Olen tapaillut kaksi viikkoa naista, joka ei saa orkkua
Muuten kuin nuolemalla. Ihana nainen, vei jalat alta heti tavatessa..mutta mulla on hirveät paineet hänen seksuaalisesta tyydyttämosestä. Hän sanoi että nauttii kaikesta, ja uskonkin siihen..sanoi myös että aiemmissa suhteissa hänet on lytätty myös seksin osalta...
Mitä pitäisi tehdä?
M37
Kommentit (136)
Itse saan vain, jos yhdyntä on alkuun tarpeeksi hidasta, että pääsen kunnolla nauttimaan. Ja työnnöt syviä ellei ole liian pitkä kikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimoni ei saanut 15 vuoden aikana yhtään orkkua. Nykyinen saa 9 kertaa kymmenestä rakastelusta
Tai sitten nykyinen on pirun hyvä näyttelemään ;)
Itse en ole kokenut ikinä orgasmia. Naimisissa 14 vuotta. Nautin seksistä muuten ja se tuottaa minulle tyydytystä. Olemme kumpikin tyytyväisiä seksielämäämme.
N39
Mä en ole koskaan saanut nuolemalla. Enkä vasta kuin muutaman vuoden miehen sormin, mikä on sinänsä hassua, kun omin sormin käy turhankin nopeasti. Yhdynnässä olen saanut parikymmentä vuotta. Niin, me naiset ollaan erilaisia. Ja kun sä rakastut ihmiseen, sä haluat tehdä sille sellaista hyvää, kuin se ihminen kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei saa pelkästä yhdynnästä orgasmia, hänellä on todennäköisesti jotain patoutumia seksuaalisuutensa kanssa. Todennäköisesti feministien aivopesu, että nainen ei saisi alistua, on tehnyt tepposensa. Seurustelin itsekin kerran tuollaisen naisen kanssa, joka sai orgasmin ainoastaan, kun mies alistuneesti nuoli hänen alapäätään. Tunsin oloni suhteessa ennen pitkään koiraksi. Onneksi nykyisin seurustelen naisen kanssa, kuka on vapautunut ja tulee jo minuutin panon jälkeen, jos oikein kunnolla vasaroin.
M26
Päivän parhaat naurut. Vai että koira. Tai no, seksitadoistasi päätellen touhu saattaakin muistuttaa koiren panemista :D
Ilmeisesti sinä et tykkää, että naisesi ottaa sinulta suihin?
PS. nykyinen naisesi näyttelee, jotta sinä tuntisit itsesi paremmaksi vasaroijaksi.
Mä saan orkun vain, kun masturboin ja parhaan sellaisen, kun kuvittelen olevani pervon lääkärisedän vastaanotolla.
Joten ei kannata kysellä kabanossisi kanssa, että tulenko paremmin lähetyssaarnaajassa vai takaapäin.
Naisen orgasmi lähtee naisesta itsestään, aivoista. Jotkut saa pelkästä kosketuksesta ja toiset ei ollenkaan vaikka mitä tekisi. Asia ei ole sinusta riippuvainen, voit ainoastaan tehdä sen mitä nainen pyytää ja auttaa häntä saamaan orgasmin tavoilla joilla hän sen saa.
En ole koskaan saanut nuolemalla, vaan ainoastaan yhdynnässä tai sormilla. On meitä naisia hyvin erilaisia. Joskus suostun nuoltavaksi miehen toiveesta. Mies kyllä saa suihinottoa melkein joka kerralla. Eikö ole se ja sama, kunhan jotenkin saa? On naisia, jotka eivät koskaan etene orgasmiin asti kuin omin avuin, mutta asiahan hoituu sitten niin.
Taas tätä. Koittakaa nyt hyvät miehet opetella edes vähän anatomiaa. Uskon että on olemassa naisia jotka saa yhdynnässä, kuten on varmasti olemassa miehiä jotka saa pelkkiä kiveksiä hieromalla, mutta penis vastaa klitorista ja kivekset emätintä.
Eli rautalangasta väännettynä, jos saat orgasmin ilman peniksen stimulointia, voit ihmetellä miksei nainen saa ilman klitoriksen stimulointia.
Yli 30 vuoden kokemus seksistä, useammastakin kumppanista, enkä koskaan ole saanut yhdynnässä. Ei mitään merkitystä sillä, onko mies hyvin vai huonosti varustettu, paneeko pitkään vai tuleeko nopeasti jne. Sen sijaan nuolemalla, kädellä ja leluilla saan. Orgasmihan tulee klitoriksen kautta, ei emättimestä. Klitoris (joka siis anatomisesti vastaa miehen penistä) on paljon isompi kuin se huppu, joka näkyy ulospäin, ja joillakin naisilla se lantion sisällä oleva osa ilmeisesti saa riittävästi kiihotusta yhdynnässä, toiset tarvitsevat lisäksi suoraa kiihotusta sille klitoriksen kärjelle. Meitä jälkimmäisiä on suuri(n?) osa naisista ja on aivan ihanaa, että siitä viimeinkin puhutaan ja yhä useampi nainen uskaltaa tunnustaa, ettei saa yhdynnässä. Vaatimus, että naisen pitäisi saada emätinorgasmi on suunnilleen yhtä realistinen kuin että miehen pitäisi saada orkku kiveksiä puristelemalla. Kyllähän sekin voi joskus tapahtua, mutta todennäköisesti useimmat toivoisivat kiihotusta suoraan penikselle eli naisen tapauksessa klitalle.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Koittakaa nyt hyvät miehet opetella edes vähän anatomiaa. Uskon että on olemassa naisia jotka saa yhdynnässä, kuten on varmasti olemassa miehiä jotka saa pelkkiä kiveksiä hieromalla, mutta penis vastaa klitorista ja kivekset emätintä.
Eli rautalangasta väännettynä, jos saat orgasmin ilman peniksen stimulointia, voit ihmetellä miksei nainen saa ilman klitoriksen stimulointia.
Heh, kirjoitettiin ilmeisesti lähes samaan aikaan samasta asiasta :-)
t. Viesti 32
Naisista korkeintaan 20% saa orgasmin pelkän yhdynnän avulla. Hyvin pieni osa siis. Yleensä naiset teeskentelee juuri näiden ahdasmielisten mielipiteiden takia. Eipä tarvi selitellä.
Minä en ole koskaan saanut orgasmia mieheltäni ja olemme olleet yhdessä 6v. Enkä saanut aiemmissakaan suhteissa. Saan orkun vain itseäni tyydyttämällä ja usein siinäkin menee tovi
Jätä. Ei frigidiin kannata haaskata aikaa. Elämä on nautittavampaa toimivan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuoden kokemus seksistä, useammastakin kumppanista, enkä koskaan ole saanut yhdynnässä. Ei mitään merkitystä sillä, onko mies hyvin vai huonosti varustettu, paneeko pitkään vai tuleeko nopeasti jne. Sen sijaan nuolemalla, kädellä ja leluilla saan. Orgasmihan tulee klitoriksen kautta, ei emättimestä. Klitoris (joka siis anatomisesti vastaa miehen penistä) on paljon isompi kuin se huppu, joka näkyy ulospäin, ja joillakin naisilla se lantion sisällä oleva osa ilmeisesti saa riittävästi kiihotusta yhdynnässä, toiset tarvitsevat lisäksi suoraa kiihotusta sille klitoriksen kärjelle. Meitä jälkimmäisiä on suuri(n?) osa naisista ja on aivan ihanaa, että siitä viimeinkin puhutaan ja yhä useampi nainen uskaltaa tunnustaa, ettei saa yhdynnässä. Vaatimus, että naisen pitäisi saada emätinorgasmi on suunnilleen yhtä realistinen kuin että miehen pitäisi saada orkku kiveksiä puristelemalla. Kyllähän sekin voi joskus tapahtua, mutta todennäköisesti useimmat toivoisivat kiihotusta suoraan penikselle eli naisen tapauksessa klitalle.
Me naiset olemme tosiaankin erilaisia, minä voin saada orkun pelkästään rintojen hieronnasta. Voin saada orgasmin klitoriksen hieronnasta, yhdynnästä ja jopa peppuseksistä. Erilainen orkku tulee myös g-pisteen hieronnasta ja sen kautta myös ejakuloin herkimmin, mutta saatan ejakuloida myös yhdynnässä. Mun rinnat eivät ole millään tavalla kiinni klitoriksessa, ja silti voin saada orkun niistä, enkä ole ainut nainen, joka saattaa laueta näin. Aivan taivaallista on laueta useammalla tavalla yhtä aikaa, klitorisorkku ja ejakulointi yhtä aikaa on tajunnan räjäyttävä kokemus. Ja ne eripaikoista saatavat orkut kaikki ovat todellakin erilaisia.
Myös miehet ovat erilaisia, osa ei halua, että kiveksiin kosketaan, osa taas tykkää niiden käsittelystä. Osa miehistä ei halua että heidän eturauhastaan hierotaan pepun kautta, osa taas nauttii siitä suunnattomasti.
Minulle orgasmin saaminen edellyttää sitä, että olen vapautunut, rentoutunut ja nautin tilanteesta. Erityisesti tuo ejakulointi edellyttää sitä.
Mulla myös yli 30 vuoden kokemus seksielämästä, neljästä kumppanista, ja vaikka orkkuja olen saanut aiemminkin runsaasti, vasta viimeisin kumppani on räjäyttänyt pankin.
Itse saan itsetyydytyksellä orgasmin helposti ja ilman klitorikseen koskemista, mutta mies ei ole saanut ikinä orgasmia minulle, olen yrittänyt opettaa muttei mies ole kauhean kärsivällinen opettelemaan sitä oikeaa kohtaa sormellaan, harmi koska olisi kiva tietää miltä tuntuu kun joku toinen saa sinulle orgasmin, mutta en ole asiasta tehnyt ongelmaa. En ole kertonut etten ole koskaan saanut hänen kanssaan, en halua pahaa mieltä miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan saanut orgasmia. Ihan sama mitä minä teen tai mies tekee, en saa. Mutta oikeasti kyllä nautin seksistä tosi paljon.
Terv, ihan tavallinen nainen
Mä kerron sulle takuuvarman kikan saada kokea orgasmi. Ota suihkusta se sadetinpää irti ja asetu mukavasti kylppärin lattialle istumaan nojaten seinään. Suuntaa vesipaine klitorikseen ja saat minuutin/minuuttien sisällä :)
Onnea! Olet oppinut tekemään jotain oikein!