Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana Roope Salminen!

Vierailija
09.03.2016 |

Tykkääkö muut? Hänen bändillään on hyvää musiikkia, hän on hyvä näyttelijä, esiintyjä ja juontaja ja hänellä on hauskat jutut. Ja kaiken lisäksi tosi komea!!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope ei osaa haastatella, eikä juontaa. Laulaminenkin on vähän niin ja näin. Kuitenkin saa tehdä kaikkia näitä Suomessa. Kumma juttu.

Pakkohan sitä on jostain alottaa. Eiköhän se kymmenessä vuodessa kehity ihan hyväksi.

Kuinka moni tuon ikäinen on paras työssään? Ei taida löytyä opettajista, ei pelialalta eikä rakennushommista.

Elämä on oppimista.

Haastattelua opitaan haastattelemalla, juontamista juontamalla ja laulamista laulamalla.

Vierailija
22/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä pissispoika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, meinaatko, että Salminen saisi 10vuotta harjoitella telkkarissa näitä hommiaan? Yleensä esim.opettaja on opiskellut opettajaksi ja sen jälkeen työtä tekemällä oppii lisää. Salmisella ei tietääkseni ole koulutusta näihin hommiin.

Vierailija
24/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin katsomaan tämän nuoren miehen Facebook-aikajanaa syksyllä (pidin siitä Madafakin darrasta), mutta sitten lopahti fiilis musiikistakin...syystä että jätkä kirjoitti niin ärsyttävän huonoa suomea ja niin teini-ikäisen tyylillä. Hyvin suvaitsevainen ja koko maailman pelastaja, mutta kaikesta kirjoittamastaan pystyi päättelemään, että asioista on vain pintatietoa ja kaikella yrittää pönkittää tätä hyvä jätkä -imagoaan.

Aivan liian nuori ja kokematon JUONTAMAAN yhtäkään ohjelmaa saati HAASTATTELEMAAN yhtäkään ammattitaitoista ihmistä.

Laulussakin tykkään enemmän naisen osuudesta itse asiassa.

Ja sanotaan nyt vielä sekin, että jos seurustelee toisen tyrkyn kanssa niin pisteet vain laskevat, suuren luokan virhe noin oman uransa kannalta.

Hauskaa oli myös Tuukka Temosen twiittiin vastaaminen täysin ymmärtämättä koko pointtia! Nolasi itsensä täysin eikä varmaan vieläkään ymmärrä mikä on yhtye.

Tiedän että aloitus on provo, mutta osui ja upposi, niin paljon mua ärsyttää. :D

Vierailija
25/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen emma gaala esiintyminen oli kyllä ihan kamala. Luulin, et ne ois edes jollain tasolla hyviä kun niin paljon hypeä ovat saaneet aikaseksi, mutta ei ollut. 

Oletko itse joku muusikko vai miksi arvostelet? Mene itse lavalle ja vedä paremmin!

Ai musiikkia ei voi arvostella ellei ole muusikko? Saako teatterista/elokuvista olla mitään mieltä ellei kuulu vastaavaan työryhmään? Tai politiikasta tai oikeastaan yhtään mistään? 

Sä et varmaan osaisi luetella edes aakkosia, joten en huutelis sinuna mitään.

Vierailija
26/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on niin miehekäs ja komea ja monilahjakas! Täällä kateelliset huutelee vaan, kun haluaisivat olla edes yhdessä asiassa niin hyviä kuin mitä Ropsu on monessa asiassa!!

Vierailija
27/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen presidentiksi!!

Vierailija
29/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I H A N A ! ! !

Vierailija
31/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen on komea ja niin ihana!

Vierailija
32/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope <3

Vierailija
33/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen viihdetaivaan kiintotähti, superjulkkis ja seuraava suomalainen menestystarina!

Vierailija
34/40 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROOPE ON IHANA

Vierailija
35/40 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/40 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salmista ajattelin heti herättyäni.

Vierailija
37/40 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on ihana <3

Vierailija
38/40 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/40 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäään ihan kybällä <3

Vierailija
40/40 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha mun mielestä. Samaa tusinasakkia monen muun juontaja/näyttelijä/laulajan kanssa. Jos vielä kerrankin luulen "madafakin darran" räjäytän radioni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi