Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että laihduttaisin, koska..t.ammattivalittaja

Vierailija
07.03.2016 |

haluaa että elän kuulemma pitempään kuin 50v ja näen lapsemme kasvamisen aikuiseksi. Ihan hyvä perusteluhan tuo on. Kerroin kyllä hänelle että syöminen on ainoa lohtuni kun ei ole työtä eikä mitään. Ei tuntunut sitä oikein ymmärtävän. Mulle vaan ei riitä se että mulla on perhe. Rahattomana kotirouvana ei vaan jaksaisi elää. Onko mieheni vai minä oikeassa?

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä itsekin muutaman kerran täällä myöntänyt, että et ikinä töitä saa. Kuka sut palkkaisi ja mihin työhön? Olisi palkannut jo niin 20 vuotena, kun olet (turhaan) hakenut.

Mutta tuskinpa sä mitään töitä etsitkään, kunhan täällä lämpimiksesi puhelet. Anna rakkaan miehesi huolehtia noista raha-asioista, keskity sinä hoitamaan kotia ja lasta.

Vierailija
82/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin sä sinkuksi jäämistä olet miettinyt? Koko ikäsi teinistä lähtien olet ollut parisuhteessa, yhden miehen hautajaispäivän iltana muuttanut jo seuraavan miehen luo. Et mitenkään sinkkutyypiltä vaikuta.

No aika lailla mä olen joutunut noin toimimaan juuri näiden vajavaisuuksieni takia. Jos olisin terve ja olisin työssä niin luultavasti olisin sinkku. ap

Toisin sanoen olet joutunut hankkimaan itsellesi aina elättäjän, koska et ole itse pystynyt itseäsi elättämään.

Nyt sinulla elättäjä on, ja silti valitat siitä, että elintaso ei ole tarpeeksi korkea.

No mä rakastan nykyistä miestäni ettei häntä voi miksikään pelkäksi elättäjäksi kutsua ensimmäistä miestäni taas voi silläkin nimellä kutsua. Nykyinen mieheni on enemmän rakas mieheni kuin elättäjä, hän on tuki ja turvani myös näissä sairauksissani kun sukuni ei ole koskaan minusta välittänyt.ap

Mutta ongelma on se, että rahaa sinulla ei ole tarpeeksi, eikä asunto ole riittävän iso eikä uusi. Jos miestäsi ei voi kutsua elättäjäksi, niin kuka sinut sitten elättää?

Olenhan mä kertonut mummoni perinnöstä ja säätöistäni edellisen avioliiton ajoilta joilla olen osallistunut tämän perheen elatukseen 400€/kk 10v ajan. Ne toki nyt käytetty ihan normaaleihin laskujen maksuun ja nyt kai voi sanoa että mies mua elättää.ap

Aivan. Nyt mies sinua elättää. Elintasoosi et kuitenkaan ole siinä elatuksessa tyytyväinen. Jos haluat parempaa, sinun pitää itse tehdä asialle jotain.

Niin yritän koko ajan löytää töitä ja perheen laskut plus se ettei saa ostettua lapselle enää mitään huolestuttaa, ei se haittaa vaikka minä olen rahaton.ap

Jos olet ennen säästöilläsi osallistunut perheen kuluihin noin 400 €/kk, ja nyt ne rahat on jo syöty loppuun, niin selvähän on että talous on nykyään tiukemmalla, kun elätte pelkästään miehen tienaamilla tuloilla.

Ei auta kuin panna suu säkkiä myöten, ellet löydä jotain tulonlähdettä.

Niin, työmarkkinatukea mun on haettava ja se jollain konstilla saatava koska muuten liian tiukkaa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan sä itsekin muutaman kerran täällä myöntänyt, että et ikinä töitä saa. Kuka sut palkkaisi ja mihin työhön? Olisi palkannut jo niin 20 vuotena, kun olet (turhaan) hakenut.

Mutta tuskinpa sä mitään töitä etsitkään, kunhan täällä lämpimiksesi puhelet. Anna rakkaan miehesi huolehtia noista raha-asioista, keskity sinä hoitamaan kotia ja lasta.

Se ei nyt yksin pysty niitä hoitamaan. Nyt eletään lama aikaa ja minäkin tarvitsen tuloja että saamme ns leipää pöytää.ap

Vierailija
84/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin sä sinkuksi jäämistä olet miettinyt? Koko ikäsi teinistä lähtien olet ollut parisuhteessa, yhden miehen hautajaispäivän iltana muuttanut jo seuraavan miehen luo. Et mitenkään sinkkutyypiltä vaikuta.

No aika lailla mä olen joutunut noin toimimaan juuri näiden vajavaisuuksieni takia. Jos olisin terve ja olisin työssä niin luultavasti olisin sinkku. ap

Toisin sanoen olet joutunut hankkimaan itsellesi aina elättäjän, koska et ole itse pystynyt itseäsi elättämään.

Nyt sinulla elättäjä on, ja silti valitat siitä, että elintaso ei ole tarpeeksi korkea.

No mä rakastan nykyistä miestäni ettei häntä voi miksikään pelkäksi elättäjäksi kutsua ensimmäistä miestäni taas voi silläkin nimellä kutsua. Nykyinen mieheni on enemmän rakas mieheni kuin elättäjä, hän on tuki ja turvani myös näissä sairauksissani kun sukuni ei ole koskaan minusta välittänyt.ap

Mutta ongelma on se, että rahaa sinulla ei ole tarpeeksi, eikä asunto ole riittävän iso eikä uusi. Jos miestäsi ei voi kutsua elättäjäksi, niin kuka sinut sitten elättää?

Olenhan mä kertonut mummoni perinnöstä ja säätöistäni edellisen avioliiton ajoilta joilla olen osallistunut tämän perheen elatukseen 400€/kk 10v ajan. Ne toki nyt käytetty ihan normaaleihin laskujen maksuun ja nyt kai voi sanoa että mies mua elättää.ap

Aivan. Nyt mies sinua elättää. Elintasoosi et kuitenkaan ole siinä elatuksessa tyytyväinen. Jos haluat parempaa, sinun pitää itse tehdä asialle jotain.

Niin yritän koko ajan löytää töitä ja perheen laskut plus se ettei saa ostettua lapselle enää mitään huolestuttaa, ei se haittaa vaikka minä olen rahaton.ap

Jos olet ennen säästöilläsi osallistunut perheen kuluihin noin 400 €/kk, ja nyt ne rahat on jo syöty loppuun, niin selvähän on että talous on nykyään tiukemmalla, kun elätte pelkästään miehen tienaamilla tuloilla.

Niin, työmarkkinatukea mun on haettava ja se jollain konstilla saatava koska muuten liian tiukkaa.ap

No miksi et ole jo hakenut? Vai oletko etkä ole saanut?

Vierailija
85/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut mutta en ole saanut mutta tosiaan nyt pakko keksiä jotain mutta ei niistä sen enempää täällä.ap

Vierailija
86/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitää Ammattivalittaja-blogia. Saat tekemistä ja voit tienata pari euroa.

Vierailija
87/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sulle ei aiemmin ole myönnetty työmarkkinatukea, koska teet töitä miehesi yrityksessä (olkoonkin palkattomia), ei sulle sitä myönnetä nytkään. Etenkään, kun olet vielä juuri rekisteröinyt oman yrityksen.

Mutta tämänkin sä tiedät vallan mainiosti. Kunhan taas vedätät palstalaisia ännännen kerran.

Vierailija
88/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut mutta en ole saanut mutta tosiaan nyt pakko keksiä jotain mutta ei niistä sen enempää täällä.ap

Mä olen nyt lukenut sun valitusvirttäsi aika monta vuotta. Ainakin kerran viikossa sä olet julistanut, että nyt on pakko keksiä joku tulonlähde. Et ole keksinyt. Millä todennäköisyydellä veikkaat keksiväsi tulevaisuudessa? 90 prosentin? 50 prosentin? 10 prosentin?

Vierailija
89/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala pitää Ammattivalittaja-blogia. Saat tekemistä ja voit tienata pari euroa.

Hah, olen tuota ehdottanut, mutta ap on omien sanojensa mukaan kykenemätön oppimaan niinkin yksinkertaisen webbisoftan kuin Bloggerin käytön, joten blogin pito ei häneltä onnistu. Kuitenkin toivoo, että joku palkkaisi toimistotöihin ja uusia toimistojärjestelmiä käyttämään ihmisen, joka on kykenemätön oppimaan järjestelmien käyttöä.

Vierailija
90/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti ap:lle mitä tahansa niin aina löytyy syy miksi sitä ei voisi toteuttaa ja kokeilla. Nähty niin tuhannen kertaa. Ap on hiljaa mielessään tyytyväinen, että voi istua persuksillaan päivät pitkät mutta valittaa siitä näön vuoksi täällä.

Ap:n piti vielä pari päivää sitten muuttaa omilleen että rahahanat yhteiskunnalta aukeaa.

Vierailija
91/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyt on vaan jotain pakko keksiä koska miestä ei työt kiinnosta. Tänään oli töissä 3 tuntia viime viikon lomaili. Tuloja tarvitaan.ap

Vierailija
92/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nyt on vaan jotain pakko keksiä koska miestä ei työt kiinnosta. Tänään oli töissä 3 tuntia viime viikon lomaili. Tuloja tarvitaan.ap

No tuota nyt ei usko kukaan.

Vierailija
93/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta se on, ei hän enää juurikaan töitä tee siksi onkin niin tiukkaa.ap

Vierailija
94/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias sitä valituksen määrää, jos ammattivalittaja oikeasti joutuisi käymään töissä, puurtamaan jossain 8 tuntia päivässä, 5 päivää viikossa, ympäri vuoden, ja vuoden toisensa perään.

Vierailija
95/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä sulle tekemistä :)

Vierailija
96/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta se on, ei hän enää juurikaan töitä tee siksi onkin niin tiukkaa.ap

Työhullu, 12 tunnin päivää painava mies muuttuu käden käänteessä laiskaksi lorvailijaksi, kun tarinankuljetus sitä vaatii.

Vierailija
97/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan kun keksit. Vaikea kuvitella, että mitään löytyy

Vierailija
98/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan maailman vanhinta ammattia harjoittamaan!

Vierailija
99/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi löytyä potkua suhteeseen tai uusi suhde. Muuten et onnistu laihduttamaan. Niin ja habituksesi ei ole ongelmienne syy, se on seuraus.

Syyt on syvemmällä ei muitten ympärillä.

Eli olet oikeassa. Elämä pitää olla jokseenkin kivaakin ja tasapainoista. Että onnistuu yleensä mikään isompi projekti.

Nykyaikana ihmiset ovat vieraantuneet kaikesta normaalista ja se tuo ongelmia. Pitäisi olla jotakin ja saada sitä sun tätä. Eläkää hyvät ihmiset tässä ja nyt niillä resursseilla mitä on.

Koska näyttää pahasti siltä että tulevaisuus ei lahjoita sen enempää mitään ilmaiseksi. Pitää itse yrittää tehdä asioille jotakin. Se alkaa siitä että lähtee liikkeelle sen hetkisestä tilanteestaan. Ja yrittää parantaa sitä pikkuhiljaa eikä vain notkua täällä vauvapalstalla kirjoittelemassa.

Eli heippa kaikille. Lähden kirppikselle 😊.

Vierailija
100/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen umpi-ihastunut varattuun papparaiseen . Voi jopa olla molemmin puolista. Mutta olemme vanhanaikaisia eikä uskalla ehdottaa edes kaffille menoa ihan kaveriperiaatteella kun olemme varattuja. Vituttaa sanoisin.

Ei taida kukaan osata viisasten kiveä tarjota minulle. Tämä on ihan tosi kirjoitus.

Olemme tanssineet pariin otteeseen yhdessä. Mutta siinä se.

Mummeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän