Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ei huomioi toisen

Vierailija
24.04.2024 |

syntymäpäiviä, muita juhlapäiviä (esim. joulu)? Vaatii itselleen aina parasta, mutta ei ole valmis sijoittamaan siihen yhtään itse? Kun käytössä muiden rahat kuluvala määrällä ei ol emitään merkitystä, itse ei osallistu mihinkään kuluihin. Vaatii aina vastikkeellista osallistumista muilta, mutta ei anna itse mitään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytännössä voi kuluttaa toisten rahoja itseensä ja vaatia niillä parasta? Oletan, että kyseessä yksityishenkilöiden rahat.

Vierailija
2/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku feministinen ihmisvihaaja,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää vielä.

On lähestulkoon täysin rajaton, eli ei kunnioita toisen ihmisen omia rajoja, nukkumisen tai muun yksityisyyden suhteen. Vaatii muilta täydellistä käytöstä, rankaisee heti (mykkäkoulu, ghostaus), jos asiat ei mene täysin hänen haluamallaan tavalla. Itse sanoo mitä sylki suuhun tuo, välittämättä yhtään miltä se tuntuu tai vaikuttaa toiseen ihmiseen.

Autisti? Asperger?

Vierailija
4/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käytännössä voi kuluttaa toisten rahoja itseensä ja vaatia niillä parasta? Oletan, että kyseessä yksityishenkilöiden rahat.

Kyseinen henkilö haluaa, että muut (puoliso) kustantavat hänen menonsa koska on niin 'erityinen', vain paras kelpaa.

Vierailija
5/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti 

Vierailija
6/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hyötyy muista ja loisiii, muut välineitä, on narsisti/psykojen piirre.

Vierailija
7/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää vielä.

On lähestulkoon täysin rajaton, eli ei kunnioita toisen ihmisen omia rajoja, nukkumisen tai muun yksityisyyden suhteen. Vaatii muilta täydellistä käytöstä, rankaisee heti (mykkäkoulu, ghostaus), jos asiat ei mene täysin hänen haluamallaan tavalla. Itse sanoo mitä sylki suuhun tuo, välittämättä yhtään miltä se tuntuu tai vaikuttaa toiseen ihmiseen.

Autisti? Asperger?

Mahdollisesti narsistista käytöstä. Mistäköhän helvetistä sen keksit, että neurokirjon haasteet voisi olla syynä tällaiseen selvästi tahalliseen henkiseen pahoinpitelyyn. 

Vierailija
8/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen henkilö haluaa, että muut (puoliso) kustantavat hänen menonsa koska on niin 'erityinen', vain paras kelpaa.

Oletko siis tuo puoliso? Kai puoliso ihan halustaan kustantaa kun kerran kustantaa?

Vierailija
9/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää vielä.

Autisti? Asperger?

Mahdollisesti narsistista käytöstä. Mistäköhän helvetistä sen keksit, että neurokirjon haasteet voisi olla syynä tällaiseen selvästi tahalliseen henkiseen pahoinpitelyyn. 

Tätä olen miettinyt, voiko olla autistinen/ asperger-piirre, kun ei oikeasti ole sosiaalisesti kömpelö mitenkään? Näiden yhteyttä narsismiin on monessa yhteydessä tuotu esiin.

Vierailija
10/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis tuo puoliso? Kai puoliso ihan halustaan kustantaa kun kerran kustantaa?

En ole onneksi. Luoti meni ohitse ;)

Vierailija
11/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä muista, mutta minä olen sellainen.

Vierailija
12/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä muista, mutta minä olen sellainen.

Muiden hyväksikäyttäjä?

Vierailija
13/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan halua toisen elämistä täysin kustantaa? Tälläinen järjestely varmaan kelpaisi monellekin ihmiselle, että loisii vaan. 

Vierailija
15/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa S. Raisiosta. Tein töitä näiden rahojen eteen. Maksan omalta tililtä omista rahoistani tai säästöistäni kuukauden menot. Saan elää lakien puitteissa oman näköistäni elämää. Keltä teistä olen vaatinut jotain? Päinvastoin! Toivonkin teidän pysyvän kaukana. Ai niin. Olisitte runkkarit voineet jättää lapset rauhaan. Mun ero teihin on nimenomaan lain kunnioittaminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme