Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ostamaan muistitikkua ja mulle naurettiin :(

Vierailija
08.03.2016 |

Halusin uuden muistitikun ja pyysin myyjää avuksi kun en tiedä niistä niin kovasti. Myyjäpoika kysyi, minkä kokoisen muistitikun haluan ja sanoin että sellaisen kuin edellinen. No minkä kokoinen oli edellinen, myyjä kysyi sitten. Näytin sormillani että noin tuollainen. Se myyjä purskahti nauramaan kun lisäsin, että vihreä. Siis mä en käsitä miten tuollainen ihminen voi olla asiakaspalvelussa työssä. Ei asiakkaalle nyt voi alkaa nauramaan vaikkei se kaikesta kaikkea tietäisikään.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kompuutterinörde alkaa hirnua on sellaiselle naurettavan helppoa pistää itku kurkkuun muutamalla täsmäkommentilla. Jos joku oikeasti kuvittelee että käpistelyroinan tuntemus milllään tavalla nostaa kenenkään yläpuolelle, on sellaisen pojusen itsetunto niin hutera että sen horjuttaminen on kuin ampuisi kaloja tynnyriin.

Voisi kysyä vaikka että "koskas sä oot viimeksi saanut pesää..."

Vierailija
22/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen myyjä olisi tarkentanut, että tarkoitti koolla tikun kapasiteettia eikä fyysistä kokoa. Mutta nyt myyjä meni tyhmentämään asiakkaan naureskelemalla hänen tietämättömyydelleen. Ehkä vielä nolaten asiakkaan, jos siinä oli muita ihmisiä kuulolla. Kyllä jos itse olisin ollut veemäisellä tuulella, olisin ottanut yhteyttä klopin esimieheen.

Kyllä tilanne oli minulle asiakkaana erittäin nolo, sillä tilanteen näkivät myös takanani jonottanut pariskunta. He eivät nauraneet. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin 😂😁😁😁

Vierailija
24/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa lukeutua niihin, jotka käyttöjärjestelmää kysyttäessä vastaavat Internet Explorer.

Tuo minulla kyllä on koneessa. Ap

Vierailija
25/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et millään viittis vihjata mikä firma on kyseessä?

Citymarket. Ap

Vierailija
26/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole oikeasti asiakaspalvelijoita töissä vai miten joku pitää tuota normaalina ja ap vain pahoitti pienestä mielensä?

Minulle on tullut töissä kaikenmaailman hulluja kysymyksiä (eikä edes tekniikasta vaan vielä tavallisemmista asioista) enkä ole koskaan edes ajatellut alkavani nauramaan ja nolaamaan asiakasta.

Vierailija
27/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole oikeasti asiakaspalvelijoita töissä vai miten joku pitää tuota normaalina ja ap vain pahoitti pienestä mielensä?

Minulle on tullut töissä kaikenmaailman hulluja kysymyksiä (eikä edes tekniikasta vaan vielä tavallisemmista asioista) enkä ole koskaan edes ajatellut alkavani nauramaan ja nolaamaan asiakasta.

Minä olen sairaanhoitaja. En ole koskaan nauranut potilaan kysymyksille tai uskomuksille. Sekin on palveluammatti. Tuo käytös oli täysin hävytöntä. Ap

Vierailija
28/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kompuutterinörde alkaa hirnua on sellaiselle naurettavan helppoa pistää itku kurkkuun muutamalla täsmäkommentilla. Jos joku oikeasti kuvittelee että käpistelyroinan tuntemus milllään tavalla nostaa kenenkään yläpuolelle, on sellaisen pojusen itsetunto niin hutera että sen horjuttaminen on kuin ampuisi kaloja tynnyriin.

Se, että vuonna 2016 väittää muistitikkua nörtteilyksi, on kuin ihmettelisi mikä se semmoinen sähköposti on, eihän nyt kirjeet voi sähköllä liikkua, eikös se sytytä sen kirjekuoren palamaan. 

Vierailija
29/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reklamaatiota yritykseen!

Minä tein jo reklamaation törkeästä asiakaspalvelusta. Ap

mä olen ihan varma että kahta kauheammin nauravat siellä sulle palautteen luettuaan. :) osaatko sä edes tankata autoa?

Vierailija
30/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sairaanhoitaja. En ole koskaan nauranut potilaan kysymyksille tai uskomuksille. Sekin on palveluammatti. Tuo käytös oli täysin hävytöntä. Ap

Mitä hävytöntä siinä on että joku naurahtaa (olkoot asiaskapalvelija) tahattomasti? Ei sulla hyvin mee..

Vierailija
31/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän telkkaria, kännyä ja tulostintakin tietämättä miten ne oikeasti toimivat. Ei kaikkia kiinnosta tekniikka. En edes tiedä, kumpi on isompi: gigat vai megat, mitä väliä?

Vierailija
32/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi huvittavaa, mutta toisaalta koulussa ei kai vieläkään opeteta kaikille tietotekniikkaa. Siskoni valmistui lukiosta tietämättä mikä on megatavu. Toivottavasti asia on myöhemmin selvinnyt hänelle...

Vierailija
33/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nainen tai keski-ikää lähestyvä sitä ylimielisempiä ja itseriittoisia myyjät. 

Olet siis myyjä? Koska asiakkaanahan sinulla ei voi olla kokemusta siitä millaista on olla miesasiakas ja naisasiakas, joten et voi vertailla niiden asemaa keskenään.

Vierailija
34/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas googlettamatta miten toimii TCP/IP - protokolla. Käytätte sitä varmaan päivittäin, neropatit.

Vierailija
35/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on nainen tai keski-ikää lähestyvä sitä ylimielisempiä ja itseriittoisia myyjät. 

Olet siis myyjä? Koska asiakkaanahan sinulla ei voi olla kokemusta siitä millaista on olla miesasiakas ja naisasiakas, joten et voi vertailla niiden asemaa keskenään.

Asiakas. En pohjaa käsitystäni vain omiin kokemuksiini.

Sinun elämänkokemuksellasi varmasti luulet, että naiset saavat samaa palvelua myös vaikkapa autokaupoissakin kuin miehet :D

Vierailija
36/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap olisit pelastanut itsesi nolaantumiselta ja pahalta mieleltä, jos oisit naurahtanut takaisin. mutta eiiii, hän tekee reklamaation verisesti loukkaantuneena!

Vierailija
37/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ap oot ihana :) oon just yhtä hassu ku säkin.. Tsemppiä meille :)

Vierailija
38/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh ap oot ihana :) oon just yhtä hassu ku säkin.. Tsemppiä meille :)

Kiitos 😄 Ap

Vierailija
39/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin uuden muistitikun ja pyysin myyjää avuksi kun en tiedä niistä niin kovasti. Myyjäpoika kysyi, minkä kokoisen muistitikun haluan ja sanoin että sellaisen kuin edellinen. No minkä kokoinen oli edellinen, myyjä kysyi sitten. Näytin sormillani että noin tuollainen. Se myyjä purskahti nauramaan kun lisäsin, että vihreä. Siis mä en käsitä miten tuollainen ihminen voi olla asiakaspalvelussa työssä. Ei asiakkaalle nyt voi alkaa nauramaan vaikkei se kaikesta kaikkea tietäisikään.

Söpö juttu. Jos mulle olis käynyt noin niin olisin nauranut aivan hervottomasti myyjän kanssa. Tilannekomiikka on ihan parasta komiikkaa.

Vierailija
40/109 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki olisin nauranu ton "semmonen vihreä" kommenttin jälkeen 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän