Miehet: lyhyt vai pitkä nainen mieluumin ja miksi?
Eli kumpi on parempi: lyhyt vai pitkä nainen. Voit laittaa myös oman pituutesi
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 170cm mies ja sanotaanko että yli 160 senttiset naiset eivät kiinnosta. Lähinnä siksi, koska tiedän kuinka epävarmoja he ovat pituudestaan ja siitä, että ovat lyhyen miehen kanssa. Pieni ja siro on sitä paitsi paljon naisellisempi! ;)
M31
Ei tietenkään sua kiinnosta, koska yli 170cm naiset ei halua pätkää miestä :D :D
Yli 170cm nainen ei ole vielä edes mikään pitkä...
Ps. Olen itse alle 170 cm
Osui ja upposi.. Kyllä kuule yli 165 senttinen nainen alkaa olla jo pitkä.. Sellainen miehekäs ulkomuoto, leveät hartiat, isot kädet ja jalat jne.
Vai miehekäs? Salli mun nauraa...;D Riippuu varmaan kokonaisuudesta, en kyllä sanoisi 37 kokoista jalkaa isoksi ja jos käyttää kokoa xs..
Eiköhän tuo lyhyt mies projisoi omia ongelmiaan. Voi vain kuvitella hepun miehekästä ulkomuotoa, jos 165 cm eli alle keskipituinen nainenkin on jo hänen mielestään ”miehekäs”.
eli jos on piktä ei ole naisellinen aha , no hei kiitos toedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 170cm mies ja sanotaanko että yli 160 senttiset naiset eivät kiinnosta. Lähinnä siksi, koska tiedän kuinka epävarmoja he ovat pituudestaan ja siitä, että ovat lyhyen miehen kanssa. Pieni ja siro on sitä paitsi paljon naisellisempi! ;)
M31
Ei tietenkään sua kiinnosta, koska yli 170cm naiset ei halua pätkää miestä :D :D
Osui ja upposi.. Kyllä kuule yli 165 senttinen nainen alkaa olla jo pitkä.. Sellainen miehekäs ulkomuoto, leveät hartiat, isot kädet ja jalat jne.
T. Lyhyt nainen
Ei ole mitään väliä. Pääasia ettei nainen ole pituusongelmainen
Itse 175 ja deittaillessa pituus tuntui olevan suuri ongelma kaikille yli 172 pituisille naisille. Itseä ei haitannut vaikka deitti olisi ollut pidempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Yli 170 cm nainen on aika laaja käsite, kyllä sinne pitkiäkin mahtuu. :D Ja tunnen aika monta yli 170-senttistä, joilla itseä lyhyempi mies. Kaikki aikuiset ei ihan oikeasti ajattele pituuttaan tai toisen pituutta koko ajan, varsinkin, jos on sinut itsensä kanssa, kuten useimmat normaalipituiset aikuiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä pitkän naisen määritelmä alkaa mitasta 178. Alle sen, niin ovat kyllä ihan normaalipituisia.
Puhut noin 5% naisia. Sama kun saoisi, että pitkän miehen määritelmä alkaa mitasta 193 cm.
Ei pituus tee automaattisesti miehekkääksi. Ei joku pitkä ja laiha mieskään ole ulkoisesti erityisen miehekäs.
Ehdottomasti lyhyt, alle 165 ja mielellään alle 160 cm. Itse olen 182 cm.
Haluaisin sanoa, ettei sillä ole väliä eikä sillä kyllä olekaan, mutta sanotaan nyt lyhyenä, että lyhyt.
Jos moni pitkä nainen, joille kuitenkin on oikeasti lukuisia ottajia, loukkaantuu jo tästä, voitte miettiä miltä miehistä tuntuu vastaavat ketjut, joissa on vain yhtä vastausta ja aika karskilla kielenkäytöllä.
Itse 178cm miehenä haluaisin ehkä mieluiten noin 10cm lyhyemmän eli 168cm naisen.
Saa kyllä olla samanpituinenkin ei se minua haittaisi mutta mieltymys on että lyhyempi.
Olen 175cm ja on ollut 155-175cm mittaisia naisia. Juuri nyt ihastunut 160cm mittaiseen naiseen, koska sillä on niin ihana luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Viimeiselle kommentoijalle: jos on kokoa 36-38 ja kengän koko 38 en kyllä ole iso. Ja leikkaussalissa ei löydy sopivan pieniä hanskoja.
Nainen 173 cm.
Vierailija kirjoitti:
Oma pituus 179+ en tiedä millilleen.
Jos itseä pitempi nainen tekisi aloitteen, voisi kiinnostaa mutta yleisesti ottaen lyhyempi nainen olisi kätevämpi; painaa vähemmän eli mukavampi pitää sylissä, kantaa reppuselässä yms. ja mahtuu paremmin kainaloon.
-Mies 29v + 1v-
Eli etsit vauvaa kainaloon ja hoivattavaksi. Tämä selvä...
Olen 186cm. 150cm pituinen nainen olisi kiva. Sellainen taskuvenus.
Mitä lyhyempi nainen, sitä parempi.
Tähän yksinkertainen syy on se, että rakastellessani naista haluan hänen näyttävän ja tuntuvan mahdollisimman teini-ikäiseltä.
Ja tämä fakta pätee kaikkiin miehiin, jotka syttyvät pienistä naisista.
Itse olen 183cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Tässähän se totuus jo tuli. Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä itse haluan, koska nainen ei kuitenkaan halua kaltaistani pätkää.
Lyhyt, joku 160-170 on täydellinen :) Niin siroja ja söpöjä (: