Olen tapaillut kaksi viikkoa naista, joka ei saa orkkua
Muuten kuin nuolemalla. Ihana nainen, vei jalat alta heti tavatessa..mutta mulla on hirveät paineet hänen seksuaalisesta tyydyttämosestä. Hän sanoi että nauttii kaikesta, ja uskonkin siihen..sanoi myös että aiemmissa suhteissa hänet on lytätty myös seksin osalta...
Mitä pitäisi tehdä?
M37
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä arvelet sen johtuvan? Ulottuuko klitoris selkään saakka? Ei, sen sijaan se saa kiihotusta myös emättimen kautta. Sitähän tässä on yritetty selittää, naiselle klitoris = miehelle penis. Klitoriksessa on se ero, että suurin osa siitä on lantion sisäpuolella ja vain pieni kärki näkyy ulospäin. Osalle naisista riittää yhdynnästä saatu stimulaatio eli "paine" klitorista kohtaan emättimen sisäpuolelta, suuri(n) osa tarvitsee lisäksi klitoriksen kärjen suoraa stimulaatiota. Kohtele siis klitorista kuten toivoisit naisen kohtelevan kulliasi, emätin ei tuota laukeamista.
Ja ota jonkinlainen oppitunti naisen anatomiassa.
Eli siis pilluun naimisesta aiheutuva klitorikseen kohdistuva hieronta aiheuttaa orgasmin yksinomaan? Tämä on minulle shokki. Kuvittelin, että aukossa on enemmän tuntoa.
Jos näin on, niin miksi tässä ketjussa väitetään, että kivesten hierominen voisi aiheuttaa orgasmin? Terska on aika kaukana kiveksistä.
Se vertaus oli nimenomaan tarkoitettu tekemään ymmärrettäväksi miten vaikeaa naisen olisi saada orgasmi pelkästään emätintä hyväilemällä. Kyllä, orgasmi lähtee klitoriksesta ja klitoriksen pitää olla huomion kohteena silloin kun naisen haluaa tyydyttää. Sinuakin saattaa kiihottaa vaikkapa niskasta silittäminen, ainakin jos olet valmiiksi eroottisesti virittynyt, ja saatat laueta unissasi, mutta aina se on penis, joka laukeaa. Naisella reaktio tapahtuu klitoriksessa.
aarrrrg taas tätä :D
Koittakaa nyt muut naiset ymmärtää, että meitä naisia on erilaisia. Esim minä en pidä klitoriksen pienen ulkoisen osan koskettamista seksin aikana juurikaan. Se on joskus ihan ok, joskus voi tuntua hyvältä, mutta se ei ole minulle se juttu. Sen sijaan yhdyntä tuntuu todella hyvältä. Klitoris jatkuu emättimen vieressä, klitoris ei ole pelkkä pieni uloinen osa. Joten yhdyntä voi todellakin olla paaaaljon parempaa kuin nuoleminen/sormetus, jos on sellainen anatomia. Tässä naiset ovat erilaisia.
Ap kuule, kaikki on hyvin. Sinussa ei ole mitään vikaa. Sinun siittimessäsi ei ole mitään vikaa. Päinvastoin. Olet hyvä sängyssä!
Sinä tyydytät tyttöystäväsi nuolemalla. Luuletko, että kaikki miehet tuosta vaan oppivat nuolemaan oikein, tai edes haluavat oppia? Sinä hallitset suvereenisti tämän taitolajin.
Lisäksi olet ilmeisesti niin sympaattinen henkilö, että naisesi on uskaltanut avautua sinulle tarpeistaan sen sijaan, että päätyisi teeskentelemään orgasmia yhdynnässä, niin kuin niin monen tämän kommenttiketjun miehen naiset.
Teillä menee siis eroottisesti ja emotionaalisesti hyvin. Jatka samaan malliin. Ei syytä huoleen, olkaa onnellisia!
Käyttäjä1545 kirjoitti:
masu kirjoitti:
Voi teitä,suurin osa naisista huijaa sen orgasmin yhdynnän aikana ;).
T;nainen 40v
Kyllä se on täysin fakta, että on olemassa naisia, jotka saavat sarjaorgasmeja. Monet näyttelevät varmasti juu... mutta sitten on niitä, jotka oikeasti laukeavat ja helposti.
Huvittavaa miten oma kokemus on ainoa oikea. Itse saan ainakin useita orgasmeja putkeen, ilmeisesti jonkin verran osaamisesta kiinni koska aiemmat poikaystävät eivät ole tällaista saaneet aikaan. Eivät aika monesti edes sitä yhtä.
Mutta täytyy muistaa että se seksi on muutakin kuin orgasmi, ei se päämäärä vaan se matka ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Koittakaa nyt hyvät miehet opetella edes vähän anatomiaa. Uskon että on olemassa naisia jotka saa yhdynnässä, kuten on varmasti olemassa miehiä jotka saa pelkkiä kiveksiä hieromalla, mutta penis vastaa klitorista ja kivekset emätintä.
Eli rautalangasta väännettynä, jos saat orgasmin ilman peniksen stimulointia, voit ihmetellä miksei nainen saa ilman klitoriksen stimulointia.
Heh. Taidat olla nainen, jos luulet, että kiveksistä voi saada jotain nautintoa. Itselleni ei kiveksiä hieromalla tule sen isompaa nautintoa, kuin vaikka selkää rapsuttamalla. Emättimessä on herkät limakalvot, kiveksissä ei ole mitään sellaista tunnealuetta, mikä voisi aiheuttaa orgasmin. :)
Ei ne kivekset ole muuta, kuin sellaiset suojeltavat, mihin ei saa mitään isompaa iskua tulla. Jos tulee isku kiveksille, niin sen jälkeen sattuu vatsaan kovaa ja pitkään. Kivesten pinnassa ei ole kuitenkaan mitenkään erityistä tuntoa, mikä voisi aiheuttaa kiihoittumista
Emättimessä ei todellakaan ole herkät limakalvot, päinvastoin. Sehän on tarkoitettu päästämään läpi lapsia.
no mulla on kyllä emättimessä aika paljonkin tuntoa, sanoivat palstalaiset mitä tahansa. Nimenomaan yhdyntä on se, joka tuntuu todella nautinnolliselta. Klitorishan jatkuu emättimen vieressä, ei se ole mikään pelkkä pieni nyppylä, vaan aika iso "elin".
Sitä tuntoherkkää aluetta ei jatku koko emättimen mitalta. Alkupäässä lähinnä. Siksi peniksen pituudella ei ole niin paljon väliä kuin ympärysmitalla.
Oksettaa nuoleminen. Ruma alapää ns. hirvipillu ja aromikin on kuvottava.
Orkku siellä orkku täällä. Seksi seksi seksi. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa nuoleminen. Ruma alapää ns. hirvipillu ja aromikin on kuvottava.
Olisikohan penis enemmän sinun makuusi?
En saa orkkua muuta kuin moottoroidulla sauvalla ja silläkin vain yksikseni, en miesten kanssa. No, ehkä voisin saada sormillakin, mut se on niin kauheen hidasta.
Olen kyllä koittanut sauvotella miehienkin kanssa, mut siinä tulee aina vain mieleen, et miltä tää nyt näyttää. Onko karvat ojennuksessa, pillu pesty, valuuko meikit, meneekö kampaus pilalle jne.
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimoni ei saanut 15 vuoden aikana yhtään orkkua. Nykyinen saa 9 kertaa kymmenestä rakastelusta
Ex vaimosi on nykyään Jannen kanssa ja nykyään hänkin saa vähintään 9 kerralla kymmenestä orkun. Sun taidot ei vaan riittäneet hänelle.
t. Kaisa
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, vielä harvempi ilman klitoriskosketusta, joten sinulla on joko käynyt hyvä tuuri tai sitten naiset ovat teeskennelleet useita kertoja yhdynnän aikana...
Supistelua tuskin voi näytellä, joten uskon orgasmien olleen aitoja.
Kovin hyvä tuuri minulla ei ole naisten kanssa ollut. Ehkä sen suhteen, että naiset ovat saaneet helposti orgasmeja, mutta muutoin en voi sanoa olleeni onnekas.
Miksei voi näytellä? Tunnustan itsekin nuorempana olleeni epävarma ja näytelleeni orgasmia ja silloin nimenomaan tein sen supistelemalla.
En ole koskaan näytellyt orgasmia enkä edes pystyisi feikkaamaan niin nopeita supisteluja, mitä orkun aikana koen.
Vierailija kirjoitti:
Vasta kaksi viikkoa ja panette jo? ...Onnee vaan...
Öööö, mitä? Itse haluan ainakin testata naisen makuuhuoneominaisuudet mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Nykyisen kanssa päädyttiin sänkyyn alle puoli tuntia ensimmäisestä tapaamisen alusta ja onnellisia olemme. :) M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1545 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Koittakaa nyt hyvät miehet opetella edes vähän anatomiaa. Uskon että on olemassa naisia jotka saa yhdynnässä, kuten on varmasti olemassa miehiä jotka saa pelkkiä kiveksiä hieromalla, mutta penis vastaa klitorista ja kivekset emätintä.
Eli rautalangasta väännettynä, jos saat orgasmin ilman peniksen stimulointia, voit ihmetellä miksei nainen saa ilman klitoriksen stimulointia.
Heh. Taidat olla nainen, jos luulet, että kiveksistä voi saada jotain nautintoa. Itselleni ei kiveksiä hieromalla tule sen isompaa nautintoa, kuin vaikka selkää rapsuttamalla. Emättimessä on herkät limakalvot, kiveksissä ei ole mitään sellaista tunnealuetta, mikä voisi aiheuttaa orgasmin. :)
Ei ne kivekset ole muuta, kuin sellaiset suojeltavat, mihin ei saa mitään isompaa iskua tulla. Jos tulee isku kiveksille, niin sen jälkeen sattuu vatsaan kovaa ja pitkään. Kivesten pinnassa ei ole kuitenkaan mitenkään erityistä tuntoa, mikä voisi aiheuttaa kiihoittumista
Emättimessä ei todellakaan ole herkät limakalvot, päinvastoin. Sehän on tarkoitettu päästämään läpi lapsia.
no mulla on kyllä emättimessä aika paljonkin tuntoa, sanoivat palstalaiset mitä tahansa. Nimenomaan yhdyntä on se, joka tuntuu todella nautinnolliselta. Klitorishan jatkuu emättimen vieressä, ei se ole mikään pelkkä pieni nyppylä, vaan aika iso "elin".
Sitä tuntoherkkää aluetta ei jatku koko emättimen mitalta. Alkupäässä lähinnä. Siksi peniksen pituudella ei ole niin paljon väliä kuin ympärysmitalla.
No sori vaan mutta kyllä mulla on ihan koko emättimen mitalta tuntoa. Ja tuntuu yhdyntäliikket hyvältä koko mitalta. Ilmeisesti olen sitten poikkeus, mutta et sä tätä tunnetta silti multa pois saa.
Kokemukseni perusteella uudella naisystävälläsi on väljä emätin (iso vagina). Sinulla ilmeisesti liian pieni penis tyydyttämään hänet. Mutta ei hätää, ehdota hänelle fistingia (nyrkkipano) sillä tavalla väljänkin emättimen omaavan nainen saa orgasmin. Toki voit jatkaa nuolemistakin, kunhan pidät huolta että kieli ei kramppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimoni ei saanut 15 vuoden aikana yhtään orkkua. Nykyinen saa 9 kertaa kymmenestä rakastelusta
Ex vaimosi on nykyään Jannen kanssa ja nykyään hänkin saa vähintään 9 kerralla kymmenestä orkun. Sun taidot ei vaan riittäneet hänelle.
t. Kaisa
Mistäs tiedät?
Nuole ja kun nainen on saanu orkun, niin nuole uusi orkku, oon tehny mun naiselle ja tykkäs tosi paljon!!