Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kulkee pettämisen raja?

Ellen7
07.03.2016 |

Miehelläni ja minulla on ollut keskinäinen sopimus, että yöelämässä/juhlissa/jne. ei mennä tekemään tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen (varmaan ihan ymmärrettävää, jos parisuhteessa ollaan... :D). Pitää sisällään siis oma-aloitteisen juttelun ja toisen kanssa tanssimisen. Jos vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee juttusille/iskemään, yritetään mahdollisimman nopeasti päästä tilanteesta pois.
Mieheni on kova poika menemään ja olenkin ollut huolissani, että pitääkö hän omalta osaltaan kiinni sopimuksestamme. Hän on vakuuttanut, että on toiminut sopimuksemme mukaan.
Kuitenkin viime viikonloppuna minulle selvisi (miehen kaveri kertoi minulle), että mieheni kyllä juttelee muille naisille ja jopa toimii näin: kun hän näkee hyvännäköisen tai kiinnostavan naisen, hän lähtee jututtamaan tätä naista. Saattavat istua samassa pöydässäkin illan kuluessa. Tanssinutkin on kuulemma naisten kanssa, mutta vain porukassa. Tilanteilla on kuulemma ollut usein mahdollisuus edetä pidemmällekin, mutta mieheni on siinä vaiheessa iskenyt jarrut pohjaan ja lähtenyt baarista kuulemma aina yksin.
Vedin aikamoiset herneet nenukkaan kuulemastani. Mieskin lopulta tunnusti toimintansa. Olin todella pettynyt, mutta samalla mietin, voiko tuollaista toimintaa ja valehtelua lukea jonkin asteiseksi pettämiseksi...? Minulla on todella ristiriitainen olo.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni tuntemani varattu mies testaa baarissa olisiko vielä saumaa muihin mimmeihin. Kokeillaan huvikseen ja jännityksen vuoksi. Harva kuitenkaan pettää vaan kiltisti menevät kuitenkin kotiin nukkumaan. Olen vähän järkyttynyt tästä, mutta voisin ehkä itsekin toimia samoin :D ihailu tuntuu aina hyvälle.

Vierailija
42/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toiminnan motiivi? Onko muutakin kuin huonoitsetuntoisen ihmisen huomion kalastelua? Tanssia ja jutellakin ku voi nii monenlaisin motiivein. Toimintanahan se on ihan ok jos ei ole ketunhäntä kainalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi