Miehet: lyhyt vai pitkä nainen mieluumin ja miksi?
Eli kumpi on parempi: lyhyt vai pitkä nainen. Voit laittaa myös oman pituutesi
Kommentit (255)
Se nyt ei ole ykkösprioriteetti, mut oishan se 180cm kiva. Edellinen oli 165cm ja olihan se melko pätkä.
170cm pitkä nainen olisi hyvä, koska silloin oltaisiin saman pituisia. Käytännössä kuitenkaan naisen pituudella ei ole mulle merkitystä, mutta jos on jokin pituus pakko valita niin tuo
No jos keskimittaisia ei lasketa, niin sitten lyhyempi mieluummin. En itse pidä pitkistä naisista.
M 26
Jos pitkän ja lyhyen väliltä pitää valita, niin lyhyt ilman muuta.
M 186cn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 170cm mies ja sanotaanko että yli 160 senttiset naiset eivät kiinnosta. Lähinnä siksi, koska tiedän kuinka epävarmoja he ovat pituudestaan ja siitä, että ovat lyhyen miehen kanssa. Pieni ja siro on sitä paitsi paljon naisellisempi! ;)
M31
Ei tietenkään sua kiinnosta, koska yli 170cm naiset ei halua pätkää miestä :D :D
Yli 170cm nainen ei ole vielä edes mikään pitkä...
Ps. Olen itse alle 170 cm
Harmittaako, että miehet pitävän ketjun mukaan lyhyemmistä :) miten kestät lukea näitä kommentteja :D
Pituudella ei niin väliä, kunhan on kaunis ja hoikka (olen itsekin normaalipainoinen ja urheilen paljon)
Pitkät naiset eivät usein ole aivan sinut pituutensa kanssa - kulkevat kumarassa/huono ryhti ja moni kaunis pitkä nainen pysyttelee alipainoisena vain ollakseen selvästi miestä pienempi. Pitkillä naisilla on hoikat ja pitkät sääret muutenkin, alipaino ei näytä heillä sen luonnollisemmalta kuin lyhyilläkään.
Pienet ja sirot naiset ovat jostain syystä olleet enemmän mieleeni. Ehkä se johtuu siitä, ettei heillä ole tuota "itsensä-pienentämis-kompleksia". Ovat kauniita ja naisellisia. Siis pienet ja sirot, eivät lyhyet yleisesti.
M33/177
Lyhyt nainen kiinnostaa minua enemmän, vaikka olen pitkä. En osaisi olla pitkän naisen kanssa. Sirous on kauneinta.
Suunnilleen itseni mittainen oli nainen tai mies. Olen 175cm ja ei mieluiten alle 170cm. 168cm on ehdoton minimi. Syynä vain se että tuota lyhyempi ihminen ei ole viehättävä silmääni. Haluan myös kulkea selkä suorassa enkä kumarassa kun juttelen kävellessä. Inhottaa jos joutuu jostain tuulen alapuolelta noukkimaan sanan sieltä täältä. Haluan myös tasaveroisen kumppanin, en mitään avustettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pituudella ei niin väliä, kunhan on kaunis ja hoikka (olen itsekin normaalipainoinen ja urheilen paljon)
Pitkät naiset eivät usein ole aivan sinut pituutensa kanssa - kulkevat kumarassa/huono ryhti ja moni kaunis pitkä nainen pysyttelee alipainoisena vain ollakseen selvästi miestä pienempi. Pitkillä naisilla on hoikat ja pitkät sääret muutenkin, alipaino ei näytä heillä sen luonnollisemmalta kuin lyhyilläkään.
Pienet ja sirot naiset ovat jostain syystä olleet enemmän mieleeni. Ehkä se johtuu siitä, ettei heillä ole tuota "itsensä-pienentämis-kompleksia". Ovat kauniita ja naisellisia. Siis pienet ja sirot, eivät lyhyet yleisesti.
M33/177
Olen itsekin huomannut tämän. Pitkillä naisilla on pituuden suhteen aina ollut heikko itsetunto. Eksäni vertaili aina itseään lyhyisiin naisiin ja aina sai olla vakuuttelemassa.
Siksi en enää seurustele pitkän kanssa. Itsevarmuus on todellakin tärkeää naisessa :) ja sitä lyhyillä naisilla on.
M 189cm
Mieluummin lyhyt. Pitkille naisille miehen pituus on yleensä niin tärkeää. 179 cm
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen itseni mittainen oli nainen tai mies. Olen 175cm ja ei mieluiten alle 170cm. 168cm on ehdoton minimi. Syynä vain se että tuota lyhyempi ihminen ei ole viehättävä silmääni. Haluan myös kulkea selkä suorassa enkä kumarassa kun juttelen kävellessä. Inhottaa jos joutuu jostain tuulen alapuolelta noukkimaan sanan sieltä täältä. Haluan myös tasaveroisen kumppanin, en mitään avustettavaa.
Onkohan tässä paljonkin eroja heteroiden ja bideksuaalien välillä? Ovatkohan pitkät naiset enemmän bissejen mieleen ja lyhyet hetskujen?
M33
Minä ole bi mies 178cm ja tykkään enemmän lyhyistä ja siroista naisista 155-165cm. Mies saa olla pitkä ja lihaksekas, eikä haittaa vaikka olisi isivartaloinen kunhan ei ole liian pläski.
Vierailija kirjoitti:
Isous on miehekästä, sirous naisellista.
Eli naiselle ehdottomasti miinuksia: pitkä (yli 170), lihava (BMI yli normaalin), lihaksikas (urheilullisen timmi saa olla, kunhan lihakset ei pahemmin näy). Lihaksikkaista naisista tykkäävät miehet on piilohomoja.
Miehen pitää olla ainakin oman perheensä alfauros (mielellään laajemmankin piirin), eikä nainen saa haastaa miestä näillä miehekkäillä "alueilla". Palkkakaan ei saa olla isompi tai sosiaalinen asema muuten parempi. Muuten ajaudutaan kilpailuasetelmaan, eikä se ole hyvä parisuhteelle, koska silloin naisesta tulee miehelle haastaja ja vihollinen, joka pitää alistaa vaikka väkisin.
Olen huomannut tämän parissa suhteessa. Aika munaton beeta kun tuohon täytyy ryhtyä. Jos äijä on alfa suhteessa johonkin luusereihin niin se ei sitten oo alfa. Mikään naisten alistaja sitä ei ole todellakaan. Minä halusin aikoinaan vaan rakastaa, mutta ei kelvannut. Varmaan surkeaa hävitä kaikessa naiselle joka tekee teille vaikeat asiat helposti ilman mitään vaivaa. Mä en edes tiennyt kilpailevani puolisoni kanssa kunnes alkoi tulla katkeraa tilitystä. Voi voi.. Hankkikaa itsetunto.
Aiemmin oli pitkiä (yli 170cm) naisia. Ei tietoinen valinta, mutta sattui vain olemaan ja ajattelin sen olevan myös kätevää, kun itse olen 188cm pitkä. Kuitenkin nykyinen naisystäväni on 158cm ja jotenkin tuo hänen siro olemuksensa tuo lisää viehätystä, hän on fyysisesti naisellisempi ja viehättävämpi kuin entiset. En silti sanoisi voivani olla vain pienen naisen kanssa, mutta nyt olen luonnollisestikin.
Vaimoni on 160cm, siro, kaunis ja vaaleahiuksinen nainen. Hän oli ihanan naisellinen kymmenen vuotta sitten, ja on sitä edelleen. Olen onnekas. Minulla on ollut nuoruudessa myös pitkiä tyttöystäviä, mutta silloin fyysinen kemia ei ollut samaa kuin nyt.
T. Mies 189cm
Lyhyet sirot naiset ovat kaikkein viehättävimpiä. Naisen suuri pituus ja paino ovat ainakin minulle todella isoja turn offeja. Itse olen 186 cm
150-165cm on hyvä
M 190cm