Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten naisten tukkatyylit!!

Vierailija
10.03.2016 |

MIKSI suomalaiset naiset käyvät jatkuvasti kampaajalla vaihtamassa tukkatyyliään mitä erikoisempiin leikkauksiin ja väreihin?! En ymmärrä noita epäsymmetrisiä kananhanureita kaikissa sateenkaaren väreissä. Ulkomailla suomalaisen naisen tunnistaa jo kaukaa HIUKSISTAAN, enkä ole koskaan kuullut noita kehuttavan, päinvastoin. Eikö suomalaisilla ole tyylitajua?!

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun on niin ohut tukka"

Vierailija
2/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Mulla on alaselkään asti ulottuva, luonnollisen sävyinen kuontalo. Tykkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näen lyhyiden tukkien lisäksi pitkiäkin vähintään yhtä paljon. Kananpersetukista en kyllä pidä minäkään, mutta esim lyhyt polkka voi olla kiva, jos se sopii kantajan kasvoille.

Vierailija
4/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaah, taas päästiin haukkumaan suomalaiset naiset ja heidän kananpersetukkansa ja ihastelemaan, miten hyvin asiat ovat siellä ulkomaassa!

Haen popparit!

Vierailija
5/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua, miksi se tukka pitää värjätä pinkiksi tai violetiksi. Ei näytä hyvältä, naiset.

Vierailija
6/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaah, taas päästiin haukkumaan suomalaiset naiset ja heidän kananpersetukkansa ja ihastelemaan, miten hyvin asiat ovat siellä ulkomaassa!

Haen popparit!

Se oli silkkaa ihmetystä. Onko sulla hyvää selitystä ilmiölle? 😊 Tai kuvaa omasta hanuritukasta? 😉

Vierailija
7/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa toisten hiukset? 

Vierailija
8/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on kans tää ilmasto?

Mulla oli ennen pitkät vaaleat hiukset, ja aina välillä ne edelleen kasvatan. En värjää hiuksia, mutta usein nykyään leikkaan pitkän polkan ja joskus otsahiuksia, koska talvella mun hiukset näyttää järkyiltä kuivina, sähköisinä ja pipon alta kuorittuna :D sillon yleensä suuntaan kampaajalle. Lyhyet on paljon armollisemmat, mihinkään lakka-geeli-muotovaahto-rumbaan en nimittäin arkena aijo lähteä. Hiusten pitää olla hyvät sellaisenaan.

Vierailija
9/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa toisten hiukset? 

Minua kiinnostaa, koska tätä näkyy niin paljon, eikä muut näytä erottuvan samalla lailla. Miksi siis? Mikä houkuttaa epäsymmetriseen leikkaukseen tai violettiin/ siniseen tms väriin? Halutaanko täällä olla "erilaisia", vai miksi ihmeessä? 😊 Ja miksi sitä kampausta muutetaan jatkuvasti? Ihan aidosti kysyn mielenkiinnosta. Hyvähän on, että kampaajilla riittää töitä. Niitä onkin sitten joka kulmassa.

Vierailija
10/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein asut? Täällä Espoossa tuntuu kaikilla naisilla olevan pitkät hiukset. Eikä kummallisia värjäyksiäkään näe. Kun kävin kesällä Tuurin kyläkaupassa, siellä niitä kyllä oli joka toisella.

Vierailija
11/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen pitkät vaaleat hiukset, ja aina välillä ne edelleen kasvatan. En värjää hiuksia, mutta usein nykyään leikkaan pitkän polkan ja joskus otsahiuksia, koska talvella mun hiukset näyttää järkyiltä kuivina, sähköisinä ja pipon alta kuorittuna :D sillon yleensä suuntaan kampaajalle. Lyhyet on paljon armollisemmat, mihinkään lakka-geeli-muotovaahto-rumbaan en nimittäin arkena aijo lähteä. Hiusten pitää olla hyvät sellaisenaan.

Öh, lyhyet hiuksethan ne nimenomaan tarvitsee hirveän määrän laittoa ja säännölliset kampaajakäynnit. Pitkille riittää talvella kun pesee muutaman päivän välein ja kietaisee aamulla poninhännälle/nutturalle/letille jos auki ovat liian sähköiset. Laitapa lyhyet hiukset ilman aineita pipon alle, niin lopputulos on järkyttävä lättä joka sojottaa sinne sun tänne.

Vierailija
12/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen popparit!

Se oli silkkaa ihmetystä. Onko sulla hyvää selitystä ilmiölle? 😊 Tai kuvaa omasta hanuritukasta? 😉

Totta kai minulla on kuvia omista hiuksistani, koska ne ovat kiinni päässäni. Tyhmäkö olet?

Mutta laitanko niitä kuvia tänne sinun ihmeteltäväksesi? No en tod., tyhmäkö olet?

Laitatko sinä meille kuvaa omasta päälakikaljustasi, joka on kans aika tyypillinen kampaus suomalaisilla miehillä? En tiedä, paranisiko se vähän, jos sivuhaituvat värjäisi viloleteiksi. Mitäs luulette?

Siellä ulkomaassa näkee harvoin noita ohimo- tai päälakikaljulla varustettuja maantienvärisiä haivenia, jotka ovat tyypillisiä suomalaisille miehille. Kyllä erottuvat katukuvasta, eivätkä todellakaan edukseen. En ymmärrä, miksi suomimiehet niitä harrastavat, vaikka paksut tummat laineet näyttäisivät niin paljon paremmilta.

Vierailija
13/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa, nämä räikeänväriset kananperse viritykset ovat aivan kammottavia, missään muualla maailmassa ei näe moisia kampauksia naisilla, ainoastaan Suomessa. Miksi? Mikä meidän maan naisia oikein riivaa? Eivätkö he halua näyttää luonnolliselta, kauniilta ja naiselliselta? Pitkä tai puolipitkä, luonnollisilla sävyillä värjätty tukka on kaunista katseltavaa. Ja osaan jo ennalta arvata miten moni nainen tulee tähän ketjuun sanomaan että he eivät ole olemassa muiden miellyttämistä varten, ei kukaan niin ole sanonutkaan mutta luulisi että nainen itse ymmärtäisi mikä on hänen ulkonäölleen edullisinta ja mikä sitä korostaisi kaikista parhaiten, en usko että se kirkuvan oranssi tai punainen nyhdetty sänki epäsymmetrisellä siksakki otsatukalla korostaa kenenkään kasvonpiirteitä imartelevalla tavalla. Tässä on vieläpä artikkeli niistä hiustyyleistä, jotka vanhentavat kantajaansa kymmenillä vuosilla, ne on juuri ne suomalaisnaisten suosimat kovat ja kirkuvat värit.

http://www.iltalehti.fi/hiukset/2016030921241855_ht.shtml

Vierailija
14/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupaikkakunnilla näitä tosiaan taitaa olla enemmän. 😊 Ja kotiäidit on pahimpia. Antaa teinien laittaa noita neonvärejä. Ne on joskus ihan hienoja niillä, mut ei niitten äideillä. 😃 Kaikista oudointa on selkeesti eri väriset osiot ja epäsymmetria. Outoo...

Vierailija
15/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, lyhyet hiuksethan ne nimenomaan tarvitsee hirveän määrän laittoa ja säännölliset kampaajakäynnit. Pitkille riittää talvella kun pesee muutaman päivän välein ja kietaisee aamulla poninhännälle/nutturalle/letille jos auki ovat liian sähköiset. Laitapa lyhyet hiukset ilman aineita pipon alle, niin lopputulos on järkyttävä lättä joka sojottaa sinne sun tänne.

Eijjjeijjjeiiii, ei saa laittaa tukkaa poninhännälle tai leteille, se on kans yksi kamala synti, mitä suomalaiset naiset harrastavat! Pitää olla semmoinen pöyheä lakkakypärä, mielellään blondattu. Terv. Ap

Vierailija
16/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ulkomaassa näkee harvoin noita ohimo- tai päälakikaljulla varustettuja maantienvärisiä haivenia, jotka ovat tyypillisiä suomalaisille miehille. Kyllä erottuvat katukuvasta, eivätkä todellakaan edukseen. En ymmärrä, miksi suomimiehet niitä harrastavat, vaikka paksut tummat laineet näyttäisivät niin paljon paremmilta.

Yritit olla vitsikäs, mutta feilasit. Kaljuuntumiselle ei itse voi juuri yhtään mitään, mutta hiusten leikkaaminen lyhyeksi kananpyllyksi ja sen värjääminen riikinkukoksi vaatii itseltä paljon vaivaa. Et siis mitenkään voi verrata kaljuuntumista ja naisten kananpersemuotia toisiinsa. 

Vierailija
17/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut pakkomielteisenä yrittävät peittääksen kulttuuritaustansa ja jopa kakaruutensa blondaamalla itsensä ja hakevat itselleen länsimallisen kuoren häpeäkseen ja kasvojen menettämiseksi.

Pienessä kaupungilla näkyy ja kuuluu näitä perässä vinkuvia naiskakakaroita.

Olet siis lian ruma, tyhmä naikkonen huutelemaan miehen perässä pakkomielteitäsi uloa lähtiessäsi, kustannuspaikallasi. Ei kannata ihmetellä miksi niin helposti tulee itku. Itsetuntosi on nollassa ja tuuliviirihäirintä jatkuu itkuusi asti toistamalla samoja häirintäfraaseja päivästä toiseen.

Annetaan ko kova opetus?

Vierailija
18/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen popparit!

Totta kai minulla on kuvia omista hiuksistani, koska ne ovat kiinni päässäni. Tyhmäkö olet?

Mutta laitanko niitä kuvia tänne sinun ihmeteltäväksesi? No en tod., tyhmäkö olet?

Laitatko sinä meille kuvaa omasta päälakikaljustasi, joka on kans aika tyypillinen kampaus suomalaisilla miehillä? En tiedä, paranisiko se vähän, jos sivuhaituvat värjäisi viloleteiksi. Mitäs luulette?

Aavistelinkin, että otit itseesi. En puhunut kenenkään yksittäisen ihmisen hiuksista, vaan kun olen tuota asiaa ihmetellyt, niin kysäisin. Vitsinä heitin tuon kuvajutun, kun ounastelin, että otit henk.koht. koko jutun. Ota herne pois nenästä. Terveisin suomalainen NAINEN. 😃

Vierailija
19/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua, miksi se tukka pitää värjätä pinkiksi tai violetiksi. Ei näytä hyvältä, naiset.

Nicole oli upea molemmissa väreissä,

http://cdn.yournextshoes.com/wp-content/uploads/2014/04/nicole-richie-a…

http://www2.pictures.stylebistro.com/mp/jPIJ_7fH9csl.jpg

sopii kuitenkin todella todella harvalle.

Vierailija
20/150 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa, nämä räikeänväriset kananperse viritykset ovat aivan kammottavia, missään muualla maailmassa ei näe moisia kampauksia naisilla, ainoastaan Suomessa. Miksi? Mikä meidän maan naisia oikein riivaa? Eivätkö he halua näyttää luonnolliselta, kauniilta ja naiselliselta? Pitkä tai puolipitkä, luonnollisilla sävyillä värjätty tukka on kaunista katseltavaa. Ja osaan jo ennalta arvata miten moni nainen tulee tähän ketjuun sanomaan että he eivät ole olemassa muiden miellyttämistä varten, ei kukaan niin ole sanonutkaan mutta luulisi että nainen itse ymmärtäisi mikä on hänen ulkonäölleen edullisinta ja mikä sitä korostaisi kaikista parhaiten, en usko että se kirkuvan oranssi tai punainen nyhdetty sänki epäsymmetrisellä siksakki otsatukalla korostaa kenenkään kasvonpiirteitä imartelevalla tavalla. Tässä on vieläpä artikkeli niistä hiustyyleistä, jotka vanhentavat kantajaansa kymmenillä vuosilla, ne on juuri ne suomalaisnaisten suosimat kovat ja kirkuvat värit.

http://www.iltalehti.fi/hiukset/2016030921241855_ht.shtml

Ja monikos noista esimerkkikuvista tuossa artikkelissa oli suomalaisnaisesta? Aivan. Ei yksikään. Sen sijaan amerikkalaisia huippumalleja ja näyttelijöitä oli kyll löydetty esimerkeiksi näihin hiusmalleihin "joita ei missään muualla maailmassa näe, ainoastaan Suomessa" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän