Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tapaillut kaksi viikkoa naista, joka ei saa orkkua

Vierailija
08.03.2016 |

Muuten kuin nuolemalla. Ihana nainen, vei jalat alta heti tavatessa..mutta mulla on hirveät paineet hänen seksuaalisesta tyydyttämosestä. Hän sanoi että nauttii kaikesta, ja uskonkin siihen..sanoi myös että aiemmissa suhteissa hänet on lytätty myös seksin osalta...

Mitä pitäisi tehdä?
M37

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuin nuolemalla. Ihana nainen, vei jalat alta heti tavatessa..mutta mulla on hirveät paineet hänen seksuaalisesta tyydyttämosestä. Hän sanoi että nauttii kaikesta, ja uskonkin siihen..sanoi myös että aiemmissa suhteissa hänet on lytätty myös seksin osalta...

Mitä pitäisi tehdä?

M37

Tarkoitatko ettet tiedä mitä sängyssä pitäisi tehdä, jos nainen kuitenkin tulee vain nuolemalla? Käytätte seksiin sen verran aikaa kuin hyvältä tuntuu, kun nainen on tosi kiihottunut nuolet hänelle orgasmin ja laukeat itse kun hyvältä tuntuu, miten sitten tykkäätkin sen tehdä. Kommunikointi toiveistanne puolin ja toisin ei ole kiellettyä myöskään. Välttämättä nainen ei halua tai kaipaa ihan aina nuolemista vaikka sillä saisikin orgasmin. Uskot, kun nainen sanoo että tykkää seksistä kanssasi ja uskot etenkin että seksi voi olla todella nautinnollista vaikka ei olisikaan orgasmihakuista.

Etenkin jos hänellä on huonoja kokemuksia aiemmista seksisuhteista, hän ei välttämättä ole hyvä kertomaan mistä tykkää ja mistä ei. Seuraile hänen elekieltään mutta älä stressaa tai painosta, näytä tai kerro mistä erityisesti nautit hänen kanssaan ja sillä tavalla kannusta häntä kertomaan mistä itse pitää.

Vierailija
42/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sääli, että osa teestentelee, eikä miehet opi tuottamaan naiselleen orgasmia. Luulisi kumppanin nautinnon jokapoikaa kiinnostavan. Toisinpäinhän se ei toimisi. Jos naisena tekisit jotain niin väärin, että mies ei tulisi asiasta tulisi varmasti ongelma.

Ap:lle mitä väliä sillä on miten saa, kun kerran kuitenkin saa. Harvoin minäkään saan pelkästä yhdynnästä, mutta sormetus ja yhdyntä yhtä aikaa toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepujeelis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan saanut orgasmia. Ihan sama mitä minä teen tai mies tekee, en saa. Mutta oikeasti kyllä nautin seksistä tosi paljon.

Terv, ihan tavallinen nainen

Mä kerron sulle takuuvarman kikan saada kokea orgasmi. Ota suihkusta se sadetinpää irti ja asetu mukavasti kylppärin lattialle istumaan nojaten seinään. Suuntaa vesipaine klitorikseen ja saat minuutin/minuuttien sisällä :)

Ei kyllä ole mikään takuuvarma kikka, valoja nyt! Kiva jos sulla toimii, mutta toivottavasti et tosissasi usko että jokainen kyllä kokisi orgasmin tuolla tekniikalla.

Vierailija
44/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan että onko kaluni liian lyhyt ja onko sillä vaikutusta? Ap

Ei välttämättä. Iso osa naisista ei saa orgasmia pelkällä penetraatiolla, vaan klotirsta on stimuloitava. Suhde on aika tuore, mutta voisit varovasti kysyä, että mikä on hänen mielipide seksileluihin. Nykyään löytyy paljon erilaisia välineitä, joilla on mahdollista ärsykkeitä klitorikseen yhdynnän aikana. Ainakin meillä vaimo tykkää niistä.

G-piste ei ole syvällä, joten varmasti kalusi on riittävä! Lempparidildoni on hyvä jos kymmensenttinen eikä edes paksu ja saan aina, nam! :)

Vierailija
45/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex vaimoni ei saanut 15 vuoden aikana yhtään orkkua. Nykyinen saa 9 kertaa kymmenestä rakastelusta

Onnea! Olet oppinut tekemään jotain oikein!

Eli vain miehessä voi olla vika ja naiset ovat geneerinen aivoton massa?

Vierailija
46/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 vastasi jo hyvin. Älä alistu koiraksi naiselle. Nainen on se, joka siihen koiran asemeen kuuluu. Itse en ikinä ottaisi naista, joka vaatii suuseksiä (paitsi jos se tarkoittaa minulle antamista ;)). M20

Ps. Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.

Ja milläköhän perusteella ruinaat suuseksiä, kun jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan? ;) Pikkupoika sinä vielä oletkin - aikuiset miehet nauttivat pimpsan mausta ja tuoksusta ja märkyydestä ja siitä, kun nainen nauttii.

Vierailija
47/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 vastasi jo hyvin. Älä alistu koiraksi naiselle. Nainen on se, joka siihen koiran asemeen kuuluu. Itse en ikinä ottaisi naista, joka vaatii suuseksiä (paitsi jos se tarkoittaa minulle antamista ;)). M20

Ja milläköhän perusteella ruinaat suuseksiä, kun jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan? ;) Pikkupoika sinä vielä oletkin - aikuiset miehet nauttivat pimpsan mausta ja tuoksusta ja märkyydestä ja siitä, kun nainen nauttii.

Naiseenkin voi masturboida. M20

Vierailija
48/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Koittakaa nyt hyvät miehet opetella edes vähän anatomiaa. Uskon että on olemassa naisia jotka saa yhdynnässä, kuten on varmasti olemassa miehiä jotka saa pelkkiä kiveksiä hieromalla, mutta penis vastaa klitorista ja kivekset emätintä.

Eli rautalangasta väännettynä, jos saat orgasmin ilman peniksen stimulointia, voit ihmetellä miksei nainen saa ilman klitoriksen stimulointia.

Heh. Taidat olla nainen, jos luulet, että kiveksistä voi saada jotain nautintoa. Itselleni ei kiveksiä hieromalla tule sen isompaa nautintoa, kuin vaikka selkää rapsuttamalla. Emättimessä on herkät limakalvot, kiveksissä ei ole mitään sellaista tunnealuetta, mikä voisi aiheuttaa orgasmin. :)

Ei ne kivekset ole muuta, kuin sellaiset suojeltavat, mihin ei saa mitään isompaa iskua tulla. Jos tulee isku kiveksille, niin sen jälkeen sattuu vatsaan kovaa ja pitkään. Kivesten pinnassa ei ole kuitenkaan mitenkään erityistä tuntoa, mikä voisi aiheuttaa kiihoittumista

Vierailija
49/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex vaimoni ei saanut 15 vuoden aikana yhtään orkkua. Nykyinen saa 9 kertaa kymmenestä rakastelusta

Jätätkö sinä vaimosi joka 10. kerta ilman orgasmia? Jos onnistuu noin usein saamaan, todennäköisesti hänellä jää vitutus päälle noista kerroista, kun ei saa orgasmia.

Vierailija
50/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan tässä nyt vielä ketjun teeman mukaisesti, että itse en ole vielä kokenut tilannetta, että nainen ei olisi saanut kanssani orgasmia. Jokaisella rakastelulla naiset ovat tulleet useita kertoja.

Itse en ole saanut aina orgasmia. Joskus panin naista naisen vaatimuksesta kulli kova jotain neljä tuntia yhteen putkeen, enkä saanut. Käteen vetämällä saan orkut aina viiden minuutin sisään.

Vierailija
51/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen voi hoitaa orgasminsa itse. On vaan turha tulla vinkumaan naiselta palveluksia ja pillua, jos ei itseä kiinnosta antaa mitään takaisin. Herra on hyvä ja runkkailee rauhassa.

Vierailija
52/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen voi hoitaa orgasminsa itse. On vaan turha tulla vinkumaan naiselta palveluksia ja pillua, jos ei itseä kiinnosta antaa mitään takaisin. Herra on hyvä ja runkkailee rauhassa.

Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka antaa. M20

Vierailija
53/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Koittakaa nyt hyvät miehet opetella edes vähän anatomiaa. Uskon että on olemassa naisia jotka saa yhdynnässä, kuten on varmasti olemassa miehiä jotka saa pelkkiä kiveksiä hieromalla, mutta penis vastaa klitorista ja kivekset emätintä.

Eli rautalangasta väännettynä, jos saat orgasmin ilman peniksen stimulointia, voit ihmetellä miksei nainen saa ilman klitoriksen stimulointia.

Heh. Taidat olla nainen, jos luulet, että kiveksistä voi saada jotain nautintoa. Itselleni ei kiveksiä hieromalla tule sen isompaa nautintoa, kuin vaikka selkää rapsuttamalla. Emättimessä on herkät limakalvot, kiveksissä ei ole mitään sellaista tunnealuetta, mikä voisi aiheuttaa orgasmin. :)

Ei ne kivekset ole muuta, kuin sellaiset suojeltavat, mihin ei saa mitään isompaa iskua tulla. Jos tulee isku kiveksille, niin sen jälkeen sattuu vatsaan kovaa ja pitkään. Kivesten pinnassa ei ole kuitenkaan mitenkään erityistä tuntoa, mikä voisi aiheuttaa kiihoittumista

Heh. Taidat olla mies, kun et ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia. Moni mies pitää kivesten hellimisestä kovinkin ja pyytää sitä erikseen.

Vierailija
54/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättimessä ei todellakaan ole herkät limakalvot, päinvastoin. Sehän on tarkoitettu päästämään läpi lapsia.

Vierailija
55/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, mun mies tykkää ihan järjettömästi kivesten hiplailusta ja imeskelystä. Emättimessä sen sijaan ei voi olla mitään kovin herkkää, synnytysten takia.

Vierailija
56/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuvitteletko, että se on emätin, joka yhdynnässä kiihottuu? Oikeasti?

Vierailija
57/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä. Ei frigidiin kannata haaskata aikaa. Elämä on nautittavampaa toimivan naisen kanssa.

Kannatta nyt ihan esimmäisenä katsoa sanakirjasta mitä frigidi tarkoittaa.

Vierailija
58/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Taidat olla mies, kun et ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia. Moni mies pitää kivesten hellimisestä kovinkin ja pyytää sitä erikseen.

Juu, mutta ei niissä kiveksissä ole kenelläkään siinä pinnassa mitään erityistä hermoaluetta, minkä "helliminen" voisi aiheuttaa orgasmin. Väittäisin, että kivesten takana siinä ns. välilihan alueella on sellaista, mistä tuntuu paremmalta, mutta ei mulla ole ainakaan kehossa mitään muuta paikkaa, kuin se kulli, mitä koskettelemalla voi saada orgasmin.

Nyt äkkiseltään tehdyssä kokeessa, kun aloin tässä kesken kirjoittamisen hieromaan kiveksiäni, niin totesin, että suurempi tuntosensaatio(ei eroottinen) tulee sormistani/kädestäni, kun se koskettaa kiveksiä. Kiveksistä ei tule yhtään mitään. Väittäisin, että kivesten pinta on jopa suhteellisen tunnoton.

Vierailija
59/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päivän parhaat naurut. Vai että koira. Tai no, seksitadoistasi päätellen touhu saattaakin muistuttaa koiren panemista :D

Ilmeisesti sinä et tykkää, että naisesi ottaa sinulta suihin?

PS. nykyinen naisesi näyttelee, jotta sinä tuntisit itsesi paremmaksi vasaroijaksi."

Näyttelee siksi että se vasarointi loppuisi nopeammin. 

Vierailija
60/136 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta ei niissä kiveksissä ole kenelläkään siinä pinnassa mitään erityistä hermoaluetta, minkä "helliminen" voisi aiheuttaa orgasmin. Väittäisin, että kivesten takana siinä ns. välilihan alueella on sellaista, mistä tuntuu paremmalta, mutta ei mulla ole ainakaan kehossa mitään muuta paikkaa, kuin se kulli, mitä koskettelemalla voi saada orgasmin.

Nyt äkkiseltään tehdyssä kokeessa, kun aloin tässä kesken kirjoittamisen hieromaan kiveksiäni, niin totesin, että suurempi tuntosensaatio(ei eroottinen) tulee sormistani/kädestäni, kun se koskettaa kiveksiä. Kiveksistä ei tule yhtään mitään. Väittäisin, että kivesten pinta on jopa suhteellisen tunnoton.

Ja minä saan helposti orgasmin yhdynnässä toisin kuin suuri osa naisista. Kummankaan yksilöllinen kokemus ei todista mitään koko sukupuolesta. Esim. eksäni sai suuretkin kiksit kiveksien hyväilystä, nykyinen ei taas pidä siitä lainkaan.