittajalle!). Tuo ei voi johtaa mihinkään hyvään. Tarvitset apua.

Olisinpa itsekin tajunnut sen kun aikanaan tuhlasin monta vuotta vastaaviin epätoivoisiin tunteisiin. Olin silloin sinkku, mutta yhtä ahdistavaa ja tuskallista ja turhaa sekin oli. Sittemmin elämään on löytynyt sisältöä ja tasapainoa ihan muilta suunnilta.

Vierailija
48/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua AP ihan täysin. Olen itse naimisissa mutta nyt vuoden verran tuntenut rakkautta toista miestä kohtaan. Suhteeni tämän toisen miehen kanssa syveni puoli vuotta sitten. Olemme jatkuvasti tekemisissä ja tapaamme useamman kerran viikossa. Viestittelemme ja soittelemme lähes päivittäin. Olemme erittäin läheisiä ja olleet esim useamman kerran sängyssä. En ikinä kuvitellut että pettäisin omaa miestäni mutta kun tapasin tämän toisen miehen, ihastuin häneen heti ja nykyään jo rakastan. Hän rakastaa myös minua. Tilanne on erittäin hankala mutta emme kumpikaan haluaisi antaa periksi. Tiedän käyttäytyväni törkeästi mutta minulle on lähtökohtaisesti aivan sama mitä muut ajattelee. Tää on mun elämä ja ennen kaikkea mun tunteet. Haluan elää sen mukaan enkä tyytyä vähempään. Pidä AP kiinni tunteistasi ja toimi niiden mukaan. ❤

Vierailija
49/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kiimapillu kun alkaa sykkimään, niin siinä jää kaikki aviomiehet ja lapset samantien toiseksi. Että se siitä tosirakkaudesta. Meno on kuin kiimaisilla eläimillä.

Vierailija
50/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pitää sua pellenään ja sä uskot, koska hän osaa sanoa sulle oikeat sanat. Noin me tehdään. Me, jotka se osataan. Ei luvata mitään, keskitytään hetkeen. Kerrotaan rehellisesti, ettei aiota erota ja suhde on kunnossa. On kuitenkin niin mukavaa leikkiä tulella, ettei osaa lopettaa.

Anna pillua sille, niin kyllä se suhun pian kyllästyy. Ei ota enää kädestä kiinni eikä halaa. Nyt oot vielä kyntämätön oja ja siksi aina välillä jännä.

Luuletko etten olisi antanut, jos olisi ottanut. Mutta kun ei halua, ei halua mnnä niin pitkälle. Se on oikeasti hyvä mies ja siksi korpeaa kahta kauheammin tää kaikki paska. Synkimpinä hetkinä olen ajatellut jopa itsemurhaa. Niin syvälle suohon tämä kaikki on minut ajanut. Loppuisi kaikki vitun paska, Oma mieheni saisi kunnollisen, arvoisensa luotettava naisen ja työkaveri pääsisi roikkujasta, Kaikki voittaisivat.

-ap

Vierailija
51/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua AP ihan täysin. Olen itse naimisissa mutta nyt vuoden verran tuntenut rakkautta toista miestä kohtaan. Suhteeni tämän toisen miehen kanssa syveni puoli vuotta sitten. Olemme jatkuvasti tekemisissä ja tapaamme useamman kerran viikossa. Viestittelemme ja soittelemme lähes päivittäin. Olemme erittäin läheisiä ja olleet esim useamman kerran sängyssä. En ikinä kuvitellut että pettäisin omaa miestäni mutta kun tapasin tämän toisen miehen, ihastuin häneen heti ja nykyään jo rakastan. Hän rakastaa myös minua. Tilanne on erittäin hankala mutta emme kumpikaan haluaisi antaa periksi. Tiedän käyttäytyväni törkeästi mutta minulle on lähtökohtaisesti aivan sama mitä muut ajattelee. Tää on mun elämä ja ennen kaikkea mun tunteet. Haluan elää sen mukaan enkä tyytyä vähempään. Pidä AP kiinni tunteistasi ja toimi niiden mukaan. ❤

En mä tiedä...Välillä ajattelen juuri noin että yksi elämä meillä on, että miksi ei kuuntele tunteitaan. Olen juuri nelikymppinen, en ole koskaan tuntenut näin...ketään kohtaan. Tunteet on ihan fyysisiä. Tuon miehen pelkkä kosketus saa kehoni värähtelemään. En oikeasti tiennyt että tämmöistä voi olla. Se tuska kun ei nää toista, on fyysistä ja ilo siitä kun taas törmää töissä niin voimaannuttavaa että sillä tunteella jaksaa taas pitkälle niihin päiviin kun toinen ei anna mitään huomiota :/.

-ap

Vierailija
52/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, siis mikset mene keskustelemaan jonkun kanssa? Sä tarvitset apua, jos sulla on lapsiakin niin et voi vain hajota nyt tohon ja todennäköisyys että pääset tuosta YKSIN ylös on nolla.

Vierailija
53/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä...Välillä ajattelen juuri noin että yksi elämä meillä on, että miksi ei kuuntele tunteitaan. Olen juuri nelikymppinen, en ole koskaan tuntenut näin...ketään kohtaan. Tunteet on ihan fyysisiä. Tuon miehen pelkkä kosketus saa kehoni värähtelemään. En oikeasti tiennyt että tämmöistä voi olla. Se tuska kun ei nää toista, on fyysistä ja ilo siitä kun taas törmää töissä niin voimaannuttavaa että sillä tunteella jaksaa taas pitkälle niihin päiviin kun toinen ei anna mitään huomiota :/.

-ap

Minäkin olen pikkuhiljaa vasta alkanut ajattelemaan niin että on vain yksi elämä. Miksi en saisi olla onnellinen? Ja tämä toinen mitä tekee minut onnelliseksi. Tunnen tuon tuskan mitä koet. Tunnen välillä itse aivan tajutonta tuskaa kun en saa olla toisen lähellä ja ikävöin häntä aina todella paljon. Päivät menee aina täysin häntä ajatellen. Välillä itken silmäni päästä ikävästä. Minun tilanteeni on toki hieman erilainen että meillä molemmat ovat tässä " samassa suossa" ja pystymme jakamaan tunteet ja puhumaan. Juuri tuo puhuminen on tärkeää. Olen selvinnyt tästä tilanteesta juurikin se takia että puhumme yhdessä paljon ja käymme asioita läpi. Siksipä minäkin suosittelen sinulle että puhut jollekin. Se auttaa. Miksi et kertoisi miehelle mitä todella tunnet? Minä tein niin enkä ole katunut hetkeäkään. Se päivä muutti elämäni mutta ole onnellinen kaikesta kuitenkin. En ikinä ole tuntenut mitään sellaista mitä tunnen nyt tätä miestä kohtaan. Ja se on aika hienoo se. ❤

Vierailija
54/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitoutunut mieheesi. Unohda uusi.

Vaikutta aivan sairaalta, että esim anopin puhuessa mietit.vain tuskaisesti sitä toista. Ei olisi tervettä, vaikka olisitte molemmat vapaita

Miksi sallit itsesi toimia noin. Jos ajatuksilleen ei voi mitään, niin teoilleen voi. Näpit irti

Vierailija
55/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet täällä itsellesi sääliä. Oikeasti sääliä ja tukea tarvitsisivat miehesi, lapsesi, appivanhempasi ja sen toisen vaimo. Olet kamala ja itsekäs.

Vierailija
56/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei millään pahalla mutta tosissaan tulee fiilis, että mies todella vie sua kuin pässiä narussa. Joo, olisit mennyt hänen kanssaan sänkyyn mutta mies ei lähtenyt siihen. Siihen on varmasti syy: hän ei ole sinusta NIIN kiinnostunut, että olisi valmis rikkomaan liittonsa. Olet hänelle hyvää viihdykettä, kenties sun olemassaoloa vois verrata johonkin koukuttavaan tietokonepeliin tms.  Mies siis pelaa peliä, välillä kaipaa sulta läheisyyttä ja sitä mitä ikinä saakaan tuollaisesta ohjailusta yms. Välillä sitten tiedostaa sen, että sä et ole hänen mielestään kovinkaan kiiinostava ja on tyytyväinen omaan elämäänsä. En todellakaan usko että hän ois suhun rakastunut. Sori, jonkun on vaan pakko sanoa se sulle suoraan. Tuhlaat elämääsi ja kyseessä on varmasti eräänlainen pakkomielle. Suosittelen myös menemään ammattilaisen pakeille, saisit ehkä vähnä perspektiiviä tohon tilanteeseen ja sulle selviäisi mitä tyhjiötä elämässäsi täytät tuolla pakkomielteisellä takertumisella ja ajattelulla.

Vierailija
57/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sua ja tunteitasi hyväksikäytetään ja se on yksi syy pahoinvointiisi: alitajuisesti tiedät että työtoverisi johon olet rakastunut käyttää sinuun valtaa muttet voi astua pois tuosta sairaasta pelistä. Hae ammattiapua tai kerro rakastumisestasi miehellesi.

Vierailija
58/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on muuten uskomattomia viestejä naisilta. Tilanne on varmsti todella hankala, mutta eikö tunnu toisaalta mahtavalta tuntea jotain noin intohimoista? Nuo ovat niitä tunteita, jotka saavat elämään. Toki tietyn järjen ja moraalin rajoissa. Noin saa toki tuntea, siinä ei ole mitään väärää. Se, miten tilanteen hoidat on asia erikseen. Teetpä sitten mitä tahansa tämän uuden miehen kanssa, niin sinun olisi todellakin hyvä lopettaa nykyinen suhteesi. Ei siksi, etteikö miehesi ansaitsisi sinua, vaan siksi että teidän polkunne eivät ole enää kohdanneet pitkään aikaan, eikä tulekaan kohtaamaan.

Tunne rauhassa toista miestä kohtaan, toivottavasti tilanne etenee ja menee pidemmälle. Mutta pidä mielessäsi se, että selvität oman nykyisen liiton ja eron kunnolla.

Jaksamisia!

Vierailija
59/61 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

59 vastaa vielä etten lukenut tuota ketjua, joten nyt vasta huomasin mistä on kysymys. Heh, voi teitä naisia kun kehtaatte arvostaa itseänne noin vähän että kaiken maailman hyypiöiden mukaan lähdette.

Jos olisi ollut Mies, tilanne olisi ollut kuten yllä kirjoitin.

Vierailija
60/61 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit pelaa tuota lähenny-torju -peliä. Sillä sidotaan uhri ja sitten se seisoo päällään ja itkee kiitollisuudesta, kun on saanut vaihteeksi huomiota. Sulla on pirusti asioita pielessä suhteessa itseesi ja ihailusi miestä kohtaan on hämmentävää luettavaa.

Miestäsi kohtaan tuntemasi etäisyys on tuon ihailun kääntöpuoli. Olet joko tai tilassa. Et osaa olla sekäettä?