Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kulkee pettämisen raja?

Ellen7
07.03.2016 |

Miehelläni ja minulla on ollut keskinäinen sopimus, että yöelämässä/juhlissa/jne. ei mennä tekemään tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen (varmaan ihan ymmärrettävää, jos parisuhteessa ollaan... :D). Pitää sisällään siis oma-aloitteisen juttelun ja toisen kanssa tanssimisen. Jos vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee juttusille/iskemään, yritetään mahdollisimman nopeasti päästä tilanteesta pois.
Mieheni on kova poika menemään ja olenkin ollut huolissani, että pitääkö hän omalta osaltaan kiinni sopimuksestamme. Hän on vakuuttanut, että on toiminut sopimuksemme mukaan.
Kuitenkin viime viikonloppuna minulle selvisi (miehen kaveri kertoi minulle), että mieheni kyllä juttelee muille naisille ja jopa toimii näin: kun hän näkee hyvännäköisen tai kiinnostavan naisen, hän lähtee jututtamaan tätä naista. Saattavat istua samassa pöydässäkin illan kuluessa. Tanssinutkin on kuulemma naisten kanssa, mutta vain porukassa. Tilanteilla on kuulemma ollut usein mahdollisuus edetä pidemmällekin, mutta mieheni on siinä vaiheessa iskenyt jarrut pohjaan ja lähtenyt baarista kuulemma aina yksin.
Vedin aikamoiset herneet nenukkaan kuulemastani. Mieskin lopulta tunnusti toimintansa. Olin todella pettynyt, mutta samalla mietin, voiko tuollaista toimintaa ja valehtelua lukea jonkin asteiseksi pettämiseksi...? Minulla on todella ristiriitainen olo.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, se on sukupuolisyrjintää.

Vierailija
22/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo  on huonosti asiat ellei saa edes jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa saati tanssia. Ei ö

ihme että suhteet päätyy eroon moisen kontroloimisen takia. Ihan kuin vankilassa olis!

Miksi haluaisit jutella juuri vastakkaiselle sukupuolelle?

En ole tuo aiempi kommentoija, mutta miksi rajata puolet keskustelukumppaneista ulkopuolelle heidän yhden ominaisuutensa vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua seurustelevana naisena imartelee, jos joku tulee juttelemaan ja iskemään baarissa. Todellakin käytän tilanteen hyväkseni ja kalastelen kaikki kehut, ennen kuin paljastan olevani varattu. En toki sitä tietoa erikseen panttaa ja vastaan heti kysyttäessä, tai jos asia tulee muuten ilmi. En vaan tuo asiaa itse erityisesti esille, jos keskustelu pysyy miellyttävänä seurusteluna.

Baari-illan jälkeen kerron myös miehelleni, että olipas hyvä itsetuntoboosti kun joku random äijä yritti pokata baarissa! Ja mies myhäilee tyytyväisenä kun tietää, että muutkin himoitsevat naistaan. Win-win. Toki aikaansa minuun tuhlannut pokailija voi olla käärmeissään mutta olen sen verran itsekäs etten niistä niin välitä...

Minäkin luotan mieheeni, ja kuuntelen mielelläni kuinka joku mamma on yrittänyt häntä iskeä. Miehen ajatellessa tietenkin, että onneksi on jo parempi nainen kotona, ettei tarvitse tuollaiseen tyytyä. ;)

Suosittelen kokeilemaan, nostaa itsetuntoa kun saa huomiota ei ihmisiltä, eikö tarvitse salailla menojaan. Avoimuus ja luottamus sekä itseensä että kumppaniin, niillä pärjää!

Vierailija
24/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa huomiota ERI ihmisiltä siis. Muita virheitä en jaksa edes korjata. Mobiililla kirjoittaminen, huoh...

T. 23

Vierailija
25/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten outoa, ettei saa jutella vastakkaisen sukupuolen edustajalle. Aivan kuin jo se, että edustaa vastakkaista sukupuolta tarkoittaisi automaattisesti sitä että kohtuu neutraali kanssakäyminen (jutteleminen) tehtäisiin vain siksi, että aiottaisiin pettää.

Ei ole tullut minulle mieleenkään, että työporukalla baariin mentäessä ja molempien sukupuolten edustajien kanssa juteltuani olisin miehelleni tilivelvollinen koska olisin pettänyt häntä.

Entä miehen naispuoliset sukulaiset? Kaupan kanssat? Lääkärit? Onko heidänkin kanssaan keskusteleminen pettämistä?

Ilmeisesti anoppini tansseihin mennessään pettää appeani sen minkä kerkiää, koska tanssii muidenkin kanssa kun appeni ei ole tanssimisesta niin kovin tohkeissaan.

