Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistäkin epäilyttävää? Lukiolaistytön aikuinen (mies)ope tapaa häntä vapaa-ajalla "prepatakseen kirjoituksiin"

Vierailija
09.03.2016 |

Yritän ilmaista asian lyhyesti. Tytöllä kevään kirjoitukset meni alta riman, kun ei yhtään ollut motivaatiota lukea ilmeisesti, ja muutenkin tuntuu nuori neito (tytärpuoli minulle, mutta asuu pääosin meillä) olevan vähän hakusessa elämänsä, tulevaisuutensa ja lähinnä ihan kaiken kanssa. Nyt sitä motivaatiota on sitten hiljattain löytynyt, erään lukion aineopen muodossa, joka "näkee tytön herkkyyden ja hänessä mahdollisuuksia" - tytön omin sanoin. Näin siis selitteli alkuun piilottelemiaan tapaamisia koulun ulkopuolella open kanssa. Kuulemma antaa vinkkejä, miten kannattaa valmistautua kirjoituksiin syksyllä. Ja muutenkin tukee ja ymmärtää.
Mies on perheellinen kolmikymppinen. Minusta vähintäänkin epäilyttävää, mutta olenko vainoharhainen vaan (kuulemma olen)?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen äitipuoli siellä horisee. Jos tytöllä meni kirjoitukset penkin alle mutta on muuten nuori, hurmaava ja nyt komea opettaja on hänestä kiinnostunut, niin mitä se sulle kuuluu :D

Vierailija
62/68 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko provo. Vai kauanko se tyttö meinaa siellä lukiossa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu? Kyllä opeillakin on oikeus nuoren neitsyeen pilluun,

Vierailija
64/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla provo, vaikka kaverillani olikin romanssi opettajan kanssa abivuonna. Uskon että sellaista voi tapahtua, en vain usko juuri tätä tarinaa.

Vierailija
65/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäilyttävää.

Miesope28

Vierailija
66/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla provo, vaikka kaverillani olikin romanssi opettajan kanssa abivuonna. Uskon että sellaista voi tapahtua, en vain usko juuri tätä tarinaa.

Kiva, että tulit ilmoittamaan epäuskosi 3 vuotta tarinan jälkeen. Tämä oli erittäin relevantti tieto.

Vierailija
67/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oppilaan ja opettajan asetelma tekee asiasta sopimattoman. Ilmoita nyt rehtorille ainakin.

Ja opettajan vaimolle.

Ymmärrän vielä rehtorille ilmoittamisen, mutta että heti vaimolle soittelemaan? Itse ehkä keskustelisin opettajan itsensä kanssa, ja jos sen jälkeen olisin vielä huolissani, niin voisin puhua rehtorille.

Vierailija
68/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, mutta pakko kommentoida. Itse olen lukion (nais)opettajana prepannut kohta 20-vuotisen työurani aikana pariinkin otteeseen paria (reppanaa) abi(poika)a yo-kokeeseen keväällä abien lukuloman aikana kotonani. Ihan hyvää hyvyyttäni, täysin palkatta, kunhan vaan halusin että pojista tulee ylioppilaita, jos vain mitenkään voin auttaa. Molemmat onnistuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan