Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva nyt kuulla joltain lappeenrantalaiselta et onko toi Susa siellä suosituin muija jota kaikki kyttää ja pelkää?
Mie en ollu koskaa Susasta kuullukkaa ennen tätä sarjaa.
T. N21 Lappeenrannasta, keskusta
Miekään en ollut kuullu tästä tytöstä ikinä aikaisemmin, eikä miun kaveritkaan kenen kaa ollaan mietitty et kuka ihme se on.
T. N20, Lappeenranta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä noista lastenvahdeista taitaa olla aine video snapchatissa. Mut eihän se mulle kuulu
Katoin ihan samaa...
Siis mistä aineesta kysymys?
Katsoin kaikki jaksot yhteen putkeen. Mun mielestä ei ainakaan ollut mitenkään tylsä kausi, vaan viihdyttävin kaikista! Ihan ku olis katsonut jotakin ennalta käsikirjoitettua saippuasarjaa. Täysin käsittämätön kuvioi toi au pairina 18-vuotiaana 3-kymppiselle yh-isälle.
I
Koska isabella on uskovainen eikö muutenkaan käy täysillä. Niinku jeesuksenmorsiammet yleensä. Ärsyttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeesti hävettää noiden tyttöjen puolesta... Antavat ihan kamalan kuvan suomalaisista.
Ja au-paireista.
Mulle tuli oikeastaan paha mieli koko sarjasta.
- "En usko tasa-arvoon. Jotkut ihmiset ovat ylempänä, jotkut alempana." (Susa)
- "Hävettää kun kaikki näkivät, että me juteltiin niiden kanssa" (Susa) (ne = kaksi tavallista kundia)
- "Kaikki sanovat, että olen Lappeenrannan suosituin tyttö ja tiedän mä se itsekin." (Susa)
- "Katsoisin mä teitäkin nenän vartta pitkin, jos oltaisiin Lappeenrannassa" (te = toiset au-pairit)
Mä olen aina pitänyt suomalaisia reiluina, aitoina ja ahkerina, mutta tämän sarjan perusteella ei siltä näytä. En tiedä, onko ajat sitten muuttuneet ja sukupolvet sitä myötä...
Koska Susa sanoi noin, suomalaiset eivät enää ole reiluja, aitoja eivätkä ahkeria?
Pidin aluksi tuosta Henriatasta. Vaikutti sellaiselta reippaalta höpsöltä tytöltä, joka tulee hyvin kaikkien kanssa toimeen.
Tuo scott kuvio kuitenkin muutti mielipidettä, ja muutenkin sellainen vähän turha höösääminen ja Susan haukkuminen (vaikkakin se haukku osui nyt oikeaan paikkaan ja hyvä että joku hänelle sanoikin asiasta, mutta tuollainen purkaus oli vähän ylimitoitettu, eikä sellaista oteta tosissaan).
Tuli aivan jumalaton myötähäpeä tuosta scott kuviosta!. Tuon miehen elekieli, ilmeet, puheet ja kaikki antoi aivan selvän viestin, että ei ollut kiinnostunut Henrietasta. Ei varmasti uskonut, että tuo Henrietta jäisi asumaan sinne, ja luulisi, että siitä tuli joku vuosisadan rakkaustarina. Tuntui kokoajan, että koko suhde on vain henrietan päässä...
Siis joo kyllähän se varmaan vähän huvitteli nuoren naisen kanssa, mutta ei todellakaan mitään ihastumista näkynyt, pikemminkin päinvastoin. Jatkuvasti kyseli, että oiskos se työpaikka löytynyt jne. Suoranaista vihjailua, että painuisi nyt jo helvettiin. Ja mikä täälläkin oli ote jostakin henrietan kirjoituksesta, jossa kertoo, että tuo scott oli pyytänyt että etsisi kämpän läheltä, että suhdetta voisi jatkaa, mutta muuttaisi nyt pois, kuulostaa ihan siltä, että tuo mies on vain yrittänyt "helpolla" päästä hänestä eroon, ettei mitään draamaa syntyisi.
Tuolla lähdönhetkelläkin tuo mies vaikutti vain hirveän huojentuneelta ja onnelliselta. (siis kun henrietta lähti).
Äh. Sarjan suurin myötähäpeä kyllä tuli tästä kuviosta ehdottomasti.
Isabellaa katsoin järkyttyneesti alkuohjelman. Jotenkin on aivan toisesta ulottuvuudesta. Sarjan jatkuessa kyllä aloin pitämään hänestä!. Tuo kikattelu häiristi kyllä, mutta se hyväntahtoisuus vain on jotenkin hellyttävää. Ihanaa, että maailmassa on tuollaisia hyväntahtoisia ihmisiä. Ja se isabellan ensimmäisen perheen äiti oli aivan kamala. Näki jo heti esittelyvideosta, että on naama nurinpäin ja aisti, että luonne on varmasti hankala. Juuri sellainen elämäänkyllästynyt matami.
En olisi varmasti itsekkään tuollaisen tyrannin seurassa viihtynyt. Se tiskausjupakkakin kuulosti niin vain riidanhaastamiselta. Toinen yrittää oma-aloitteisesti auttaa, niin saa siitä huudot ja vielä tämä emäntä selittää tilannetta, niinkuin kaikkien pitäisi ymmärtää kuinka järkyttävää se on kun au pair yrittää tiskata..
Susa. En tiedä voiko tästä henkilöstä edes puhua, kun tuntuu niin uskomattomalta, että tuollainen prinsessa on edes olemassa. Kyllä minustakin tuntui paikoin, että ei kuitenkaan aivan aidosti ole tuollainen paholainen, vaan pitää nyt sitä jostakin syystä "coolina" olla suosittu. On jonkinsortin fantasia varmaan olla joku suurenluokan kaunotar ja julkkis ja kuvittelee myös sellaista olevan, josta tuollaiset suosiopuheet.
Inhotti sellainen riidankylvämishalu. Nautti silminnähden siitä epäsovusta minkä kylvi tyttöjen ja juhan välille. Nautti aivan ilmiselvästi noiden viestien lukemisesta ja juhon nolaamisesta jne.
Pahantahtoinen, ikävä ihminen. Pohjimmiltaan varmaan ihan herkkä pikkutyttö.
Mutta kun tuommoisella tiellä jatkaa, niin kyllä kauhistuttaa. Ja toivon, että saa kyllä vähän elämältä nenilleen, joka voisi asenteita palauttaa normaaliin uomaan.
Ja Juho.
Minä tykkäsin.
Ihmettelin kyllä kans tuota Susaan ihastumista. Ja en pitänyt runsaasta juomisesta.
Mutta. Hoiti työnsä hyvin. On vähän ujon oloinen ja siksi tuo kommunikointi tuon teinin kanssa on vähän sellaista töksähtelevää. Mutta siitä alyssasta näki, että selkeästi tykkäsi tuosta Juhosta, ja oli harmissaan kun lähdönhetki oli.
Enkä kyllä ajattelisi, että oli edes helpoin työ. Tuo Juho sai sen näyttämään helpolta. Ei se teinin kanssa mitään helppoa varmasti ole, ja vaikkei niitä aamujakaan näytetty, niin kertoi, että mm.aamut on niitä hankalia. Oli kuitenkin eniten vastuussa arjesta, siivosi, teki ruuan jne. Vastuullisen oloinen nuori mies.
Enkä ymmärrä hänen parjaamistaan täällä.
Ja mitä tulee niihin "nais vs mies" juttuihin, niin enpä kyllä osaa tuollaisia niin vakavasti ottaa.
Olen itse nainen ja minäkin viljelen tuollaisia "naiset sitä, miehet tätä" juttuja, se vaan tuntuu naisilta olevan jotenkin sallitumpaa kuin miehiltä. Tuo Juhokin heitti niitä kyllä mielestäni ihan vitsillä.
Sitäpaitsi, aika moni juttu niistä oli ihan paikkaansapitävä. Kyllä minun kokemukseni mukaan naisissa ja miehissä joissakin asioissa on vain paljonkin eroja. Ihan vaikka se draamankylväminen ja "tunteellisuus". Ei tietenkään aina näin, mutta yleisempää se naisilla on kuin miehillä.
Noista Susan ihan järkyttävällä tavalla luetuista Juhon viesteistä saa kuvan että Susa oli Johon kaa sillai mutta nyt yritti antaa toisenlaisen kuvan! Ihme muija .
Susa Etelä-Saimaa lehdessä otsikkona PIKAVAUHDILLA LEGENDAKSI. Anna mun kaikki kestää. 'ihastuin Joeyyn koska sillä on niin hyvät kulmakarvat.' 'oon kyllä aina halunnut jonkun tittelin, itse olisin sanonut että kuningas.'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva nyt kuulla joltain lappeenrantalaiselta et onko toi Susa siellä suosituin muija jota kaikki kyttää ja pelkää?
Mie en ollu koskaa Susasta kuullukkaa ennen tätä sarjaa.
T. N21 Lappeenrannasta, keskusta
Jos se Susa ei pyörinyt Keskustapuolueen tupailloissa kovin paljoa.
Isabella blogissaan koittaa väkisin löytää ensimmäisestä hostäidistään hyviä puolia.
Henrietta kansanedustajan tytär ollut myös semissä Miss Helsinki kisassa, ohhoh.
Olipayllätyksiä kirjoitti:
Henrietta kansanedustajan tytär ollut myös semissä Miss Helsinki kisassa, ohhoh.
Tuliko uutena tietona?
En tie onko tää jo ollu täällä ku en koko ketjua käyny läpi, mut tällaseen törmäsin: http://www.esaimaa.fi/m/Online/2016/03/15/Au%20pair-televisiosarjan%20l…
Lol. Legenda. :D
No tuli Henrietan missitausta yllärinä kun kroppa tota ja naama:)?????
H on 160 ja missikisassa niin vähä yllärinä!
Löytyykö mistään Henrietan Miss Helsinki kuvia?
Olen nyt katsonut 6 jatkoa. Arvioni:
- Isabella: sympaattinen sekä ihailtavan positiivinen ja kiitollinen kaikesta, hihittely tosin hieman häiritsee.
- Juho: vaikuttaa aikuisemmalta kuin muut sekä suhtautuu työhönsä muita vakavammin, tosin sille osui kiva perhe.
- Henrietta: myös sympaattinen, iloinen, miellyttävä, mutta Scott-kuvion seuraaminen aiheuttaa jonkin verran myötähäpeää. Otti Susan puhutteluun ihan aiheesta.
- Susa: kylmä, pissis, itsekäs, sosiaaliset taidot alikehittyneet. En tiedä, miksi hän kuvittelee olevansa jotain niin upeaa, kun minä näen hänessä aivan tavallisen näköisen tytön. Onneksi en tunne häntä, mutta toivon hänen kasvavan ihmisenä.
Muuta:
- Isabellan ekan perheen äidistä sai heti alkuun hankalan ja epämiellyttävän vaikutelman. Kun Isabella lähti ekasta perheestä, äidin käytöksen seuraaminen oli kiusallista, miten voi aikuinen ihminen käyttäytyä niin juntisti.
- Scott: mielestäni hänen elekielestään ja ilmeistään ei ollut nähtävissä, että olisi ollut erityisen ihastuksissaan Henriettaan tai Teganiin. Myös omituista, miksi ylipäätään halusi au pairin, jos lapsensa eivät edes vakituisesti asu hänen luonaan.
- Alissa: ikäistään paljon nuoremman näköinen tyttö, ei ollut edes ikinä meikannut, veikeä ja sympaattinen.
En olisi antanut omaa lastani aikanaan edes tunniksi noille tyttösille.
Hyvä kysymys!
Kuten edelläni oleva kirjoitti, yleissivistyksestä ja ihan uutisten seuraamisesta ei olis harmia.
Luulen, että oisko muslimipoika on vähän suurpiirteisesti Susalle tämän selittäny, ja Susa on sitten tietämättömyyttään suostunu tähän..