Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan pitää seurustella, että kehtaa pyytää anaalia?

Vierailija
06.03.2016 |

?

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan tuota seurustelemattakin.

Vierailija
2/138 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurustelu päättää samantien jos ei anna anaalia. Mitä nopeammin sen parempi, ei tule aikaa tuhlattua turhaa kyseiseen naiseen.

Ei kakkosta = ei todellista rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu vaikka pyytäisi heti, mutta en itse kyllä sitä anna missään vaiheessa. Tuleepahan kerralla sekin selväksi jos asia on kovin tärkeä.

Vierailija
4/138 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan miesten perseille

Vierailija
5/138 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit itsellesi sopivan miehen seurustelukumppaniksi ja vuorottelette. Kummankin prostata riemuitsee!

Vierailija
6/138 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en rupea sellaisen henkilön kanssa edes seurustelemaan joka ei pidä anaaliseksistä

Vierailija
7/138 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo mainittiinkin, mahdollisimman alussa. Alkuhuumassa saattaa myös onnistaa paremmin kuin myöhemmin väljähtyneessä parisuhteessa. Ja kun heti suhteen alussa saadaan anaalista toimiva rutiini niin yleensä sitä kakkosta tulee sitten jatkossakin.

Vierailija
8/138 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle anaaliseksin harrastaminen on vaatimus ja edellytys suhteen jatkumiselle niin ota asia esille mahdollisimman pian sen jälkeen kun olette alkaneet harrastaa seksiä. Jos olette toisillenne yhteensopimattomia niin se kannattaa huomata mahdollisimman alussa suhdetta. Sama koskee myös kaikkia muitakin seksiin liittyviä ja omasta mielestäsi tärkeitä mieltymyksiä. Jos tykkäät jalkojen kanssa leikkimisestä niin kerro se, jos tykkäät bdsm jutuista niin kerro. 

Elämä on liian lyhyt että sitä kannattaisi tuhlata väärän ihmisen kanssa. Pätee niin sinuun kuin kumppaniisikin. Jos olet kumppanillesi "se väärä" niin kumppanisi on syytä kuulla asiasta pian.

Vierailija
9/138 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaverini kysyi jo toisella kerralla (olin anaalineitsyt) ja suostuin. Mutta ihmetytti kyllä, miten nopeasti. Tosin seurustelusuhteessa eri asia mielestäni.

Vierailija
10/138 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt sen varttitunnin ainakin.

t. pervo-kake

Vierailija
11/138 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa, mutta tyttö oli 16 ja itse 18 v. Ehdotin ehkä 1 kk seurustelun jälkeen ja vastaus oli heti, että joo kokeillaan vaikka heti. No eikun rasvapurkkia hakemaan. Laukesin melkein ensimmäisellä työnnöllä, olinhan tuosta fantadioinut jo siitä asti kun karvat alkoi kasvamaan. Fiilistelen kyllä usein siitä, että pääsisin vielä viemään joltain peppuneitsyyden, onhan tuo jo ajatuksenakin niin rivo. M29

Vierailija
12/138 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä loukkaannun jos mies ei heti ensimmäisellä kerralla pyydä anaalia! Voi olla että toisella kerralla ei tule mitään muutakaan.

Vierailija
13/138 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oikkeestaan pidän paljon törkeempänä sitä, jos heti vonkaa pillua. Se on sentään pyhä paikka, josta siunaantuu uusia ihmisiä. Pepusta sensijaan tulee vain kakkaa, joten ennemmin sitä tarjoan eka kerralla.

Vierailija
14/138 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se anaali on elämän ja kuoleman asia, niin kuin se joillekin tuntuu olevan niin heti esittelyn jälkeen kannattaa asia ottaa esiin niin ei hukkaa kummankaan aikaa. Jos se on mahdollisesti yksi osa seksielämää niin silloin, kun tuntuu luontevalta. Naisena sanoisin että suora kysymys on aika hankala esittää vähemmän tökerösti joten meikä lämpenisi ennemminkin teoille. Eli hyväilyjen lomassa lähestyy kohdealuetta ja katsoo miten toinen siihen reagoi. Tässä sekin etu, että jos kysyy voi saada harkitsemattoman vastauksen tai sellaisen, jonka toinen olettaa sinun haluavan. Jos taas asiasta on kiinnostunut niin ei karkuun lähde..

Vierailija
15/138 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä on ihan hyvä, etenkin jos olette syömässä. Vihjaa hienovaraisesti, että ottaa sellaista ruokaa, että vatsa ei mene ruikulille.

Vierailija
16/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se anaali on elämän ja kuoleman asia, niin kuin se joillekin tuntuu olevan niin heti esittelyn jälkeen kannattaa asia ottaa esiin niin ei hukkaa kummankaan aikaa.

"Terve, minä olen Markku, mukava tavata. Annathan sitten anaalia kun seksiin asti edetään? Muuten ei nimittäin seurustelu kiinnosta."

Rohkeasti vain kissa pöydälle, kun näinkin tärkeistä asioista on kysymys, niin ei sitten tosiaan tule tuhlattua aikaa väärän ihmisen lämmittelyyn. 

Vierailija
17/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan asiasta ihan vakavasti niin peppuseksin ystävänä olen todella miettinyt että milloinkohan sitä uskaltaa ehdottaa naiselle.

Itse ajattelen tällä hetkellä että ehkä siinä vaiheessa kun seksiä on jo harrastettu vaikka jotain 10 kertaa. En haluaisi säikäyttää naista :)

Vierailija
18/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan kertoisin ensimmäisen seksikerran jälkeen, tulee mieleen koominen tapahtuma, kun ensimmäisen tyttöystäväni kanssa harrastin ensimmäistä kertaa seksiä, himotti päästä nuolemaan hänen anaalia mutten kehdannut pyytää.

Mitä teen? Kysyn hermostuneena "saanko painaa pään sun perseeseen?"

Taisi päästää tyttö pientä hihittelyä, mutta hän antoi luvan. Tällä tavalla kokeilin jäätä, eli painoin vaan pääni pyllyvakoon mutten uskaltanut lipaista :D onneksi uskalsin ehdottaa nuolemista ja hän hyväksyi fantasiani.

EN suosittele tätä tekniikkaa.

M22

Vierailija
19/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta.

Vierailija
20/138 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitään tarkkaa aikaa, mutta ehkä tuo 10 seksi kertaa on ihan hyvä nyrkkisääntö. Toki huumorin kautta asiaa voi tunnustella jo melko pian.

Sellainen varoituksen sana kuitenkin, sielunkumppaneille, eli muille "peppu miehille" että asiasta kannattaa ottaa selvää, ennen kuin asiassa etenee. Minäkin sain vastauksen, että Joo voidaan sitä joskus kokeilla, no ei ole vielä 6 vuoden aikana se "joskus" tullut...

Eihän se elämän ja kuoleman asia ole, mutta jokainen peppu mies ja peppumiehen seksuaalisuutta ymmärtävä nainen ymmärtää, että helkkarin isosta asiasta on kyse. Eipä ole kovin mieltä ylentävää ajatella, että olen loppuelämäni ajan ilman kakkosta, jos en vaihda naista tai käy vieraissa. Tätä ei naiseni tunnu ymmärtävän sadoista ja sadoista keskusteluistamme huolimatta. Eniten vituttaa se, että nainen on kertonut tuota muutamia kertoja kokeilleensa ja kertonut, että ei se mitenkään kamalaa ole, mutta hän "ei vain pidä siitä". Mitä enemmän asiaa ajattelen, niin sitä enemmän asia ottaa päähän. Tuntuu itsestäkin todella typerältä laittaa muuten hyvä suhde poikki tällaisen asian takia, mutta toisaalta fakta on se että asia on minulle henkilökohtaisesti erittäin tärkeä. Olen tässä jo pidemmän aikaa miettinyt, että voisin sanoa, ettäkun minun haluni eivät sinua kiinnosta, niin voidaan jatkossa huolehtia omien halujen tyydyttämisestä kumpikin ihan itse. M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän