Mitä työtä olisit valmis tekemään 3000€/kk?
Kommentit (32)
Omituinen kysymys, pitäisikö tuon palkan olla iso vai pieni, koska minun silmääni se on todella iso. Tekisin melkein mitä vain paitsi prostituutiota, eläinkokeita tai turkistarhausta yms.
No voisin opettaa sitä paljon parjattua ruotsia yläasteelaisille....
Mulla ei ole ikinä ollut palkka yli 3000 e/kk. Paras on 2200 e. Ja tein toimistotöitä. Ja alle 3000 olen tehnyt aika paljon muutakin.
Lähes mitä vaan. T. Osa-aikatyöläinen
Pari tuntia viikossa voisin jotain kevyttä säätöä.
melkein mitä tahansa. Paitsi en kaikista vittumaisimpia kuten puhelinmyyntiä.
Jotain kevyttä ja siistiä sisätyötä ilman suurempaa vastuuta, vaikka johdon- tai taloushallinnon assistenttina ellei työnkuvat liian laajat. Helsingissä siis. Sellaisiin tuollainen max 3000e palkka on sopiva.
Melkein mitä vain.
Terveisin 1500 € / kk.
Mitä vaan, jos ylennys- ja kehittymismahdollisuuksia on. Toki tekisin ilman ylennysmahdollisuuttakin, mutta samalla saattaisin etsiä muutakin työtä. Toki jos olisin käynyt vain esim. ammattikoulun, niin tuohan olisi jo tosi hyvä palkka ihan pidemmällä tähtäimellä mahdollisuutta palkankorotuksiin. Tuo on aika tyypillinen muutaman vuoden alalla olleen insinöörin palkka, mutta eronahan siinä on että palkka nousee sitten kokemuksen ja vuosien, sekä tehtävänkuvanmuutosten, myötä. Muita vastaavia lähellä olevia palkkoja taitanee olla esim. opettajan palkka ja monen vähän pienempipalkkaisen alan johto/esimiesaseman palkka.
Jos tässä nyt haetaan sitä onko ks. palkka hyvä palkka vai ei, niin kyllähän se on ihan hyvä palkka. Siivoojan, henkilökohtaisen avustajan, kaupankassan ja raksamiehen töitä tehneenä (em. kesätöitä) sanoisin että peruspalkkana aika moni suomalainen saa vaan toivoa tuollaisia palkkoja. Toki esim. kaupankassa pääsee välillä lähelle, kun tekee paljon iltaa ja viikonloppua, mutta peruspalkkahan se on millä elää pitää ja millä vertailu tehdään.
14 siis insinööri, jolla palkka enemmän, mutta aikoinaan oli tuota summaa ja tosi tyytyväinen olin silloinkin. Toki siinä painoi sekin, että tiesin että palkka nousee kyllä ajan myötä.
Ihan mitä vaan, paitsi huoraamista ja puhelinmyyntiä. Olisin aivan käsittämättömän onnellinen, jos saisin tuolla palkalla työtä.
T: Työtön maisteri
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan, paitsi huoraamista ja puhelinmyyntiä. Olisin aivan käsittämättömän onnellinen, jos saisin tuolla palkalla työtä.
T: Työtön maisteri
Minkä alan maisteri olet?
Melkeinpä mitä vaan. Nyt brutto 2400e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Työtön maisteriMinkä alan maisteri olet?
"Pahin" mahdollinen yhdistelmä eli yhteiskuntatieteet ja tutkinto ulkomailta. Hyvästä yliopistosta, mutta eipä ole yhtään duunia sillä irronnut. Ihan vaan matalapalkkaisia duunaritöitä olen tehnyt ja nyt työttömänä. Taas. Kai sitä pitää aloittaa alusta taas opiskelut, vaikka rahaa ei olisi siihen laittaa.
Ihan mitä tahansa hommaa, kunhan on laillista eikä aiheuta minulle ruumiinvammoja.
t. pitkäaikaistyötön
Siivoamista