mirtatzapinin lopetus - laihtuminen
Mirtatzapiinin käyttö on tuonut lisäkiloja. Olen ottanut unettomuuden hoitoon 7,5-20 mg. Nyt aion lopettaa. Mitenkähän paino parhaiten laskuun?
Kommentit (34)
Eipä ole mitään ongelmaa ollut vielä olla 4vrk alle 1000 kalorilla ja pikku annoksella lääkettä. Alkaakohan kohta näkyä jo jossain? Ap
Käytin 2 vuotta, paino nousi 47-84 kiloa. Lääkkeen lopetuksesta 10 vuotta, painan 79 kg. Ei se kertynyt paino siitä mihinkään katoa, vaikka lääkkeen lopettaa.
Eikö onnistu edes laihduttaminen enää ikinä lääkkeen lopetuksen jälkeen?
Tulosta on alkanut tulla jo. Housut tuntuu löysiltä. Veikkaan että cla auttaa myös palauttamaan laihtumiskyvyn. -500 - -800 kalorivaje / vrk myös
Tippuu paino. Nesteitä ja turvotusta lähtee. Viikko ilman lääkettä ja pari kiloa jo lähtenyt.
Tarkoitus nyt lopettaa, painoa tullut 25kg kolmen vuoden aikana mitä mirtazapinia käyttänyt. Nyt lopetus ja jokaisen suupalan laitan yazioon. Eilen eka päivä ja nyt jo yli kg lähtenyt.
Ei lähtenyt kilot. Sekoitti aineenvaihdunnan ja lopetuksen jälkeen tuli vielä 5kg
Vierailija kirjoitti:
En käytä kyseistä tuotetta, mutta kiinnostaa tietää mikä siinä lihottaa? Neste kertyy, ruokahalu lisääntyy? Kiitos jo etukäteen.
En tiedä. Mun ruokamäärät pysyi täysin samana, alle 1500 kcal per pvä kuten normaalistikin. Ainoa muutos oli jäätävä nälkä klo 3 yöllä mutta otin vain lasin vettä ja 1 juustosiivun (42 kcal). Se ei srlitä lihomista. Nestettä ei kertynyt yhtään
5 vuotta vanha ketju. Mikä sua riivaa?
...tanan unis ika. Käy joskus lenkillä , niin se uni tulee ilman lääkkeitä
Etkä pääse lihoamaan
Lihoin 11 kg ja sain karseat sappikivet. Nyt Ketipinor ja Sertalin (?). Olen laihtunut 8 kg. Pääsin myös virtsankarkailusta ja huimauksesta kun lopetin Mirtazapinin. Kamala lääke. Olen vasta aloittanut Sertalinin. En tiedä lisääkö sekin ruokahalua?
Vierailija kirjoitti:
Lihoin 11 kg ja sain karseat sappikivet. Nyt Ketipinor ja Sertalin (?). Olen laihtunut 8 kg. Pääsin myös virtsankarkailusta ja huimauksesta kun lopetin Mirtazapinin. Kamala lääke. Olen vasta aloittanut Sertalinin. En tiedä lisääkö sekin ruokahalua?
Ei mutta pissaleikit ja squirttaushan on nykyään ihan jees
Hirveän kuulloinen lääke... :( Onneksi itsellä VOxra joka on minulla lopettanut ahmimisen.