Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan pitää seurustella, että kehtaa pyytää anaalia?

Vierailija
06.03.2016 |

?

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kysymään heti ensimmäisellä tapaamisella jos asia on niin ehdottoman tärkeä, niin ei tarvitse kummankaan osapuolen tuhlata aikaa sopimattoman henkilön kanssa hengailuun. Saavat sitten peppumiehet ja naiset toisensa. Sellainen hihamerkki olisi myös hyvä, niin me ei-peppufiksatoituneet osaamme kiertää teidät kaukaa.

Vierailija
62/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään realistisesti niin kenellä tavismiehellä on varaa antaa naiselle pakit vain sen perusteella että hän ei tykkää anaaliseksistä..?

Ei auta muu kuin rukoilla että seuraava nainen on anaaliseksin ystävä mutta vaikka hän ei siihen suostuisikaan niin en minä uskoisi häntä jättäväni sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietitään realistisesti niin kenellä tavismiehellä on varaa antaa naiselle pakit vain sen perusteella että hän ei tykkää anaaliseksistä..?

Ei auta muu kuin rukoilla että seuraava nainen on anaaliseksin ystävä mutta vaikka hän ei siihen suostuisikaan niin en minä uskoisi häntä jättäväni sen takia.

Ei ehkä tavismiehellä, mutta varsinkin Helsingissä korkeakoulutetulla, hyvässä työssä olevalla miehellä joka osaa pukeutua ja on edes katseenkestävä on varaa valikoida. Lisää vielä hyvät kasvot ja viisi tuntia salia viikossa niin jonoa riittää. Silloin saa jo valita.

Vierailija
64/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kumma käsitys on, etteikö se voisi sattua rai tuntua epämukavalta.

Eihän kukaan ole semmoista käsitystä tuonnut ilmi tällä, joten kenelle oikein kirjoitat?

Vierailija
65/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa mä oon semmonen että annan sitä kerran ja mies luulee että sitä saa jatkossakin. Ei saa. En halua löysää peräaukkoa.

Vierailija
66/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa mä oon semmonen että annan sitä kerran ja mies luulee että sitä saa jatkossakin. Ei saa. En halua löysää peräaukkoa.

Ja sitten naiset vielä miettii että miksi miehiltä tulee pakit nopeasti..

"taas mies ilmoitti että päättää tapailun" yhyy

Vierailija
67/138 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tulee kulttuurista missä anaali on ihan yhtä yleinen kuin "normipano". Juteltiin ennen ensimmäistä seksikertaa mistä toinen tykkää ja mistä ei. Itse tykkään alistua eli käskyttäminen ja käsien kiinni pitäminen, rintojen mustelmille puristelu ja pureminen sun muut oli ihan ok. Itse emmin anaalia, koska tosi ikävät kokemukset. Halusin kuitenkin nähdä miltä se tuntuu uudelleen ja herra isä mun mies on taitava ja tekee senkin niin hienosti ja hellästi et jopa minä pyydän välillä et olisko tänään sessio. Kysy vaan rohkeasti, jos hän ei halua sun täytyy myös ymmärtää se.

Vierailija
68/138 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskenäinen luottamaus on tärkeintä ja se että kumpikin sitä haluaa. Jos ei sitä toinen halua niin sitä ei sitten tehdä! Meillä peppuseksi lähti molempien tahdosta ja mielenkiinnosta. Oikein suoritettuna peppuseksi on täysin turvallista ja nautinnollista, sekä orgasmit ovat ihan omaa luokkaansa.

Ollaan oltu yli 10 vuotta naimissa ja koko sen ajan harrastettu enemmän tai vähemmän peppuseksiä säännöllisesti (3/4 seksikerroista on anaalia). Peppuseksiä harrastamme enemmän siksi koska se tuntuu niin hyvältä. En ymmärrä miksi väitetään peppuseksin olevan homoa, jos sitä tekee naisen kanssa? "Tavallista seksiä" ei tule kovinkaan usein harrastettua. Mutta kuka nyt määrää mikä on tavallista, meille se on peppupano. Ja vielä jos nainen sitä itsekin haluaa? Olen tällainen tyypillinen peppumies ja olen aina tykännyt vaimoni isosta pepusta.

M37

En minäkään ymmärrä tuota logiikkaa miksi se olisi homoa. Juu, monet homopariskunnat harrastaa tätä ja siksi se on homoa koska miehilläkin on persereikä... Sou? On miehillä suukin mutta ei naisen suutelu tee sinusta homoa, eihän? Eläimetkin harrastaa anaaliseksiä ja senkin kautta voi saada orgasmin, joten en luule että evoluutio on luonut peräreiän ainoastaan ulostamista varten.

Peppuseksi on yleisempää heteroiden keskuudessa kuin homojen. Oli evoluutio tarkoittanut ties mihin, meilläpä rakastellaan vaimon kanssa peppuun ;)

Eikä anaaliseksi löystytä peppua, vaimoni peppu on yhtä kireä kuin 10 vuotta sitten.

t.62

Vierailija
69/138 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tulee kulttuurista missä anaali on ihan yhtä yleinen kuin "normipano". Juteltiin ennen ensimmäistä seksikertaa mistä toinen tykkää ja mistä ei. Itse tykkään alistua eli käskyttäminen ja käsien kiinni pitäminen, rintojen mustelmille puristelu ja pureminen sun muut oli ihan ok. Itse emmin anaalia, koska tosi ikävät kokemukset. Halusin kuitenkin nähdä miltä se tuntuu uudelleen ja herra isä mun mies on taitava ja tekee senkin niin hienosti ja hellästi et jopa minä pyydän välillä et olisko tänään sessio. Kysy vaan rohkeasti, jos hän ei halua sun täytyy myös ymmärtää se.

Mistäs maasta tämä mies on kotoisin?

Vierailija
70/138 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan Brasiliaa tai Kolumbiaa, siellä anaali on oikeastaan todella yleistä.

Vierailija
71/138 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan Brasiliaa tai Kolumbiaa, siellä anaali on oikeastaan todella yleistä.

Muslimimaissa naiset, säästävät pillunsa avioliittoon asti eli pysyvät "neitsyinä" niin sanotusti ja harrastavat ainoastaan anaaliseksiä, joidenkin huhujen mukaan peppua käytetään yhdyntää varten ja pillua vain lasten tekoon. Yhdysvalloissa joidenkin hihhuleiden piireissä nuoret naiset antavat vain kakkosta ennen avioliittoa, koska haluavat olla "neitsyitä" ennen avioliittoa. Aika kieroutunut käsitys neitsyydestä näillä edellä mainituilla.

Vierailija
72/138 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu vaikka pyytäisi heti, mutta en itse kyllä sitä anna missään vaiheessa. Tuleepahan kerralla sekin selväksi jos asia on kovin tärkeä.

Vierailija
73/138 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukkooin -> Siitä penis naisen suuhun -> Siitä sitten mihin vaanj

Vierailija
74/138 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskenäinen luottamaus on tärkeintä ja se että kumpikin sitä haluaa. Jos ei sitä toinen halua niin sitä ei sitten tehdä! Meillä peppuseksi lähti molempien tahdosta ja mielenkiinnosta. Oikein suoritettuna peppuseksi on täysin turvallista ja nautinnollista, sekä orgasmit ovat ihan omaa luokkaansa.

Ollaan oltu yli 10 vuotta naimissa ja koko sen ajan harrastettu enemmän tai vähemmän peppuseksiä säännöllisesti (3/4 seksikerroista on anaalia). Peppuseksiä harrastamme enemmän siksi koska se tuntuu niin hyvältä. En ymmärrä miksi väitetään peppuseksin olevan homoa, jos sitä tekee naisen kanssa? "Tavallista seksiä" ei tule kovinkaan usein harrastettua. Mutta kuka nyt määrää mikä on tavallista, meille se on peppupano. Ja vielä jos nainen sitä itsekin haluaa? Olen tällainen tyypillinen peppumies ja olen aina tykännyt vaimoni isosta pepusta.&#13'

Pliis palsta bännätkää nämä oksettavat mummelit täältä pois! Ei kuulu tänne!

Vierailija
75/138 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena nautin anaaliseksistä ja siihen suostuisin, mutta samalla olen helpottunut, että nykyinen mies ei tykkää. Yhdessä pitkässä suhteessani homma meni siihen, että mies tykkäsi enemmän anaalista kuin pimpistä, anaalia piti olla koko ajan. Mulle tuli anaali-inkontinenssi ja peräpukamia, jotka vaivaavat vieläkin.

On paljon parempi olla nykyisessä suhteessa, kun mies tykkää nimenomaan mun pimpistä ja laukeaa mieluiten sinne. Tunnen itseni enemmän naiseksi pimpistä pitävän miehen, kuin anaalijannujen kanssa. Anaalijannuista on jäänyt vain ikäviä muistoja, en mitenkään lämmöllä mieti niitä. Eli vaikka se anaaliseksi saattaa tuntua naisesta kiihkeällä hetkellä tosi kiihottavalta, niin jälkeenpäin ja kokonaisuutena se voi olla aika kurjaa. En kaipaa niitä suhteita, joissa sitä oli. 

Vierailija
76/138 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kyllä asian läpi ennen kuin seurustelisin. Jos tykkäät anaalista todella paljon niin älä nyt rupea seurustelemaan ennen kuin olet asiasta jutellut. Ex tykkäsi anaalista ja sai laittaa isollakin lelulla sinne. Nyksä ei tykkää, enkä sitä kaipaa. Pääasia että leikkii mun pepulla.

Vierailija
77/138 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin alkanut yhdynnän ja esileikin aikana hyväilemään anusta ja pillua nuollessa lipaissut samalla kakkosta. 

Naisen reaktioista voi sitten päätellä oliko mieleistä vai ei.

Jos tykkää niin seuraavaksi suuseksin aikana sormi peppuun. Siis naisen😅

Kun nainen on saanut orgasmin sormi pyllyssä niin sitten on jo aika luontevaa ehdottaa anaalia.

Vierailija
78/138 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 minuutti ?

Vierailija
79/138 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä suuseksiä takaapäin ja siinä vaiheessa kun kieli on niin syvällä pepussa ja akka huokailee ääneen niin kyllähän sen tietää että on vain oman ammattitaidon puutetta jos et osaa siitä akasta suolisirpaa tehdä.

Vierailija
80/138 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluan miehen, jota ei anaaliseksi kiinnosta lainkaan. Olen kokeillut anaalia eikä ole mun juttu. Jos joku mies kitisee, että miksi hän ei koskaan saa anaalia ja harkitsee sen vuoksi suhteen lopettamista tai pettämistä, niin se mies saa sitten mennäkin. Naisella on itsellä päätäntävaltaa omaan vartaloonsa eikä mies siitä päätä pitääkö naisen suostua esim. anaaliseksiin. On täysin eri asia jäädä ilman jotakin seksissä kuin alistua ja nöyrtyä johonkin vain toisen mieliksi vaikka itse ei sitä lainkaan haluaisi. Oikeastiko jotkut miehet haluaa naisten suostuvan väkisin sellaiseen mitä he eivät missään nimessä itse halua? Noinko vähän te arvostatte puolisojanne? Puolisolla ei teidän mielestä ole päätäntävalta omasta vartalosta ja kaikkeen pitäisi suostua vain miehen mieliksi?

Jos joku tulee tähän länkyttämään, että olen varmaan tylsä, rajoittunut yms. sängyssä, niin tuollaista väittävä on itse rajoittunut. Se, että ei harrasta anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että olisi tylsä ja rajoittunut sängyssä. Anaaliseksi on vain yksi osa-alue seksissä ja jos ei tätä tajua, niin on todella rajoittunut. 

Mä haluan miehiä jotka ovat pillun perään kuten heteromiehen kuuluukin olla. Mielummin olen sitten yksin ja ilman seksiä miehen kanssa jos kaikilla alkaa anaaliseksi olla pakkomielle. Mulla on oikeus omaan vartalooni ja siihen mitä sille tehdään. Anaaliseksi on se mitä mulle ei tehdä. Pillun puolella saa kyllä ahkeroida, mutta jos ei kelpaa, niin sitten voi etsiä itselleen miehen jota kairata anaaliin.

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi