Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ostamaan muistitikkua ja mulle naurettiin :(

Vierailija
08.03.2016 |

Halusin uuden muistitikun ja pyysin myyjää avuksi kun en tiedä niistä niin kovasti. Myyjäpoika kysyi, minkä kokoisen muistitikun haluan ja sanoin että sellaisen kuin edellinen. No minkä kokoinen oli edellinen, myyjä kysyi sitten. Näytin sormillani että noin tuollainen. Se myyjä purskahti nauramaan kun lisäsin, että vihreä. Siis mä en käsitä miten tuollainen ihminen voi olla asiakaspalvelussa työssä. Ei asiakkaalle nyt voi alkaa nauramaan vaikkei se kaikesta kaikkea tietäisikään.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on nainen tai keski-ikää lähestyvä sitä ylimielisempiä ja itseriittoisia myyjät. 

Olet siis myyjä? Koska asiakkaanahan sinulla ei voi olla kokemusta siitä millaista on olla miesasiakas ja naisasiakas, joten et voi vertailla niiden asemaa keskenään.

Vastaan sivusta että kun kuljen mieheni kanssa niin kyllä kohtelu saattaa olla erilaista kuin jos olen yksin.

Ja vuoroaan odottaessaan vuosien mittaan on nähnyt yhtä ja toista.

Vierailija
102/109 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset osaisivat nämä asiat olisin työtön. Näin olen sanonut myös asiakkaille, jotka pelkää kyselevänsä tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vähän naurahdin, mutta äitini 60v olisi varmasti luullut tuon koon tarkoittavan samaa kuin sinäkin ja kyllä minä ymmärrän ettei vanhemmat ihmiset ymmärrä muistitikuista niin paljoa. Mutta nauroiko myyjä räkäisesti vai vain vähän huvittuneesti? Ne ovat kaksi eri asiaa :)

Vierailija
104/109 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole oikeasti asiakaspalvelijoita töissä vai miten joku pitää tuota normaalina ja ap vain pahoitti pienestä mielensä?

Minulle on tullut töissä kaikenmaailman hulluja kysymyksiä (eikä edes tekniikasta vaan vielä tavallisemmista asioista) enkä ole koskaan edes ajatellut alkavani nauramaan ja nolaamaan asiakasta.

Minä olen sairaanhoitaja. En ole koskaan nauranut potilaan kysymyksille tai uskomuksille. Sekin on palveluammatti. Tuo käytös oli täysin hävytöntä. Ap

Mitä hävytöntä siinä on että joku naurahtaa (olkoot asiaskapalvelija) tahattomasti? Ei sulla hyvin mee..

Vai niin, täyyypä panna tämä mieleen. Voinkin omalla alallani sitten vapaasti naurahtaa jos asiakas kysyy " tyhmiä".

Voidaan jokainen hiukan huvitella vuorollaan kun asiakas tms ei tiedä kaikkea samaa mitä itse tiedetään.

Vierailija
105/109 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin uuden muistitikun ja pyysin myyjää avuksi kun en tiedä niistä niin kovasti. Myyjäpoika kysyi, minkä kokoisen muistitikun haluan ja sanoin että sellaisen kuin edellinen. No minkä kokoinen oli edellinen, myyjä kysyi sitten. Näytin sormillani että noin tuollainen. Se myyjä purskahti nauramaan kun lisäsin, että vihreä. Siis mä en käsitä miten tuollainen ihminen voi olla asiakaspalvelussa työssä. Ei asiakkaalle nyt voi alkaa nauramaan vaikkei se kaikesta kaikkea tietäisikään.

Noin mäkin olisin varmaan selittänyt,jos olisin joutunut ostamaan kaupasta muistitikun(yleensä tilaan ne netistä ja on ihan sattuman kauppaa kuinka paljon muistia tilatulle tikulle mahtuu,ehkä viisaampaa tosiaan mennä kauppaan ja pyytää apua.)

Asiaton myyjä kyllä,fiksu asiakaspalvelija olisi voinut pitää pokerinaaman ja kysyä että paljonko muistitikulle on tarkoitus mahtua juttuja.Ihme aasiakaspalvelijaan  olet törmännyt :(

Vierailija
106/109 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa kun en aikoinaan tehnyt valitusta yhdestä törkeästä myyjästä siinä G-kirjaimella alkavassa elektroniikkaa ja kodinkoneita myyvässä myymälässä, jota ei varmaan saa sanoa täällä ääneen. Menin hakemaan yhtä johtoa ja selitin että toisessa päässä pitää olla se liitin ja toisessa päässä se liitin ja johdolla pituutta niin monta metriä (en muista enää mitä ne oli). Myyjä oli sellainen noin 30v mies ja minä vähän häntä vanhempi nainen. Myyjä tokaisi ettei sellaista ole olemassakaan. Minä sanoin, että on, koska katoin netistä että niitä on, että voisko vaikka tilata ellei teillä ole hyllyssä. 

Myyjä otti oikein happaman ja halveksuvan ilmeen ja sanoi tiukkaan sävyyn suurinpiirtein näin: Kuules nyt, mä oon tehny näitä hommia sen verran kauan, että sun on ihan turha tulla mulle viisastelemaan. Jos mä sanon että sellaisia ei ole niin niitä ei ole. Älä kuule ala mua neuvomaan, mä tiedän nämä hommat paljon paremmin kuin sä.

Mä hämmennyin niin kovin, että tokaisin vain jotain "ok, ei sitten" ja kävelin ulos. Menin toiseen liikkeeseen ja selitin saman asian. Myyjä sanoi, että heiltä ei kyllä löydy sellaista mutta odotas hetki hän kattoo saisko tilaamalla. Katteli hetken ja sanoi, että onnistuu tilata ellei mulla ole kiire. Käskin tilata ja sain johdon muutaman päivän päästä. Teki mieli mennä johdon kans sinne G-liikkeeseen aukomaan naamaa mutta en sitten viitsinyt.

Selitys on varmasti se, että kun et ole asiantuntija, niin speksisi oli väärin G:ssä yhdessä tai useammassa kohtaa, seurauksena kuvaus mahdottomasta piuhasta. Ja myyjä oletti, että tässä on takana joku teekkarijäynä.

Ei vaan se, että G:ssä on tosi usein ylimielisen oloisia myyjiä. En teidä mistä johtuu ja onko minulle sattuneet ne huonoimmat kohdalle, mutta sellainen vaikutelma minulle on jäänyt.

Minä ostin hiustenkuivaajan tuosta G liikkeestä ja kysyin miesmyyjältä että mikä niistä on tehokkain.

Myyjä vastasi että hän ei ymmärrä hiustenkuivaajista mitään , pitää hakea nausmyyjä paikalle. Siis mitä? Mies ei osaa katsoa hiustenkuivaajien tehoja.

Vierailija
107/109 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävä oli dvd-ostoksilla vuosia sitten. Hänellä oli jo uusi harmaanhopea tv. Ystäväni osti dvd-soittimen ja varmisti vielä myyjältä että onhan se yhteensopiva tv:n kanssa. Kotona odotti harmistus. Soitin olikin musta, eihän se auttanut kuin palauttaa, ystäväni oli todella närkästynyt myyjään joka oli vakuuttanut yhteensopivuutta.

En osannut mitään järkevää tuohon sanoa, katselin vain kattoon...

Vierailija
108/109 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
109/109 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä eri kokoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan