Ihana Roope Salminen!
Tykkääkö muut? Hänen bändillään on hyvää musiikkia, hän on hyvä näyttelijä, esiintyjä ja juontaja ja hänellä on hauskat jutut. Ja kaiken lisäksi tosi komea!!
Kommentit (40)
21, meinaatko, että Salminen saisi 10vuotta harjoitella telkkarissa näitä hommiaan? Yleensä esim.opettaja on opiskellut opettajaksi ja sen jälkeen työtä tekemällä oppii lisää. Salmisella ei tietääkseni ole koulutusta näihin hommiin.
Satuin katsomaan tämän nuoren miehen Facebook-aikajanaa syksyllä (pidin siitä Madafakin darrasta), mutta sitten lopahti fiilis musiikistakin...syystä että jätkä kirjoitti niin ärsyttävän huonoa suomea ja niin teini-ikäisen tyylillä. Hyvin suvaitsevainen ja koko maailman pelastaja, mutta kaikesta kirjoittamastaan pystyi päättelemään, että asioista on vain pintatietoa ja kaikella yrittää pönkittää tätä hyvä jätkä -imagoaan.
Aivan liian nuori ja kokematon JUONTAMAAN yhtäkään ohjelmaa saati HAASTATTELEMAAN yhtäkään ammattitaitoista ihmistä.
Laulussakin tykkään enemmän naisen osuudesta itse asiassa.
Ja sanotaan nyt vielä sekin, että jos seurustelee toisen tyrkyn kanssa niin pisteet vain laskevat, suuren luokan virhe noin oman uransa kannalta.
Hauskaa oli myös Tuukka Temosen twiittiin vastaaminen täysin ymmärtämättä koko pointtia! Nolasi itsensä täysin eikä varmaan vieläkään ymmärrä mikä on yhtye.
Tiedän että aloitus on provo, mutta osui ja upposi, niin paljon mua ärsyttää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen emma gaala esiintyminen oli kyllä ihan kamala. Luulin, et ne ois edes jollain tasolla hyviä kun niin paljon hypeä ovat saaneet aikaseksi, mutta ei ollut.
Oletko itse joku muusikko vai miksi arvostelet? Mene itse lavalle ja vedä paremmin!
Ai musiikkia ei voi arvostella ellei ole muusikko? Saako teatterista/elokuvista olla mitään mieltä ellei kuulu vastaavaan työryhmään? Tai politiikasta tai oikeastaan yhtään mistään?
Sä et varmaan osaisi luetella edes aakkosia, joten en huutelis sinuna mitään.
Roope on niin miehekäs ja komea ja monilahjakas! Täällä kateelliset huutelee vaan, kun haluaisivat olla edes yhdessä asiassa niin hyviä kuin mitä Ropsu on monessa asiassa!!
Katsokaa nyt mikä ihanuus!!
https://www.google.fi/search?q=roope+salminen&client=ms-android-samsung…
Roope Salminen on komea ja niin ihana!
Suomalaisen viihdetaivaan kiintotähti, superjulkkis ja seuraava suomalainen menestystarina!
Roope Salmista ajattelin heti herättyäni.
Turha mun mielestä. Samaa tusinasakkia monen muun juontaja/näyttelijä/laulajan kanssa. Jos vielä kerrankin luulen "madafakin darran" räjäytän radioni.
Pakkohan sitä on jostain alottaa. Eiköhän se kymmenessä vuodessa kehity ihan hyväksi.
Kuinka moni tuon ikäinen on paras työssään? Ei taida löytyä opettajista, ei pelialalta eikä rakennushommista.
Elämä on oppimista.
Haastattelua opitaan haastattelemalla, juontamista juontamalla ja laulamista laulamalla.