Itse tietenkin rajanne määrittelette, mutta älä odota että suuri osa ihmisistä näinkin tiukkoja rajoja ymmärtää.

Vierailija
26/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pettämisen raja menee koskettelussa. Halailu tuttujen kesken voi olla vielä ok...

Vierailija
27/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei pettämistä: suikkari, kuivavedot, pusuttelut, suuseksi generellt, tämä on: sisääntöräytys isoon kainaloon!

Vierailija
28/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua seurustelevana naisena imartelee, jos joku tulee juttelemaan ja iskemään baarissa. Todellakin käytän tilanteen hyväkseni ja kalastelen kaikki kehut, ennen kuin paljastan olevani varattu. En toki sitä tietoa erikseen panttaa ja vastaan heti kysyttäessä, tai jos asia tulee muuten ilmi. En vaan tuo asiaa itse erityisesti esille, jos keskustelu pysyy miellyttävänä seurusteluna.

Baari-illan jälkeen kerron myös miehelleni, että olipas hyvä itsetuntoboosti kun joku random äijä yritti pokata baarissa! Ja mies myhäilee tyytyväisenä kun tietää, että muutkin himoitsevat naistaan. Win-win. Toki aikaansa minuun tuhlannut pokailija voi olla käärmeissään mutta olen sen verran itsekäs etten niistä niin välitä...

Minäkin luotan mieheeni, ja kuuntelen mielelläni kuinka joku mamma on yrittänyt häntä iskeä. Miehen ajatellessa tietenkin, että onneksi on jo parempi nainen kotona, ettei tarvitse tuollaiseen tyytyä. ;)

Suosittelen kokeilemaan, nostaa itsetuntoa kun saa huomiota ei ihmisiltä, eikö tarvitse salailla menojaan. Avoimuus ja luottamus sekä itseensä että kumppaniin, niillä pärjää!

Minunkin mies tässä taannoin kehuskeli miten oli monta naista käynyt häntä pokailemassa. Kuvitteli, että se saa mut villiksi, mutta menikin ihan toisinpäin. Eipä tuntunut kivalta kuunnella, kun tuli vain olo, että piilokiristää tyyliin "kantsis varoa etten vaihda sua toiseen".

En ikinä kertois miehelleni jos mua pokailtais. Mitä se siitä tiedosta hyötyy.

Vierailija
29/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni petti minua miesten kanssa.

Kiellä ap nyt siltä omalta mieheltäsi kaikkien kanssa puhuminen.

Eihän sitä koskaan tiedä milloin joku Pera alkaa kiinnostamaan.

Vierailija
30/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä on se mitä on sovittu olevan pettämistä. Meillä se on suutelu ja siitä pahempi. Tuon tapauksen tulkitsisin pettämiseksi, kun kerran on sovittu, että siinä menee raja.

Vierailija
31/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo  on huonosti asiat ellei saa edes jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa saati tanssia. Ei ö

ihme että suhteet päätyy eroon moisen kontroloimisen takia. Ihan kuin vankilassa olis!

Miksi haluaisit jutella juuri vastakkaiselle sukupuolelle?

En ole edellisen kirjoittaja, mutta vastaan omasta puolestani:

Haluan periaatteessa jutella juuri niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa minulla synkkaa hyvin. Ei mitään väliä, onko kyseessä nainen, mies tai jotain siltä väliltä.

Olen ollut mieheni kanssa uskollisesti naimisissa jo 18 vuotta ja kummallakin meistä on aina ollut myös vastakkaista sukupuolta olevia kavereita. Meillä pettämisen raja menisi vieraan kanssa liian hellässä halailussa tai suutelemisessa.

Vierailija
32/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pettämistä, kun kerran olitte sopineet toimivanne erilailla. Ei ole reilua toimintaa mieheltä.

Vierailija
33/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole pettämistä, jos tunteet ei ole mukana. Sama asia kuin masturbointi.

Vierailija
34/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä tulee syyllinen olo ja/tai ei haluaisi kumppanin siitä tietävän, se on pettämistä.

Vierailija
35/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen7 kirjoitti:

Miehelläni ja minulla on ollut keskinäinen sopimus, että yöelämässä/juhlissa/jne. ei mennä tekemään tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen (varmaan ihan ymmärrettävää, jos parisuhteessa ollaan... :D). Pitää sisällään siis oma-aloitteisen juttelun ja toisen kanssa tanssimisen. Jos vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee juttusille/iskemään, yritetään mahdollisimman nopeasti päästä tilanteesta pois.

Mieheni on kova poika menemään ja olenkin ollut huolissani, että pitääkö hän omalta osaltaan kiinni sopimuksestamme. Hän on vakuuttanut, että on toiminut sopimuksemme mukaan.

Kuitenkin viime viikonloppuna minulle selvisi (miehen kaveri kertoi minulle), että mieheni kyllä juttelee muille naisille ja jopa toimii näin: kun hän näkee hyvännäköisen tai kiinnostavan naisen, hän lähtee jututtamaan tätä naista. Saattavat istua samassa pöydässäkin illan kuluessa. Tanssinutkin on kuulemma naisten kanssa, mutta vain porukassa. Tilanteilla on kuulemma ollut usein mahdollisuus edetä pidemmällekin, mutta mieheni on siinä vaiheessa iskenyt jarrut pohjaan ja lähtenyt baarista kuulemma aina yksin.

Vedin aikamoiset herneet nenukkaan kuulemastani. Mieskin lopulta tunnusti toimintansa. Olin todella pettynyt, mutta samalla mietin, voiko tuollaista toimintaa ja valehtelua lukea jonkin asteiseksi pettämiseksi...? Minulla on todella ristiriitainen olo.

Jos kikuli käy pimpulissa. Siinä pettämisen raja.

Vierailija
36/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen hitaita lähekkäin ei ole pettämistä. Olen samaa mieltä että kun kikuli käy pimpulissa se on pettämistä. Fyysistä pettämistä.

Sitten onkin kaikenlaista muuta pettämistä valehtelu suurista asioita esim. Voi voi tietäisittepä kakarat miten julma ja valehteleva kaikenlaisine hämärätoimineen puoliso voi toiselle olla.

Eläkää nyt ensin älkääkä väitelkö täällä olemattomista asioista mikä on mielestänne pettämistä. Jos juttelee tai tanssii jonkun kanssa voi voi ja voi😊

Vierailija
37/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies tässä taannoin kehuskeli miten oli monta naista käynyt häntä pokailemassa. Kuvitteli, että se saa mut villiksi, mutta menikin ihan toisinpäin. Eipä tuntunut kivalta kuunnella, kun tuli vain olo, että piilokiristää tyyliin "kantsis varoa etten vaihda sua toiseen".

En ikinä kertois miehelleni jos mua pokailtais. Mitä se siitä tiedosta hyötyy.

Höh, en ole itse ajatellut asiaa ollenkaan noin. Me kun lähinnä puhumme pokailijoista tyyliin "hehheh se oli kyllä vähän ressukka tyyppi, sääliksi melkein kävi" tai "ihmisillä on nykyään huvittavia iskurepliikkejä". Ei tarkoitus ole leuhkia ja saada kumppania mustasukkaiseksi, vaan jakaa hauska kokemus. Samalla toki tuon esille sen, että pidän siitä kun minua kehutaan ja saan huomiota. Ei kai se väärin ole? Kerron kumppanilleni myös jos pomo kiittää työpanoksestani tai tuntematon kehuu kampaustani. Ne ovat minulle hetkiä, jotka ovat vaikuttaneet minuun, ja haluan jakaa ne kumppanini kanssa. Samoin on baaripokailijoiden kohdalla. Minua huvittaa, jos joku tulee puhumaan imelyyksiä baaritiskillä, sekä ällöttää jos känniääliö tulee kourimaan. Piristävää taas on, jos joku tuntematon pitää minua kiinnostavana henkilönä parin vaihdetun sanan jälkeen. Miksi tällainen pitäisi salata? 

Minulla on tapana kertoa tällaiset sattumukset miehelleni ja jakaa tunteeni, vaikkei kyse olisikaan mistään isoista jutuista. Ehkä se on sitten jonkun mielestä outoa tai äärimmäisen epäkiinnostavaa. Mieheni ei vaan ole koskaan osoittanut olevansa pahoillaan näistä jutuista, joten en ole tajunnut ajatella sitä siltä kantilta. :/ Toivottavasti hän ei ole vain näytellyt, koska en tietenkään haluaisi pahoittaa hänen mieltään kun jaan näitä asioita. Pitääpä miettiä ensi kerralla kahdesti. 

Vierailija
38/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko pettämistä jos menen tansseihin erään varatun miehen kanssa johon olen ihastunut ja ehkä toisinkin päin. ? Emme ole enää nuoria.

Vierailija
39/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit tehdä asian puolisosi vieressä tai hänen tietäen tekosi niin siinä raja. Huom. ja tässä ei päde se että luulen tai uskon puolisoni ymmärtävän ja pitävän että tää on ok. Eli luulo ei ole tiedon väärti. Ja koska ihmiset on erilaisia niin myöskään hokema kyllä mäkin sallisin tämän, ei käy

Vierailija
40/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä jos menee tansseihin vieraan kanssa. Hyvänen aika!!

Mutta jos käy nussimassa tanssikaverin kanssa niin se on pettämistä!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi