Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai kilarit aamulla

Vierailija
10.03.2016 |

Siis niin turha riita syntyi taas mitättömästä asiasta. Lapsi kaatoi vahingossa kaakaomukin lattialle. Itselläni oli vauva sylissä ja mies kiirehti siivoamaan sotkua. Hän tarttui valkoiseen kylpypyyhkeeseen, joka oli kuivumassa tuolin selkänojalla. Sanoin siihen, että älä nyt pyyhettä ota, onhan meillä rättejäkin. Mies suuttui siitä aivan suunnattomasti. Oli ensinnäkin vihainen lapselle, jolta kuppi kaatoi ja minä sain haukut, että olen sellainen nurisija, hän kun sentään vaivautui korjaamaan aiheutuneen vahingon. Sitten nuorimmainen alkoi itkeä kun hänen pyyhkeensä sotkeentui kaakaoon. Siitä mies syytti minua, että nuriseminen on opittu minulta. Itsekin sitten aloin puolustuskannalle, kun tuntui että miestä ärsytti neuvominen niin kovasti. Varmasti hän on yhtä loukkaantunut kuin minäkin. Taas tuli kommenttia, miten olen nuriseva muija, jota pitäisi alkaa kouluttaa. Niin varmaan pitäisikin. Ehkä miehenkin pitäisi mennä jonnekin anger management -kurssille. Miten kukaan jaksaa tällaisesta tapella? Ei ollut nimittäin eka ja tuskin viimeinen kerta...

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet siis muija, jota pitäisi kouluttaa? Huh huh! Seurusteletko sä jonkun kahelin kanssa?

Vierailija
2/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän vihan hallinnassa ongelmia jos kuppi kerran vahingossa kaatui. Ei kuulosta terveeltä.

Vierailija
4/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin joskus on harmittanut lapselle sattunut vahinko, mutta minä nyt sain haukut, kun menin neuvomaan ettei pyyhettä saisi käyttää lattian pyyhkimiseen. Jotenkin turhauttaa, kun mies kyllä voi ojentaa mua eri asioista, mutta sitten itse hermostuu ohjeistuksesta. Ja kyllä tuo vihanhallinta tuntuu olevan ongelma. On stressaantunut jne. mutta miksi se pitää aina perheeseen purkaa?! ap

Vierailija
5/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toisaalta ymmärrän miestä. Mitä väliä pyyhkiikö pyyhkeellä vai rätillä? Jos halusi vain nopeasti napata ensimmäinen ennen kuin sotkuuntuu lisää.

Huonona päivänä tuollainen saattaa vain olla viimeinen tippa. Väärin kyllä olla vihainen lapselle ja outo kommentti sinun kouluttamisestasi.

Vierailija
6/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toisaalta ymmärrän miestä. Mitä väliä pyyhkiikö pyyhkeellä vai rätillä? Jos halusi vain nopeasti napata ensimmäinen ennen kuin sotkuuntuu lisää.

Huonona päivänä tuollainen saattaa vain olla viimeinen tippa. Väärin kyllä olla vihainen lapselle ja outo kommentti sinun kouluttamisestasi.

Ei mitään eroa kylpypyyhkeellä ja rätillä? Kaakao vielä kivasti jumittaa, pakko pestä heti. Taidat olla mies?

Vierailija
7/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat!

Vierailija
8/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta mitään väliä sillä, jos sinun oma lempipyyhkeesi sotketaan ikuisiksi ajoiksi kaakaolla, joka ei ehkä puhdistu valkoisesta pyyhkeestä koskaan kunnolla.

Toinen kysymys on sitten se, mitä pyyhe teki keittiössä? Eikö sen paikka olisi ollut jossakina aivan muualla?

Nyt sinä tietenkin uteliaana ja suurin odotuksen jäät katsomaan, mitä onkaan se miehesi lupaama 'koulutus'.

Vierailija
9/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on väsynyt ja sinä olet väsynyt.

Vierailija
10/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa minäkin aattelin, että mitä väliä sillä nyt lopulta, mutta siinä tilanteessa jotenkin harmitti, että otti sen pyyhkeen. Ehkä sanoin sen jotenkin liian komentavalla äänensävyllä tai jotain. Jotenkin tuntuu, että mä en saa sanoa mistään tai neuvoa tuollaisessa tilanteessa, vaan tulee ihan hirvee riita. Sitten mies vielä suurentelee, että tuollainen ahdistaa ja hänen päivänsä menee pilalle etc. Hän ei siis pysty tuossa tilanteessa jättämään asiaa sikseen vaan alkaa vetää tuollaista loukkaantunutta ja katkeraa meuhkausta. Osaan minäkin olla ärsyttävä, myönnän, mutta mies on kasvamaton näissä tilanteissa. Kauhee episodi yhestä pikku jutusta, aaargh! ap

Vierailija
11/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrrgh, vai että kouluttaa. Tuollasesta lauseesta kilahtaisin minä niin että alkais tavarat ja painokelvottomat sanat lentää. Sen jälkeen saisi mies viikkotolkulla anoa anteeksiantoo enkä tiedä antaisinko sittenkään.. Mieluummin yksin kuin koulutettavana.

Vierailija
12/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta mitään väliä sillä, jos sinun oma lempipyyhkeesi sotketaan ikuisiksi ajoiksi kaakaolla, joka ei ehkä puhdistu valkoisesta pyyhkeestä koskaan kunnolla.

Toinen kysymys on sitten se, mitä pyyhe teki keittiössä? Eikö sen paikka olisi ollut jossakina aivan muualla?

Nyt sinä tietenkin uteliaana ja suurin odotuksen jäät katsomaan, mitä onkaan se miehesi lupaama 'koulutus'.

Pyyhe oli siis jätetty kuivumaan keittiön tuolin selkänojalle, kun lapsi käytettiin ennen iltapalaa pesulla, ei sen kummempaa. En silti itse käytä ensimmäistä pyyhettä lattian pyyhkimiseen vaan haen kaapista lattiarievun. Mua kans tosiaan kiinnostaa, mitä tämä koulutus pitää sisällään. Uhkaillut on aiemminkin ties millä sanktioilla (esim. taloudellisella kiristämisellä), jos on ärsyyntynyt jostain. Jotenkin nämä uhkaukset alkavat lähinnä naurattaa, kun tuntuvat sellaiselta pikkupojan uhitteluilta. Mutta kun lapset kuuntelee vieressä! Kyllä minäkin osaan suutani rääpiä, en mikään pyhimys ole sillä saralla. ap

Vierailija
13/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies harrastaa pyyhkeellä siivoamista ja olisi kilahtanut samoin. Äijät on välillä vajaita.

Sä olit syytön.

Vierailija
14/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miestä suututti vain joku tapahtuma, ei miehet jaksa alkaa hakemaan mitään rättejä kaapista, ensi kerralla en kuivattaisi mitään muualla kuin kylppärissä, onhan se toki vähän ajattelematonta ottaa valkoinen takki rätiksi, itse saisin varmaa samanlaiset huudot jos ottaisin vaikka miehen kauluspaidan kuivaamaan jotain, vahinko on jo tapahtunut, niin miksi ei  siinä sitten voi hakea muuta millä kuivaa, meillä ainakin vedetään se kortti esiiin että mitäs oli väärässä paikassa joku esine jos siihen kohdistuu jotain vahinkoa.

Vierailija
15/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jeesus...mitä väliä millä pyyhkii? Onko sinulla enemmänkin tapana ohjailla ja säädellä miehen tekemisiä?

Vierailija
16/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samaa minäkin aattelin, että mitä väliä sillä nyt lopulta, mutta siinä tilanteessa jotenkin harmitti, että otti sen pyyhkeen. Ehkä sanoin sen jotenkin liian komentavalla äänensävyllä tai jotain. Jotenkin tuntuu, että mä en saa sanoa mistään tai neuvoa tuollaisessa tilanteessa, vaan tulee ihan hirvee riita. Sitten mies vielä suurentelee, että tuollainen ahdistaa ja hänen päivänsä menee pilalle etc. Hän ei siis pysty tuossa tilanteessa jättämään asiaa sikseen vaan alkaa vetää tuollaista loukkaantunutta ja katkeraa meuhkausta. Osaan minäkin olla ärsyttävä, myönnän, mutta mies on kasvamaton näissä tilanteissa. Kauhee episodi yhestä pikku jutusta, aaargh! ap

Sinähän sen riidan aiheutit, mutta yrität sälyttää syyn miehen niskoille. Eikö teillä ole muka pesukonetta?

Vierailija
17/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuisiksi ajoksi? :D Eiköhän vuonna 2016 löydy aineet ja välineet pyykkien pesemiseen.

Vierailija
18/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan ei koskaan mene kuppi nurin tai suuttumus yli, eihän?

Mitali on jo postissa.

Vierailija
19/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen riidan aiheutit, mutta yrität sälyttää syyn miehen niskoille. Eikö teillä ole muka pesukonetta?

Miten on riidan aiheuttamista, jos sanoo toiselle, että älä ota sitä pyyhettä, ota rätti?! Voi pyhä sylvi...

Vierailija
20/163 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä jeesus...mitä väliä millä pyyhkii? Onko sinulla enemmänkin tapana ohjailla ja säädellä miehen tekemisiä?

Ei tarttis jeesustella jos mies avuliaana myös pesisi sen pyyhkeen, se kun ei edelleenkään ole rätti. Aikuisen ihmisen pitäisi sen verran erottaa ilman ohjailua ja säätelyäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi