Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks joku syö toisen eväät työpaikan jääkaapista?

Vierailija
04.03.2016 |

Mistä se johtuu? Kai jokainen tunnistaa ettei tää oo mun eväs?!?

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu varas joka ei mieti onko ne puhtailla käsillä laitettu.

Vierailija
142/158 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt ihmisiä, joiden mielestä on ookoo kostaa vääryydet väärydellä ja vielä pahemmalla, jos mahdollista. Eli juot mun maitoa, niin ens kerralla laitan siihen kusta, paskaa ja myrkkyä ja naureskelen päälle. Ymmärrän vielä sellaiset harmittomammat, että maustaa maitonsa suolalla (niin kuin yksi täällä kirjoitti). Aika sairas saa olla, että nauttii, kun toinen juo kusta.

Eihän se ole mikään kosto, että laittaa omaan maitoonsa kusta joukkoon? :D 

Onko sinun mielestäsi myös väärin, jos joku murtautuu kotiisi, ja astuu lattialla olevan naulan päälle? Vai onko tässä tapauksessa varmaan oma vika, että murtautui? 

Minusta joku ulostuslääke on aika harmiton pila tällaisessa tapauksessa, jossa niitä omia ruokia ei syötetä toiselle, vaan ihminen vie ne sinulta ilman lupaa ja vielä kielloista huolimatta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan AINA toisten maidot. Uskomattoman ärsyttävää. Eka työpaikka, jossa toisten maidoton, levitteet, hapankorput häviää. Olen nyt muutaman kerran laittanut suolaa maitopurkkiin ja viimeisellekin lokille on alkanut vihje tehota.

Vierailija
144/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
145/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta menee vahingon piikkiin. Toisesta kerrasta alan tuoda laksatiivein terästettynä eväitä. Ei ole ongelmaa pitkään.

Vierailija
147/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan jos jättää avoimen maitopurkin että saa kahvimaitoa eli ei saa, koska joku kuspää on juonut sen. 

Vierailija
148/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavuin kerran evästauolle työmaakopille jossa oli riehakas tunnelma, yksi söi kyyneleet silmissä ja toiset sanoivat syö nyt saatana, ota vielä lisää piimää. Kun kysyin myöhemmin miksi, niin he sanoivat saaneensa kiinni ruokavarkaan ja pakottivat hänet syömään "liikaa" kostoksi eväiden varastamisesta. En tiedä loppuiko varastelu, tai jäikö hän töihin siihen rakennusfirmaan

Tätä ei kyllä voi kuvitella mihinkään muualle kuin miesvaltaiselle alalle😂 Miettikää kun kirjastossa olisi kahvihuoneessa Pirkko piiritettynä ja fetasalaattia posket pullollaan.

Vierailija
149/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka ei ole mikään omien tavaroiden säilytyspaikka. Siellä tehdään TÖITÄ!!!

Onko sinulla tyhmyytesi lisäksi jokin luetun ymmärtämisen vaikeuttavaa sairautta?

Vierailija
150/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että ihmiset köyhiä niin ne ovat myöskin ilkeitä muista piittaamattomia olioita. Otan aina sellaiset eväät jotka säilyy laukussa ja raanasta tulee vettä.

Vierailija
151/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperolla oli ripuli ja pershiistään tuli oikein maapähkinävoin ruskeaa liejua. Otin sitä lusikalla leipien väliin annokset ja sitten hilloa siihen päälle, jonka höystäilin chilisoosilla. Suolaleipiin sylki kuumeinen miheni sisään ja lillutin oltermannit aamukusessani veskissä. Vihannekset pyöriteltiin mieheni kanssa makeutusaineessa. 

Oikeat leivät tein itselleni mukaan jemmaan. Ja nämä paska versiot vein jääkaappiin, kuten joka aamu olin vienyt oikeat leipäni siihen asti. Nautin leipäni työpisteelläni ja ruokatauolla menin keittiöön hyvissä ajoin kahvittelemaan, yleensä olin ollut myöhässä työkiireiltäni. Istuin kahvin kanssa koko tauon ja näin kuinka ruokavaras otti leipäni jääkaapista ja kahvia keittimestä. Istui alas ja alkoi kiskomaan  napaanasa näitä paskaleipiä.

Oli muuten pokkaa pitelemisen. Söi sen suolaisen loppuun asti. Naamastaan näki ettei tykännyt  ja paskalla höystettyä haukkasi oikein ison

Ja sitten heräsit hyvin nukkuneena.

Vierailija
152/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termariin voi laittaa maitoa ja säilyttää omassa repussa. Ruokaa voi säilyttää myös omassa pienessä kylmälaukussa. Tekisin näin, jotta ruoka- ja juomarosvot jäisivät nuolemaan näppejään.

Vierailija
153/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontut näin joulun alla.

Vierailija
154/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperolla oli ripuli ja pershiistään tuli oikein maapähkinävoin ruskeaa liejua. Otin sitä lusikalla leipien väliin annokset ja sitten hilloa siihen päälle, jonka höystäilin chilisoosilla. Suolaleipiin sylki kuumeinen miheni sisään ja lillutin oltermannit aamukusessani veskissä. Vihannekset pyöriteltiin mieheni kanssa makeutusaineessa. 

Oikeat leivät tein itselleni mukaan jemmaan. Ja nämä paska versiot vein jääkaappiin, kuten joka aamu olin vienyt oikeat leipäni siihen asti. Nautin leipäni työpisteelläni ja ruokatauolla menin keittiöön hyvissä ajoin kahvittelemaan, yleensä olin ollut myöhässä työkiireiltäni. Istuin kahvin kanssa koko tauon ja näin kuinka ruokavaras otti leipäni jääkaapista ja kahvia keittimestä. Istui alas ja alkoi kiskomaan  napaanasa näitä paskaleipiä.

Oli muuten pokkaa pitelemisen. Söi sen suolaisen loppuun asti. Naamastaan näki ettei tykännyt  ja paskalla höystettyä haukkasi oikein ison

HyväHyvä! Juurikin näin ja jossei kerrasta opi niin sitte uudestaan. Luulis sitte oppivan. On meinaan tosi veemäistä mennä lyhkäselle tauolle ja huomata että omat eväät on syöty eli sitte ollaan raanaveden varassa koko lopputyöpäivä

Vierailija
155/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää tyypit, jotka täyttää jääkaapin ja muut kaapit eväillään ja jättää ne sinne vanhenemaan. Lopulta heitän pois niitä kun vanhenevat. Joskus myös syön, jos on vanhentunut. 

Vierailija
156/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä hyvä ratkaisu:

https://estore.nu/fi/muut-keittiotarvikkeet/21040-lukittava-elintarvike…

😁

Vierailija
157/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin kerran vahigossa toisen valmisruuan. Minulla oli sama ruoka eväänä, mutta olin unohtanut laittaa sen jääkaappiin. Tajusin mokan päivien päästä, kun oma ruoka löytyi kassin pohjalta.

Vierailija
158/158 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on puolalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme