Naiset haikailee parisuhdetta ja miehet pillua ja kummankaan halut eivät kohtaa - miksi näin?
Kommentit (32)
Heikko panos-tuotossuhde. Tulee kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että naisetko ei sitte haikaile kyrpää
Niin? sitäkin, mutta miksi etupäässä parisuhdetta? Miksi miehet eivät niin haikaile sitä vaan miksi pelkkä pillu riittää?'
ap
Vierailija kirjoitti:
kummalle?
Tää on näitä. Elämän suuria mysteereitä.
*laittaa teen tulelle ja kaivaa keksipaketin esiin*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? sitäkin, mutta miksi etupäässä parisuhdetta? Miksi miehet eivät niin haikaile sitä vaan miksi pelkkä pillu riittää?'
ap
Koska miehet on eläimiä. ?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kummalle?
Ihan kummalle vaan. Jos kohdalle sattuu. Vai odotitko vastausta:Mies?
Kyllä minä haikailen ihan munaa. Monta kertaa kuussa. Parisuhteessa on se hyvä puoli, että saa säännöllisesti munaa. Suosittelen lämpimästi parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kummalle?
Ihan kummalle vaan. Jos kohdalle sattuu. Vai odotitko vastausta:Mies?
joo
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Koska miehet on eläimiä. ?.
naisetkin polveutuu apinoista?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Höpö höpö ap. Jos mies voi valita
- hyvä parisuhde jossa saa paljon ja usein piparia
vaiko
- harvoin piparia satunnaisesti eikä laadusta ole takuuta
Niin kyl ne miehetkin ottaa sen parisuhteen. Mikään ei voita säännölistä piparia/munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mulle kelpaisi parisuhde, mutta naiset aina vilauttavat kaverikorttia
M28
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haikailen ihan munaa. Monta kertaa kuussa. Parisuhteessa on se hyvä puoli, että saa säännöllisesti munaa. Suosittelen lämpimästi parisuhdetta.
Minä en. Heikommin nyt parisuhteessa saan seksiä kuin sinkkuna. Ihan ikävä sinkkuaikoja jo.
Nimim. seksiä oli viimeksi vuosi sitten.
Koska naisilla orgasmi tuottaa samaa hormonia, joka aiheuttaa rakastumisen tunteen ja miehillä ei. Senhän näkee siitäkin, että seksin jälkeen miehet usein haluavat nopeasti siirtyä muihin puuhiin, kun taas naiset lepertelisivät sängyssä tai sohvalla vielä tuntikausia, siitä kuinka ihanaa oli, kuinka paljon rakastaa jne, Naiset ovat tunneihmisiä, joille ei riitä pelkkä kyrpä ja miehet eivät. Kai se juontaa jo alkuajoista: naaraalla on pakko olla muutakin kuin vietti paritella. Pitää olla vietti myös hoitaa ja hoivata. Välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
vaiko
Niin kyl ne miehetkin ottaa sen parisuhteen. Mikään ei voita säännölistä piparia/munaa.
No niin minäkin olen ajatellut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M28
ihastut vääriin naisiin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M28
ihastut vääriin naisiin?
ap
Ilmeisesti. Tosin mietityttää onko edes olemassa tässä suhteessa oikeaa naista
Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Monikin mies olisi halunnut parisuhteen, minä en. Tykkään itsenäisyydestäni ja vapaudestani, miehistä tahdon lähinnä ystävyyttä, satunnaista seuraa ja rietasta seksiä. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
vaiko
No niin minäkin olen ajatellut.
ap
Tosin jos sitä pillua saa säännöllisesti ja useilta naisilta ei paljoa kiinnosta alkaa leikkimään kotia.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilla orgasmi tuottaa samaa hormonia, joka aiheuttaa rakastumisen tunteen ja miehillä ei. Senhän näkee siitäkin, että seksin jälkeen miehet usein haluavat nopeasti siirtyä muihin puuhiin, kun taas naiset lepertelisivät sängyssä tai sohvalla vielä tuntikausia, siitä kuinka ihanaa oli, kuinka paljon rakastaa jne, Naiset ovat tunneihmisiä, joille ei riitä pelkkä kyrpä ja miehet eivät. Kai se juontaa jo alkuajoista: naaraalla on pakko olla muutakin kuin vietti paritella. Pitää olla vietti myös hoitaa ja hoivata. Välittää.
Tämän takia satunnaisseksi on naisille riski ja miehille mahdollisuus?
ap