Kauan pitää seurustella, että kehtaa pyytää anaalia?
Kommentit (138)
Minä kieltäydyin ekakerralla vaikka oikeasti kaikki kelpaa. Haluaisin kokeilla... Hieman kuitenkin pelottaa että toista kertaa mies ei enää kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se elämän ja kuoleman asia ole, mutta jokainen peppu mies ja peppumiehen seksuaalisuutta ymmärtävä nainen ymmärtää, että helkkarin isosta asiasta on kyse. Eipä ole kovin mieltä ylentävää ajatella, että olen loppuelämäni ajan ilman kakkosta, jos en vaihda naista tai käy vieraissa. Tätä ei naiseni tunnu ymmärtävän sadoista ja sadoista keskusteluistamme huolimatta. Eniten vituttaa se, että nainen on kertonut tuota muutamia kertoja kokeilleensa ja kertonut, että ei se mitenkään kamalaa ole, mutta hän "ei vain pidä siitä". Mitä enemmän asiaa ajattelen, niin sitä enemmän asia ottaa päähän.
Paljonkohan tuossa "ei niin kamalaa, mutta ei pidä siitä"-kommentissa mahtaa olla huomioitu se, että sen sanoo kumppanilleen, jonka mieltä ei halua pahoittaa. Tarkoittaako se, että ei ole kivuliasta, mutta anaalin nuohoaminen tuntuu vastenmieliselle? Vai jotain ikävämpää, muttei kehtaa sanoa ääneen?
Asia voi olla helkkarin iso peppuseksistä pitävälle, mutta niin se voi olla myös sille, joka jo lähtöön kokee sen epämiellyttävänä. Sen ei pitäisi vituttaa ainakaan enempää, että nainen on kokeillut sitä jo muutamaan otteeseen. Ei ainakaan tarvi ajatella että ei anna edes mahdollisuutta sille että itsekin nauttisi. Lisäksi tämän luulisi olevan niitä harvoja asioita, missä toisen haluttomuus on helppo ymmärtää, molemmilta kun löytyy se sama reikä. Harvempi heteromies taitaa haluta mitään vehkeen kokoista rektumiinsa, tapit on asia erikseen.
Tästä on keskusteltu todella paljon ja ei ainakaan ole kertonut, että olisi jotain kamalaa.. Mikä voisi sitten olla jotain "ikävää" jota hän ei kehtaisi minulle kertoa?
No siis se siinä vituttaa, että on jonkun toisen kanssa kokeillut, mutta minulle (6 vuotta yhdessä!) ei ole antanut edes mahdollisuutta kokeilla sitä hänen kanssaan. Joo ymmärrän, jos siitä ei toinen saa mitään kiksejä, mutta eikö sitä nyt edes kerran vuodessa (edes kerran kuudessa vuodessa!) voisi tehdä jotain, mistä toinen pitää valtavasti, vaikka itsestä "se ei kovin kivaa" olisikaan. En minä kakkoseeni mitään halua, mutta jos (tuntuu tyhmältä sanoa kun naisella ei nyt vaan yksinkertaisesti ole penistä) nainen siitä saisi valtavan orgasmin, niin kyllä minä ainakin kerran kesässä voisin kakkoseeni jotain ottaa. M29
AI ihan kerran kesässä voisit alentua naisen mieliksi?
Itse tuskin kuitenkaan tyytyisit jos nainen antaisi kakkosta vaan kerran kesässä sinun mieliksesi!!!
Luuletko että naisen ja miehen peräaukon ja -suolen anatomiassa on mitään eroa??!!!!
Ei se naisesta tunnu sen kummemmalta!!!
No siinä tapauksessa siinä ei ole mitään niin kummallista tai kivuliasta etteikö voisi ottaa vaikka kaksitoista kertaa vuodessa, rakkaan mieliksi.
t. Asiaa kokeillut mies. Ihan turhasta valitatte ja itsekkäitä olette, jos ette halua antaa mielihyvää puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se elämän ja kuoleman asia ole, mutta jokainen peppu mies ja peppumiehen seksuaalisuutta ymmärtävä nainen ymmärtää, että helkkarin isosta asiasta on kyse. Eipä ole kovin mieltä ylentävää ajatella, että olen loppuelämäni ajan ilman kakkosta, jos en vaihda naista tai käy vieraissa. Tätä ei naiseni tunnu ymmärtävän sadoista ja sadoista keskusteluistamme huolimatta. Eniten vituttaa se, että nainen on kertonut tuota muutamia kertoja kokeilleensa ja kertonut, että ei se mitenkään kamalaa ole, mutta hän "ei vain pidä siitä". Mitä enemmän asiaa ajattelen, niin sitä enemmän asia ottaa päähän.
Paljonkohan tuossa "ei niin kamalaa, mutta ei pidä siitä"-kommentissa mahtaa olla huomioitu se, että sen sanoo kumppanilleen, jonka mieltä ei halua pahoittaa. Tarkoittaako se, että ei ole kivuliasta, mutta anaalin nuohoaminen tuntuu vastenmieliselle? Vai jotain ikävämpää, muttei kehtaa sanoa ääneen?
Asia voi olla helkkarin iso peppuseksistä pitävälle, mutta niin se voi olla myös sille, joka jo lähtöön kokee sen epämiellyttävänä. Sen ei pitäisi vituttaa ainakaan enempää, että nainen on kokeillut sitä jo muutamaan otteeseen. Ei ainakaan tarvi ajatella että ei anna edes mahdollisuutta sille että itsekin nauttisi. Lisäksi tämän luulisi olevan niitä harvoja asioita, missä toisen haluttomuus on helppo ymmärtää, molemmilta kun löytyy se sama reikä. Harvempi heteromies taitaa haluta mitään vehkeen kokoista rektumiinsa, tapit on asia erikseen.
Tästä on keskusteltu todella paljon ja ei ainakaan ole kertonut, että olisi jotain kamalaa.. Mikä voisi sitten olla jotain "ikävää" jota hän ei kehtaisi minulle kertoa?
No siis se siinä vituttaa, että on jonkun toisen kanssa kokeillut, mutta minulle (6 vuotta yhdessä!) ei ole antanut edes mahdollisuutta kokeilla sitä hänen kanssaan. Joo ymmärrän, jos siitä ei toinen saa mitään kiksejä, mutta eikö sitä nyt edes kerran vuodessa (edes kerran kuudessa vuodessa!) voisi tehdä jotain, mistä toinen pitää valtavasti, vaikka itsestä "se ei kovin kivaa" olisikaan. En minä kakkoseeni mitään halua, mutta jos (tuntuu tyhmältä sanoa kun naisella ei nyt vaan yksinkertaisesti ole penistä) nainen siitä saisi valtavan orgasmin, niin kyllä minä ainakin kerran kesässä voisin kakkoseeni jotain ottaa. M29
Teet tietysti kuten parhaaksi katsot, mutta itse en jäisi suhteeseen, jossa minua kohdellaan alempiarvoisena kuin aiemmat kumppanit. Joko hän panee parastaan minun kanssani, tai sitten menee takas niitten luo joita hän oikeasti halusi/haluaa, joita oikeasti arvosti/arvostaa.
Mielummin yksin kuin nöyryytettynä suhteessa. Näin minä koen asian, en sano että muutkin pitäisi tuntea samalla tavalla.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet tietysti kuten parhaaksi katsot, mutta itse en jäisi suhteeseen, jossa minua kohdellaan alempiarvoisena kuin aiemmat kumppanit. Joko hän panee parastaan minun kanssani, tai sitten menee takas niitten luo joita hän oikeasti halusi/haluaa, joita oikeasti arvosti/arvostaa.
Mielummin yksin kuin nöyryytettynä suhteessa. Näin minä koen asian, en sano että muutkin pitäisi tuntea samalla tavalla.
M35
Puhut varmasti ihan totta... Jotenkin tämä asia alkoi vituttamaan vaan enemmän kun omat ajatukset kiteytti tänne "paperille". Ajattelin, että voisin laittaa vaikka seksin jäihin, koska väsyttää ja ei huvita ja sitten kun ottaa puheeksi, niin ehdotan että pitäiskö kokeilla... Puistattaa ajatella jakaa elämä sellaisen kanssa, jota ei selvästikkään kiinnosta minulle tärkeät asiat. Tottahan jokaisella on oikeus päättää mihin suostuu, mutta niin on oikeus valita omat kumppanitkin.. Meillä ei vielä ole lapsia, joten siinä mielessä nyt olisi vielä helppo lähteä. M29
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että voisin laittaa vaikka seksin jäihin, koska väsyttää ja ei huvita ja sitten kun ottaa puheeksi, niin ehdotan että pitäiskö kokeilla...
Off topic, miten tämä yleensä naisten käyttämämänä pidetty seksin panttaaminen tekosyillä on vaikuttanut parisuhteeseen? Vielä jos siihen liittää läpinäkyvästi ehdotteen jostain moneen kertaan jankatusta, jota ei halua tehdä? Eheyttävästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että voisin laittaa vaikka seksin jäihin, koska väsyttää ja ei huvita ja sitten kun ottaa puheeksi, niin ehdotan että pitäiskö kokeilla...
Off topic, miten tämä yleensä naisten käyttämämänä pidetty seksin panttaaminen tekosyillä on vaikuttanut parisuhteeseen? Vielä jos siihen liittää läpinäkyvästi ehdotteen jostain moneen kertaan jankatusta, jota ei halua tehdä? Eheyttävästi?
Mielellään kuulisin itsekkin vaikutuksista. En minäkään tuohon keinoon kovin luottavasesti suhtaudu, mutta eipä minulla taida olla hävittävää. M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään kuulisin itsekkin vaikutuksista. En minäkään tuohon keinoon kovin luottavasesti suhtaudu, mutta eipä minulla taida olla hävittävää. M29
Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla millaisia vaikutuksia miehen (tarkoitushakuisella) pihtaamisella on. Pääseekö tavoitteeseen? Tälle vois melkeen avata oman ketjun..
Jotkut naiset kieltäytyvät anaaliseksistä ja sanovat, että työnnetään ensin sinun perseeseen jotain. Mitään logiikkaahan tässä ei ole. Eikö olisi reilua jos asia ratkaistaisiin niin, että mies voi käydä vetämässä jotain maksullista kakkoseen? Miten tämä olisi naiselta pois jos nainen ei itse tästä pidä? Vastineeksi nainen saa halutessaan käydä työntämässä sen dildon vaikka maksullisen miehen kakkoseen, kun kerta siitä niin kovasti tykkää. Mikä tässä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset kieltäytyvät anaaliseksistä ja sanovat, että työnnetään ensin sinun perseeseen jotain. Mitään logiikkaahan tässä ei ole. Eikö olisi reilua jos asia ratkaistaisiin niin, että mies voi käydä vetämässä jotain maksullista kakkoseen? Miten tämä olisi naiselta pois jos nainen ei itse tästä pidä? Vastineeksi nainen saa halutessaan käydä työntämässä sen dildon vaikka maksullisen miehen kakkoseen, kun kerta siitä niin kovasti tykkää. Mikä tässä on ongelma?
Olen miehenä samaa mieltä, että ratkaisu ei ole, että mieheen aletaan tunkemaan jotain. Mutta ei kyllä sekään ole ratkaisu, että käydään vieraissa tai maksullisissa. Ainakin se silloin on jostain pois. Koska myös minulta on silloin pois, jos nainen sanoo haluavansa isoa tummaa meisseliä sisäänsä, ja käy sitä hakemassa muualta, kun en itse pysty sitä tarjoamaan. Eli ainoa oikea ratkaisu on, että molemmat joustavat sen verran, että suostuvat edes kokeilemaan yhdessä (ei vieraiden kanssa) asioita, joista ei itse välttämättä niin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä samaa mieltä, että ratkaisu ei ole, että mieheen aletaan tunkemaan jotain. Mutta ei kyllä sekään ole ratkaisu, että käydään vieraissa tai maksullisissa. Ainakin se silloin on jostain pois. Koska myös minulta on silloin pois, jos nainen sanoo haluavansa isoa tummaa meisseliä sisäänsä, ja käy sitä hakemassa muualta, kun en itse pysty sitä tarjoamaan. Eli ainoa oikea ratkaisu on, että molemmat joustavat sen verran, että suostuvat edes kokeilemaan yhdessä (ei vieraiden kanssa) asioita, joista ei itse välttämättä niin pitäisi.
Olen kanssasi samaa mieltä, mutta mitä tehdä jos nainen ei kertakaikkiaan suostu tähän "ainoaan oikeaan ratkaisuun"? Minusta tuo maksullisissa käynti on tässä toiseksi paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ehdottomasti tämä.
Seksissä ei koskaan pidä tehdä asioita, eikä painostaa toista tekemään asioita, joista toinen ei pidä. Itse tykkään anaaliseksistä, enkä voisi kuvitella eläväni ilman sitä.
Mutta kumma käsitys on, etteikö se voisi sattua rai tuntua epämukavalta. Mun ekakertani sattui. Mies oli jo useamman kuukauden ajan sormettanut ja se tuntui hyvältä. Ekalla kerralla käytettiin runsaasti liukkaria. Silti mies joutui useampaan kertaa keskeyttämään etenemisen, ennen kuin paikat rentoutuivat. Epämukavalta se kerta tuntui kokonaisuudessaan. Toinen kerta tuntui sitten jo hyvältä.
Sen ekan kerran jälkeen peppu oli myös arka ja kipeä. Jotkut naiset saavat ripulin, kun peppuun lauetaan.
Yksinkertaisesti osa meistä ei tykkää peppuseksistä. Se ei ole vain, että voisihan sitä nyt antaa, kun on jollekin muullekin antanut. Se voi tuntua epämiellyttävältä.
En osaa neuvoa miten asiassa pitäisi edetä. Mun rupes tekemään sitä mieli just nyt.
Ei kannata mitään lupia kysellä, yllättäen vaan kun takuapäin vetelet ni tuikkaat kuivana kakkoseen. Ne tykkää siitä.
Oikea vastaus on että ei sekuntiakaan, vaan tälläiset asiat tulee selvittää tapailuvaiheessa., eli se persepano testataan niin kuin kaikki muukin. Olen itse myös anaaliseksin ystävä, joten jos en saisi suhteessa anaaliseksiä kävisin vieraissa. En pyytele preferenssejäni anteeksi, vaan teen selväksi mitkä asiat minulle ovat tärkeitä ennen suhdetta, sekä makuuhuoneen sisä- että ulkopuolella.
Kannattaa kokeilla eri asennoista. Olen vasta-alkaja anaaliseksissä, josta kyllä haaveilin yli 20 ennenkuin pääsin sitä kokeilemaan. Tämä vaati eron pitkästä suhteesta ja uuden kumppanin. Kyllä niiden seksimieltymyksien pitää käydä yksiin jo pariutumisvaiheessa. Kun elämässä tulee eteen vastoinkäymisiä yms., niin silloin ei edes seksikään ole yhdistämässä ja kantamassa vaikeuksien ylitse, jos siinä ei ole yhteiset mieltymykset ja yksiin käyvät halut - niin määrän kuin laadunkin suhteen.
Eka kertani kesällä anaaliseksiä oli huikea kokemus. Osasin olla rento ja kumppani lämmitteli hyvin ja oli hellä, eikä tehnyt kipeää missään vaiheessa. Takaa ja sivusta on parhaimmat asennot, siis sivusta lusikka-asennossa paras. Kovin pitkään emme anaalia kerrallaan ehdi harrastamaan, kun huipennus tulee.
Mutta edestä lähetyssaarnaaja-asenossa anaali teki kipeää. Sitä emme ole enää uudellen kokeilleet. Voi johtua sitäkin, että kumppani on varsin kookas. Eli kannattaa kokeilla eri asentoja, siis naisille vinkiksi. Ja heittää turhat estot pois, seksi on ihana asia ja siitä pitää osata nauttia :))
Mä tykkää eniten lusikka-asennosta, ratsastus on mun kakkonen. Mutta kun ekaa kertaa kokeilee se takaapäon on paras. Ja peppuseksissä nainen on pomo. Kun hän sanoo sattuu tai stop siihen lopetetaan samantien. Joskus vieläkin sattuu ja sit vaan lisätään liukkaria ja kohta tuntuukin hyvältä.
Keskenäinen luottamaus on tärkeintä ja se että kumpikin sitä haluaa. Jos ei sitä toinen halua niin sitä ei sitten tehdä! Meillä peppuseksi lähti molempien tahdosta ja mielenkiinnosta. Oikein suoritettuna peppuseksi on täysin turvallista ja nautinnollista, sekä orgasmit ovat ihan omaa luokkaansa.
Ollaan oltu yli 10 vuotta naimissa ja koko sen ajan harrastettu enemmän tai vähemmän peppuseksiä säännöllisesti (3/4 seksikerroista on anaalia). Peppuseksiä harrastamme enemmän siksi koska se tuntuu niin hyvältä. En ymmärrä miksi väitetään peppuseksin olevan homoa, jos sitä tekee naisen kanssa? "Tavallista seksiä" ei tule kovinkaan usein harrastettua. Mutta kuka nyt määrää mikä on tavallista, meille se on peppupano. Ja vielä jos nainen sitä itsekin haluaa? Olen tällainen tyypillinen peppumies ja olen aina tykännyt vaimoni isosta pepusta.
M37
Vierailija kirjoitti:
Keskenäinen luottamaus on tärkeintä ja se että kumpikin sitä haluaa. Jos ei sitä toinen halua niin sitä ei sitten tehdä! Meillä peppuseksi lähti molempien tahdosta ja mielenkiinnosta. Oikein suoritettuna peppuseksi on täysin turvallista ja nautinnollista, sekä orgasmit ovat ihan omaa luokkaansa.
Ollaan oltu yli 10 vuotta naimissa ja koko sen ajan harrastettu enemmän tai vähemmän peppuseksiä säännöllisesti (3/4 seksikerroista on anaalia). Peppuseksiä harrastamme enemmän siksi koska se tuntuu niin hyvältä. En ymmärrä miksi väitetään peppuseksin olevan homoa, jos sitä tekee naisen kanssa? "Tavallista seksiä" ei tule kovinkaan usein harrastettua. Mutta kuka nyt määrää mikä on tavallista, meille se on peppupano. Ja vielä jos nainen sitä itsekin haluaa? Olen tällainen tyypillinen peppumies ja olen aina tykännyt vaimoni isosta pepusta.
M37
En minäkään ymmärrä tuota logiikkaa miksi se olisi homoa. Juu, monet homopariskunnat harrastaa tätä ja siksi se on homoa koska miehilläkin on persereikä... Sou? On miehillä suukin mutta ei naisen suutelu tee sinusta homoa, eihän? Eläimetkin harrastaa anaaliseksiä ja senkin kautta voi saada orgasmin, joten en luule että evoluutio on luonut peräreiän ainoastaan ulostamista varten.
Se pitää nykyään jo photoshopata siihen tinder-kuvan päälle, että "persereikä", niin sitten ei mene kenelläkään aikaa hukkaan.
Jos kumppanisi on toisen tarpeet huomioiva eikä kieltäydy tosiaan pelkästään siksi ettei huvita, niin jokinhan siinä häiritsee. Ympäripyöreä lupaus "ehkä sitten joskus", ja se ettei sitä joskus-hetkeä tule, kielisi samasta. Asian aktiivisella puheekstuomisella ei välttämättä ole lopputuloksen kannalta positiivista vaikutusta, ainakaan jos turhan odottamisen ärtymys paistaa läpi. Ikävä pattitilanne. Tuosta ympäripyöreästä lupauksesta ulkopuolisena tulee väkisinkin mielikuva, että ehkä olet ollut ideaali kumppaniehdokas, jolla on yksittäinen epätoivottu "piirre", ja toinen on mielessään toivonut että ehkä se toive anaaliseksistä siitä katoaa ajan kanssa eikä sittenkään ole sinulle niin tärkeää.
Kyllähän tuo varmasti luottamuksen puutteeltakin tuntuu, ettei kuuden vuoden jälkeen voi edes kokeilla. Siltä varalta että aiemmat kokemukset on kuitenkin olleet epämiellyttäviä, en lähtis kommentoimaan kovin kevyesti, teistä ilmeisesti kuitenkin vain toinen on sitä kokeillut. Toisin sanoen, jos edelliset kokemukset on aivan hirveitä, niin silloin viimeks haluaa kuulla että toinenkin tekis jotain "vaikkei se kovin kivaa oliskaan".