Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko? Jätin kaverin poikaystävän bussipysäkille kyydistäni kun...

Vierailija
06.03.2016 |

Eli, olin viemässä kaveria ja poikaystäväänsä kotiinsa. Olin liikkeellä miehen autolla ja hän on tarkka auton siisteydestä. Heillä oli hesen ateriat mukanaan pussissa. Sanoin, että autossa ei saa sitten syödä, kun ei ole minun autoni. Tuo poika sanoi oikein uhmallaan " älä nalkuta" ja kaivoi hampurilaisen pussistaan. Tässä vaiheessa sanoin oikeasti tiukasti ja kovalla äänellä että nyt jumalauta se pirulainen takaisin pussiin. Ei uskonut vaan naureskeli. Yritin liikennevaloissa ottaa sen häneltä jolloin hän törkkäsi minua kyynärpäällä kylkeen. Sen jälkeen sanoin että selvä, kun kerran käyttäydyt kuin viisivuotias niin mene bussilla ja jätin seuraavalle pysäkille. Kaveri meni perässä naama mutrussa. Nyt kun katsoin niin on poistanut minut fb-kavereista. Miten olisitte itse reagoineet?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kissajutusta tulee mieleen. Ei ollut laina-auto, mutta kun olin lapsi ja kissat kulkivat mukana mökille, isäni oli pakko aina kaahata pikkuteillä niin kovaa että kissoille tuli paha olo ja sotkuahan siitä seurasi. Ei voinut missään nimessä ajaa hiljempaa.

Vierailija
82/86 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin heittänyt ulos jo ensimmäisestä lauseesta. Sillä jos pyydän ystäviltäni jotakin, ihan sama mitä, sitä ei kutsuta nalkuttamiseksi. Ystävällinen pyyntö ei ole nalkutusta, ja kukaan ei kuole, ellei saa tehdä just sitä asiaa, jota toinen pyytää, että ole kiltti älä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin heittänyt ulos jo ensimmäisestä lauseesta. Sillä jos pyydän ystäviltäni jotakin, ihan sama mitä, sitä ei kutsuta nalkuttamiseksi. Ystävällinen pyyntö ei ole nalkutusta, ja kukaan ei kuole, ellei saa tehdä just sitä asiaa, jota toinen pyytää, että ole kiltti älä tee.

Niinpä, kuka edes saa päähänsä sanoa ilmaista kyytiä tarjoavalle, että älä nalkuta, jos hän pyytää jotain ihan kohtuullista ja helposti toteutettavissa olevaa asiaa? Kunnon juntti täytyy olla.

Ja vihaan sellaisia äijiä, joille kaikki naisten jutut on hömpötystä, ämmien heiniä ja nalkutusta. Miksi ne sitten edes on naisten seurassa ja esimerkiksi hankkii vaimoja jos on noin helvetin kamalaa.

Vierailija
84/86 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini ovat kivoja ja rentoja tyyppejä. Sitä paitsi ei nyt mennä asioiden edelle. Pidän epätodennäköisenä, etteikö aikuinen ihminen osaa syödä hampurilaista sotkematta autoa. Eli majoneesi penkillä on aivan mielikuvituksen tuotetta tässä tapauksessa. 

Mutta valintoja nämä toki. Arvostan enemmän ihmissuhteita kuin autoja ja silkkimekkoja. 

Eli sinun mielestäsi ihmissuhteisiin ei siis kuulu toisen omaisuuden kunnioittaminen?

Vierailija
85/86 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ilmaisitko eväskiellon nalkuttavalla tavalla vai mukavalla

Vierailija
86/86 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?? Lainaajalla on lainaamastaan tavarasta vastuu! Tarinasta päätellen sotkijat eivät olisi missään nimessä korvanneet/ siivonneet mahdollisia syömisestä aiheutuneita vahinkoja, jolloin vastuuseen olisi jäänyt Ap.

Hyvä, Ap että et antanut sosiaalisen paineen vaikuttaa sinuun. Joku muu olisi voinut vaieta ja sen johdosta mahdollisesti hikihatussa hyväntahtoisen kyydityksen jälkeen joutunut vielä kuuraamaan penkkejä toisten tyhmyyden vuoksi. Jestas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi