Tutkimus: Naiset tykkää jännämiehistä
"Naisten ihannemies on tutkimuksen mukaan aggressiivinen ja epärehellinen narsisti
Tutkimuksessa otettiin selvää naisten miesmausta ja tulokset kääntyivät rehellisiä, kilttejä ja kunnioittavia herroja vastaan."
http://www.voice.fi/daami/suhteet/naisten-ihannemies-on-tutkimuksen-muk…
Näinhän sitä on täälläkin monesti sanottu, mutta naiset yrittää inttää vastaan. Nyt se on tutkittu ja todeksi todettu. Mitäs tähän sanotte?
Kommentit (327)
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä oletat ihan itse. Annan nyt sinulle esim. eli itseni. Ihan oikeasta elämästä, eikä mistään epämääräisestä tutkimuksesta. Minä koulutettu nainen olen naimisissa tavallisen,ei rikollisen miehen kanssa. Kaikki naapurin naiset on naimisissa tavallisten miesten kanssa. Itse asiassa kaikki sisarukseni ovat naimisissa tavallisten miesten kanssa ja kaikki tuttavat ja ystävät ovat naimisissa tavallisten miesten kanssa. Teen työtä ihmisten parissa ja kaikki ne ovat pariutuneet tavallisen miehen kanssa. Kellään ei ole rikollista miestä. Mikä mättää? Tilastoharha? Eiköhän sun kannata lopettaa tää jankkaaminen ja antaa naisten (ja miestenkin) pariutua ihan sen kanssa jonka haluaa. Mitä se sulle kuuluu, ottaako joku jonkun "jännämiehen". 98prosentilla naisista on kuitenkin ihan tavalliset miehet, kun niitä nyt suurin osa suomalaisista miehistä on . Ongelma taitaakin olle se, että itse olet se "jännämies", mutta siitä huolimatta jäänyt ilman naista.
Ps. Täällä meilläpäin ei yksikään "kiltin" näköinen mies ole jäänyt ilman vaimoa, mutta sitten noi alkkarit näyttää olevan vaimoseuraa vailla.Onkohan ne niitä jännämiehiä?
Nyt voin pudottaa sut todellisuuteen: ne sinun luulemat tavalliset miehet ovat narsisteja. Koska kaikki naiset ottavat narsistin, sinun käsityksesi miehistä on se, että narsisti on tavallinen, tyypillinen mies.
Sun luvut tuosta 98%:sta ovat vääriä. Miehistä jopa 15% on persoonallisuushäiriöisiä narsisteja ja he ovat kaikki varattuja alle 25-vuotiaasta lähtien. Sen sijaan näistä lopuista 85% miehistä vain pieni osa on varattuja. Puolet ei löydä naista koskaan, vaikka olisi kuinka komea, mukava ja älykäs ihminen.
Juu, ja mulle on aivan sama, mitä valintoja te naiset teet kumppaneidenne suhteen niin pitkään, kun ette yleistä jatkuvalla syötöllä, että ne teidän psykopaattiukkonne edustaisivat miehiä yleisesti.
Tämä on vain sellainen asia, mistä pitäisi voida puhua jo vapaasti, mutta kun ei se onnistu, koska naisille ja narsistisille miehille aihe on tabu ja kaikki siitä puhuvat miehet leimataan ongelmamiehiksi, kuten sinäkin jo minut viestissäsi leimasit.
Oletko huomannut, että naiset yleisellä tasolla diagnosoivat kaikki parisuhteeseen pääsemättömät miehet psykopaateiksi ja narsisteiksi? Oletko huomannut, että sinä itsekin teit noin viestissäsi? Naiset vetoavat aina siihen, että nainen ei valitse koskaan väärin ja, että jokainen parisuhteen saava mies on täydellinen. Todellisuudessa kaikki paskat miehet kuitenkin saavat parisuhteen ja tämä naisten feministinen käsitys naisten virheettömästä valintakyvystä, kuin luonnovalitsijan kyvystä, kääntyy naisia itseään vastaan, koska samalla, kun he puolustavat itseään, he puolustavat raiskaajia ja sarjamurhaajia, pedofiilejä... miehiä, jotka ovat naisia kohtaan väkivaltaisia.
