Tutkimus: Naiset tykkää jännämiehistä
"Naisten ihannemies on tutkimuksen mukaan aggressiivinen ja epärehellinen narsisti
Tutkimuksessa otettiin selvää naisten miesmausta ja tulokset kääntyivät rehellisiä, kilttejä ja kunnioittavia herroja vastaan."
http://www.voice.fi/daami/suhteet/naisten-ihannemies-on-tutkimuksen-muk…
Näinhän sitä on täälläkin monesti sanottu, mutta naiset yrittää inttää vastaan. Nyt se on tutkittu ja todeksi todettu. Mitäs tähän sanotte?
Kommentit (327)
Minua on ihan oikeasti muutama nainen haukkunut kiltin näköiseksi.
Siis ovat suoraan jossain asiayhteydessä sanoneet, että olen kiltin näköinen. Kolme tai neljä naista. Ei voi olla sattumaa noin moni ja toisiaan tuntematon nainen.
Onhan tämä aivan perkeleen masentavaa. Olen koittanut miettiä mikä on syy sille, että olen "kiltin näköinen" ja miten sitä voisi muuttaa. En ole edes pienikokoinen. Mitään tatuointeja en lähde naamavärkkiin ottamaan. Antakaa siis vinkkejä miten mies voi vähentää "kiltteyttään" ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kauneimmat neidot löytyy kainalosta Bandidoseilta tai Hells Angelsin jäseniltä, mitä ite katsellu ympärille. Myös NBK:n jäsenillä kauniita naisia.
Ai taas puhuttiinkin tästä asiasta :D
Sitä aina unohtuu, että teille miesasiamiehille tavallisennäköinen nainen ei ole edes nainen. Aina kun puhutte ylipäätään naisista tarkoitatte vain niitä mallilta näyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan pää pois perseestäsi. Mene ulos ja yhtäkkiä huomaat että suurin osa naisista on yhdessä ihan tavallisten miesten kanssa. Miesten, jotka käyvät töissä, tulevat kotiin ja tykkäävät pelata pelejä, käydä salilla tai korkata kaljan saunassa. Pahinta on ehkä se että pierujarruiset kalsarit jäävät pyykkikorin eteen lojumaan. Oikea elämä ei ole internetissä. Internetissä (esimerkiksi palstalla) juuri ne paskojen miesten kanssa paskassa suhteessa olevat naiset valittavat. Sinä luet vain nämä ja päättelet että kaikki naiset rakastavat narsistisia, manipuloivia miehiä?
Ota sinä pää pois perseestäsi, niin näet, että ne miehet, joita pidät tavallisina, ovat psykopaattisia. Tuo on se asia, mikä on teille parisuhde-elämän voittajille niin vaikeaa tajuta.
Ei nykypävänä mies enää edes saa naista, ellei ole persoonallisuushäiriöinen narsisti.
Omassa tuttavapiirissäni, facebook mukaanlukien on huomattavaa, että kaikki narsistiset ja psykopaattiset miehet ovat olleet parisuhteessa alle 25-vuotiaasta lähtien ja, että heillä on kaikilla lukuisia entisiä naisystäviä ja vilkasta seksielämää myös pettämisen muodossa.
Kiltit ja normaalit 25-35-vuotiaat miehet sen sijaan ovat lähes kaikki ilman naista. Siinä sinulle vähän mietittävää.
:'D just väitit, että suurin osa miehistä on luonnehäiriöisiä hulluja. Huomenna kun meen taas töihin päiväkotiin, niin katson sinne lapsiaan tuovia isukkeja eri silmin. Lähes kaikki kun ovat just tuota ikäluokkaa, samoin kuin lasten urheiluharrastuksissa tapaamani muiden lasten isät. Aika tavallisia ovat ollakseen alfoja tai jännämiehiä, mutta sinuahan kiinnostaakin vain virtuaalinen todellisuus...Vai psykopaatteja kaikki, samoin kuin oma mieheni ja kaikki 25-35 vuotiaat sukulais- ja työkaveri- ja tuttavamiehet, joissa ei tällä hetkellä ole yhtään sinkkua. Ja tuttavapiirini on todella laaja !
No mutta kun katsos... Tutkimus. Mitä muka on tosielämä ihka aidon tutkimuksen rinnalla? :D
Niin ja varsinkin kun sitä tutkimusta tulkitaan ihan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset osasivatkaan valita kuvien perusteella narsistit miellyttävimmiksi? Kertokaapas se!
Yksi selittävä tekijä voisi olla se, että tuohon tutkimukseen on (tarkoituksella?) valittu sellaiset piirteet, jotka ovat monien muiden tutkimusten mukaan ovat ylipäätään miehissä viehättäviä ja sitten yhdistetäänkin nämä piirteet pelkästään narsistisiksi. Nämä narsistipiirteet ja niiden määrittely kaipaisi tässä nyt hieman täsmennystä. Jos esimerkiksi ajatellaan, että kulmikas leuka viehättää naisia, koska se on maskuliininen kasvonpiirre, niin voidaanko luottaa tutkimukseen, joka pitää lähtökohtana sitä, että kulmikas leuka on jossakin (luoja tietää missä) määritelty narsistin piirteeksi.
Tässä hyvä kommentti. Harmittaa kun en pääse tutkimusta lukemaan, sillä haluaisin todellakin tietää mitä nämä ''narsistiset'' ja ''manipuloivat'' piirteet ovat. Miltä näyttää esimerkiksi narsisti nainen? Tai manipuloiva nainen? Eikö tällä logiikalla jokainen pystyisi jo etukäteen määrittelemään ihmisen luonteenpiirteet ja siten estämään huonot parisuhteet? Mies voisi esimerkiksi valokuvaa katsomalla huomata jos nainen aikoo myöhemmin manipuloida häntä tai pettää naapurin Jorman kanssa.
Ja tuohan tarkoittaa myös sitä, että jos synnyt kulmikkaan leuan kanssa, olet auttamatta psykopaatti. Koeta sitten vain elää sen faktan kanssa.
Jotkin piirteet ovat narsisteille yleisempiä kuin muille ja naiset suosivat noita piirteitä. Tämä ei tarkoita sitä, että jokainen kulmaksleukainen on narsisti. Ei tämä voi oikeasti olla niin vaikea asia ymmärtää. :D
En ole niin väittänytkään, mutta tähän tutkimukseen vetoavat nyt väittävät.
Mitähän ne piirteet sitten mahtavat olla? Onko ne nähtävillä oikeasti jossain? Ja onko ne piirteet esimerkiksi vahvasti liitettävissä maskuliinisuuteen? Jos on, tämä tutkimushan kertoo yhtä paljon kuin jäätelön syönti hukkumisista.
Väärä analogia. Jos jotkin piirteet ovat yhdistettävissä esim. narsismiin, niin sillä ei ole mitään merkitystä ovatko ne piirteet yleisen kauneusihanteen mukaisia, niiden preferoiminen kertoo silti naisten suosivan narsistien kasvonpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ovat suoraan jossain asiayhteydessä sanoneet, että olen kiltin näköinen. Kolme tai neljä naista. Ei voi olla sattumaa noin moni ja toisiaan tuntematon nainen.
Onhan tämä aivan perkeleen masentavaa. Olen koittanut miettiä mikä on syy sille, että olen "kiltin näköinen" ja miten sitä voisi muuttaa. En ole edes pienikokoinen. Mitään tatuointeja en lähde naamavärkkiin ottamaan. Antakaa siis vinkkejä miten mies voi vähentää "kiltteyttään" ulkonäössä.
Murrat oman nenäsi ja leikkaat puolet pois vasemmasta korvasta. Sitten ajelet laikkuja päähäsi ja pukeudut lähipuiston alkkikselta kossupullolla ostamiin kamppeisiin. Nyt niitä laatunaisia alkaa singahdella pöksyt märkinä joka puolelta koska näytät mt-ongelmaiselta jännämieheltä. Näinhän se menee, eiköstä vaan palstapoitsut :D
Vierailija kirjoitti:
Ja minkähän takia minun tästä pitäisi välittää? Saat linkittää ihan niin monta tutkimusta kuin haluat mutta en siltikään muuta miesmakuani mihinkään suuntaan vaikka kuinka huutelisit jännämiestä. Sohvannurkassa jupisevat uliulimiehet eivät naisia kiinnosta eivätkä ole koskaan kiinnostaneetkaan. No niin, nyt palstamiehet voi vetää yhdessä handuun kun nainen sanoi tykkäävänsä jännämiehistä! Iso ilta teille eiks vaan, nyt tuli voitto kotiin :D
Pitääkin säästää aikaa ja luetella muutama viiltävän nokkela vastauskommentti jo tässä: nyt meni tunteisiin, kolahtiko, palstamamma, hormonihuuru, jakorasia, huoruli, atm, ytm, alfabetagammaepsilonomega jne etc.
Tämä palsta on todellakin muuten vahvistanut juuri tätä naisten suuntausta poispäin näistä "kilteistä" miehistä. Kuka tuollaista passiivisaggressiivista paskaa haluaisi kuunnella kumppaniltaan? Tähän sitten vielä loppuun "Kyllä Naisetkin!!1!" kortti koska sehän mitätöi aina kaiken ;)
Tässähän se totuus tuli. Kuka haluaa "kiltin" miehen , jos se on tälläinen kuin AP? Onko AP kiltti mies joka täällä itkee kun ei ole naista, kun jännämiehet vie ne. Eikö AP vähintäänkin ole tälläinen jännämies, jos ajatellaan miten hän täällä naisia loukkaa ja haukkuu? Eikö AP:llä silloin pitäisi olla se nainen? Ehkä se kuitenkin on AP:ee niin,että niillä normaaleilla miehillä on ne naiset/vaimot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan pää pois perseestäsi. Mene ulos ja yhtäkkiä huomaat että suurin osa naisista on yhdessä ihan tavallisten miesten kanssa. Miesten, jotka käyvät töissä, tulevat kotiin ja tykkäävät pelata pelejä, käydä salilla tai korkata kaljan saunassa. Pahinta on ehkä se että pierujarruiset kalsarit jäävät pyykkikorin eteen lojumaan. Oikea elämä ei ole internetissä. Internetissä (esimerkiksi palstalla) juuri ne paskojen miesten kanssa paskassa suhteessa olevat naiset valittavat. Sinä luet vain nämä ja päättelet että kaikki naiset rakastavat narsistisia, manipuloivia miehiä?
Ota sinä pää pois perseestäsi, niin näet, että ne miehet, joita pidät tavallisina, ovat psykopaattisia. Tuo on se asia, mikä on teille parisuhde-elämän voittajille niin vaikeaa tajuta.
Ei nykypävänä mies enää edes saa naista, ellei ole persoonallisuushäiriöinen narsisti.
Omassa tuttavapiirissäni, facebook mukaanlukien on huomattavaa, että kaikki narsistiset ja psykopaattiset miehet ovat olleet parisuhteessa alle 25-vuotiaasta lähtien ja, että heillä on kaikilla lukuisia entisiä naisystäviä ja vilkasta seksielämää myös pettämisen muodossa.
Kiltit ja normaalit 25-35-vuotiaat miehet sen sijaan ovat lähes kaikki ilman naista. Siinä sinulle vähän mietittävää.
:'D just väitit, että suurin osa miehistä on luonnehäiriöisiä hulluja. Huomenna kun meen taas töihin päiväkotiin, niin katson sinne lapsiaan tuovia isukkeja eri silmin. Lähes kaikki kun ovat just tuota ikäluokkaa, samoin kuin lasten urheiluharrastuksissa tapaamani muiden lasten isät. Aika tavallisia ovat ollakseen alfoja tai jännämiehiä, mutta sinuahan kiinnostaakin vain virtuaalinen todellisuus...Vai psykopaatteja kaikki, samoin kuin oma mieheni ja kaikki 25-35 vuotiaat sukulais- ja työkaveri- ja tuttavamiehet, joissa ei tällä hetkellä ole yhtään sinkkua. Ja tuttavapiirini on todella laaja !
No mutta kun katsos... Tutkimus. Mitä muka on tosielämä ihka aidon tutkimuksen rinnalla? :D
Linkitä se tutkimus jossa sanotaan että suurin osa normaaleista miehistä jää yksin? Sehän tarkoittaa, että lähes kaikki sukupuolesi edustajat ovat hulluja? Katsos kun suurin osa 25-35 vuotiaista miehistä on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä oletat ihan itse. Annan nyt sinulle esim. eli itseni. Ihan oikeasta elämästä, eikä mistään epämääräisestä tutkimuksesta. Minä koulutettu nainen olen naimisissa tavallisen,ei rikollisen miehen kanssa. Kaikki naapurin naiset on naimisissa tavallisten miesten kanssa. Itse asiassa kaikki sisarukseni ovat naimisissa tavallisten miesten kanssa ja kaikki tuttavat ja ystävät ovat naimisissa tavallisten miesten kanssa. Teen työtä ihmisten parissa ja kaikki ne ovat pariutuneet tavallisen miehen kanssa. Kellään ei ole rikollista miestä. Mikä mättää? Tilastoharha? Eiköhän sun kannata lopettaa tää jankkaaminen ja antaa naisten (ja miestenkin) pariutua ihan sen kanssa jonka haluaa. Mitä se sulle kuuluu, ottaako joku jonkun "jännämiehen". 98prosentilla naisista on kuitenkin ihan tavalliset miehet, kun niitä nyt suurin osa suomalaisista miehistä on . Ongelma taitaakin olle se, että itse olet se "jännämies", mutta siitä huolimatta jäänyt ilman naista.
Ps. Täällä meilläpäin ei yksikään "kiltin" näköinen mies ole jäänyt ilman vaimoa, mutta sitten noi alkkarit näyttää olevan vaimoseuraa vailla.Onkohan ne niitä jännämiehiä?
Nyt voin pudottaa sut todellisuuteen: ne sinun luulemat tavalliset miehet ovat narsisteja. Koska kaikki naiset ottavat narsistin, sinun käsityksesi miehistä on se, että narsisti on tavallinen, tyypillinen mies.
Sun luvut tuosta 98%:sta ovat vääriä. Miehistä jopa 15% on persoonallisuushäiriöisiä narsisteja ja he ovat kaikki varattuja alle 25-vuotiaasta lähtien. Sen sijaan näistä lopuista 85% miehistä vain pieni osa on varattuja. Puolet ei löydä naista koskaan, vaikka olisi kuinka komea, mukava ja älykäs ihminen.
Juu, ja mulle on aivan sama, mitä valintoja te naiset teet kumppaneidenne suhteen niin pitkään, kun ette yleistä jatkuvalla syötöllä, että ne teidän psykopaattiukkonne edustaisivat miehiä yleisesti.
Tämä on vain sellainen asia, mistä pitäisi voida puhua jo vapaasti, mutta kun ei se onnistu, koska naisille ja narsistisille miehille aihe on tabu ja kaikki siitä puhuvat miehet leimataan ongelmamiehiksi, kuten sinäkin jo minut viestissäsi leimasit.
Oletko huomannut, että naiset yleisellä tasolla diagnosoivat kaikki parisuhteeseen pääsemättömät miehet psykopaateiksi ja narsisteiksi? Oletko huomannut, että sinä itsekin teit noin viestissäsi? Naiset vetoavat aina siihen, että nainen ei valitse koskaan väärin ja, että jokainen parisuhteen saava mies on täydellinen. Todellisuudessa kaikki paskat miehet kuitenkin saavat parisuhteen ja tämä naisten feministinen käsitys naisten virheettömästä valintakyvystä, kuin luonnovalitsijan kyvystä, kääntyy naisia itseään vastaan, koska samalla, kun he puolustavat itseään, he puolustavat raiskaajia ja sarjamurhaajia, pedofiilejä... miehiä, jotka ovat naisia kohtaan väkivaltaisia.
Itse olen käynyt läpi useita sarhamurhatapauksia, joissa mies on muna pystyssä siepannut, raiskannut ja kuristanut teinityttöjä ja kuinka ollakaan nämä kaikki miehet ovat saaneet PALJON naisia ja heillä kaikilla on ollut PALJON lapsia. Ja näitä tapauksia olen käynyt läpi tuhatkunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murrat oman nenäsi ja leikkaat puolet pois vasemmasta korvasta. Sitten ajelet laikkuja päähäsi ja pukeudut lähipuiston alkkikselta kossupullolla ostamiin kamppeisiin. Nyt niitä laatunaisia alkaa singahdella pöksyt märkinä joka puolelta koska näytät mt-ongelmaiselta jännämieheltä. Näinhän se menee, eiköstä vaan palstapoitsut :D
Ööh, en voi tehdä niin, koska käyn ihan normaaleissa töissä.
Kerro tuon vittuilevan liioittelun sijaan mikä saisi sinut sanomaan jollekin miehelle, että hän on kiltin näköinen ja mitä sinun mielestäsi siinä pitäisi/voisi muuttaa. Jos siis nainen olet.
No mun psykopaatimies onneksi sanoi mulle kanssa, että olen liian kiltin näköinen ja kiltti sille ja vaihtoi mut tasoiseensa baarihoratsuun. Sitä ennen ehdittiin olla yhdessä kyllä yli 10v ja pari lastakin saatiin. Oli se kiva kuulla, että olen liian kiltti hänelle - no nyt sitten kirmailevat kuin kissa ja hiiri baarin ja sängyn väliä....lapset on unohdettu, mutta hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minkähän takia minun tästä pitäisi välittää? Saat linkittää ihan niin monta tutkimusta kuin haluat mutta en siltikään muuta miesmakuani mihinkään suuntaan vaikka kuinka huutelisit jännämiestä. Sohvannurkassa jupisevat uliulimiehet eivät naisia kiinnosta eivätkä ole koskaan kiinnostaneetkaan. No niin, nyt palstamiehet voi vetää yhdessä handuun kun nainen sanoi tykkäävänsä jännämiehistä! Iso ilta teille eiks vaan, nyt tuli voitto kotiin :D
Pitääkin säästää aikaa ja luetella muutama viiltävän nokkela vastauskommentti jo tässä: nyt meni tunteisiin, kolahtiko, palstamamma, hormonihuuru, jakorasia, huoruli, atm, ytm, alfabetagammaepsilonomega jne etc.
Tämä palsta on todellakin muuten vahvistanut juuri tätä naisten suuntausta poispäin näistä "kilteistä" miehistä. Kuka tuollaista passiivisaggressiivista paskaa haluaisi kuunnella kumppaniltaan? Tähän sitten vielä loppuun "Kyllä Naisetkin!!1!" kortti koska sehän mitätöi aina kaiken ;)
Tässähän se totuus tuli. Kuka haluaa "kiltin" miehen , jos se on tälläinen kuin AP? Onko AP kiltti mies joka täällä itkee kun ei ole naista, kun jännämiehet vie ne. Eikö AP vähintäänkin ole tälläinen jännämies, jos ajatellaan miten hän täällä naisia loukkaa ja haukkuu? Eikö AP:llä silloin pitäisi olla se nainen? Ehkä se kuitenkin on AP:ee niin,että niillä normaaleilla miehillä on ne naiset/vaimot.
