Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia OVO:sta? Voimistelu harrastuksena?

Vierailija
08.03.2016 |

Tyttöni 6 ja 8v. ovat nyt jostakin saaneet päähänsä, että aloittavat joukkuevoimistelun ja haluavat kilpailemaan (!?) Onko kokemuksia? Lähin seura olisi Olarin Voimistelijat.. Onko siellä ihan tosi tiukka meininki? Sellasta aivopesua? Jotenkin sellasen kuvan koko touhusta olen saanut. Itse olen tanssinut kyllä lapsena, ja ajatellut että se oli kropallekin terveellisempi juttu, voimistelu kun on sellasta vääntöä, mutta se ei nyt kuulemma tytöille kelpaa.. Mitä mieltä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olarin voimistelijat on huipputasokas seura jossa erinomaiset valmentajat. Kokemusta on. 10 vuotta voimistelua harrastaneena voin sanoa että hauskaa se on eikä hajota kroppaa. Jos aikoo kilpailla kovalla tasolla niin kausimaksut ovat korkeita ja kuri tiukkaa. OVOssa on joka ikäluokalle eritasoisia ryhmiä joten voi valita juuri sen omantasoisen ryhmän. Tytöille OVOssa pidetää luentoja terveellisestä ruokavaliosta ja hieman myöhemmin myös naiseksi kasvamisesta, mutta ei se mitään aivopesua ole! Valmentajat ovat erittäin mukavia ja suomalaisia toisin kuin vaikka SVS:ässä, jossa melkein kaikki venäläisiä.

15.5 maanantaina OVOssa järjestetään valintakokeilut, joissa haetaan uusia tyttöjä ryhmiin. Reippaasti vain sinne kokeilemaan!

Lisää tietoa ovon nettisivuilta

ovo.fi

Vierailija
2/3 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ovollakin on harrasteryhmiä, joihin pääsee ensin treenaamaan. Tai ainakin osaavat sellaiseen seuraan ohjata. :)

OVOlla on kovia joukkueita, SM- ja kilpasarjassa. Sellainen toiminta vaatii kurinalaisuutta valmentajilta ja tytöiltä, kovaa duunia.

Naapuriseurasta, mutta eiköhän se samanlaista ole kaikissa seuroissa, joista tulee mitalijoukkueita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovo on aika kova. Sinne vaan jos haluu kärkikahinoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi