Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko? Jätin kaverin poikaystävän bussipysäkille kyydistäni kun...

Vierailija
06.03.2016 |

Eli, olin viemässä kaveria ja poikaystäväänsä kotiinsa. Olin liikkeellä miehen autolla ja hän on tarkka auton siisteydestä. Heillä oli hesen ateriat mukanaan pussissa. Sanoin, että autossa ei saa sitten syödä, kun ei ole minun autoni. Tuo poika sanoi oikein uhmallaan " älä nalkuta" ja kaivoi hampurilaisen pussistaan. Tässä vaiheessa sanoin oikeasti tiukasti ja kovalla äänellä että nyt jumalauta se pirulainen takaisin pussiin. Ei uskonut vaan naureskeli. Yritin liikennevaloissa ottaa sen häneltä jolloin hän törkkäsi minua kyynärpäällä kylkeen. Sen jälkeen sanoin että selvä, kun kerran käyttäydyt kuin viisivuotias niin mene bussilla ja jätin seuraavalle pysäkille. Kaveri meni perässä naama mutrussa. Nyt kun katsoin niin on poistanut minut fb-kavereista. Miten olisitte itse reagoineet?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin myös heittänyt tuommoisen  idiootin pysäkille, niin kuin ap teki.

Vierailija
2/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista touhua, noilta burgerin mussuttajilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit, mutta paljonko tällä pariskunnalla oli ikää?

Vierailija
4/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit oikein. Siistiä autoa ei sotketa, vaikka järki olisi kuinka vähäinen.

Vierailija
5/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaveri poisti, tuota poikaystävää ei ole siellä kaverina ollutkaan. Ap

Vierailija
6/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Minkä ikäisiä tuo pariskunta oli, teinejä ilmeisesti?

Vierailija
7/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeen pelleilyä tuo on heiltä? :D

Itselläni ei ole autoa, ja jos joskus joltain kyydin saan niin en tee siinä autossa yhtään mitään, mitä omistaja/senhetkinen haltija ei halua siellä tehtävän. Jos siis minulla on vaikkapa jotain evästä ja kysyn, että sopiiko jos syön ja se ei sovi, niin sitten se ei sovi. Itsestäänselvyys mielestäni...

Sama kuin joku tulisi kotiini latelemaan sääntöjä, että mä hei tupakoin täs sohval nyt. Niin mä kotonaki teen. Älä nalkuta.

Lähtisi nopeasti ulos!

Vierailija
8/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nakkasit pihalle! Oikein niille idiooteille.

Vierailija
9/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis uskonut että tänne tästä kirjoitat :DDDDD

Vierailija
10/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, puhelin teki purilaisesta pirulaisen :D no, ihan sopiva ilmaisu tässä yhteydessä. Ovat 20- ja 26-vuotiaita, poika siis 26 ( en pysty sanomaan mies) ap

Vierailija
11/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Minä oisin noussut autosta, repinyt sen jätkän sieltä ulos ja tallonut ne purilaiset vielä maahan,näyttänyt kesua ja lähtenyt. Well played

Vierailija
12/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, oliko se kaverin poikaystävä joku kiukutteleva 15v? :D Ei tuollaisia kavereita kannata pitää.

Vierailija
13/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein teit.

Idiootteja koulutetaan kantapään kautta!

Vierailija
14/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt pysäkille. Oikein teit. Kaverisi toivottavasti tajuaa jossain vaiheessa pojan hölmöilyn.

Vierailija
15/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, oliko se kaverin poikaystävä joku kiukutteleva 15v? :D Ei tuollaisia kavereita kannata pitää.

Ehditkin ja laittaa iän. En kestä :,D Kunnon pellejengiä.

Vierailija
16/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää käytöstä, ihan oikein teit ap.

Vierailija
17/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Eikä kannata itkeä perään.

Vierailija
18/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun kaveri ei ymmärrä hävetä idiootti poikaystävän käytöstä vaan nolaa itsensä vielä pahemmin kun poistaa sut kavereistaan ja näin vielä varmistaa sen että hyväksyy tollasen huonon käytöksen. Noloa käytöstä ystävältäsi ja hänen poikaystävältään. Sinä teit aivan oikein. Sulla oli lainatavara jota käytit ja oli uhkana että sille tapahtuu jotain, jota omistaja ei halua. Teit juuri oikein.

Vierailija
19/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko tämä sama pariskunta, jonka hait matkalta, jotka hakivat hampurilaiset ja pyysivät sinua kantamaan laukkunsa eteiseensä? On sulla outoja kavereita!

Vierailija
20/86 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt olisi Heli Vaaralalla taas itkun paikka. Ettäs kehtasit kohdella viatonta miesparkaa kaltoin, sinä tukahduttava, päällepäsmäröivä nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan