Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin lopettaa nyt kokonaan "parisuhteen hoidon"

Vierailija
04.03.2016 |

Olen yrittänyt priorisoida parisuhdetta jo noin kolmen vuoden ajan ja muuttaa sitä paremmaksi omalla toiminnallani. Nyt alan olla vakuuttunut siitä, että se onkin oikeastaan muuttunut entistä huonommaksi, koska tuntuu siltä, ettei miestä kiinnosta ollenkaan sellainen parisuhde, jollaisen minä haluaisin. Miestä ei lainkaan kiinnosta huomioida minua siten kuin mielestäni parisuhteessa pitäisi, seksi ei suju, koska mielestäni mies haluaa yksin päättää asiasta eikä todellakaan keskustella siitä yhtään mitään, eikä edes että teen aloitteita, miestä ei kiinnosta järjestää kahdenkeskistä aikaa ts hankkia lapsille hoitajaa jne ja oikeastaan ainoat asiat joita se kanssani haluaa, on katsoa iltaisin elokuvia tai sarjoja kun lapset nukkuvat ja puhua omista asioistaan, ei ikinä minun asioista. En jaksa enkä halua enää yrittää yksin yhtään mitään tämän suhteen eteen. Haluan vain seurata, mitä mies tekee jos se edes huomaa, että olen lakannut yrittämästä.

Kommentit (307)

Vierailija
41/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole huomannut että yrität niin ei se huomaa kun lopetat yrittämisen. Sarjassa been there done that.

Vierailija
42/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon ap:n kaltaisen ihmistyypin... On varmaan jo uusi mies kiikareissa! Seksiä, seksiä, seksiä... Täyttä huomiohuoraamista! Olin ehkä teininä samanlainen. Kaipasin uutta säpinää. Nyt kun on oma perhe niin oon kyllä onnellinen <3 Ja olen oppinut aikasemmin että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. 

Joten, rauhoitu. 

Etkä tiedä. Eikä ole uutta miestä missään. Kukaan muu kuin mieheni ei edes ole minua koskaan pannut joten tosi loukkaava kommentti. Enkä vaadi mitään ihmeellistä. Edes kerran viikossa seksiä jossa minunkin mieltymykseni huomioidaan. En saa. Ap

Öö, tiedän :D Mitä vittua, ap? :DDD Jos oot hepeneet päällä ja kuumana ni mistä vetoo et saat seksii! Ei sitä valittamalla saa!!! :D Tai muuten teet SELVÄN aloitteen. Mies ei voi ymmärtää väärin! 

Olen ollut, olen tehnyt. Ja olen saanutkin. Mutta miehestä huomaa, ettei se oikeasti halua, vaan haluaisi ennemmin olla rauhassa. En todellakaan jaksa enkä halua enää kinuta vastahakoiselta mieheltä munaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan sama tilanne, mutta meillä mies ei huomioi edes lapsia. Ainoa onni ja rakkaus on se -keleen kaljapullo. Tilanne meni pahaksi vasta kun odotin tätä nuorimmaista (toinen lapsi), sitä ennen oli..siedettävissä.

Nyt ei tipu huomiota, seksiä saa vain jos ukko on juonut ja sattuu olemaan sillä tuulella (katsokaas kun muuten väsyttää ja päätä särkee... I feel you miehet), minä hoidan talon ja lapset. Nyt on ollu yli kuukauden lomautuksella, joten työstressikään ei käy syyksi.

Nyt sinnittelen tässä erään tapahtuman yli, jotta lapsilla olisi tuttu vahti ja sen jälkeen lähtee ukko kalppimaan.

Huomasi kyllä muutoksen käytöksessä, kyselee koko ajan mikä minulla on kun en puhu mitään. Vastaan samalla tavalla kuin hänkin on vastannut viimeiset kaksi vuotta: "ei mikään, oon vaan väsyny"

Talouden joudun edelleen siivoamaan, pyykit pesemään ym yksin, koska lapset. Kokeiltu on, niitä ei kukaan hoida jos en minä. Imetän, ja yöt on tosi katkonaisia ja olen jatkuvasti kuolemanväsynyt, mutta toinen ei anna nukkua kun lapset kuulemma ahdistaa jne.

Silti pelaa yömyöhään.. Kaikkien idioottien kanssa sitä pitää lisääntyä. No, lapset on parasta mitä minulla on, harmi että heillä on tuollainen isä...

Vierailija
44/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan suoraan sanonut miehellesi mistä kiikastaa?

Siis nimenomaan että et tunne itseäsi viehättäväksi kun mies ei huomioi, kaipaat tietynlaista seksiä jne.

Olen huomannut, että usein naiset vain vihjailevat epämääräisesti vähän sinne päin, kun "keskustelevat" asioista.

Vierailija
45/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nämä niitä pilalle passattuja miehiä? Niitä joilta äiti ei juurikaan koskaan pyytänyt mitään eikä opettanut huomioimaan toisia.

Vierailija
46/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nimenomaan että et tunne itseäsi viehättäväksi kun mies ei huomioi, kaipaat tietynlaista seksiä jne.

Olen huomannut, että usein naiset vain vihjailevat epämääräisesti vähän sinne päin, kun "keskustelevat" asioista.

Olen sanonut lukuisia kertoja, suorastaan vääntänyt rautalangasta useita kertoja. Mutta kun sitä vain ei kiinnosta! Eikä seksi ylipäätään ole hänelle tärkeää, itse on sanonut. Kyllä se suhteen alkuvuosina tuntui olevan, joten en mitenkään voinut naimisiin mennessäni arvata, että lasten myötä tilanne kääntyy tällaiseksi. Ap

Vierailija
47/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko nämä niitä pilalle passattuja miehiä? Niitä joilta äiti ei juurikaan koskaan pyytänyt mitään eikä opettanut huomioimaan toisia.

Ei ainakaan meidän tapauksessa, ennemminkin toisin päin, eli että mies joutui ottamaan jo lapsena liikaakin vastuuta itsestään ja asioista kuten siivoamisesta. ap

Vierailija
48/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuossa auta sitten muuta kun alkaa henkisesti valmistautumaan eroon. Vuoden, kaksi kun ajatusta pyörittelee päässä, on se sitten tosipaikan tullen yllättävän helppoa kun on jo henkisesti irrottautunut aiemmin. Samalla miehellä olisi aikaa poistua tuolta lapsikuplasta, mutta jos ei seksi tai parisuhde tuon ajan kuluessa ala oma-aloitteisesti kiinnostamaan, tuskin koskaan. Ja jos ei lainkaan huomaa että olet lopettanut yrittämisen tai olet tyytymätön suhteeseen, ei häntä vain ihan oikeasti kiinnosta sinun ajatuksesti tai tunteesi tai halusi yhtään.

Vierailija
49/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut lukuisia kertoja, suorastaan vääntänyt rautalangasta useita kertoja. Mutta kun sitä vain ei kiinnosta! Eikä seksi ylipäätään ole hänelle tärkeää, itse on sanonut. Kyllä se suhteen alkuvuosina tuntui olevan, joten en mitenkään voinut naimisiin mennessäni arvata, että lasten myötä tilanne kääntyy tällaiseksi. Ap

Siinä tapauksessa keskittyisin tekemään niitä asioita, jotka itseni tekevät onnelliseksi ja toivoisin että mies tuosta ajan myötä tokenee.

Voihan miehellä todellakin olla joku ihme vaihe meneillään, että seksi ei vain ole päällimmäisenä mielessä.

Toinen vaihtoehto on tietysti se,että pistät miehen seinää vasten ja sanot, että jos ei asiat muutu lähdet kävelemään, mutta jos suhde on muuten ok, etkä oikeasti ole valmis eroon, se ei varmaan ole järkevä ajatus.

Sanoisin siis,että kärsivällisyyttä..

Vierailija
50/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tuossa auta sitten muuta kun alkaa henkisesti valmistautumaan eroon. Vuoden, kaksi kun ajatusta pyörittelee päässä, on se sitten tosipaikan tullen yllättävän helppoa kun on jo henkisesti irrottautunut aiemmin. Samalla miehellä olisi aikaa poistua tuolta lapsikuplasta, mutta jos ei seksi tai parisuhde tuon ajan kuluessa ala oma-aloitteisesti kiinnostamaan, tuskin koskaan. Ja jos ei lainkaan huomaa että olet lopettanut yrittämisen tai olet tyytymätön suhteeseen, ei häntä vain ihan oikeasti kiinnosta sinun ajatuksesti tai tunteesi tai halusi yhtään.

Niin juuri ajattelin nyt tehdä, tosin ei eroon tarvitsisi silti mielestäni päätyä, vaikka miehen kiinnostus ei heräisikään, jos antaisi sitten mulle luvan sivusuhteen hankkimiseen ainakin siksi aikaa, että lapset ovat isoja. Ap

Vierailija
51/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele itsetyydytys. Sitähän haluttomien vaimojen miehillekin suositellaan.

Vierailija
52/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäinen runkkaus ei kompensoi hyvää seksiä, eikä etenkään naisena huomioimisen puutetta. ap

Vierailija
53/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi ihastunut toiseen ja ona mies tuntuu nyt puuduttavan tylsältä ja ärsyttää.

Vierailija
54/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri ajattelin nyt tehdä, tosin ei eroon tarvitsisi silti mielestäni päätyä, vaikka miehen kiinnostus ei heräisikään, jos antaisi sitten mulle luvan sivusuhteen hankkimiseen ainakin siksi aikaa, että lapset ovat isoja. Ap

Sivusuhteen myötä se lopputulema on hyvin suurella todennäköisyydellä myös ero. Kun löytää ihmisen joka onkin kiinnostunut ja huomioi ja välittää, niin se oma liitto tuntuu vielä pahemmalta ja saattaa alkaa jopa ahdistamaan. Mutta ajan kuluessahan sen sitten näkee miten käy, tärkeintä on tunnustaa itselleen täysin realistisesti millainen liitto nyt tällä hetkellä on, ja millainen sen haluaisit olevan jotta olisit onnellinen. Siitä voi sitten lähteä etenemään, mutta missään tulevaisuudelle ladatuissa harhakuvitelmissa (kun lapset on isompia niin kyllä se tästä, kun kesäloma tulee ja työstressi vähenee jne.) ja tyhjissä odotuksissa ei kannata elää vaikka todellisuus pahalta tuntuisikin.

Vierailija
55/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei selvästi enää halua sinua, ap. Ei siinä keskustelu auta tippaakaan. Jos toinen ei himoita, niin ei himoita. Ihan kaikki merkit kertovat siitä. Sinusta on tullut "vain" äiti ja kämppis, eikä se liity mitenkään siihen miltä näytät tai paljonko painat.

Ikävä kyllä tuollainen tilanne harvoin muuttuu yhtään mihinkään. Todennäköisin skenaario on että kökötätte tuossa pattiasetelmassa vielä n vuotta, kunnes jompi kumpi rakastuu johonkin muuhun, ja saa aikaiseksi erota. Sitä ennen mies ei halua erota koska ilmeisesti kuitenkin pitää perhe-elämästä, ja sinä et eroa koska et (vielä) usko totuutta vaan sinnikkäästi yrität korjata jotain joka ei ole korjattavissa, ainakaan sinun toimestasi.

Vierailija
56/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on selvästi ihastunut toiseen ja ona mies tuntuu nyt puuduttavan tylsältä ja ärsyttää.

En ole, eikä oma mies tunnu lainkaan tylsältä, KUN VAIN HUOMIOISI MINUA NAISENA edes vähän! ap

Vierailija
57/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä on ihan hyvä strategia. Jos joku ei toimi, niin pitää yrittää eri tavalla. Hän on kokeillut jo kolme vuotta sitä ensimmäistä strategiaa ja se ei selvästikään toimi.

Vierailija
58/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei selvästi enää halua sinua, ap. Ei siinä keskustelu auta tippaakaan. Jos toinen ei himoita, niin ei himoita. Ihan kaikki merkit kertovat siitä. Sinusta on tullut "vain" äiti ja kämppis, eikä se liity mitenkään siihen miltä näytät tai paljonko painat.

Ikävä kyllä tuollainen tilanne harvoin muuttuu yhtään mihinkään. Todennäköisin skenaario on että kökötätte tuossa pattiasetelmassa vielä n vuotta, kunnes jompi kumpi rakastuu johonkin muuhun, ja saa aikaiseksi erota. Sitä ennen mies ei halua erota koska ilmeisesti kuitenkin pitää perhe-elämästä, ja sinä et eroa koska et (vielä) usko totuutta vaan sinnikkäästi yrität korjata jotain joka ei ole korjattavissa, ainakaan sinun toimestasi.

Ai, että jos ap olisi kuuma nainen niin ei irtoisi siltikään? Juu juu... :)

Olen varmasti ikäisekseni kuuma aika monen mielestä ja mieskin sen tajuaa, mutta jos ja kun hänen mielestään en ole, niin minkäs sille sitten voin. Tai jos olenkin, niin hän ei halua sitä minulle osoittaa, koska muut asiat kiinnostavat enemmän. ap

Vierailija
59/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäinen runkkaus ei kompensoi hyvää seksiä, eikä etenkään naisena huomioimisen puutetta. ap

Et ole nainen jos sua ei panna?

Miksi olla "parisuhteessa" ilman parisuhteeseen ominaisia piirteitä? Enkä puhu pelkästään seksistä. Miksi mies haluaa välttämättä teeskennellä olevansa parisuhteessa, vaikka ei selvästi lainkaan kiinnosta?

Vierailija
60/307 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole nainen jos sua ei panna?

Näin se menee. Tosin hyvään, naista tyydyttävään seksiin sisältyy kaikkea muutakin kuin panemista... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä