ihan nätti perse, mutta ai helvetti mitkä reidet mulla on!
ei todellakaan sovi pituiselleni (163cm)naiselle, että on runsaat reidet!
Kommentit (12)
Niin siinä käy, kun kyykkää salilla. Tai sitten sulla on paksut reidet luonnostaan. Älä sure, niin on mullakin, siksi en halua treenata niitä yhtään paksummiksi.
Mutta kun haluan sen pyllyn kumminkin pitää. Tilanteeseen auttais yks juttu, rasvan määrän väheneminen. Ääh ei jaksais laihduttaa.
Kyllä mulle ainakin sopii vaikka oon joitain senttejä suakin lyhyempi. En tosin tiedä sun mittasuhteista tai tarkkaa reisien paksuutta, muotoa, koostumusta jne. mulla kaikki vain menee niin sopusuhtaisesti juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Thick thighs make them dicks rise
...Willam & Latrice Royale ? :O
Meinasin tulla laittaa samaa
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä käy, kun kyykkää salilla. Tai sitten sulla on paksut reidet luonnostaan. Älä sure, niin on mullakin, siksi en halua treenata niitä yhtään paksummiksi.
Höpsistä.
Lihasten kehittyessä muuttuu jalkojen profiili paremman näköiseksi, riippumatta siitä onko päällä rasvakerros.
Voin sanoa, että salilla jolla reenaan käy naisia joilla on rasvakerros lantion ja reisien alueella ja näyttävät aivan saatanan hyvältä, sillä he ovat reenanneet jalkoja kovalla reenillä.
Tässäpä miehen mielipide
Ja en kyylää tai tuijottela ko. naisia heidän reenatessa, mutta ei heitä ole voinut olla huomaamattakaan.
Ihanat isot reidet :)
Älä huoli sivulle ne jalat heitetään :D
Kuva tai nothing exist