Miten toi Axl jäi kiinni?
Siis miten joku arvasi, ettei ookaan sykemittari tms?
Kommentit (205)
Ja nyt kävi näin. Eli joka tapauksessa häviää. Ei ole helppo olla julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halut ne on hiirelläkin. Mutta sitä ei voi kiistää, että naisissa on gold diggereitä. Kai se jotain mielenrauhaa siitä sai, että kaikki on vastaisen varalta nauhalla.
Minäpä luulen, että Axl on kuvannut ihan muusta syystä kuin vaan mielenrauhansa vuoksi. Axl taitaa olla pervo, joka tykkää katsella homemade- videoita.
Kannattaahan se kuvata videolle jos noin harvoin käy naisia petipuuhissa. Voi sitten katsella jos on yksinäistä ja muistella kivoja hetkiä. Eihän Axel ollut niitä levittänyt minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku katkera ex-tyttis tässä nyt "kostaa" hylkäämistään. Sillä kostohan tässä haisee ihan ilmiselvästi!
Voihan myös olla että videointi on ollut pienen piirin yleistä tietoa ja joku on nyt vuotanut asian eteenpäin. Vaikea kuitenkaan mitään muuta syytä keksiä kuin kosto ja katkeruus, molemmissa tapauksissa.
Miten olisi järkytys siitä että on joutunut rikoksen uhriksi?
Sinulleko olisi ihan ok tulla salakuvatuksi seksin aikana?? Sinulla ja minulla taitaa olla hyvin erilainen suhtautuminen seksiin ja yksityisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Kyllä pitää olla aika kyyninen asenne seksiin. Mutta silti jotenkin tunne, ettei se Axl niitä runkkumateriaalina säilyttänyt.
Tyypillinen absolutisti kontrollifriikki, joka haluaa, että tapaus on mapitettuna ja vuosienkin takaa löydettävissä, jos tapaus ottaa seiskaa yhteyttä tyyliin Axl huumasi ja raiskasi.
Toisaalta, can u blame him? Erityisesti jos ei valitse seuralaisiaan kovin tarkkaan, saattaa porukkaan eksyä ahneita gold diggereitä jotka haluavat hyötyä partneristaan tavalla jos toisella vielä vuosienkin jälkeen.
Oliskohan asiaa lieventänyt, jos kämpässä olisi ollut "video surveillance" -tarroja joka puolella? Eikö silloin info olisi ikään kuin annettu?
On the other hand, you can always kelaa tämmösii again and again. Hyvä pointti sulla lopussa, maybe ne stickersit ois ollu mitigating circumstance.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Kyllä pitää olla aika kyyninen asenne seksiin. Mutta silti jotenkin tunne, ettei se Axl niitä runkkumateriaalina säilyttänyt.
Tyypillinen absolutisti kontrollifriikki, joka haluaa, että tapaus on mapitettuna ja vuosienkin takaa löydettävissä, jos tapaus ottaa seiskaa yhteyttä tyyliin Axl huumasi ja raiskasi.
Toisaalta, can u blame him? Erityisesti jos ei valitse seuralaisiaan kovin tarkkaan, saattaa porukkaan eksyä ahneita gold diggereitä jotka haluavat hyötyä partneristaan tavalla jos toisella vielä vuosienkin jälkeen.
Oliskohan asiaa lieventänyt, jos kämpässä olisi ollut "video surveillance" -tarroja joka puolella? Eikö silloin info olisi ikään kuin annettu?On the other hand, you can always kelaa tämmösii again and again. Hyvä pointti sulla lopussa, maybe ne stickersit ois ollu mitigating circumstance.
Hihhih! Tulee mieleen Sara Chafak!
Tuolla "Peterillä" ei ole mitään väliä minkään kannalta. Tuomio ei muutu, vaikka tarina olisi tottakin (mitä se ei ole), eikä kukaan, joka nyt ei ota Axlia juontamaan jotain ohjelmaa, muuta mielipidettään vaikka "Peter" jostain löytyisi. Joten voitte jo jättää sen horinan ja keskittyä faktoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan asiaa lieventänyt, jos kämpässä olisi ollut "video surveillance" -tarroja joka puolella? Eikö silloin info olisi ikään kuin annettu?
En tiennytkään että sara chafak käy mammapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Axl on pohjimmiltaan vaan ihan sairaalloisen neuroottinen ja yksinäinen, kun ei tutustu naisiinkaan muualla kuin Tinderissä ja epäilee heistä jokaista sekopääraiskaussyyttelijäksi. Ei pysty kuin himassa tuijottamaan yksin repeatilla omia aktejaan.... Mt-ongelmia?
Joutunut lapsena rasistien uhriksi ja nyt oireilee. Kiitos rasistit 1984–2016!
Pakko tunnustaa että en tiennyt kotona ilman erillistä ilmoitusta tapahtuvan videokuvaamisen olevan laitonta. Eettisesti arveluttavaa kyllä, mutta en laitonta.
Joudun käyttämään usein ulkopuolisia lastenhoitajia ja olin miettinyt ns. nannycam:in eli esimerkiksi nalleen piilotettavan kameran hankkimista että tietäisin miten eri hoitajat kohtelevat lastani. En epäile että kukaan niistä kohtelee vauvaani kaltoin, vaan lähinnä olisin katsonut onko joku niin välinpitämätön tms. etten halua käyttää häntä uudestaan. Onneksi en vielä hankkinut.
Olen ollut pitkiä aikoja Jenkeissä ja siellä kuvaaminen on sallittua (jossain osavaltioissa tosin vain ilman ääntä). Googlasin uteliaisuudesta ja huomasin että Ruotsissa salakuvaaminen kiellettiin vasta 2013.
Aivan varmasti Axl Smith on tiennyt että salaa seksin kuvaaminen on moraalisesti väärin. Veikkaan että idea on oikeasti voinut tulla joltain tutulta MTV:n vuosina ja touhu on jatkunut pitkään.
Luulen että häneltä on mennyt ohi, että se on lisäksi laitonta, koska siinä tapauksessa hän ehkä olisi piilotellut videoita ja kameraa huolellisemmin eli esimerkiksi nimennyt tiedostot koodinimillä tms.
Tai jos hän on oikeasti tiennyt omassa kodissa salaa kuvaamisen olevan laitonta, niin sitten voi miettiä millainen järjen jättiläinen a) kuvaa, b) nimeää videofileet ja säilytää niitä koneella, jonka esim. poliisi voi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tunnustaa että en tiennyt kotona ilman erillistä ilmoitusta tapahtuvan videokuvaamisen olevan laitonta. Eettisesti arveluttavaa kyllä, mutta en laitonta.
Joudun käyttämään usein ulkopuolisia lastenhoitajia ja olin miettinyt ns. nannycam:in eli esimerkiksi nalleen piilotettavan kameran hankkimista että tietäisin miten eri hoitajat kohtelevat lastani. En epäile että kukaan niistä kohtelee vauvaani kaltoin, vaan lähinnä olisin katsonut onko joku niin välinpitämätön tms. etten halua käyttää häntä uudestaan. Onneksi en vielä hankkinut.
Olen ollut pitkiä aikoja Jenkeissä ja siellä kuvaaminen on sallittua (jossain osavaltioissa tosin vain ilman ääntä). Googlasin uteliaisuudesta ja huomasin että Ruotsissa salakuvaaminen kiellettiin vasta 2013.
Aivan varmasti Axl Smith on tiennyt että salaa seksin kuvaaminen on moraalisesti väärin. Veikkaan että idea on oikeasti voinut tulla joltain tutulta MTV:n vuosina ja touhu on jatkunut pitkään.
Luulen että häneltä on mennyt ohi, että se on lisäksi laitonta, koska siinä tapauksessa hän ehkä olisi piilotellut videoita ja kameraa huolellisemmin eli esimerkiksi nimennyt tiedostot koodinimillä tms.
Tai jos hän on oikeasti tiennyt omassa kodissa salaa kuvaamisen olevan laitonta, niin sitten voi miettiä millainen järjen jättiläinen a) kuvaa, b) nimeää videofileet ja säilytää niitä koneella, jonka esim. poliisi voi löytää.
Viittaatko siis siihen, että MTV:n porukoilla olis joku panovideorinki, että vaihtelevat keskenään panovideoitaan? Se vasta oliskin paukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaatko siis siihen, että MTV:n porukoilla olis joku panovideorinki, että vaihtelevat keskenään panovideoitaan? Se vasta oliskin paukku.
Enpä usko että MTV haluaa olla Axlin kanssa tekemisissä pitkällä tikullakaan.. varmaan ärsyttää kun tullaan kyselemään vuosia työsuhteen jälkeen moisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla "Peterillä" ei ole mitään väliä minkään kannalta. Tuomio ei muutu, vaikka tarina olisi tottakin (mitä se ei ole), eikä kukaan, joka nyt ei ota Axlia juontamaan jotain ohjelmaa, muuta mielipidettään vaikka "Peter" jostain löytyisi. Joten voitte jo jättää sen horinan ja keskittyä faktoihin.
Minusta Peter on tämän keissin kiinnostavin aspekti. Koska Axl on nyt kertonut, että hänen MENTORINSA on raiskaaja. Ja kuinka hänen mielestään uhri ei ollutkaan uhri vaan paha valehteleva nainen, eikä Peter mikään raiskaaja ole. Ja kuinka tämä väärä raiskaustuomio ajoi Peterin alkoholismiin ja kuolemaan.
On siinä sen verran hurja tarina, että kiinnostaa
a) kuinka joku voi syyllistää raiskatun noin pahasti
b) kunnioittaa mentorinaan raiskaajaa
Lisäksi olisi kiinnostavaa kuulla tuomiosta tiedot ja haastatella rikoksen uhria, Axlin solvaamaa pahaa naista.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001136525.html
Eipä tarvi kyllä tuon jutun jälkeen enää yrittää epätoivoista turvakamera vedätystä.
"Kuulusteluissa naiselle näytettiin Smithin luona kuvatut videot, joissa hän itse esiintyy. Naisen mukaan materiaali oli seksipainotteista. Muuta ei ollut kuvattu.
– Näin videot asemalla. Minulle oli nimetty oma kansio, ja kaikkien videoiden yhteydessä oli nimeni. Videoissa ei näkynyt mitään muuta kuin ”sitä itseään”, nainen kertoo IS:lle."
Että sellasta "turvakamera" matskua. Jos mimmejä on kymmeniä kuten väitetty ja jokaisesta kansiokaupalla videoita useista sessioista, niin ihme on jos häkki ei heilu.
Eli ei ole kuvattu mitään turvamatskua, vaan ainoastaan runkkumatskua. Matsku on editoitu ja jätetty vain seksit. Oikeasti jos haluaisi rikollisesti kuvata turvatakseen itsensä pitäisi olla myös nauhaa ennen ja jälkeen aktin, näinhän oli Keskisen tapauksessa, jossa raiskaussyytettä esittäneet naiset näkyivät talon ULKONA kuvatuissa nauhoissa "raiskauksen" jälkeen pihalla, juomassa viinaa, seurustelemassa keskenään ja tupakoimassa.
Jos haluisi todistaa että raiskauksia ei ole tapahtunut, olisi järkevämpää laittaa kamera eteiseen, jotta näkisi millä fiiliksillä naiset ovat poistuneet talosta. Tuota selittelyvideota katsellessa tuli mieleen ettei Axl tunne edes hirveästi häpeää tästä asiasta. En olisi yllättynyt jos hänellä olisi narsistinen persoonallisuushäiriö. Ei ole luonnollista/inhimillistä tuommoisessa tilanteessa alkaa syytellä muita. Itse en kehtaisi neljään vuoteen edes poistua kotoani tuossa tilanteessa.
On sillä sairas suhtautuminen naisiin..
Vierailija kirjoitti:
Mä otin mun miehestä salaa kuvan Vikingin hytissä, kun se tuuletti kutiavaa persvakoaan ja luki samalla Hesaria. Kuvasta tuli klassikko, joka kaivetaan esiin aina, kun haetaan aitoa tunnelmaa!
Kannattaisi syödä matokuuri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervo mikä pervo. Mä en usko, että on täysin viatonta tarkoitusperätöntä itsesuojelua. Höpöhöpö.
Ja sinähän tiedät, koska olet feministi. Luet mieliä. Nainen on AINA syytön. Eks nii.
No mihin nämä naiset sitten ovat syyllistyneet? Kerro ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervo mikä pervo. Mä en usko, että on täysin viatonta tarkoitusperätöntä itsesuojelua. Höpöhöpö.
Ja sinähän tiedät, koska olet feministi. Luet mieliä. Nainen on AINA syytön. Eks nii.
No mihin nämä naiset sitten ovat syyllistyneet? Kerro ihmeessä.
- Naiset ovat syyllistyneet ihastumaan julkkikseen, jolla on ollut hyvä ja siisti maine. Sekä luonnollisesti menneet kutsusta asuntoon syömään ja rakastelemaan niinkuin ihastuneiden ihmisten on tapana. Ei uutta auringon alla siltä osin.
Ei ihastumiseen syyllisty. Nsiset ovat luottaneet Axliin ja harrastaneet seksiä. Axl on käyttänyt tätä luottamusta hyväkseen ja kuvannut sessiot, katsonut ehkäpä jälkeenpäin. Laittanut yhden naisen tikulle ja tämän tikun on joku toinen nainen saanut käteensä ja toimittanut Iltalehden mukaan poliisille. Enempää materiaalia ja tikkuja ei tule. Axlin ura sai kolauksen, varmasti harmittaa, mutta hyvänä asiana kenenkään uuden naisen ei tarvitse Axlin kotona joutua kuvatuksi. Moni nainen saa näin pitää turvallisuuden tunteensa👍
Kukaan ei tiedä tästä tapauksesta mitään, ei edes google.
Eikä sillä mitään lieventävää seikkaa ole rikokseen vaikka Peter olisikin ollut olemassa.