Kannattaako naisena laiskotella suhteen alkuvaiheessa?
Olen tosi toimelias nainen ja normaalisti puuhaan ja siivoan kotona koko ajan.
Edellisessä avioliitossa mies passivoitui passaukseen ja ei arvostanut minua lainkaan, otti kaiken otettuna. En ikinä nalkuttanut ja seksiä sai milloin vain, mutta silti kohteli mua huonosti.
Nyt mietin, kannattaako olla suhteen alkuvaiheessa passiivinen ja jättää kotityöt tekemättä? Että ei tapahdu samaa ja mies taas ottaa kaiken itsestäänselvyytenä.
Kommentit (15)
En tajua kysymystä. Et koskaan muuta asumaan miehen kanssa ellette ole aviossa ja tällöin sinulla on pääsy käyttelemään miehen rahoja, ja voit huolehtia omat talousvastuusi esmi. näitä rahoja siivoojille kanavoimalla.
Totta kai olet passiivinen. Mies johtaa ja jos ei johda niin olkoot ilman naista.
Juuri näin. Ihan saman havainnon olen tehnyt. Suhteen alussa määräytyy roolit, ja suurin virhe on olla ahkera.
Jos vielä otan miehen, aion ottaa suvereenisti sohvan haltuuni ja pyytää sieltä milloin ruokaa, milloin kahvia. Jos hänelle ei tuo käy, hän ei ole miesystävämateriaalia. Jippo tässä on se, että olen tyytyväinen itseksenikin, joten ei haittaa, jos miehelle ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ihan avata se suu ja sanoa: että en minä näitä sitten yksin tee kaikkia, et saat sinäkin tehdä osasi jos piparia mielit.
Pipari ei ole mikään palkinto siitä että mies käyttäytyy kuin aikuinen.
Minusta kannattaa olla ihan oma itsensä. Mutta älä ala passaamaan ja tekemään kaikkea toisen puolesta ja valita sitten myöhemmin että teet kaiken, sopikaa alusta asti miten vastuut jaetaan. Toista voi myös ahdistaa se jatkuva häärääminen.
Kannattaa. Karsii lorviäijät heti alkuunsa. Huom! Miehet vonkuu naisten perään.
Noin urpon miehen kanssa tuskin olisi auttanut laiskotella suhteen alussa
Jos mies jotain haluaa, mies ponnistelkoon saadakseen sen.
Mä en halua miestä, mun ei tartte ponnistella.
N
Voin luvata, että olen laiska nainen. En ole antanut missään vaiheessa suhdetta muunlaista kuvaa. Silti olen törmännyt ilmiöön, jossa mies tietyn ajan jälkeen kuvittelee että alan passaamaan häntä. :D :D No, enpä ole alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ihan avata se suu ja sanoa: että en minä näitä sitten yksin tee kaikkia, et saat sinäkin tehdä osasi jos piparia mielit.
Ei todellakaan tarvitse antaa seksiä ja siivota miehen sotkuja. Mies asukoot omassa asunnossaan ja tarjoilkootitse omaa peräaukkoaan himokkaille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ihan saman havainnon olen tehnyt. Suhteen alussa määräytyy roolit, ja suurin virhe on olla ahkera.
Jos vielä otan miehen, aion ottaa suvereenisti sohvan haltuuni ja pyytää sieltä milloin ruokaa, milloin kahvia. Jos hänelle ei tuo käy, hän ei ole miesystävämateriaalia. Jippo tässä on se, että olen tyytyväinen itseksenikin, joten ei haittaa, jos miehelle ei kelpaa.
Itse ihmettelen, että miten edes päädyt tilanteeseen, missä jaat sohvallista tilaa miehen kanssa, josset anna tälle ilmaisia seksipalveluksia? Yleensä tuossa vaiheessa kuuluu olla jo aviossa.
Niin, kukahan on puutteessa? Minusta vaikuttaa, että miehet.
Ei niille pidä mitään ilmaiseksi antaa. Nähkööt vaivaa. Todistakoot kelpoisuutensa. Olkoot parempia kuin muut miehet.
Pärjään ilmankin, enkä todellakaan ota mitään loismiestä. Erittäin hyvän voin ottaakin, jos hän PARANTAA elämääni.
Naisena jo aika monta kommenttia saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, että miten edes päädyt tilanteeseen, missä jaat sohvallista tilaa miehen kanssa, josset anna tälle ilmaisia seksipalveluksia? Yleensä tuossa vaiheessa kuuluu olla jo aviossa.
En jaa kanssasi arvomaailmaa, missä seksi on jotain, mitä nainen antaa. Tai että seksi olisi jotenkin sallittua vain avioliitossa. Voin hyvinkin ottaa vastaan nautintoa mieheltä, jos se minua miellyttää. Ja avioliitto taas on jotain, mihin en näe naisena mitään syytä itseäni sitoa.