Itse olen käynyt läpi useita sarhamurhatapauksia, joissa mies on muna pystyssä siepannut, raiskannut ja kuristanut teinityttöjä ja kuinka ollakaan nämä kaikki miehet ovat saaneet PALJON naisia ja heillä kaikilla on ollut PALJON lapsia. Ja näitä tapauksia olen käynyt läpi tuhatkunta.
Okei...toi viimeinen kappale oli aika paljonpuhuva. Aika pelottava härö tämäkin ap-parka..."normaali ja kiltti" omasta mielestään, no kuinkas muuten kun ei ole sitä sairaudentuntoa :/
Vierailija kirjoitti:
:'D just väitit, että suurin osa miehistä on luonnehäiriöisiä hulluja. Huomenna kun meen taas töihin päiväkotiin, niin katson sinne lapsiaan tuovia isukkeja eri silmin. Lähes kaikki kun ovat just tuota ikäluokkaa, samoin kuin lasten urheiluharrastuksissa tapaamani muiden lasten isät. Aika tavallisia ovat ollakseen alfoja tai jännämiehiä, mutta sinuahan kiinnostaakin vain virtuaalinen todellisuus...Vai psykopaatteja kaikki, samoin kuin oma mieheni ja kaikki 25-35 vuotiaat sukulais- ja työkaveri- ja tuttavamiehet, joissa ei tällä hetkellä ole yhtään sinkkua. Ja tuttavapiirini on todella laaja !
Väitin, että suurin osa miehistä ei saa naista. Sinä taas väität, että mies ei voi olla narsisti, jos nainen on miehen kanssa suhteessa.
Sinun tuttavapiirisi koostuukin ilmeisesti pelkistä narsisteista. Et huoli tavallisia miehiä tuttavapiiiriisi, vaan vain narsistiset naissankarit kiinnostavat.
Onko jännämiehet siis niitä ns. koviksia, huomion keskipisteenä olevia, joilla on karismaa, luonnetta, mielipiteitä ja ennen kaikkea sitä hyvää ulkonäköä? Eli siis ns. naistenmiehiä? Gigoloita? Alfa uroksia? Pelkästä valokuvasta ei sellaista tunnista, pitää nähdä sellainen luonnossa, vuorovaikutustilanteessa.
Ja onko ne kiltit miehet niitä nörttejä, mitäänsanomattomannäköisiä, hiljaisia, ilman mielipiteitä, ilman karismaa, vetäytyvät nurkkaan istumaan, eivätkä mesoa mistään? Nämäkin voivat olla naamaltaan hyvännäköisiä, mutta käytös vetää heidät ns. kilttimiehiksi, beetamiehiksi.
Onko tämä JÄNNÄMIES tämän palstan jonkun luoma käsite? Kertokaapas nyt mikä on jännämies, kun vaikuttaa siltä, että rumat miehet pitävät kaikkia komeita miehiä jännämiehinä esim?
Vierailija kirjoitti:
noin 5 prosenttia naisista on kokenut suhteen perheineen oikean jännämiehen eli psykopaatin, sosiopaatin kanssa. En mä nyt mitään normaalisti keimailevia komeita miehiä sanoisi jännämiehiksi.
Olisi kiva kuulla se jännämiehen oikea määritelmä, vai onko sitä edes?
Kukaan ei varmaan halua elää pelossa ja syyttelyssä kuitenkaan, vaikka haluaisikin komean ja maskuliinisen miehen muuten.
Niin ja jokaiselle löytyy parinsa. Yleensä samannäköisistä kuitenkin, jotka itsensä tasolla. Turha ruman miehen haaveilla kauniista naisesta tai toisinpäin, ellei sitten painopiste ole esim. rahassa jomman kumman puolelta.
Mikäs runkkari tänne nyt eksyi :D
Jopa julkkiksista löytyy lukuisia esimerkkejä missä "rumalla" miehellä on helvetin kaunis muija ja komealla miehellä "ruma" nainen. Suht tasaveroisia pareja noin tulojen ja statuksen suhteen.
Kaupungin vilinässä niitä on vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin naisen psyykestä kertoo sekin, että ignooraamalla naisen, saat varmiten huomiota.
Liekö minussakin sitten hiukan psykopaatin vikaa, mutta tein taannoin uuden työkaverinaisen melkein hulluksi jättämällä hänet tyystin huomiotta. En vastannut hänen sähköposteihinsa, mutta vastasin korostetun ystävällisesti hänen naispuolisten kollegoidensa sähköposteihin. Tervehdin muita huoneessa olevia, mutta en koskaan häntä. Jos tuli vastaan niin ettei ympärillä ollut muita, en edes katsonut päin, mutta nyökkäsin vastaukseksi hänen tervehdykseensä.
Ja se yritti mielistellä minua viikko viikolta enemmän.
Aivan varmasti olisin saanut pillua lopuksi jos olisin halunnut.
En tiedä miksi toimin näin. Joitain naisia tekee mieli kiusata :D Ehkä minussa on psykopaatin vikaa? Olen myös hyvä lukemaan sosiaalisia tilanteita.
Sä olet sairas ihminen. Olet varmaan työpaikkani insinööri ja käytöksesi on tuttua. Miten tehdään töitä ihmisen kanssa joka ei vastaa viesteihin? Käyttäytyy korostetun vihamielisesti? Mä en edes puhu ulkoisista tekijöistä, koska en alennu sinun tasolle. Olet työpaikkakiusaaja! Olen pahoillani jos naisia et saa etkä tule saamaan. Niin tylyä työkaveria en ole koskaan kohdannut.
Ja se että et ollut komea jännämies teki sinusta Norman Bates:in. Jos näiden väliltä pitää valita niin jännämies kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä JÄNNÄMIES tämän palstan jonkun luoma käsite? Kertokaapas nyt mikä on jännämies, kun vaikuttaa siltä, että rumat miehet pitävät kaikkia komeita miehiä jännämiehinä esim?
Onko jo esimerkkinä käytetty Putin komea mies? Ei mutta aivan saatanan varmasti se on jännämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin naisen psyykestä kertoo sekin, että ignooraamalla naisen, saat varmiten huomiota.
Liekö minussakin sitten hiukan psykopaatin vikaa, mutta tein taannoin uuden työkaverinaisen melkein hulluksi jättämällä hänet tyystin huomiotta. En vastannut hänen sähköposteihinsa, mutta vastasin korostetun ystävällisesti hänen naispuolisten kollegoidensa sähköposteihin. Tervehdin muita huoneessa olevia, mutta en koskaan häntä. Jos tuli vastaan niin ettei ympärillä ollut muita, en edes katsonut päin, mutta nyökkäsin vastaukseksi hänen tervehdykseensä.
En tiedä miksi toimin näin. Joitain naisia tekee mieli kiusata :D Ehkä minussa on psykopaatin vikaa? Olen myös hyvä lukemaan sosiaalisia tilanteita.
Sä olet sairas ihminen. Olet varmaan työpaikkani insinööri ja käytöksesi on tuttua. Miten tehdään töitä ihmisen kanssa joka ei vastaa viesteihin? Käyttäytyy korostetun vihamielisesti? Mä en edes puhu ulkoisista tekijöistä, koska en alennu sinun tasolle. Olet työpaikkakiusaaja! Olen pahoillani jos naisia et saa etkä tule saamaan. Niin tylyä työkaveria en ole koskaan kohdannut.
Ja se että et ollut komea jännämies teki sinusta Norman Bates:in. Jos näiden väliltä pitää valita niin jännämies kiitos.
Siis minähän nimenomaan olen jännämies. Ei kilttimies osaa tuollaisia sosiaalisia pelejä pelailla.
Eli nytkö se meneekin sitten niin, että ne kaikki normaaleissa onnellisissa parisuhteessa elävät miehet ovat narsisteja jännämiehiä? Onko se sitten jollekulle ongelma, jos narsistijännämies on parisuhteessa ja molemmat ovat suhteessa onnellisia?
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:'D just väitit, että suurin osa miehistä on luonnehäiriöisiä hulluja. Huomenna kun meen taas töihin päiväkotiin, niin katson sinne lapsiaan tuovia isukkeja eri silmin. Lähes kaikki kun ovat just tuota ikäluokkaa, samoin kuin lasten urheiluharrastuksissa tapaamani muiden lasten isät. Aika tavallisia ovat ollakseen alfoja tai jännämiehiä, mutta sinuahan kiinnostaakin vain virtuaalinen todellisuus...Vai psykopaatteja kaikki, samoin kuin oma mieheni ja kaikki 25-35 vuotiaat sukulais- ja työkaveri- ja tuttavamiehet, joissa ei tällä hetkellä ole yhtään sinkkua. Ja tuttavapiirini on todella laaja !
Väitin, että suurin osa miehistä ei saa naista. Sinä taas väität, että mies ei voi olla narsisti, jos nainen on miehen kanssa suhteessa.
Sinun tuttavapiirisi koostuukin ilmeisesti pelkistä narsisteista. Et huoli tavallisia miehiä tuttavapiiiriisi, vaan vain narsistiset naissankarit kiinnostavat.
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta miten ihmeessä voit väittää, että suurin osa miehistä ei saa naista? :O
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavat on mm. entiset koulu- ja opiskelukaverit, naapurit, työkaverit, harrastuskaverit, lasten harrastuskavereiden ja päiväkotikavereiden vanhemmat jne. Ei niitä valita! Oletko ihan sekaisin? Sun mielestä siis suurin osa suomalaisista perheenisistä ja isoisistä on hulluja narsisteja?? myös omat työkaverisi, naapurisi ja sukulaisesi??
Vierailija kirjoitti:
noin 5 prosenttia naisista on kokenut suhteen perheineen oikean jännämiehen eli psykopaatin, sosiopaatin kanssa. En mä nyt mitään normaalisti keimailevia komeita miehiä sanoisi jännämiehiksi.
Kukaan ei varmaan halua elää pelossa ja syyttelyssä kuitenkaan, vaikka haluaisikin komean ja maskuliinisen miehen muuten.
Niin ja jokaiselle löytyy parinsa. Yleensä samannäköisistä kuitenkin, jotka itsensä tasolla. Turha ruman miehen haaveilla kauniista naisesta tai toisinpäin, ellei sitten painopiste ole esim. rahassa jomman kumman puolelta.
Väärää tietoa. Olen ammattilaisten tekemistä selvityksistä saanut tiedon, että noin 25% naisista on elämänsä aikana parisuhteessa narsistisen, tai psykopaattisen miehen kanssa. Tuo on aika korkea luku ja kertoo siitä, mistä käsin parisuhdemarkkinoita johdetaan.
Niin ja tavallisille, komeille, naisia hyvin kohteleville miehille ei todellakaan löydy paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset osasivatkaan valita kuvien perusteella narsistit miellyttävimmiksi? Kertokaapas se!
Yksi selittävä tekijä voisi olla se, että tuohon tutkimukseen on (tarkoituksella?) valittu sellaiset piirteet, jotka ovat monien muiden tutkimusten mukaan ovat ylipäätään miehissä viehättäviä ja sitten yhdistetäänkin nämä piirteet pelkästään narsistisiksi. Nämä narsistipiirteet ja niiden määrittely kaipaisi tässä nyt hieman täsmennystä. Jos esimerkiksi ajatellaan, että kulmikas leuka viehättää naisia, koska se on maskuliininen kasvonpiirre, niin voidaanko luottaa tutkimukseen, joka pitää lähtökohtana sitä, että kulmikas leuka on jossakin (luoja tietää missä) määritelty narsistin piirteeksi.
Tässä hyvä kommentti. Harmittaa kun en pääse tutkimusta lukemaan, sillä haluaisin todellakin tietää mitä nämä ''narsistiset'' ja ''manipuloivat'' piirteet ovat. Miltä näyttää esimerkiksi narsisti nainen? Tai manipuloiva nainen? Eikö tällä logiikalla jokainen pystyisi jo etukäteen määrittelemään ihmisen luonteenpiirteet ja siten estämään huonot parisuhteet? Mies voisi esimerkiksi valokuvaa katsomalla huomata jos nainen aikoo myöhemmin manipuloida häntä tai pettää naapurin Jorman kanssa.
Ja tuohan tarkoittaa myös sitä, että jos synnyt kulmikkaan leuan kanssa, olet auttamatta psykopaatti. Koeta sitten vain elää sen faktan kanssa.
Jotkin piirteet ovat narsisteille yleisempiä kuin muille ja naiset suosivat noita piirteitä. Tämä ei tarkoita sitä, että jokainen kulmaksleukainen on narsisti. Ei tämä voi oikeasti olla niin vaikea asia ymmärtää. :D
En ole niin väittänytkään, mutta tähän tutkimukseen vetoavat nyt väittävät.Mitähän ne piirteet sitten mahtavat olla? Onko ne nähtävillä oikeasti jossain? Ja onko ne piirteet esimerkiksi vahvasti liitettävissä maskuliinisuuteen? Jos on, tämä tutkimushan kertoo yhtä paljon kuin jäätelön syönti hukkumisista.
Väärä analogia. Jos jotkin piirteet ovat yhdistettävissä esim. narsismiin, niin sillä ei ole mitään merkitystä ovatko ne piirteet yleisen kauneusihanteen mukaisia, niiden preferoiminen kertoo silti naisten suosivan narsistien kasvonpiirteitä.
Tottakai sillä on merkitystä silloin, kun tutkimusta tehdään. Tällaiset seikat pitää saada suljettua pois, että tulos on uskottava.
Miten niin? Miksi jokin piirre pitäisi sulkea pois, jos se on narsisteilla yleinen? Jos tarkoitus on vertailla esim. narsisteille tyypillisten piirteiden suosiota muihin kasvonpiirteisiin verrattuna, niin ei sieltä nyt aleta sulkemaan pois mitään piirteitä vain sillä perusteella, että ne ovat yleisesti viehättävinä pidettyjä. Jos narsisteilla on maskuliiniset piirteet, jotka viehättävät naisia, niin ei se muuta tutkimuksen lopputulosta mihinkään: naiset viehättyvät narsistien kasvonpiirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Okei...toi viimeinen kappale oli aika paljonpuhuva. Aika pelottava härö tämäkin ap-parka..."normaali ja kiltti" omasta mielestään, no kuinkas muuten kun ei ole sitä sairaudentuntoa :/
Eli viimeinen kappale, jossa kerroin, että olen käynyt läpi tuhatkunta sarjamurhatapausta, joissa kaikilla tekijällä, on ollut paljon naisia, kertoo sinun mielestäsi siitä, että en ole saanut naista siksi, että olen mielisairas...
Naisissahan ei tunnetusti voi olla mitään vikaa. Edes sarjamurhaajien puolisot eivät olet voineet valita väärin.
Kyllä näitä keskusteluja lukemalla olen taas tullut siihen tulokseen, että naista ei kannata hankkia. Eiväthän naiset ole muuta, kuin narsistiukkojen kynnysmattoja, tai jonkinlainen armeija, joka puolustelee narsistiukkojen sanomisia ja tekemisiä...
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärää tietoa. Olen ammattilaisten tekemistä selvityksistä saanut tiedon, että noin 25% naisista on elämänsä aikana parisuhteessa narsistisen, tai psykopaattisen miehen kanssa. Tuo on aika korkea luku ja kertoo siitä, mistä käsin parisuhdemarkkinoita johdetaan.
Niin ja tavallisille, komeille, naisia hyvin kohteleville miehille ei todellakaan löydy paria.
Linkitä oikeisiin tieteellisiin tutkimuksiin. On noi sun luvut huvittavia...narsisteja on 2% väestöstä..oot halunnut mustamaalata naiset mutta vahingossa tullut väittäneeksi että suurin osa miehistä on täysin HULLUJA.
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin.
Käytän aina hyvänä esimerkkinä naapurin urheilijanuorukaista. Komia ja erittäin kohtelias pitkä kaveri, opiskelee ja urheilee. Ei näy naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemuksella mustasukkkainen naiselle aloitteita tekevä jännämies harvoin harrastaa jatkuvaa psykoottista ignoraamista kuten tämä Norman Bates. Mikä ajoi sinut kiusaamaan naista? Pienen lapsen äitiä, Mitä tyydystystä sä siitä sait? Ihan kiusaamisen vuoksi teit kaiken? Raastuvassa nähdään ja ehkä sut laitetaan sitten käytöskouluun. Näin naistenpäivänä ihan vitun seksikäs paljastus sulta ja siitä miten kohtelet naisia.
Jos ajatellaan sellaisia neutraaleja tuttavapiirejä eikä mitään bestiksiä tai ex-poikaystäviä, niin kyllä minä sanoisin, että suurin osa on parisuhteessa. Ei ole kyse siis siitä, että en huolisi tuttavapiiriini kuin narsisteja. Esim rappukäytävässä jossa asun on 7 asuntoa. Näistä kahdessa asuu nainen ilman miestä, yhdessä mies ilman naista ja lopuissa pariskuntia. Eli yhteensä 6 naista, joista 4:llä mies ja 5 miestä, joista 4:llä nainen. Sitten voisin miettiä esimerkiksi ala-asteen luokkakavereita. Jos ajatellaan miehiä, niin siellä on ainoastaan kaksi tyyppiä, joilla ei tietääkseni ole lapsia, joten lopuilla kymmenellä on pakosti ollut nainen. Sitten voisin vielä ottaa vaikka työpaikkani, jossa ei ole kyllä kuin 4 miestä. Heistä kolmella on vaimo. Eli onko minun otantani nyt jotenkin vinoutunut, vai enkö vain osaa laskea?
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan pää pois perseestäsi. Mene ulos ja yhtäkkiä huomaat että suurin osa naisista on yhdessä ihan tavallisten miesten kanssa. Miesten, jotka käyvät töissä, tulevat kotiin ja tykkäävät pelata pelejä, käydä salilla tai korkata kaljan saunassa. Pahinta on ehkä se että pierujarruiset kalsarit jäävät pyykkikorin eteen lojumaan. Oikea elämä ei ole internetissä. Internetissä (esimerkiksi palstalla) juuri ne paskojen miesten kanssa paskassa suhteessa olevat naiset valittavat. Sinä luet vain nämä ja päättelet että kaikki naiset rakastavat narsistisia, manipuloivia miehiä?
Ota sinä pää pois perseestäsi, niin näet, että ne miehet, joita pidät tavallisina, ovat psykopaattisia. Tuo on se asia, mikä on teille parisuhde-elämän voittajille niin vaikeaa tajuta.
Ei nykypävänä mies enää edes saa naista, ellei ole persoonallisuushäiriöinen narsisti.
Omassa tuttavapiirissäni, facebook mukaanlukien on huomattavaa, että kaikki narsistiset ja psykopaattiset miehet ovat olleet parisuhteessa alle 25-vuotiaasta lähtien ja, että heillä on kaikilla lukuisia entisiä naisystäviä ja vilkasta seksielämää myös pettämisen muodossa.
Kiltit ja normaalit 25-35-vuotiaat miehet sen sijaan ovat lähes kaikki ilman naista. Siinä sinulle vähän mietittävää.
Nimenomaan ne kiltit ja tavalliset miehet niitä naisia/vaimoja saa. Sulla ei varmaan ole vaimoa, mutta sä oot jotenkin outo. Ja jos kavereillasi tama tilanne, ootte varmaan vähän outoja kaikki. Ihminenhän kakeutuu kaltaistensa seuraan. Luepa noita omia vastauksiasi ja mieti, miksi joku nainen sinusta kiinnostuisi? Jos naiset oikeasti tykkäis sekopäistä niin sullakin olisi nainen. Kyllä minulla ainakin on ihan erilainen mies, kuin miltä sinä vaikutat . Mies on juurikin kiltti ja tavallinen. Kaikilla tavallisilla miehillä ainakin täällä meilläpäin on naiset. Mutta niillä oudoilla ja psykopaateilla ei ole.Yhtään narsistia en tunne, niin niistä en tiedä, mutta niitä lienee miehissäkin vähän. Ja jos ajattelen naapureita niin kaikilla kunnon kilteillä miehillä on vaimot ja perheet. Vain tuo yksi jännämies on ilman vaimoa( On siis alkoholisti. Onko siis jännämies?)
Tunteisiiiin...
Tavallista kilttiä miestä et edes muistaisi saati kommentoisi tuohon sävyyn.