Axel Smith on videoinut seksijuttunsa ja kertoo syyn
No huh huh. Axel on kuvannut kaikki typyt joiden kanssa se on harrastanut seksiä, ettei kukaan voisi syyttää häntä raiskauksesta kuten edesmennyttä kollegaansa Peteriä. Nyt hän on ihmeissään kun niin ei saanutkaan tehdä ja joku nainen on kertonut kuvauksista poliisille. Ketä uskot?
Kommentit (909)
Onkohan tämä tyttö alkanut penkoa Axl kaappeja ja paikkoja ja huomannut silloin kameran.
Aijai, just tuollaisia tonkijoita varten itsekin laittaisin kamerat. Tälläkin palstalla kyselyissä lähes jokainen sanonut katsovan kylässä vessan kaappeihin.
Axl Smith vetäytyy Emma-gaalan juontamisesta, kukakohan hälytetään tilalle näin lyhyellä varoitusajalla? Leppilampi? Salminen? Pimiä? Mä veikkaa Roopea :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa jopa näin feministinaisena, että periaatteessa kyllä ymmärrän syyn tälle kuvaamiselle. Valitettavasti meistä naisista(kin) löytyy niin kieroja lurjuksia, etten itsekään julkkiksena jättäisi mainettani pelkän luottamuksen varaan. Harmi vaan, että tässä tapauksessa Axlin toimet aiheuttivat tismalleen sen, mitä hän yritti vältellä. Jos olisin itse julkkismies, päätyisin varmaan pidättäytymään seksistä tuntemattomien naisten kanssa juuri siitä pelosta, että nainen paljastuisi hyväksikäyttäjäksi...
Ymmärryksestä huolimatta on selvää, että Axl saa tästä tuomion. Laki on laki, eikä sitä voi jättää noudattamatta sillä perusteella, että ei tiennyt kuvaamisen olevan laitonta. En kyllä usko hetkeäkään, että Axl olisi kuvannut videoita kiihottumistarkoituksessa. Kuten joku jo totesikin, katon rajasta kuvattu epämääräinen materiaali on todella kaukana visuaalisesta.
Hyvin teeskentelit feministinaista.
Vierailija kirjoitti:
Axl Smith vetäytyy Emma-gaalan juontamisesta, kukakohan hälytetään tilalle näin lyhyellä varoitusajalla? Leppilampi? Salminen? Pimiä? Mä veikkaa Roopea :D
EIIIHH?!
Voi hitto! Axl on varmasti Suomen paras juontaja! Voi itku :(
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että nyt kaikki tietää kiertää tämän salakuvaajan kaukaa.
En mä ainakaan kiertäisi? Miksi kiertäisin? Ihan hyvin voisin lähteä miehen kanssa jatkoille, koska meillä on mm. samanlainen musiikkimaku js Axl vaikuttaa mukavalta. Olen aseksuaali, joten ei edes tarvitsisi stressata mistään kameroista, kun ei me sinne sänkyyn päädyttäisi kuin korkeintaan nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin tuli yllätyksenä, ettei edes oman kodin sisällä saa kuvata ilman ilmoitusta. Sen tiedän, että esim. ulkona olevista turvakameroista täytyy olla ilmoitus, mutta enpä ajatellutkaan, että näin pitäisi olla myös sisällä. OMASSA KODISSA.
Mutta toki se on ihan selvää, että sellainen tarkoituksen mukainen seksin salakuvaaminen on väärin.
Nythän voisi myös kaikki miespuoliset vieraat nostaa syytettä vaikka seksiä eivät olisi harrastaneetkaan. Ja kaikki muutkin vieraat. "Join teetä Axln luona viime vuonna ja se kuvasi sen!!"
Haluatko itse että sinua ja keskustelujasi kahvipöydän ääressä kuvataan salaa ja tallenetaan 😈
Onko tämä kaikki nyt jotain julkisuustemppua ? Miehellä on eka oma levy tekeillä ja samalla päästiin homohuhuista
Kiva niille naisille (ja axelille) nyt kun kymmenkunta poliisia tutkiessaan tapausta ja oikeudessa vielä salillinen ihmisiä katsoo todisteena seksiakteja videolta. Hyvästi yksityisyys heille. Kukaan ei heiltä kysynyt lupaa joutua tälläiseen liemeen. Häpeä axl
Ähh, noissa gaaloissa on aina ne samat kuluneet kasvot juontamassa. Siksi olisinkin nyt nähnyt mielelläni Axlin Emma-gaalan puikoissa, koska ei ole liian käytetty naama ja olisi ollut ihan kivaa vaihtelua. Noh, tämä oli Axlin häviö ja Leppilammen tai Salmisen voitto, yöks jo valmiiksi.. 😷
No onpahan harvinaisen kökkö selitys, voi gsus mikä urpo..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän täysin Axl selityksen ja syyn. Voihan se olla tällaiselle tavikselle, jonka elämästä kukaan ei ole kiinnostunut, niin liioitellutn tuntoista, mutta ei julkkikselle. Suomikin täynnä onnenonkijoita, että en ihmettele yhtään vaikka useammallakin olisi kamerat kotona piilossa.
Enpä ihmettele, jos kohta on Seiskan sivuilla tämä nainen tilittämässä kuinka Axl kuvasi häntä ja yhyy yhyy.
"Nyt puhuu Janica. Näin kaikki tapahtui!" Ja kas, uusi tuksu on syntynyt.
MUTTA SITÄ MAKUUHUONETTA EI TARVI KUVATA. NÄKEEHÄN SEN ETEISEN KAMERASTA ONKO POISTUVA NAINEN RAISKATTU
Herää kysymys, että millainen ihminen harrastaa niin intiimiä asiaa kuin seksiä sellaisten ihmisten kanssa, joihin ei lainkaan luota? En mä ainakaan viitsisi kutsua edes kahvikupposta nauttimaan ihmistä, jonka pelkäisin haluavan mulle jotain pahaa. Keskimäärin kyllä ihan luotan ihmisiin, vainoharhaiselta kuulostaa tuollainen kuvaaminen.
axl ei missään vaiheessa videossaan pyydä keneltäkään anteeksi. Heti videon alussa vain alkaa syyllistämään naista(=naisiA).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan tässä ei ole se, että on kuvannut. Ainoastaan se, ettei siitä ole ollut ilmoitusta.
Ihan järkeväähän tuollainen kuvaaminen on, kun julkisuuden henkilöstä kyse, mutta ikävää vain se, ettei Axl tiennyt, että siitä täytyy olla maininta.
Raiskauksessakaan ei ongelma ole varsinainen akti vaan se ettei siihen ollut lupaa.
Sä kyllä nyt asetat oman älykkyyresi kyseenalaiseksi. Raiskaus ei ole raiskaus jos se tapahtuu vapaaehtoisesti.
Eniten tossa Axlin ulostulossa ärsyttää se, että se pitää itseään viattomana uhrina, eikä osaa ollenkaan asettua todellisten uhrien - eli niiden kuvattujen naisten - asemaan. Niihin ei viitata mitenkään.
Onko Axl siis niin omahyväinen/itserakas/narsistinen (valitse mieluinen vaihtoehto), ettei hän ole kertaakaan kameroita hankkiessaan, asentaessaan ja käyttäessään tullut sekunniksikaan ajatelleeksi, miltä kuvaaminen voisi tuntua aktin toisesta osapuolesta (tai voihan niitä olla kerralla enemmänkin)?
Jos ei ole ajatellut tai on ajatellut, mutta ei ole välittänyt, hänestä paljastui juuri enemmän kuin hän ehkä halusikaan. Narsistinen luonne, joka kannattaa kiertää kaukaa.
Jos olisi ajatellut ja tajunnut, miten pahalta kuvaaminen voisi toisesta tuntua, hän olisi ilmoittanut asiasta etukäteen suullisesti, tarralla tai muin keinoin. Tämä olisi tietenkin herättänyt kysymyksiä, mutta niihin olisi sitten voinut vilpittömästi vastata ja katsoa, uskooko toinen vai ei.
MUTTA hän ei tietenkään tästä kertonut, koska se olisi karkottanut valtaosan yhden yön viihdykkeistä.
Siispä kyseessä on ollut tietoinen teko. Hän on tiennyt, että kyseessä on laiton, tai ainakin hyvin moraaliton teko. Turha väittää muuta tässä vaiheessa.
Sillä ei mielestäni ole edes suurempaa merkitystä, kuvasiko hän yksinäisten iltojen iloksi vai omaksi turvakseen. Tämä tapaus kyllä näytti, millaisesta hepusta on kyse. En usko, että hän on levittänyt tai levittäisi mitään julkisuuteen, vaikka olisi halunnut (enkä edes usko että haluaisi). koska hän on julkkis. Hän narahtaisi heti.
Suurin osa (99.99%) julkkismiehistä ei ikinä koskaan tule syytetyksi keksitystä raiskauksesta. Ei ole tullut Axelkaan, joten ihan turhaan on vuosia(?) vaarantanut useamman naisen yksityisyyden.
Miltähän Axelista tuntuisi jos tulisi itse kuvatuksi petipuuhissa, tietämättään? Siis nainen salakuvaisi touhuja. Saatan kuvitella mikä someraivo siitä syntyisi, ja uhriutuminen.
Axl tai Akseli kai alunperin, ei tiennyt Tahdotko miljonääriksi -visassa, että eurooppa on maanosa!
WTF!!!!
Mitenköhän tämä yksi nainen on saanut tietää kuvaamisesta..