Miten toi Axl jäi kiinni?
Siis miten joku arvasi, ettei ookaan sykemittari tms?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon mielenkiintoisempi kysymys: miten City-lehti tavoitti "uhrin" vajaa vuorokausi siitä kun Axl oli tehnyt tapahtumaasta julkisen?
Nii-in. Ei millään muulla tavalla kuin siten, että "uhri" on pistänyt langat laulamaan ihan itse..
Varmasti onkin soittanut ja muistaakseni tämä myös mainitaan Iltasanomissa. Ja mitä sitten? Hiljaako näiden naisten pitäisi häväistystään kärsiä? Ihan oikein, että kertovat mitä on tapahtunut, kasvottomina tai nimellään. Samaan tapaan myös raiskatut, pahoinpidellyt ja muut uhrit joskus kertovat tarinansa. Siitä on vertaistueksi ja varoitukseksi muille.
Alan todella vakuuttua, että Axl itse on nyt äänessä ja kokee itsensä siksi loukatuksi osapuoleksi. Ettet edes hävetä osaa.
"Sinä itte -kortti" käytetty! Joo, ilman muuta olen Axl ja täällä vauvapalstalla kyttään ja kommentoin 24/7. NOT. Onko se niin käsittämätöntä, että joku on sitä mieltä, että paskasti teki, mutta pikkasen liikaa asian suhteen vouhkataan.
Mitä tulee uhriin. No. Asia oli niin kamala, että siitä pitää tiedottaa mediaan alle vuorokauden sisällä siitä, kun epäilyä on kuulusteltu. Niin kamala asia, ettei ole aikaa antaa tekijän sovittaa tekoaan ja ottaa vataan rangaistusta, joka teon perusteella oikeustoimi määrää, kuten myös korvaukset kärsimyksestä, jonka teko on aiheuttanut. Ei. Ihan ekana otetaan yhteyttä mediaan. Annetaan haastatteluita. Axlin teko on ruma, mutta kyllä mä sanon, että tuo "uhri" ei siinä mitään varoittavaa esimerkkiä mieti, kun kiireellä antaa haastatteluita. Ei kyllä.
Sinä voit nyt vaikka hävetä sitä, että ilmoitit julkisella foorumilla minun olevan salakuvaamisesta epäilty mieshenkilö ja jopa toruit minua siitä, vaikka itselläni ei ole epäillyn kanssa mitään tekemistä, en ole häntä edes ruudun ulkopuolella koskaan nähnyt ja sukupuolikin meni hutiin. Seuraavaksi voitkin sitten tutkia millaisten lakipykälien mukaan menit itse sortumaan pikkutuhmuuteen, josta joissain tilanteissa voisi tulla hieman näpäytystäkin viranomaisten taholta. Jos meinaan niiden pykälien mukaiset "uhrit" valitsisivat olla kärsimättä hiljaa ja haluaisivat tuoda varoittavan esimerkin ja vertaistuen muille.
Jos itse olisin uhri, voisin kuvitella ottavani yhteyden lehtiin ihan vain siitä syystä, ettei tekijä saisi ainoana kuuluttaa omaa puolustustaan. Itse olisin varmaan todella vihainen tekinjän Youtube-videosta, jossa syyllistää vastuuta uhreille ja selittelee toimintaansa. Samoin olisin raivoissani, jos lukisin tekijää puolustelevien fanien kirjoituksia. Eli uhrin näkökulma nimenomaan olisi tarpeen ja hyvä, että ovat tulleet esiin, muutenhan julkisuudessa olisi vain tekijän versio tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervo mikä pervo. Mä en usko, että on täysin viatonta tarkoitusperätöntä itsesuojelua. Höpöhöpö.
Ja sinähän tiedät, koska olet feministi. Luet mieliä. Nainen on AINA syytön. Eks nii.
No mihin nämä naiset sitten ovat syyllistyneet? Kerro ihmeessä.
- Naiset ovat syyllistyneet ihastumaan julkkikseen, jolla on ollut hyvä ja siisti maine. Sekä luonnollisesti menneet kutsusta asuntoon syömään ja rakastelemaan niinkuin ihastuneiden ihmisten on tapana. Ei uutta auringon alla siltä osin.
Voi jopa olla, että eivät ole olleet edes ihastuneita, vaan halunneet SEKSIÄ. Aivan kamalaa. Miten on voinut haluta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervo mikä pervo. Mä en usko, että on täysin viatonta tarkoitusperätöntä itsesuojelua. Höpöhöpö.
Ja sinähän tiedät, koska olet feministi. Luet mieliä. Nainen on AINA syytön. Eks nii.
No mihin nämä naiset sitten ovat syyllistyneet? Kerro ihmeessä.
- Naiset ovat syyllistyneet ihastumaan julkkikseen, jolla on ollut hyvä ja siisti maine. Sekä luonnollisesti menneet kutsusta asuntoon syömään ja rakastelemaan niinkuin ihastuneiden ihmisten on tapana. Ei uutta auringon alla siltä osin.
Voi jopa olla, että eivät ole olleet edes ihastuneita, vaan halunneet SEKSIÄ. Aivan kamalaa. Miten on voinut haluta seksiä.
No nehän onkin niitä pahoja naisia, jotka muutenkin tahtoo pahaa! Kiltille pikku axlille ja piiderille. Tekisi mieli alkaa miettimään naissuhdetta ihan freudilaisten oppien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, joka ei missään nimessä ole hakenut julkisuutta, on tehnyt ilmoituksen :D
Ja Axl uhkailee julksisuudella, jos ei vedä rikosilmoitusta pois.
JOUNIN KAUPPA JOUNIN KAUPPA. anteeksi, mutta ilmeisesti JOUNIN KAUPPA aikaansaa kaikkien keskustelujen poistumisen.
*kirjoittaa listalle*
maahanmuuton ongelmat
kannabis
kuukuppi
jounin kauppa & axl Pervo smith & piider
Oho, sori. Ei se olekaan poistunut se ketju *häpeää ja lopettaa palstailun kun mopo karkasi käsistä*
Mun miehen teorian mukaan se on niin omahyväinen jätkä, että on halunnut kuvata vain itseään, kuinka mahtisonni on.
Smith on pervo.
Hyvä että tuli ilmi.
Eipähän enää kuvaa toivottavasti yhtäkään naista salaa.
Ja toivottavasti häviää julkisuudesta, paljon pienemmistäkin skandaaleista on ihmiset menettäneet työnsä ja maineensa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen teorian mukaan se on niin omahyväinen jätkä, että on halunnut kuvata vain itseään, kuinka mahtisonni on.
Mietin samaa.
Ehkä se halusi kerätä uhreistaan vähän muistoja joilla sitten viihdyttää itseään myöhemmin. Ja tietenkin tuntea olevansa kunnon alfa ja pelimies.
Hyi mikä ällötys.
Tää keissi kertoo siitä kuinka pitkälle feminismi on Suomessa mennyt. Feministien takia suomalaiset miehet pelkää raiskaus- ja ahdistelusyytöksiä niin paljon että joutuu tekemään tämmöisiä "pervoja" asioita. Kun tiedetään että heti jos joku sanoo että mies kohteli väärin, niin media ja koko yhteiskunta on naisen takana. On surullista, että herrasmies joutuu turvautumaan videointiin, mutta uskon että se on ollut ainut mahdollisuus.
mies kakkonen kirjoitti:
Tää keissi kertoo siitä kuinka pitkälle feminismi on Suomessa mennyt. Feministien takia suomalaiset miehet pelkää raiskaus- ja ahdistelusyytöksiä niin paljon että joutuu tekemään tämmöisiä "pervoja" asioita. Kun tiedetään että heti jos joku sanoo että mies kohteli väärin, niin media ja koko yhteiskunta on naisen takana. On surullista, että herrasmies joutuu turvautumaan videointiin, mutta uskon että se on ollut ainut mahdollisuus.
Ilmiselvää on, ettei kyseessä ole mikään oman selustan turvaus raiskaussyytöksen pelossa. Miksi muuten tyyppi olisi vaivautunut editoimaan ja nimeämään videotekeleet? Tämä on ollut ihan herran harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon mielenkiintoisempi kysymys: miten City-lehti tavoitti "uhrin" vajaa vuorokausi siitä kun Axl oli tehnyt tapahtumaasta julkisen?
Nii-in. Ei millään muulla tavalla kuin siten, että "uhri" on pistänyt langat laulamaan ihan itse..
Varmasti onkin soittanut ja muistaakseni tämä myös mainitaan Iltasanomissa. Ja mitä sitten? Hiljaako näiden naisten pitäisi häväistystään kärsiä? Ihan oikein, että kertovat mitä on tapahtunut, kasvottomina tai nimellään. Samaan tapaan myös raiskatut, pahoinpidellyt ja muut uhrit joskus kertovat tarinansa. Siitä on vertaistueksi ja varoitukseksi muille.
Alan todella vakuuttua, että Axl itse on nyt äänessä ja kokee itsensä siksi loukatuksi osapuoleksi. Ettet edes hävetä osaa.
"Sinä itte -kortti" käytetty! Joo, ilman muuta olen Axl ja täällä vauvapalstalla kyttään ja kommentoin 24/7. NOT. Onko se niin käsittämätöntä, että joku on sitä mieltä, että paskasti teki, mutta pikkasen liikaa asian suhteen vouhkataan.
Mitä tulee uhriin. No. Asia oli niin kamala, että siitä pitää tiedottaa mediaan alle vuorokauden sisällä siitä, kun epäilyä on kuulusteltu. Niin kamala asia, ettei ole aikaa antaa tekijän sovittaa tekoaan ja ottaa vataan rangaistusta, joka teon perusteella oikeustoimi määrää, kuten myös korvaukset kärsimyksestä, jonka teko on aiheuttanut. Ei. Ihan ekana otetaan yhteyttä mediaan. Annetaan haastatteluita. Axlin teko on ruma, mutta kyllä mä sanon, että tuo "uhri" ei siinä mitään varoittavaa esimerkkiä mieti, kun kiireellä antaa haastatteluita. Ei kyllä.
Sinä voit nyt vaikka hävetä sitä, että ilmoitit julkisella foorumilla minun olevan salakuvaamisesta epäilty mieshenkilö ja jopa toruit minua siitä, vaikka itselläni ei ole epäillyn kanssa mitään tekemistä, en ole häntä edes ruudun ulkopuolella koskaan nähnyt ja sukupuolikin meni hutiin. Seuraavaksi voitkin sitten tutkia millaisten lakipykälien mukaan menit itse sortumaan pikkutuhmuuteen, josta joissain tilanteissa voisi tulla hieman näpäytystäkin viranomaisten taholta. Jos meinaan niiden pykälien mukaiset "uhrit" valitsisivat olla kärsimättä hiljaa ja haluaisivat tuoda varoittavan esimerkin ja vertaistuen muille.
Jos itse olisin uhri, voisin kuvitella ottavani yhteyden lehtiin ihan vain siitä syystä, ettei tekijä saisi ainoana kuuluttaa omaa puolustustaan. Itse olisin varmaan todella vihainen tekinjän Youtube-videosta, jossa syyllistää vastuuta uhreille ja selittelee toimintaansa. Samoin olisin raivoissani, jos lukisin tekijää puolustelevien fanien kirjoituksia. Eli uhrin näkökulma nimenomaan olisi tarpeen ja hyvä, että ovat tulleet esiin, muutenhan julkisuudessa olisi vain tekijän versio tiedossa.
Näillä ns. uhreillahan tässä on täysin vapaa sana tällä hetkellä. Epäilty ei ole kommentoinut asiaa mitenkään ensimmäisen tiedotteen jälkeen, joten kuka tässä on jyräämässä mielipiteensä kanssa julkisuudessa ja kuka ei? Tosiasiassa epäilty ei edes voi ruveta kommentoimaan noiden ns. uhrien kommentteja vaikka mieli tekisikin ainakaan ennen oikeudenkäyntiä.
Välillä tuntuu että ihmiset perustelee tekojaan tyyliin: Mä löin sitä yllättäen ja varoittamatta nokkaan koska halusin varmistaa että se ei lyö minua nokkaan joskus tulevaisuudessa.
Ei hän ole epäilty vaan hän on syyllinen rikokseen. Hänhän itse tunnustaa tehneensä rikoksen sillä "muka-anteeksipyyntövideollaan".
En ole jaksanut seurata lehtijuttuja, joten kertokaapa epätietoiselle, onko tuo Axl Smith julkaissut jossain niitä videoita?
Ei tietenkään, varmaan suurta ajojahtia ja väärinkäsitystä!!! Lipevä kaveri, joka tarjoaa sapuskat ja jaksaa kuunnella, ui sitten panemaan. Ja akat on ihan myytyjä, ihkuu iik. Sattumalta kontrollifriikki vielä editoinut niitä ja kuvannut niin, että näkyy kunnolla alueet,,,jooo. Pervo jäi kiinni ja se siitä. Kantakoon vastuunsa teoistaan. Piste.
Aika noloa koko juttu: Koko juttu paljastaa jotakin myös näistä tytöistä/naisista. Kuinka paljon näillä julkisuudessa olevilla tyypeillä on kierroksessa naisia? Axl on vain yksi näistä julkimo pikamiehistä.
Jaksaa sinisilmäisenä Axl jauhaa shaissea, mun tietääkseni se on media-alan ammattilaisia, eikä tiedä että salaa kuvaaminen on rikos? Toivottavasti ei paljastu että kaikki kaverin perustamat nuorisojärjestöt sun muut jook jointit eivät vaan ole pelkkä keino hankkia turhilla lupauksilla panokavereita makkariin.
Pahvi. Kommentti koskikin juuri sitä että käräyttäjän väitettiin hakevan julkisuutta. Vähän huonosti haettu julkisuus, kun kukaan ei tiedä.