Ap on toooooodella kaukana kiltistä, tasapainoisesta tai normaalista, joten hän on varmaankin jo ensi juhannuksena naimisissa. Onnea ap, sulla on siis kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
[Mitä ihmettä? :O Kyllä meillä on ihan erilaiset otokset. Minä en edes tunne narsistisia ja psykopaattisia miehiä, mutta parisuhteessa eläviä kyllä aika paljonkin.
Ne parisuhteessa elävät miehet ovat juuri niitä narsistisia ja psykopaattisia miehiä. Siinä sinulle ajateltavaa feminismistä.
Sun kannattaa lukea se satu niistä keisarin vaatteista...
Täällä yksi kilttimies koti-iskä.
Kotona olen kiltti ja en halua edes olla jännämies. Vaimo jos moista kaipaa niin siinäpähän.
Itsetunto kohdilleen niin se ja sama mitä muut tuumaa.
Ja tosiaan se jännämies olen baarireissuilla. Vientiä olisi vaan olen yhden naisen mies :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset osasivatkaan valita kuvien perusteella narsistit miellyttävimmiksi? Kertokaapas se!
Yksi selittävä tekijä voisi olla se, että tuohon tutkimukseen on (tarkoituksella?) valittu sellaiset piirteet, jotka ovat monien muiden tutkimusten mukaan ovat ylipäätään miehissä viehättäviä ja sitten yhdistetäänkin nämä piirteet pelkästään narsistisiksi. Nämä narsistipiirteet ja niiden määrittely kaipaisi tässä nyt hieman täsmennystä. Jos esimerkiksi ajatellaan, että kulmikas leuka viehättää naisia, koska se on maskuliininen kasvonpiirre, niin voidaanko luottaa tutkimukseen, joka pitää lähtökohtana sitä, että kulmikas leuka on jossakin (luoja tietää missä) määritelty narsistin piirteeksi.
Tässä hyvä kommentti. Harmittaa kun en pääse tutkimusta lukemaan, sillä haluaisin todellakin tietää mitä nämä ''narsistiset'' ja ''manipuloivat'' piirteet ovat. Miltä näyttää esimerkiksi narsisti nainen? Tai manipuloiva nainen? Eikö tällä logiikalla jokainen pystyisi jo etukäteen määrittelemään ihmisen luonteenpiirteet ja siten estämään huonot parisuhteet? Mies voisi esimerkiksi valokuvaa katsomalla huomata jos nainen aikoo myöhemmin manipuloida häntä tai pettää naapurin Jorman kanssa.
Ja tuohan tarkoittaa myös sitä, että jos synnyt kulmikkaan leuan kanssa, olet auttamatta psykopaatti. Koeta sitten vain elää sen faktan kanssa.
Jotkin piirteet ovat narsisteille yleisempiä kuin muille ja naiset suosivat noita piirteitä. Tämä ei tarkoita sitä, että jokainen kulmaksleukainen on narsisti. Ei tämä voi oikeasti olla niin vaikea asia ymmärtää. :D
En ole niin väittänytkään, mutta tähän tutkimukseen vetoavat nyt väittävät.
Mitähän ne piirteet sitten mahtavat olla? Onko ne nähtävillä oikeasti jossain? Ja onko ne piirteet esimerkiksi vahvasti liitettävissä maskuliinisuuteen? Jos on, tämä tutkimushan kertoo yhtä paljon kuin jäätelön syönti hukkumisista.
Voisko se piirre olla yksinkertaisuudessaan muka niin, että on yleisesti ottaen hyvännäköinen ja charmantti? Voiko pelkkä hyvännäköisyys tehdä miehestä kusipään?
Vierailija kirjoitti:
Jollain lailla turha tutkimus; suomalaiset naisethan ovat Euroopan kokeneimpia ja herkimpiä antamaan persettä, joten kai sinne miesporukkaan mahtuu monenlaista. Pääasia, että jonkinlainen lihanuija suht' seisokissa on.
No jo ottaa kansalaista päähän, kun muut saa ja sä et. Olisit muuten onnellinen että antavat. Mutta nyt valitat, kun tiedät, että muut saa, mutta sulle ei heru vaikka asut maassa missä kaikki naiset antaa kaikille jotka vaan keksii pyytää. Missähän vika,että sä et siltikään saa?? :DDDDDDD Luuseri. Haluaisit olla huoripukki, mutta ei voi, kun kukaan ei suostu olemaan sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko oikeasti naisen joka arvostelee randomien ulkonäköä? Etsi joku jolle ulkonäkösi ei ole ongelma. Jos ei löydy niin parempi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin naisen psyykestä kertoo sekin, että ignooraamalla naisen, saat varmiten huomiota.
Liekö minussakin sitten hiukan psykopaatin vikaa, mutta tein taannoin uuden työkaverinaisen melkein hulluksi jättämällä hänet tyystin huomiotta. En vastannut hänen sähköposteihinsa, mutta vastasin korostetun ystävällisesti hänen naispuolisten kollegoidensa sähköposteihin. Tervehdin muita huoneessa olevia, mutta en koskaan häntä. Jos tuli vastaan niin ettei ympärillä ollut muita, en edes katsonut päin, mutta nyökkäsin vastaukseksi hänen tervehdykseensä.
Ja se yritti mielistellä minua viikko viikolta enemmän.
Aivan varmasti olisin saanut pillua lopuksi jos olisin halunnut.
En tiedä miksi toimin näin. Joitain naisia tekee mieli kiusata :D Ehkä minussa on psykopaatin vikaa? Olen myös hyvä lukemaan sosiaalisia tilanteita.
Sä olet sairas ihminen. Olet varmaan työpaikkani insinööri ja käytöksesi on tuttua. Miten tehdään töitä ihmisen kanssa joka ei vastaa viesteihin? Käyttäytyy korostetun vihamielisesti? Mä en edes puhu ulkoisista tekijöistä, koska en alennu sinun tasolle. Olet työpaikkakiusaaja! Olen pahoillani jos naisia et saa etkä tule saamaan. Niin tylyä työkaveria en ole koskaan kohdannut.
noin 5 prosenttia naisista on kokenut suhteen perheineen oikean jännämiehen eli psykopaatin, sosiopaatin kanssa. En mä nyt mitään normaalisti keimailevia komeita miehiä sanoisi jännämiehiksi.
Olisi kiva kuulla se jännämiehen oikea määritelmä, vai onko sitä edes?
Kukaan ei varmaan halua elää pelossa ja syyttelyssä kuitenkaan, vaikka haluaisikin komean ja maskuliinisen miehen muuten.
Niin ja jokaiselle löytyy parinsa. Yleensä samannäköisistä kuitenkin, jotka itsensä tasolla. Turha ruman miehen haaveilla kauniista naisesta tai toisinpäin, ellei sitten painopiste ole esim. rahassa jomman kumman puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkin piirteet ovat narsisteille yleisempiä kuin muille ja naiset suosivat noita piirteitä. Tämä ei tarkoita sitä, että jokainen kulmaksleukainen on narsisti. Ei tämä voi oikeasti olla niin vaikea asia ymmärtää. :DEn ole niin väittänytkään, mutta tähän tutkimukseen vetoavat nyt väittävät.
Mitähän ne piirteet sitten mahtavat olla? Onko ne nähtävillä oikeasti jossain? Ja onko ne piirteet esimerkiksi vahvasti liitettävissä maskuliinisuuteen? Jos on, tämä tutkimushan kertoo yhtä paljon kuin jäätelön syönti hukkumisista.Väärä analogia. Jos jotkin piirteet ovat yhdistettävissä esim. narsismiin, niin sillä ei ole mitään merkitystä ovatko ne piirteet yleisen kauneusihanteen mukaisia, niiden preferoiminen kertoo silti naisten suosivan narsistien kasvonpiirteitä.
Tottakai sillä on merkitystä silloin, kun tutkimusta tehdään. Tällaiset seikat pitää saada suljettua pois, että tulos on uskottava.