Mielestäni on käsittämätöntä, että verovaroin kustannetuissa uimahalleissa sekä maauimalassa Tampereella
saavat naiset hillua ilman yläosaa rintojaan kaikille miehille vapaasti esitellen. Siksihän ne yläosattomissa olevat sitä tekevät; hakeakseen miesten, varattujen, vapaiden, kaikenlaisten miesten huomiota itselleen, koska saavat siitä kiksit ja ilman loputonta huomionhakua he eivät ilmeisesti koe olevansa edes elossa. Siis todella sairaaksi on meno mennyt paikoitellen! Mitä seuraavaksi? Kirjastoon pitäisi ehkä voida myös mennä rinnat paljaana heiluen?
Kommentit (13)
Kertaakaan en ole nähnyt noissa paikoissa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Kertaakaan en ole nähnyt noissa paikoissa tuollaista.
Sepä. Ensin kiljutaan "free the nipple!" ja kun se sallitaan, ketään naista ei enää kiinnosta.
Joo. Minun mielestäni on kuvottavaa että miehet saa hakea paljaalla yläruumiilla huomiota verovaroin tuetuissa uimahalleissa. Eiköhän vaadita paitapakkoa kaikille!
Tuo on ihan ok, mutta en ymmärrä uimahousuissa saunomista.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minun mielestäni on kuvottavaa että miehet saa hakea paljaalla yläruumiilla huomiota verovaroin tuetuissa uimahalleissa. Eiköhän vaadita paitapakkoa kaikille!
Kun miehet alkavat pumpata silikonia yläruumiiseensa näyttääkseen seksikkäimmiltä naisten silmissä, palataan asiaan. :)
Lähde paikasta jossa sallittua tai kekseit päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Lähde paikasta jossa sallittua tai kekseit päästäsi.
No googlaa itse Tampere uimahallit yläosattomuus. Kaksi vuotta sitten oli monessakin paikassa uutisoituna. Kuulostaa se minustakin kyllä aivan uskomattomalta. Todellakin toivoisin, ettei maailma olisi nykyään näin sekaisin mennyt paikka, josta pian kaikki arvokkuus, kohtuus, tolkku ja älyllisyys alkaa olla katoamaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Miten verovarat liittyvät mihinkään?
Paljaiden rintojen näkeminen pitää laittaa verolle.
Vierailija kirjoitti:
Siten että Eikös tuo halli ole Tampereen kaupungin verovaroilla ylläpitämä uimahalli?
Vai onko se yksityinen uimahalli?
Tampere on Suomen runkkareiden huume ja irstailupääkaupunki. Onneksi kaukana sivistyskaupungeista.