Miehet: lyhyt vai pitkä nainen mieluumin ja miksi?
Eli kumpi on parempi: lyhyt vai pitkä nainen. Voit laittaa myös oman pituutesi
Kommentit (255)
Minun mieheni vissiin sanoo, että pitkä.
Koska minä olen 176 cm, miehen viimeisin eksä n. 175 cm ja toinen eksä 173 cm.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni vissiin sanoo, että pitkä.
Koska minä olen 176 cm, miehen viimeisin eksä n. 175 cm ja toinen eksä 173 cm.
Niin, mies itse on 188 cm.
Jostain syystä itseni mittaiset (~170cm) viehättävät vähiten. Pitkä nainen jolla on muuten korostuneen naisellinen kroppa on mahdottoman kuuma. Sitten toisaalta lyhyet ja persjalkaisetkin joilla on lattarityylinen jytkypylly myös. Deittaillut olen naisia väliltä 150cm - 190cm joten molempia on onneksi riittänyt :)
Mielummin pitkä kuin sellainen 20 cm lyhyempi, vaikka ei sillä tietenkään suurta merkitystä ole. Jotenkin mukavampi jos naama on edes suunnilleen samalla korkeudella. Olen 186 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 170cm mies ja sanotaanko että yli 160 senttiset naiset eivät kiinnosta. Lähinnä siksi, koska tiedän kuinka epävarmoja he ovat pituudestaan ja siitä, että ovat lyhyen miehen kanssa. Pieni ja siro on sitä paitsi paljon naisellisempi! ;)
M31
Ei tietenkään sua kiinnosta, koska yli 170cm naiset ei halua pätkää miestä :D :D
Yli 170cm nainen ei ole vielä edes mikään pitkä...
Ps. Olen itse alle 170 cm
Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 170cm mies ja sanotaanko että yli 160 senttiset naiset eivät kiinnosta. Lähinnä siksi, koska tiedän kuinka epävarmoja he ovat pituudestaan ja siitä, että ovat lyhyen miehen kanssa. Pieni ja siro on sitä paitsi paljon naisellisempi! ;)
M31
Ei tietenkään sua kiinnosta, koska yli 170cm naiset ei halua pätkää miestä :D :D
Osui ja upposi.. Kyllä kuule yli 165 senttinen nainen alkaa olla jo pitkä.. Sellainen miehekäs ulkomuoto, leveät hartiat, isot kädet ja jalat jne.
Mikähän sekasikiö mä oon, kun oon 180cm pitkä, jalat ja kädet on pienet, vyötärö kapea ja lantio leveä ja tissit on isot. :D ei musta saa miehekästä kuinkaan päin.
Eli pitkä ja iso? Ei mun makuun.
Olen itse 176cm mies ja optimi naisen pituus olisi n. 160-165 cm. Jos menee 155 cm - 173 cm rajojen ulkopuolelle, niin kiinnostus lopahtaa.
165cm nainen on ihanan pituinen. Itse ole 197 cm ja pidän lyhyistä tai keskipitkistä naisista. Lyhyet naiset ovat söpöjä ja kauniita.
Harva pitkä nainen on siro ja söpö. Mieluummin sellainen sopivan pituinen 160-170. Itse olen 185cm.
Minun mielestäni pitkä nainen ei ole samalla tavalla sellainen ihana syliinotettavan näköinen eikä pitkien kanssa tule sellaista samanlaista seksuaalista vetoa. Tulee enemmän miesmäisyys ja liika rotevuus mieleen tai sitten mauttoman pitkät jalat. Ehdottomasti 150- 165cm nainen on parhain mun makuun.
M 189cm
Vierailija kirjoitti:
Olen 186cm. 150cm pituinen nainen olisi kiva. Sellainen taskuvenus.
Tule hakemaan minut!
T: 152 cm pitkä taskuvenus
170 - 175 cm ja hoikahko tietysti paras. Lyhyitä kun on Suomi pullollaan.
Itselle naisen pituus ei ole merkitsevä millään tavalla. Itse olen 180cm.
Pitkä! No ei sillä oikeasti ole yhtään mitään väliä, mutta jostain syystä tuun kauhean hyvin toimeen pitkien ihmisten kanssa. Nytkin vähän kiinnostaisi eräs sellainen about 180 cm tapaus. ;)
165
Pitkät kaunottaret kääntävät omat katseeni. Olisinpa vain itse pidempi. Niin, eihän vähän yli 180 cm mieheksi mikään lyhyt ole, mutta pitkät kaunottaret haluavat pitkiä miehiä.
Ennen ei ollut väliä, mutta nykyisin lyhyttä, koska sain kolmelta eri pitkältä naiselta pakit oman pituuteni (tai sen puutteen) takia.
No siis. Naisen normaali pituus, ja se missä nainen näyttää parhaimmalta, on jossain vähän päälle 170cm. Sitä lyhyempiä en huolisi, mutta myöskään yli 185cm ei olisi kamalan hyvä. Mutta silloin kun nainen on alle 170cm, hänen mittasuhteensa menevät niin sanotusti päin helvettiä eikä hän ole enää viehättävä. Tottakai persoonallisuus kaiken loppujen lopuksi päättää, mutta ollaan rehellisiä ja myönnetään että ensin valitaan ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ei. Sä olet kateellinen pitkä nainen. Et muuten kirjoittaisi noin.
Lyhyt nainen tietenkin :) itse olen 185cm
Kysyin just mieheltäni, joka on 184.5 cm, että kumpi, jos ois ihan pakko valita, eikä luonne sais vaikuttaa. Hän vastasi, että lyhyt. Itse olen 167cm, mutta ehkä mut valittiin sitten luonteen perusteella :)