Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kulkee pettämisen raja?

Ellen7
07.03.2016 |

Miehelläni ja minulla on ollut keskinäinen sopimus, että yöelämässä/juhlissa/jne. ei mennä tekemään tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen (varmaan ihan ymmärrettävää, jos parisuhteessa ollaan... :D). Pitää sisällään siis oma-aloitteisen juttelun ja toisen kanssa tanssimisen. Jos vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee juttusille/iskemään, yritetään mahdollisimman nopeasti päästä tilanteesta pois.
Mieheni on kova poika menemään ja olenkin ollut huolissani, että pitääkö hän omalta osaltaan kiinni sopimuksestamme. Hän on vakuuttanut, että on toiminut sopimuksemme mukaan.
Kuitenkin viime viikonloppuna minulle selvisi (miehen kaveri kertoi minulle), että mieheni kyllä juttelee muille naisille ja jopa toimii näin: kun hän näkee hyvännäköisen tai kiinnostavan naisen, hän lähtee jututtamaan tätä naista. Saattavat istua samassa pöydässäkin illan kuluessa. Tanssinutkin on kuulemma naisten kanssa, mutta vain porukassa. Tilanteilla on kuulemma ollut usein mahdollisuus edetä pidemmällekin, mutta mieheni on siinä vaiheessa iskenyt jarrut pohjaan ja lähtenyt baarista kuulemma aina yksin.
Vedin aikamoiset herneet nenukkaan kuulemastani. Mieskin lopulta tunnusti toimintansa. Olin todella pettynyt, mutta samalla mietin, voiko tuollaista toimintaa ja valehtelua lukea jonkin asteiseksi pettämiseksi...? Minulla on todella ristiriitainen olo.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni petti minua satunnaisen tuttavuutensa kanssa ja jätti minut pian sen jälkeen alkaakseen seurustella hänen kanssaan. Olivat yhdessä pari kuukautta ja uusi miehensä jäi kiinni pettämisestä, minkä jälkeen avokki olisi halunnut minut takaisin.

Surullista.

Vierailija
2/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Mutta joskus provoistakin herää ihan hedelmällistä keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei juttelussa tai tanssimisessa (eriasia sit joku kiihkeä hinkkaaminen ja iholla oleminen) mun mielestä mitään pahaa ole, mutta toisaalta miksi varattuna pitäisi oikein etsiä seuraa toisista naisista/miehistä tai tanssia muiden kanssa jos tietää ettei kumppani pidä siitä.

Ei kai siinä auta kun vielä jutella asiasta ja sopia pelisäännöt uudelleen.

Vierailija
4/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, mitä et haluaisi kumppanisi saavan tietää.

Vierailija
5/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pettämistä! Mutta voi johtaa siihen melko äkkiä. Ihmisellä on taipumus mennä aina vähän pidemmälle kun viime kerralla. Ensin juttelu ok, kohta halaus jne..

Vierailija
6/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan miehet liikkuvat koko ajan niin sanotulla harmaalla alueella. Koskettelevat, juttelevat, halaavat jopa. Seksiin asti ei mennä, joten jostain se jännitys elämään on haettava. Ja siis naimisissa olevista miehistä puhun!

Vierailija
7/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni kysyinkin, miksi hän kokee tarvetta mennä juttelemaan muille naisille. Hän vähän aikaa tuumaili ja sanoi sitten, että ei hän juttele naisille iskumielessä, vaan "tyydyttää vain sosiaalisia tarpeitaan, kun alkoholia nautittuaan tykkää jutella vielä tavallista enemmän".

En nyt oikein tiedä onko tuo nyt mikään hyvä selitys. Mieheni on horoskoopiltaan kyllä kaksonen, eli eläväistä sorttia...

Vierailija
8/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, ettei muiden kanssa saa jutella! Mutta itsehän te sääntönne päätätte... 

Vierailija
9/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen näyttää olevan. Pettäminen vain ajan kysymys.

Vierailija
10/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi määritellä ihan itse sen, mitä pitää pettämisenä. Toisaalta voi miettiä sitäkin, onko jokseenkin kohtuutonta kieltää toista juttelemasta baarissa vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa.

Olisikohan teidän kohdallanne ongelmana lähinnä se, että kiinnostuksenkohteenne ovat erilaiset. Sanoit, että "mies on kova poika menemään" - viihdytkö itse mieluummin kotona? Onko miehesi yleensäkin paljon sosiaalisempi ja puheliaampi kuin sinä? Puolisoiden erilaisuus ei tietenkään ole huono juttu. Jotenkin vain tuntuu siltä, että olette niin erilaisia, että se nakertaa luottamusta...

En osaa antaa yksiselittäisiä vastauksia kun en tunne teistä kumpaakaan, mutta mietipä asiaa.

Vierailija
11/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies hyvän sään aikana. Tuo käytös kertoo, että mies ajattelee suhdetta jonkinlaisena ponnahduslautana, josta voi tarvittaessa ponnistaa paremman naisen luokse, kunhan sellainen yöelämässä tulee vastaan. Ei ole reilua kumppanin kannalta eikä henkisesti kypsä mies tuollaista tekisi. Ja saattaahan olla, että joku kerta yöelämässä hänen tulee otettua viinaa tavallista enemmän, kontrolli pettää ja päätyy sänkyyn muuten vaan.

Vierailija
12/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet liikkuvat koko ajan niin sanotulla harmaalla alueella. Koskettelevat, juttelevat, halaavat jopa. Seksiin asti ei mennä, joten jostain se jännitys elämään on haettava. Ja siis naimisissa olevista miehistä puhun!

Olen nainen enkä kyllä koe saavani mitään jännitystä elämääni siitä, että juttelen muiden miesten kanssa, saatan koskea ja halatakin heitä.

Vierailija
13/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa edes jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa?!? WTF?! Älytöntä ja jopa sairasta kontrollointia! Mitä enemmän toista kieltää ja asettaa vaatimuksia sekä epäilee, sitä varmemmin toinen varmasti rikkoo näitä "sääntöjä". Näin oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
14/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista, ettei muiden kanssa saa jutella! Mutta itsehän te sääntönne päätätte... 

Miksi valita naisille juttelun miehille jutustelun sijaan?

Vierailija
15/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kielletty muiden kanssa juttelemista. Vaan naisten välttämistä:) siinä on ero. Hauska ilta voi olla miesten kanssakin ja silti 50% ihmisistä baarissa "käytettävissä" viihtymiseen:)

Vierailija
16/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä kyllä koe saavani mitään jännitystä elämääni siitä, että juttelen muiden miesten kanssa, saatan koskea ja halatakin heitä.

Siis halailet muiden miehiä/muita miehiä, etkä saa edes jännitystä siitä. Mitä saat?

Vierailija
17/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi pettää

Vierailija
18/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää sallii sama sit sulle. Kyllä mä ainakin voin tanssia ja jutella ja miehenikin saa, ei se mitään pettämistä ole. Pettämistä on se, jos lupee kourii, pussailee, ottaa suihin, panee.. Tanssiminen ja jutteleminen on ihan sivistynyttä touhua, mitä voi tehdä kavereidenkin kanssa, tekee vaan alkuun selväksi, että on varattu ja ei hae mitään hengailua ihmeellisempää ja vetäytyy, jossei toinen tiedä, missä raja menee.

Vierailija
19/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo  on huonosti asiat ellei saa edes jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa saati tanssia. Ei ihme että suhteet päätyy eroon moisen kontroloimisen takia. Ihan kuin vankilassa olis!

Vierailija
20/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo  on huonosti asiat ellei saa edes jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa saati tanssia. Ei ö

ihme että suhteet päätyy eroon moisen kontroloimisen takia. Ihan kuin vankilassa olis!

Miksi haluaisit jutella juuri vastakkaiselle sukupuolelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän