Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toi Axl jäi kiinni?

Vierailija
11.03.2016 |

Siis miten joku arvasi, ettei ookaan sykemittari tms?

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että rikollinen ilmiannettiin. Se on jokaisen kansalaisen velvollisuus. 

Vierailija
122/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001136525.html

Eipä tarvi kyllä tuon jutun jälkeen enää yrittää epätoivoista turvakamera vedätystä. 

"Kuulusteluissa naiselle näytettiin Smithin luona kuvatut videot, joissa hän itse esiintyy. Naisen mukaan materiaali oli seksipainotteista. Muuta ei ollut kuvattu.

– Näin videot asemalla. Minulle oli nimetty oma kansio, ja kaikkien videoiden yhteydessä oli nimeni. Videoissa ei näkynyt mitään muuta kuin ”sitä itseään”, nainen kertoo IS:lle."

Että sellasta "turvakamera" matskua. Jos mimmejä on kymmeniä kuten väitetty ja jokaisesta kansiokaupalla videoita useista sessioista, niin ihme on jos häkki ei heilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poliisit sitten tietävät millainen muna Axl Smithillä on. 

Vierailija
124/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001136525.html

Eipä tarvi kyllä tuon jutun jälkeen enää yrittää epätoivoista turvakamera vedätystä. 

"Kuulusteluissa naiselle näytettiin Smithin luona kuvatut videot, joissa hän itse esiintyy. Naisen mukaan materiaali oli seksipainotteista. Muuta ei ollut kuvattu.

– Näin videot asemalla. Minulle oli nimetty oma kansio, ja kaikkien videoiden yhteydessä oli nimeni. Videoissa ei näkynyt mitään muuta kuin ”sitä itseään”, nainen kertoo IS:lle."

Että sellasta "turvakamera" matskua. Jos mimmejä on kymmeniä kuten väitetty ja jokaisesta kansiokaupalla videoita useista sessioista, niin ihme on jos häkki ei heilu.

Jep, ja samassa jutussa käy ilmi että on kuvannut myös puhelimellaan. Se siitä "turvallisuuteni takia vaan, hei!" -selittelystä viimeistään. Varmaan salaa kuvannut puhelimellaan samalla kun on lykkinyt menemään, eikä naisella ole silmiä selässä. Kyllä on härski äijä.

Vierailija
125/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu on todiste naisten kataluudesta. Mitä v""un väliä tuolla nyt on? Ja eikö joku typykkä sanonut, että Axl kuvasi myös kännykällä? Voiko joku muita oikeasti olla noi yksinkertainen, ettei muka ymmärrä, että Axl kuvasi? Miksei sillon ottanut puheeksi? Takana on varmaan se, että Axl dumppasi jonkun muijan, ja tämä päätti sitten kostaa. Jätkät ei ikinä tekis moisia paljastuksia, jos joku kuvaisikin. Ottaisivat huumorilla varmaan. Vain naiset ovat näin katalia.

Vierailija
126/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin ohimennen on pakko todeta, että Suomen laissa on joitain epäkohtia salakuvauksen suhteen...Mun mielestä kaikenlainen salakuvaus on aina väärin ja on ihan oikein, että tämmöisestä tapauksesta saisi jonkunlaisen tuomion tai rangaistuksen. Itselleni tapahtui muutama vuosi sitten sellainen juttu, että eräs tuttu mies oli salakuvannut mua, kun kävelin kadulla ja lähetteli mulle niitä kuvia joita oli ottanut joitakin kuukausia sitten. Oli kuvannut lähinnä mun peppua ja mua takaapäin. Niissä kuvissa ei näkynyt muita ihmisiä tai ympäristöä lainkaan. Kun tää tyyppi ei jättänyt mua rauhaan niin menin ilmoittamaan tästä poliisille vanhempieni kanssa (olin tuolloin vasta 16-vuotias), mutta asia jätettiin kokonaan sikseen, koska "julkisilla paikoilla kuvaaminen on sallittua.". Onko muiden mielestä tämä ihan oikein, että seksin (joka on kuitenkin tässä tapauksessa ollut kahden(?)keskisesti ennaltasovittu tapahtuma) salakuvaamisesta saattaa saada jopa vankeutta, mutta salakuvaamisesta julkisella paikalla (sen kohdistuen häirinnän tavoin vain yhteen henkilöön) ei tule mitään seurauksia? 

Vierailija
127/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu on todiste naisten kataluudesta. Mitä v""un väliä tuolla nyt on? Ja eikö joku typykkä sanonut, että Axl kuvasi myös kännykällä? Voiko joku muita oikeasti olla noi yksinkertainen, ettei muka ymmärrä, että Axl kuvasi? Miksei sillon ottanut puheeksi? Takana on varmaan se, että Axl dumppasi jonkun muijan, ja tämä päätti sitten kostaa. Jätkät ei ikinä tekis moisia paljastuksia, jos joku kuvaisikin. Ottaisivat huumorilla varmaan. Vain naiset ovat näin katalia.

No sitä väliä ihan ensiksikin, että salakuvaaminen on laitonta. Toiseksi mitä väliä vaikka olisikin jonkun "dumpatun naisen kosto", ei se Axl:n tekoa lievennä.

Ja se jos miehelle kävisi vastaavasti (siis olisi salakuvauksen uhri todella intiimissä hetkessä) ja mies "ottaisi tämän vain huumorilla" niin sitten niin. Kertoopa vain että miehellä ei kovin paljoa arvostusta itseään kohtaan olisi. Itse arvostan todella paljon tätä naista, joka tämän on poliisille kertonut (mikäli vyyhti lähti aukeamaan siitä, että joku naisista ilmoitti poliisille). Kertoo siitä, että nainen ei hyväksy "pojat on poikii ja tekee tollasia temppuja, älä oo nipo!" -asennetta, vaan vaatii sikailijan vastuuseen teoistaan.

Vierailija
128/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee vähän sivu, mutta ärsyttää, kun Iltasanomat eivät anna kommentoida mitään sensaatiouutisia, joihin tulisi paljon kommentteja.

Vierailija
129/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ton kanssa sänkyyn edes haluaisi, kameroilla tai ilman, en astuisi jalallanikaan Axlin makuuhuoneeseen.

Vierailija
130/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se Axlin edesmennyt Peter-kollega?

Vierailija
131/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se oo hankkinut (luotettavaa) tyttöystävää ja parisuhdetta, jos kerran niin paljon täytyy panikoida mahdollisista raiskaussyytteistä, että ihan kamerat menee asentamaan makkariin kaiken varalta..? Sen sijaan jätkä paneskelee kymmeniä mimmejä tuosta noin vaan :D Luulisi, että jos raiskaussyytteet pelottavat, tulisi mieleen myös esim. HIV ja muut taudit. Monen ihmisen kanssa säätäessä riski niiden saamiseen lisääntyy kuitenkin huomattavasti. 

Taitaa olla totaalinen pervo kyseessä ja tekosyitä satelee oman maineen pelastamiseksi......

Vierailija
132/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mielenkiintoisempi kysymys: miten City-lehti tavoitti "uhrin" vajaa vuorokausi siitä kun Axl oli tehnyt tapahtumaasta julkisen?

Nii-in. Ei millään muulla tavalla kuin siten, että "uhri" on pistänyt langat laulamaan ihan itse..

Salakuvaaminen on väärin. Ja se on fakta.

Mutta eikö teitä muita tosiaankaan yhtään häiritse asian sattumat ja ylipäätään se nopeus, jolla juttu paisui yhdessä hetkessä? Yllättävän helpostipa löysi lehdistökin "uhreja" kommentoimaan vaikka asia kuitenkin on jokseenkin arkaluonteinen? Onkohan nämä mimmit julkisuudesta tuttuja c-luokan semi-julkimoita...?

Hyvä kaikkien osapuolien kannalta, että asiasta tuli julkinen. Eiköhän julkisuuteen tule nauhojen lisäksi myös mahdolliset motiivit ja kiristysyritykset. Tarinasta löytyy varmasti jätetyn osapuolen katkeruutta ja kostonhimoa. Ehkä paneskelukaveri on kuvitellut olleensa kundille tärkeämpi ja pettyi kun ei päässytkään Venla-gaalaan aveciksi...? ;)

Vierailija
133/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä videoita sitten näytellään kavereille todistamaan kuinka kova panomies ja alfauros on.

Vierailija
134/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on se Axlin edesmennyt Peter-kollega?

Onko tämä Peter siis ollut ihan oikea henkilö ja sen kollega?

Vierailija
135/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ovat vapaaehtoisesti herkutelleet Alexin kanssa mutta Aöeksin olisi pitänyt kertoa että nyt aktit menee cameraan. Kuka olisi sitten halunnut tai kuka ei. Törkeetä joka tapauksessa. 

Vierailija
136/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tunnustusvideon, pari huomiota jäi mietityttämään. Alussa axl sanoo: "joka sana on tärkeä". Oli varmaan tarkoitus sanoa että "joka sana on totta" mutta ei pystynyt. Toisessa kohtaa kertoo ettei filmejä ole nähny kukaan muu kuin se itte. Kumpaakin lausetta seuraa tyypillinen valehtelijan ele: kosketetaan tai pyyhkäistään kasvoja tarkoituksena piilottaa valehtelu.

Vierailija
137/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Axl saa tuloja tästä filmaamisesta. Myy näitä videoita ulkomaille? Tai sitten Axl on friikki, joka kerää tällä tavalla muistoja, samalla tavalla kuin valokuvia arkistoidaan.

Vierailija
138/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen matsku on kyllä usin myös vaihtotavaraa

Vierailija
139/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Axl on pohjimmiltaan vaan ihan sairaalloisen neuroottinen ja yksinäinen, kun ei tutustu naisiinkaan muualla kuin Tinderissä ja epäilee heistä jokaista sekopääraiskaussyyttelijäksi. Ei pysty kuin himassa tuijottamaan yksin repeatilla omia aktejaan.... Mt-ongelmia?

Vierailija
140/205 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mielenkiintoisempi kysymys: miten City-lehti tavoitti "uhrin" vajaa vuorokausi siitä kun Axl oli tehnyt tapahtumaasta julkisen?

Nii-in. Ei millään muulla tavalla kuin siten, että "uhri" on pistänyt langat laulamaan ihan itse..

Salakuvaaminen on väärin. Ja se on fakta.

Mutta eikö teitä muita tosiaankaan yhtään häiritse asian sattumat ja ylipäätään se nopeus, jolla juttu paisui yhdessä hetkessä? Yllättävän helpostipa löysi lehdistökin "uhreja" kommentoimaan vaikka asia kuitenkin on jokseenkin arkaluonteinen? Onkohan nämä mimmit julkisuudesta tuttuja c-luokan semi-julkimoita...?

Hyvä kaikkien osapuolien kannalta, että asiasta tuli julkinen. Eiköhän julkisuuteen tule nauhojen lisäksi myös mahdolliset motiivit ja kiristysyritykset. Tarinasta löytyy varmasti jätetyn osapuolen katkeruutta ja kostonhimoa. Ehkä paneskelukaveri on kuvitellut olleensa kundille tärkeämpi ja pettyi kun ei päässytkään Venla-gaalaan aveciksi...? ;)

Jäi muuten Axliltakin pari gaalaa väliin.  =D 

Mies ei ollutkaan maailman napa joka voi tehdä mitä huvittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi