Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten naisten tukkatyylit!!

Vierailija
10.03.2016 |

MIKSI suomalaiset naiset käyvät jatkuvasti kampaajalla vaihtamassa tukkatyyliään mitä erikoisempiin leikkauksiin ja väreihin?! En ymmärrä noita epäsymmetrisiä kananhanureita kaikissa sateenkaaren väreissä. Ulkomailla suomalaisen naisen tunnistaa jo kaukaa HIUKSISTAAN, enkä ole koskaan kuullut noita kehuttavan, päinvastoin. Eikö suomalaisilla ole tyylitajua?!

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmalla nimenomaan on vallassa hiusmuodissa radikaalit värit. Liukuvärjäys ja sateenkaaren värit. Toki lähinnä nuorilla alle 30 vuotiailla naisilla. Tämä ihan vain somen käytön sivutuotteena tullutta tietoa. Harmaata, sinistä, erilaisia punaisten yhdistelmiä jne...

Vierailija
142/150 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain pysty pitämään pitkää tukkaa. Omani hapertuu surkeaksi takkukasaksi jos kasvaa olkapäille. Menee päätämyöten ja on kamala. A-linjanen polkka taas nousee ylös luonnonkiharan ansiosta. Pienellä föönauksella täydellinen. Sopii myös mun kasvoihin. Plus helppo hoitonen. Töissä aina huivi tai pipo pääs. Ja miesten mielestä kaunis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hyvännäköisillä, normipainoisilla ja tyylikkäillä naisilla on kiiltävät , suorat, hyväkuntoiset hiukset, väristä huolimatta. Lihavilla ja epäsiisteillä on lyhyt kananpersemalli , hiusjatkeet, monivärjätty hamppukuontalo, rastat.

Vierailija
144/150 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet hiukset, mutta käytän huomaamatonta tuuhennosta. Saan paljon kehuja kauniista hiuksistani.

Vierailija
145/150 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, ja täällä ei yleensä näe shokkivärjättyjä hiuksia, paitsi yhdellä suomalaisrouvalla ;). Eilen sitten törmäsin ensimmäistä kertaa henkilöön, jolla oli sinivihreäksi värjätyt hiukset. Ensimmäisenä tuli mieleeni, että hän on jostakin näytelmäharjoituksista tulossa tai muuta vastaavaa, koska yleensä naisten hiukset ovat luonnollisen näköisiä vaikka olisivatkin värjätyt. Joskus ihmettelin miten täällä osataan saada aikaan niin upeat ja luonnolliset sävyt vaaleisiin hiuksiin. En ihmettele enää, sillä löysin hyvän kampaajan, joka osaa hiusten värjäyksen.

Vierailija
146/150 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun eteläisen Euroopan maassa ja täällä valitettavan usein näkee noita räikeitä kananpee-malleja. Ja useimmiten suominaisten päässä! Juuri hiljattain näin tosikauhean esimerkin: Muu tukka värjätty yönmustaksi, mutta otsatukka (aika runsas sellainen) kirkkaanpunainen!

Vanhat miehet värjäävät hiuksiaan mustiksi. Kammotus! Miksi?!

Vierailija
147/150 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko vika siinä että suomalaiset kampaajat eivät hallitse eri tekniikoita tai ymmärrä tarpeita ihmisten hiusten suhteen?

Minä käyn aina kampaajalla New Yorkissa, samalla kun käyn siellä moikkaamassa amerikkalaisia kavereitani.

Siellä coloristi värjää hiukseni kolmiväritekniikalla (vanilja-vaalea kulta-vaalea nougat), ja hiusmuotoilija leikkaa vielä hiukseni todella paksun näköisiksi kerrostamalla ne oikeaoppisesti, vaikka minulla on luonnostaan aika ohuet maantienväriset hiukset. Jopa tuntemattomat Suomessa tulleet kyselemään että kuka minun kampaajani on :D

Suomalaiset kampaajat lätkäisee 1-2 väriä päähän epätasaisesti ja siinäkin on useimmiten jotain vikasävyjä mukana kuten että sävyt taittaa liiaksi keltaiseen tai vihreään, ja kynivät hiukset kamalan ohuen näköisiksi! Eletään vuotta 2016 eikä suomalaiskampaajat osaa vieläkään kerrostaa hiuksia paksumman näköiseksi oikealla tekniikalla! Miksi??!

Tää on jännä. Suomalaiskampaajat ovat voittaneet paljon kansainvälisiä kilpailuita, koska ovat tottuneet käsittelemään ohuita hiuksia. Ei sen pitäisi taidostakaan siis olla kiinni.

Vierailija
148/150 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit piristävät pimeässä talvessa,mitä se kellekään kuuluu.

Vierailija
149/150 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on moni kommentoija eksynyt sivuraiteille: kyse ei ole siitä, että hiusten tulisi olla ainoastaan pitkät, eikä niitä saisi värjätä. Komppaan ap:tä kyllä täysin, nimittäin vain suomalainen keski-ikäinen nainen haluaa räväyttää kampauksellaan. En siis missään nimessä väitä, että kaikki suomalaiset naiset laittavat iän myötä kananperstukan, vaan että täällä etelä-Euroopassa vastaan tulevat haisunäätä-värjäyksin pystyyn pöyhityt kuontalot ovat poikkeuksetta suomalaisnaisten päissä. Ei ruotsalaisten, ei virolaisten, ei tanskalaisten. Heilläkin on pohjois-Eurooppalaisittain ohuet hiukset, joten se hiuslaatu on huono tekosyy sille, että kampauksessa pitää yhdistää (pahimmassa tapauksessa) niin puna-musta palkkivärjäys, sivukalju ja kilo lakkaa että takaraivon sulat pysyvät myrskyssäkin paikoillaan.

Minun ulkomaalainen mieskin kysyi tapailumme alkuaikoina, että miksi suomalainen nainen laittaa tukkansa niin luonnottoman väriseksi ja näköiseksi. Kysyi, koska ei kotimaassaan törmää nuorekkuutta rokki-lookista etsiviin aikuisiin naisiin, vaikka hekin värjäävät ja leikkaavat hiuksensa lyhyiksi.

Vierailija
150/150 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko vika siinä että suomalaiset kampaajat eivät hallitse eri tekniikoita tai ymmärrä tarpeita ihmisten hiusten suhteen?

Minä käyn aina kampaajalla New Yorkissa, samalla kun käyn siellä moikkaamassa amerikkalaisia kavereitani.

Siellä coloristi värjää hiukseni kolmiväritekniikalla (vanilja-vaalea kulta-vaalea nougat), ja hiusmuotoilija leikkaa vielä hiukseni todella paksun näköisiksi kerrostamalla ne oikeaoppisesti, vaikka minulla on luonnostaan aika ohuet maantienväriset hiukset. Jopa tuntemattomat Suomessa tulleet kyselemään että kuka minun kampaajani on :D

Suomalaiset kampaajat lätkäisee 1-2 väriä päähän epätasaisesti ja siinäkin on useimmiten jotain vikasävyjä mukana kuten että sävyt taittaa liiaksi keltaiseen tai vihreään, ja kynivät hiukset kamalan ohuen näköisiksi! Eletään vuotta 2016 eikä suomalaiskampaajat osaa vieläkään kerrostaa hiuksia paksumman näköiseksi oikealla tekniikalla! Miksi??!

Ja mistä vetoa, että mä en huomaisi eroa johonkin luonnonblondiin, joka vähät välittää koko fledasta :D

PS. Se maantienharmaa on ihan kiva väri, oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan